Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CASG.pl (Coyote ASG)


Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam.

Ja również czekam na zwrot pieniędzy z tytułu anulowanego zamówienia. Ostatni mail jaki otrzymałem od CASG był 20.07 i jak dotąd nie ma odpowiedzi na moje maile jaki i pieniędzy na moim koncie. Proponuję aby wszyscy którzy oczekują na zwrot wpisali się w tym temacie. Będziemy wiedzieć ile osób jest w takiej samej sytuacji.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Mateusz Kanigowski

woj. Pomorskie

oczekuję zwrotu 4150 zł

e-mail: skaut.spz@gmail.com

 

 

 

PS. Święto, ktoś dziś odebrał telefon. Oczywiście kobieta z którą rozmawiałem nie miała zielonego pojęcia o mojej sprawie. Dowiedziałem się tylko że Pan Michał będzie w firmie we wtorek i ponoć odbierze telefon.

Edited by upadly_skaut
Link to post
Share on other sites

Mateusz Kanigowski

woj. Pomorskie

oczekuję zwrotu 4150 zł

e-mail: skaut.spz@gmail.com

 

 

 

PS. Święto, ktoś dziś odebrał telefon. Oczywiście kobieta z którą rozmawiałem nie miała zielonego pojęcia o mojej sprawie. Dowiedziałem się tylko że Pan Michał będzie w firmie we wtorek i ponoć odbierze telefon.

 

No ja miałem tak samo. Tylko pamiętaj, że kobieta, z którą rozmawiałeś to żona Pana Michała.

Link to post
Share on other sites

Witki mi opadły Panowie!

 

Odebrał nieznajomy kobiecy głos, który oczywiście NIC nie wiedział o mojej sprawie, a Pan Michał właśnie przed chwilą wyszedł do lekarza i powinien być jutro.

Pani powiedziała, że to jej pierwszy dzień pracy w tej firmie. (WTF?!) ale z rozbrajającą szczerością zapytała się mnie o jaki karabin chodzi, i czy był na serwisie. Odparłem: - tak był na serwisie. Od roku!

 

Szkoda mi tej dziewczyny, wydawała się całkiem miła i odpowiadała ze stoickim spokojem na moją frustrację. Powinna pracować w jakimś miejscu gdzie nie byłaby narażona na użeranie się z oszukanymi klientami.

 

Jutro kolejne próby.

 

pozdro

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy komuś udało się nawiązać kontakt ze sklepem, wystosowałem jakiś czas temu maila o zwrot kasy bo to już ludzkie pojecie przechodzi.

Wcześniej na to pytanie tłumaczono się ze strony sklepu "sezonem urlopowym" sam pracuje w handlu i durniejszego tłumaczenia nie słyszałem. A mydlenie oczu klientowi rychłą dostawą uznaje teraz jako wyłudzenie naszych pieniędzy. Jako że firma dysponuje niemałym kapitałem którym obraca.

Przypuszczalnie będę w Warszawie to wybiorę się do nich osobiście, czy ktoś z osób oczekujących na zwrot był tam na miejscu.

Dodam tylko ,że ja moich klientów nigdy tak nie potraktowałem i pierwszy raz czegoś takiego doświadczyłem.

Odradzam ten sklep po całości.

Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość by szefowie wmasgu zainterweniowali w ww sklepie i pomogli nam w odzyskaniu naszych pieniędzy?.Jak widać nie są to pojedyncze przypadki a olew ze strony sklepu jest skandaliczny.Ich baner na stronie hmmm... drażni.

pozdrawiam.

 

Wyjaśniamy sytuację.

Link to post
Share on other sites

To znaczy?

 

Priva to ty wysłać nie potrafisz ?Byle tylko +1 do licznika?? Szmer.

 

3/4 napisanych przeze mnie postów jest z działu "Jestem zielony", więc nie mam kompleksu "małego licznika". Pytałem co to znaczy, bo myślę, że wiele oczekujących na zwroty osób chciałoby wiedzieć, w jaki kolejny sposób mogą stracić na tej transakcji.

Link to post
Share on other sites

3/4 napisanych przeze mnie postów jest z działu "Jestem zielony", więc nie mam kompleksu "małego licznika". Pytałem co to znaczy, bo myślę, że wiele oczekujących na zwroty osób chciałoby wiedzieć, w jaki kolejny sposób mogą stracić na tej transakcji.

 

 

To też jest informacją, którą mogłeś przekazać via priv.

Szmer.

Link to post
Share on other sites

W odpowiedzi na komentarze chciałbym przedstawić stanowisko firmy i ustosunkować się do informacji pojawiających się na portalach.

 

Jak na pewno zauważyliście Coyote ma ostatnio problemy. Brakuje nam towaru, czasami trudno się do nas dodzwonić, z opóźnieniem odpowiadamy na maile.

Jest to wynikiem problemów, które dotknęły naszą firmę. Po pierwsze mieliśmy do czynienia z nieuczciwym dostwacą, z którym współpracowaliśmy a który sprzedał nam wiele wadliwych egzemplarzy replik. Część z tych replik musieliśmy naprawiać na własny koszt a część wymienić tudzież oddać za nie pieniądze. Ponadto dostawca ten nie rozliczył się z nami za usługę, która dla niego wykonaliśmy. Mieliśmy też problemy z przewoźnikiem, który niesłusznie obciążył nas i naszego innego kontrahenta nadmiernymi kosztami. Te sprawy przełożyły się na kłopoty finansowe. Ponadto mamy kłopoty personalne co przekłada się na utrudnioną obsługą klientów.

 

Podjeliśmy konkretne działania w celu naprawy sytuacji. Staramy się o pozyskanie dodatkowych żródeł finansowania firmy także w niedalekiej pszyszłości zwrócimy resztę pieniędzy za niezrealizowane zamówienia lub je zrealizujemy, w zależności od woli klientów. Rozwiążemy problemy z zatowarowaniem oraz poszerzymy asortyment. Postaramy się o nowego pracownika, co usprawni obsługę klientów. Ja osobiście będę częściej obecny w Coyote ponieważ mam zamiar sprzedać drugą firmę, którą prowadzę równolegle a która to zabiera mi dużo czasu. Sprzedaż tej firmy ma być kolejnym sposobem pozyskania kapitału. Prowadzimy też rozmowy handlowe z nowymi dostawcami.

 

Część z osób, które ma niezrealizowane zamówienia już otrzymała pieniądze a reszta otrzyma je w najbliższym możliwym terminie. Wypłaty realizujemy w kolejności, część z nich to zamówienia z zagranicy. Z racji problemów finansowych nie jesteśmy w stanie zadowolić z miejsca wszystkich. Realizujemy wypłaty w miarę spływania środków na nasze konto. Nie inwestujemy w nowy towar, wstrzymaliśmy wszystkie inne wypłaty.

 

Tak więc w najblizszym czasie możecie spodziewać się nowej twarzy Coyote ASG. Uzupełnimy i powiększymy asortyment, usprawnimy bezpośrednią obsługę klienta i zwiększymy szybkośc działania serwisu.

 

Zdaję sobie sprawę, że częśc z Was straciła do nas zaufanie. Będziemy się starali je odbudować i liczymy na to, że zrozumiecie naszą sytuację. Zrozumiecie jak ciężko w naszym pięknym kraju prowadzić firmę, szczególnie w kontaktach handlowych z krajami azjatyckimi.

 

Pozdrawiam

Michał Wodzyński

Edited by Sonsi
Link to post
Share on other sites

Dziękuje w imieniu swoim i kolegów, którzy czekają na swoje pieniądze, że ktoś raczył napisać kilka słów co się dzieje i z jakich przyczyn nie mamy ciągle naszych pieniędzy. Wg. mnie taka informacja powinna pojawić się już dawno, a nie dopiero po interwencji administratorów. Mam nadzieję tylko, że odzyskam swoje pieniądze już w tym roku, bo wpłaciłem wam 7 kwietnia, a to już ponad pół roku i ciągle nie wiem kiedy je odzyskam.

 

P.S. Dziękuje administratorom WMASG za interwencję.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Widzę, że temat umarł.

Ładne słówka, skrucha itp itd, ale ja dalej kasy nie mam! Sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta. Bo firma nawet nieraczy się odezwać na jakim etapie są. W ostatnim mailu była wzmianka o kolejce i czekaniu, ale jak długa jest ta kolejka i jaki mam numerek ?!?! Tu zwracam się do innych osób które miały/mają przejścia z tą firmą. Czy dostajecie zwroty albo info jakiekolwiek ?? Jeśli sprawa będzie się tak ciągnąć (zakupy robiłem w kwietniu !!!) trzeba będzie chyba iść z tym na policje, bo naprawdę czuje się oszukany/okradziony.

Link to post
Share on other sites

Vitjaz, ja robiłem zakupy w lipcu 2010 roku... Spokojnie, wczoraj wysłałem do CASG pismo z odstąpieniem od umowy, teraz czekam jak się do niego ustosunkują. Mam nadzieję, że rozegrają to profesjonalnie i po prostu zwrócą mi pieniądze po ponad roku bezowocnej pracy nad działaniem mojego karabinu, który nadal się u nich znajduje :). Potem pozostaje ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty, a później no cóż, tylko skierowanie sprawy do sądu. Mało opłacalny dla nich biznes, bo będą musieli pokryć wiele innych kosztów, chyba że w najmniej spodziewanym momencie ogłoszą upadłość :). Nie wiem, nie wnikam, czekam. Mają ustawowe dwa tygodnie, potem będziemy walczyć z tematem inaczej. Ktokolwiek dostał już zwrot pieniędzy?

Link to post
Share on other sites

Ja tak samo jak Vitjaz czekam od kwietnia. Ostatnie 2 meile:

 

 

Dnia 11-10-2011 o godz. 11:18 Michał Wodzyński napisał(a):

Witam,

byliśmy zmuszeni przesunąć płatność ze względu na konieczność zapłacenia ZUSu i innych opłat.

 

Dnia 27-09-2011 o godz. 16:07 Michał Wodzyński napisał(a):

Witam,

realizujemy przelewy w kolejności z tego co się dowiedziałem u księgowej Pański jest następny.

 

 

 

 

(Nie muszę chyba pisać, że jeszcze nie mam pieniędzy...)

Link to post
Share on other sites

Postarajcie się zrozumieć naszą sytuację. Nie mamy prawie żadnych wpływów a wypłaty realizujemy z tego co zarobimy. Nie robimy zakupów bo pieniądze lokujemy na spłacanie niezrealizowanych zamówień. Koło się zamyka.

 

@Skaut, pod koniec sierpnia umówiliśmy się, że sporządzisz odpowiednie pismo. Czekaliśmy 2 miesiące na pismo więc trochę nie rozumiem Twoich pretensji.

 

@robertt, maile były skierowane do Ciebie nie z myślą o ich publikacji.

 

@vitajz, temat bynajmniej nie umarł, cały czas intensywnie staramy się rozwiązać sytuację, wystąpiliśmy o kredyt, mamy już promesę więc wszystko idzie ku dobremu. na pewno nie będziemy ogłaszać upadłości.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...