Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Wally producent podaje że to są Super Hi-speedy więc są szybsze od Hi-speedów czyli raczej 0,028 sek ;)

 

Edit: Sam sobie Faila przyznaję :F źle przeczytałem twojego posta :D Myślałem że chodzi Ci o te 13:1 :D

 

No te 32:1 to już konkretne zęby jak ITU guardera.

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites

A ile mają ITU guarder'a? I tak w ogóle czego to są stosunki?

Obrotów silnika do strzałów(32 obroty silnika = 1 strzał??), czy strzałów do obrotów silnika? Chyba raczej to pierwsze... ale wolałbym się upewnić ;-)

 

Pozdrawiam Wojdatuz

Link to post
Share on other sites

Ale chodzi o proporcje co do czego... 32:1 hmmm już ma większy sens, ale chyba długo by się czekało na strzał... Jakie przełożenia mają inne zębatki np STU systemy, ITu guardera, double,triple,max TU prometheusa?

 

Pozdrawiam Wojdatuz

Link to post
Share on other sites

Maximum Torque mają około 16-18 (maximum torque Prometheus). Te 32:1 to lekka przesada, gdyż jakich by zębatek nie było to i tak tłok czy GB nie pociągnie nam 2x m160 :D Nie widzę sensu w tym, chyba że ktoś gustuje we wsłuchiwaniu się jak każdy kolejny ząbek na zębatce spotyka się z zębami na tłoku.... Tak na serio to reakcja na spust byłaby.... tragiczna.

Pozdrawiam

P.S STU Systemy mają około 8 przełożenie, czyli 4 razy mniejsze niż te omawiane w temacie

Edited by uszy19922
Link to post
Share on other sites

Z tym że to jest inaczej wszystko podane. Normalny stockowy zestaw zębatek ma przełożenie ok 6. Chyba zaryzykuje te Super Hi-speedy ;)

 

Edit:

A to drań mnie ubiegł ;)

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Witam, dzisiaj zamontowałem te zębatki 13:1, nawet na li-po 7,4 są bardzo szybkie. Z karabinu robi się kosiarka, strach się bać co by było przy większym napięciu. Łożyska między zębatką środkową, tłokową i ich osiami dodatkowo zmniejszają opory toczenia i cały zestaw chodzi gładziutko. Jedynym problem jaki miałem była konieczność spiłowania szkieletu gearboxa deepfire'a przy zębatce środkowej gdyż gearbox bez tej przeróbki nie chciał się zamknąć. Pozdrawiam, Squad

Edited by Squad
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Praktycznie tak .. Probowalem 13:1, silnik elementa, mosfet, kulkowe lozyska 8 mm i spring m135.

Wychodzilo 500 fps i 35 rps.

Tylko na semi ... na auto spadalo do 350-400 fps z uwagi na pojawiajace sie podczas tak duzego rofu nieszczelnosci.

Inna sprawa podczas zacinki zebatki same sie shortstroknely.

 

Ogolnie o problemach z szybkim tuningiem pisalem ...

Jak chcesz wiedziec gdzie napisz pma ;)

Bo mnie tu zbanuja za reklame innych stron.

 

ps. Silnik elementa jak podlaczy sie sp130 przy zebatkach 13:1 pracuje tak jakby na stockowych zebach i m160. Jest obciazony ... ale to dla tego silnika nie jest nawet 70 % Spokojnie da rade na lipo.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...