parkie Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Sorry za offtop, ale może to kogoś zainteresuje ;) http://blog.gunfire.pl/2011/03/28/kolejne-chinskie-swd/ Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Heh, mam nadzieje, że tłok i reszta bebechów będą takie same, co przy prawdopodobnej dużej popularności swd cymy spowoduje wypuszczenie części upgradowych porządnych producentów. BTW ciekawe co oni tam mieli polepszyć? Chyba raczej uprościć, żeby zmniejszyć koszty :wink: Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Sam już chyba zacznę odkładać pieniążki :D W RS jaką maksymalnie można sprężynę włożyć? (tak z ciekawości) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Pewnie taką jaką uda Ci się kupić. Ja wepchałem m170 ale bez silnika mocnego to nie ma sensu. Quote Link to post Share on other sites
tomascrow Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 (edited) Panowie po czym można odróżnić V2 od V1 i czy w Polsce była sprzedawana V1 czy V2 ? Edited April 7, 2011 by tomascrow Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 Różnią się: wykończeniem (v1 jest malowana na błysk, v2 na mat), kolorem cylindra (v1 ma mosiężny, v2 koloru chromu) oraz w v2 patrząc w gniazdo magazynka widać płytkę do odblokowywania GB, chyba jeszcze są jakieś różnice, ale to szczegóły. Co najmniej jedną sztukę v2 mieli w gunfire, reszta sprzedawanych w Polsce to były v1. Quote Link to post Share on other sites
shenq Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 V2 rożni się tylkko blachą do odblokowania GB. kolor i cylinder mam taki sam. Na pewno by nie zrobili body w macie, chromowany cylinder możne jest w v3?:) Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Shenq - v2 jest matowy... wiem bo mam :) i porównywałem.... Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Hello :) Jak się sprawują repliki ? Planuje kupić SWD od RS'a i domyślnie lecieć na M150, oczywiście wymieniony tłok i lufa oraz mosfecik z AB. Ale póki co wole popytać. Przeleciałem cały temat i trochę się dowiedziałem i jestem ciekaw czy od tej pory coś nowego się nie posypało. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Przy springu 150 tłoka nie musisz wymieniać - ten co jest w stocku - wystarczy. Mosfet - jak najbardziej, lufa... cóż - zależy na co chcesz ją wymienić. na tej konfiguracji jest to nie do zajechania.... Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Same miłe wiadomości, myślałem o epickiej lufie 650mm 6.01 PDI, A tłok kupie na zapas xD Padaka co byś jeszcze doradził ? Jaka batka ? Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Taka batka pasuje idealnie, także wszystko o nie większych wymiarach i podobnych parametrach podejdzie, reakcja na spust na M150 Guarder jest bardzo dobra. Lufę 650 PDI sobie daruj, w tej cenie warto dołożyć do EDGI 690mm. Ja mam promyka 650mm i na 50 metrów idzie wystrzelać skupienie wielkości pięści. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 w tej cenie warto dołożyć do EDGI 690mm. Przy 690 nie będzie za dużego spadku fps ? Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Możesz coś więcej o tych EDGI napisać ? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Co do 690 lufy - w rs taka jest stokowa. Pamiętajcie ze w Rs cylinder jest większy i dłuższy niż jakikolwiek inny AEG'owy bore-up. Można tam śmiało wstawić 719 - i będzie ok Quote Link to post Share on other sites
ludi2010 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Czyli podsumowując : -Pasującą gumką jest guma systemy -Lufa Promyka 650mm Pytanie do posiadaczy jak wytrzymały jest szkielet GB, jak wytrzymałe są zębatki oraz jak wytrzymała jest głowica tłoka? Quote Link to post Share on other sites
shenq Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Pdaka, podeślij foty RS ciekawi mnie to matowe body. Jaki masz numer seryjny? Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Tu masz fotki 2giej wersji: http://filakairsoft.30.forumer.com/index.php?showtopic=1427 Różnice najlepiej widać na zdjęciu magazynków (nr 3 i 4) Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 (edited) Dokładnie tak jak podał w linkach @Wściekły - na pozostałych zdjęciach widać bardzo dokładnie że replika jest matowa. P. Edited October 6, 2011 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Voltarius Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 A takie dość ogólne pytanko. Da rade wycisnąć z tego Svd Rs 100m celnego strzału w sylwetkę człowieka ? po wymianie Gumki, lufy promyka, doszczelnieniu. Jeszcze taka sprawa Czy m170 Wytrzyma gearbox ? bo Tłok to pół biedy najwyżej się wymieni na tego systemy i po kłopocie Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 W moim RS'e pracuje m170 (650 fps). Taki upgrade wymagał zmiany tłoka i silnika. Quote Link to post Share on other sites
Flachenty Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do przeczytania artykułu jaki "wyprodukowałem" razem z kolegą Owieckim dla magazynu STRZAŁ jakieś 2 lata temu na świeżo po premierze SWD RS-a. Plik w formacie pdf: https://rapidshare.com/files/2282972184/s76-airsoft_SWD_k-2.pdf Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 Taki upgrade wymagał zmiany tłoka i silnika. Na jakie jeśli można wiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 silnik magnum; tłok systemy aluminium (PSG-1) - odchudzany. Quote Link to post Share on other sites
Voltarius Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 eee czy ktoś z was orientuję się na jaki Kolor był malowany Svd Rs Wersja 3 ? bo wiem że wersja pierwsza była malowana na połysk zaś druga na mat <--- wgł mnie o wiele brzydsza ;/ A 3 ktoś wie ?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.