KicpA Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 http://www.newqrf.com/shooter_gear.html Ciekawe zestawy zębatek w szczególności te o przełożeniu 13:1 ;) Ma ktoś więcej informacji na ich temat? Będę się dowiadywał o ich cenę. Quote Link to post Share on other sites
wally Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Te 32:1 to już hardkor jest - oczekiwanie na strzał 0,5 sek. bezcenne :) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 1, 2009 Author Report Share Posted June 1, 2009 (edited) Wally producent podaje że to są Super Hi-speedy więc są szybsze od Hi-speedów czyli raczej 0,028 sek ;) Edit: Sam sobie Faila przyznaję :F źle przeczytałem twojego posta :D Myślałem że chodzi Ci o te 13:1 :D No te 32:1 to już konkretne zęby jak ITU guardera. Edited June 1, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 A ile mają ITU guarder'a? I tak w ogóle czego to są stosunki? Obrotów silnika do strzałów(32 obroty silnika = 1 strzał??), czy strzałów do obrotów silnika? Chyba raczej to pierwsze... ale wolałbym się upewnić ;-) Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
uszy19922 Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Wieksze przelozenie=mniej strzalow. Co za silnik by ci pociagna 32 strzaly na obrot? Jesli silnik robi jeden obrot w 0.1s, to mialbys rof na poziomie ... 320k/s :P. Raczej nie mozliwe co? Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Ale chodzi o proporcje co do czego... 32:1 hmmm już ma większy sens, ale chyba długo by się czekało na strzał... Jakie przełożenia mają inne zębatki np STU systemy, ITu guardera, double,triple,max TU prometheusa? Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 3, 2009 Author Report Share Posted June 3, 2009 Policz zęby na zębatkach i oblicz a się dowiesz ;) Quote Link to post Share on other sites
uszy19922 Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 (edited) Maximum Torque mają około 16-18 (maximum torque Prometheus). Te 32:1 to lekka przesada, gdyż jakich by zębatek nie było to i tak tłok czy GB nie pociągnie nam 2x m160 :D Nie widzę sensu w tym, chyba że ktoś gustuje we wsłuchiwaniu się jak każdy kolejny ząbek na zębatce spotyka się z zębami na tłoku.... Tak na serio to reakcja na spust byłaby.... tragiczna. Pozdrawiam P.S STU Systemy mają około 8 przełożenie, czyli 4 razy mniejsze niż te omawiane w temacie Edited June 3, 2009 by uszy19922 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Tak tylko istnieją 2 sposoby liczenia przełożeń, więc z tego wynika ta różnica... Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 3, 2009 Author Report Share Posted June 3, 2009 (edited) Z tym że to jest inaczej wszystko podane. Normalny stockowy zestaw zębatek ma przełożenie ok 6. Chyba zaryzykuje te Super Hi-speedy ;) Edit: A to drań mnie ubiegł ;) Edited June 3, 2009 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Szczegulnie ciekawie wygląda zębatka tłokowa z zestawu 13:1 .Tak jakby jej zęby można było wymieniać . KicpA jak coś się dowiesz odnośnie ich ceny to napisz ,może też się skusze . Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Może to przypadek, ale nowe zębatki KA do złudzenia przypominają te od shooter'a: http://airsoftnews.eu/e107_images/newspost...update_1706.jpg Hmmm... Pozdrawiam Wojdatuz Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Kliknij sobie ten link który wstawiłeś :) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Tak jak STAR ;) Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 O... Pierwszy raz mi się tak stało... Tzn. że STAR, KA np. zamawia je w fabryce (shooter?) i sprzedaje pod własnym logiem? tylko teraz należy sprawdzić, które są najtańsze :) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Ares ze Starem się chyba pożarli ale nie wiem do końca ;) U Aresa kosztują podobno 540HKD, przynajmniej tak dostałem dziś w mailu. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 I są już na WGC w cenie 39$ każde, w sumie baaardzo tanio... ciekawe jak w praktyce się spisują :) Quote Link to post Share on other sites
Squad Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 (edited) Witam, dzisiaj zamontowałem te zębatki 13:1, nawet na li-po 7,4 są bardzo szybkie. Z karabinu robi się kosiarka, strach się bać co by było przy większym napięciu. Łożyska między zębatką środkową, tłokową i ich osiami dodatkowo zmniejszają opory toczenia i cały zestaw chodzi gładziutko. Jedynym problem jaki miałem była konieczność spiłowania szkieletu gearboxa deepfire'a przy zębatce środkowej gdyż gearbox bez tej przeróbki nie chciał się zamknąć. Pozdrawiam, Squad Edited February 26, 2011 by Squad Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 26, 2011 Author Report Share Posted February 26, 2011 Ty zamówiłeś raczej SHS/Super Shooter z łożyskami w zębatkach ;) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Nie znaleziono obiektu! Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Czy zębatki 13:1 lub 14:1 w połączeniu z ultra torque up Elementa i LiPo 11,1v 35c pociągną M130 Guardera? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Teoretycznie tak,ale silnik i bateria dostatnie trochę po pysku po za tym co chcesz osiągnąć super mocy nie uzyskach rofy też więc co ??? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Praktycznie tak .. Probowalem 13:1, silnik elementa, mosfet, kulkowe lozyska 8 mm i spring m135. Wychodzilo 500 fps i 35 rps. Tylko na semi ... na auto spadalo do 350-400 fps z uwagi na pojawiajace sie podczas tak duzego rofu nieszczelnosci. Inna sprawa podczas zacinki zebatki same sie shortstroknely. Ogolnie o problemach z szybkim tuningiem pisalem ... Jak chcesz wiedziec gdzie napisz pma ;) Bo mnie tu zbanuja za reklame innych stron. ps. Silnik elementa jak podlaczy sie sp130 przy zebatkach 13:1 pracuje tak jakby na stockowych zebach i m160. Jest obciazony ... ale to dla tego silnika nie jest nawet 70 % Spokojnie da rade na lipo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.