gall_anonim Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Witam Które wg was są najlepsze koła zębate? Proszę podać producenta i model. Oczywiście chodzi o takie zestawy które bez problemu będą działać na m120 fullauto i powyżej. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Systema Torque Up. Najdroższe i najlepsze... Ja używam XYT z PJ i też są dobre ;). Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Hm o niebo lepsze są promyki moim zdaniem ale to tylko moje skromne zdanie. Gdzieś mi leżą Systemki TU które wytrzymały może 1k na M130. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Systema TU + M120 + miesiąc użytkowania = trup. Dla porównania stockowe XYT wytrzymały w tej samej replice pół roku i padły przy 4 albo 5 zacince. Z tego co napisał KicpA, mój przypadek nie jest odosobniony, a w końcu do Systemy dopłacamy, żeby takie rzeczy nie miały miejsca. Niestety, ale w mojej prywatnej opinii ta firma to tylko silniki. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Gdzieś mi leżą Systemki TU które wytrzymały może 1k na M130. A to dziwki ;). Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Treść posta usunięta z uwagi na bezsensowny i niecenzuralny charakter/Antol Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Treść posta usunięta z uwagi na bezsensowny i niecenzuralny charakter/Antol He??? Sam siebie wymoderowałeś Anatolu? ;) Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 (edited) Swego czasu miałem stockowe XYT ,które wiernie towarzyszyły przy m130 z 5-6 tys.przebieg (dodam ,że zacinek było sporo). Niestety nie są one przystosowane do tego typu przeciążeń i kultura pracy była nie do zniesienia , polecam taniego Elementa. Edited April 30, 2009 by Leo_111 Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted April 30, 2009 Author Report Share Posted April 30, 2009 z tego co właśnie słyszałem i widziałem to pr0-uber-madafaka zębatki systemy zrobione z kosmicznych materiałów nie wytrzymują nawet dosyć niskich sprężyn (mojemu koledze posypały się przy m130). Tak samo stare stokowe G&G ssą. Natomiast w koła XYZ z pierwszej parti cm028 (z niestandardowymi komorami) ciągną do dzisiaj mojemu koledze m120 w kałachu. A jak na tym tle (m.in. na tle XYZ) wypadają stokowe G&P? Bo mam zamiar wsadzić tam mocniejszą sprężynę i zastanwaim się czy nie wymienić je na XYZ z m4 P&J? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Viam może to było po prostu umiejętne zwrócenie uwagi na twój post? Gall z tego co wiem XYTy z PJotek są dość dobre. Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted April 30, 2009 Author Report Share Posted April 30, 2009 ale nasuwa się pytanie czy lepsze do stoków GnP? Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 A co z zębatkami JG 3 gen?, podobno trzymają z powodzeniem nawet m140 Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 No i oto nadchodzą chyba mityczne czasy, kiedy to Chińczycy pobiją Systemę w produkcji zębatek. ;-) Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Pewnie już to zrobili :P Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Zdzisiu a ty jakie miałeś zęby All helical czy zwykłe? U mnie ogoliły się All helicale. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Viam Znajomi z reguły skracają jako "Mortis" ;) może to było po prostu umiejętne zwrócenie uwagi na twój post? Tak wiem, palnąłem głupstwo :). Gall z tego co wiem XYTy z PJotek są dość dobre. Ale dziwnie głośne. Tym razem z doświadczenia to piszę ;). U mnie ogoliły się All helicale. PODOBNO helikale są wątlejsze niż tradycyjne zębatki. Analizując ich wygląd można by przystać na to stwierdzenie. Chińskie stalowe są OK. Boyi, PJ, JG, wszystkie wyglądają podobnie. Jakby z jednej fabryki ;). U cymy tylko silnikowa wygląda inaczej (i są zdaje się masywniejsze niż JG). Środkowa zębatka Cymy jest też wyjątkowo gruba. W wielu cymach tłokowa natomiast była XYT. Spokojnie ciągną te zębatki M130 to wiem. Co do G&P to kolega stwierdził kiedyś, że wsadził M140 do G&P i hulały, ale czy to prawda, to nie wiem :P. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Ale działające siły na zęby się inaczej rozkładają i przez to w teorii są bardziej wytrzymalsze. Promyki Double Tourqe Up mi jakoś działają i działają mimo zacinek, a śladu użytkowania za bardzo nie widać. Jak chcesz zobaczyć głośne zębatki to mogę pożyczyć ci stocki CA z 2004 roku. Nie ważne jak je spodkładkujesz a te i tak będą wydawać dźwięki rodem z traktora, ale dla porównania przemieliły już taką ilość kulek że nigdy ich nie wymienię bo są tak pancerne że M150 im niestraszne ;) XYTy to XYTy tyko różne partie. Ja mam w domu zębatkę która ma wybite "XYTi" a drugą z adresem www producenta ;). Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) Ja mam w domu zębatkę która ma wybite "XYTi" a drugą z adresem www producenta Z adresem www też miałem ;), miałem też z przekreślonym "CA" :D Ale działające siły na zęby się inaczej rozkładają i przez to w teorii są bardziej wytrzymalsze. Sądziłem zawsze, że to ma jedynie poprawić kulturę pracy tych zębatek... EDIT: XYTy to XYTy tyko różne partie. Nie wiem co znaczy XYT po chińsku ;), ale podejrzewam, że po prostu jeden producent robi na zamówienie dla firm składających repliki. Możliwe, że ewentualnie różnicuje materiały lub modyfikuje wzór w zależności od życzenia zamawiającego. Edited May 1, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 XinYanTai taka firma po prostu. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Według mnie dobre są zębatki stalowe - Infinite Torque-Up Guardera, na m150 przemieliły w snajperce już wiele kulek i brak jest śladów zużycia a wcześniej jeszcze siedziały w szturmówce z m140. Mogę potwierdzić jedynie że zębatki systemy są do kitu, zębatka osi silnika w systemie magnum starła się mi po ok 2k kulek. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 KicpA: Moje to też helikalne. Karcen, przypomniałeś mi teraz, że moja zębatka na Systemie Turbo pękła mi po pierwszych strzałach. Na szczęście Krakmani dosłali mi nową za friko. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Mi na magnumie za to trzyma i trzyma ale za to kumplowi ogoliło ;) Quote Link to post Share on other sites
gall_anonim Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 pozdrawiam warszawskie szturmówki na m140! Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 WTF? Chłopie spauzuj, bo nie błyszczysz postami... Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Według mnie dobre są zębatki stalowe - Infinite Torque-Up Guardera, na m150 przemieliły w snajperce już wiele kulek i brak jest śladów zużycia a wcześniej jeszcze siedziały w szturmówce z m140. Chyba o to mu chodziło... :-P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.