LiuKas Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 A masz z prostymi czy skośnymi zębami? Helikalne STU, początkowo kupiłem je z nastawieniem na cichszą pracę (oczywiście wziąłem pod uwagę że na słabszych sprężynach ;) ) ale się zawiodłem :) dźwięk się zmienił, ale oczekiwałem zbyt wiele :P Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Odnośnie Prmyków MTU - miałem takie w Minimi z M150, przemieliły dobre pare tysięcy, teraz są u kumpla z M130 i żyją do dziś, mimo że środkowa zębatka ma troche "nadpiłowane" zęby - efekt kiepawego podkładkowania (nie mojego ;)). Niestety w dużej mierze wszystko zależy czy trafimy na dobry egzemplarz - trzeba liczyć na farta. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Viamortis pytał o zębatki G&P ,u mnie stockowe przemieliły na SP 120 Guardera około 4 tyś. kompozytu ,wcześniej na całkowitym stocku około 20 tyś. kulków Niedawno zmieniałem cylinder i siłą faktu rozbierałem gearboxa ,zębatki jak i tłok G&P w idealnym stanie ,oczywiście porządnie wypodkładkowane ,fabryka raczej nie postarała sie o porządne podkładki Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Moim zdaniem temat generalnie jest trochę bez sensu, ponieważ wytrzymałość zębatek głównie zależy od: - odpowiedniego wypodkładkowania - odpowiedniego dopasowania do sprężyny - odpowiedniego osadzenia łożysk w szkielecie - odpowiedniego dopasowania do tłoka Na końcu odpowiedniego dopasowania baterii, aby nie przesadzać z ROF. Wiele z tych rzeczy przy montażu jest po prostu ignorowanych. GB to niestety nie klocki LEGO, aby wszystko do siebie idealnie pasowało. A żeby było śmieszniej to droższe zębatki i precyzyjniej wykonane de facto są bardziej narażone na uszkodzenia przy niewłaściwym montażu niż te tańsze. Jeżeli spełni się powyższe rzeczy to do usterek zębatek dochodzi bardzo rzadko. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Właśnie niestety po spędzonych 2 godzinach na podkładkowanie TU systemy zębatki niestety zmieliło na M130. Były wypodkładkowane na 100% dobrze bo to nie pierwsze moje zębatki. Promyki działają pięknie bez żadnego zarzutu ale Systema wg to zeszła na psy. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) XYT Stan po prawie 30k kulek, silnik JG z 3gen. zazwyczaj strzelane przy rofie poniżej 20k/s., podkładkowanie zrobione, do tego łożyska kulkowe elementa 6mm*, sprężyna: dwuletnia stockowa z JG 2gen dosyć ubita. Niestety nie wytrzymała nowej batki (KAN 9,6V 3300mAh na ogniwach SC) Koleżanka po lewo straciła wszystkie zęby co do ostatniej sztuki. W sumie zadziałała jako bezpiecznik, bo dzięki temu nie było żadnych innych uszkodzeń (nie licząc łożysk) *- (im też się nie spodobało :P ) Edited May 6, 2009 by chrzanu Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Wg mnie rozsypało ci się łożysko, co pociągnęło zniszczenie zębatki. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Nie wątpię w to ;) Poza tym fakt, że wytrzymały bardzo długo, zwłaszcza jak na chiński produkt. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Poza tym fakt, że wytrzymały bardzo długo . A według mnie na starej ubitej sprężynie która w nowości była odpowiednikiem M110 to żaden wyczyny . Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 Sprężyna nie była mocna, ale przebieg i rof już tak ;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Hm mogę tylko powiedzieć że zębatki CA sprzed 4 czy tam pięciu już lat po takim rozsypaniu się łożyska na środkowej działają dalej i nawet były w stanie strzelać dalej. Quote Link to post Share on other sites
kuczy Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 witam mam pytanko mianowicie chciał bym wymienić zębatki w moim GB V3 i mam stalowe nowe ale V2 i czy będą pasować?? i drugie pytanko czy jeśli kupie mocniejszy silnik to również muszę kupić mocniejsza baterie??? Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Zębatki v2 i v3 są jednakowe. Mocniejszy silnik może wyciągnąć większy ROF lub moment obrotowy z baterii którą posiadasz. Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 mam nadzieje ze sie nie mylicie co do xyt :) mam je w mk12 z 10.2007 jechaly na m125 elementa przez pol roku. Teraz wkladam lozyska ca m140 guardera przy stockowych zebach (nie widac zuzycia) tlok niebieski g&p czy tam g&g nie pamietam. Batka 11.1 firefox 1600 mam nadzieje ze sie nie sypnie. Jak dostane GB z serwisu zdam relacje. Ale uważam że to dobre zęby. całość będzie na semi jechać, bo to na para snajperke ma być :) Quote Link to post Share on other sites
kuczy Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Zębatki v2 i v3 są jednakowe. Mocniejszy silnik może wyciągnąć większy ROF lub moment obrotowy z baterii którą posiadasz. wszystko fajnie tylko co to jest ten ROF?? Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Rate Of Fire-szybkostrzelność btw, z takimi pytaniami to do zielonych... Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Lub TU. :-P Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Moje zębatki STU od CA przemieliły już przy springu M130 z 100k BB i to w zdecydowanej większości na full auto. Po ostatnim rozebraniu GB w asgshopie usłyszałem tylko, że mają śladowe oznaki zużycia, więc jakby mi te padły to kolejne by były takie same. Zacinki też przeżywały. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 A Deep Fire ma ktoś? Albo Guarder i HurricanE? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2558 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=762 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1167 Pozdrawiam serdecznie. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3315 Miał ktoś z tymi zębatkami do czynienia? Zastanawiam się nad wymianą głośnych moich XYTów. Jak te zębatki guardera stoją z wytrzymałością i kulturą pracy? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 A Deep Fire ma ktoś? Albo Guarder i HurricanE? Pozdrawiam serdecznie. Guardery mam i na FTK M150 Guardera na full auto, zęby są nie do zajechania... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 mam ITU guardera. miałczą jak głupie na li-po z magnumem ale nie do zabicia zeby :) Quote Link to post Share on other sites
Arek3870 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Jak myślicie zębatki G&P takie jak tu http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2052 wytrzymią przy sprężynie M130 ? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Może tak, może nie... Quote Link to post Share on other sites
Arek3870 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 A M120 ? jak bym wsadził ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.