GZ Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 GZ - rozumiem, że do V2 long, wsadzałeś M210 i nie wyszło 700, stąd Twoje teorie. Do mojej sztuki nie, ale taki sam GB V2: M170 - 600fps, M190 - 630fps, M210 - 640fps (są to wyniki przybliżone, szczególnie przy M210 rozrzut fps był duży, bardzo duży) nominalnie M210 to 210*3,28 = 688,8 fps. Z DOŚWIADCZENIA wiem, że BU daje spokojnie przy M130 w górę te 8-10% od wartości, która osiągana byłaby na układzie cylindra zwykłej średnicy. Czyli 8%-10% z 688 fps to 55-68 fps co daje 743-756 fps. Z tym M210 - 688fps to tylko nomilanie, nigdy nie jest pewne czy uzyskasz 210m/s. Dwa, na jakiej podstawie sądzisz że BU orzy takiej mocy da 8-10% więcej, ten przyrost to nie jest wartość stała. cziman pisał o tym wcześniej, ale odnosząc się do mniejsze mocy repliki. pytanko za 2 złote - jaka różnica w prędkości wylotowej byłaby zmieniając tylko lufę z 6.08mm na 5,98mm Powiem ci jaka jest róźnica przy 65cm lufy, zmiana z 6.04 na 6.03 dała 20fps więcej. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 (edited) Do mojej sztuki nie, ale taki sam GB V2: M170 - 600fps, M190 - 630fps, M210 - 640fps (są to wyniki przybliżone, szczególnie przy M210 rozrzut fps był duży, bardzo duży) Ja na dobrą sprawę nie wsadzałem nigdzie tej M210, więc to bardziej teoria niż praktyka no z pewnością racja, że w im więcej fps celujemy tym większe ciśnienie sprężanego powietrza, a raczej nieszczelność, głównie moim zdaniem na kołnierzu gumki - po prostu tu już trzeba byłoby mieć naprawdę twardą gumę, a raczej sam kołnierz i trochę bardziej miękka część, która podkręca (czy producenci naprawdę nie zrobią w końcu takiej gumy?). Nie wiem, sam osobiście więcej niż 500 nie mam, a to daje w szturmówce dużo (oczywiście ze zdrowym rozsądkiem), bo ograniczenia niestety są takie, a nie inne. Edited September 2, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 (edited) A ja takie pytanie z ciekawości. Jaką baterią masz zamiar to ruszyć i na jakim silniku?? Bo o ile na dobrą sprawę baterię możesz zgrzać nawet na zamówienie 24V to zastanawia mnie, czy jest na rynku Airsoftowym silnik który będzie w stanie naciągnąć takie coś, a jeśli ruszy to ile pożyje i jaka będzie reakcja na spust. No i jeśli wstawisz MOSFET to pytanie czy tranzystory wytrzymają. Kable moim zdaniem też grubsze niż 2,5mm by się przydały, zwłaszcza że w M14 nie ma problemu z upchnięciem grubych kabli (przynajmniej w Cymie/TM tak jest). Edited September 2, 2009 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 (edited) Li-po 11,1V 35C reszty nie chce komentować bo to co napisałeś było poruszone wcześniej. DOŚĆ! Skończcie mnie umoralniać z moc że za duża itd. LUDZIE! Nawet nie wiecie jaka moc wyjdzie! BEZ OT proszę! Edited September 4, 2009 by Medium Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 li-po 35c z duzej pojemnosci sciśnie mu sprezynę od resora... 260A chwilowego prądu ? na tym samochód odpalałem raz :) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Bardzo fajnie, ale musicie mieć jeszcze silnik, który to obsłuży i się nie spali, dobre kable, MOSFET'a dobrego i dużo innych "dobrych" rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 (edited) Mnie przypadł do gustu GoldenEagle ostatnio, w sumie lepszy jak nie taki sam jak T3000ICS miałem i nie widzę różnicy. ANR na początku odpalę na stok kablach, oddam ze 2 strzały żeby sprawdzić czy warto dalej w niego pchać czas. Li-po Ma 2200mAh ale w kolbie jest sporo miejsca więc kondensatory wstawię, daje to duży upust akumulatorowi. Edited September 2, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 To jednak radzę użyć od ręki kabli WN z samochodu. Stockowe z G&G ODPARUJĄ. I to w moment. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 Być może szlag je trafi,moje ryzyko. Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Abstrahując od prędkości początkowej kulki - nie do uzyskania na standardowych, a nawet wzmocnionych częściach problem napędu podwójną sprężyną (jedna wewnątrz drugiej) próbowałem rozwiązać w pewnej replice sprężynowej. Widziałem taki układ w pewnej replice i chciałem wykorzystać u siebie. Wzorowałem się na rozwiązaniach sprężyn na zaworach silników spalinowych. To, co w chwili obecnej próbujesz zrobić - nie wyjdzie. Przykro mi. Nie uwzględniłeś na razie przynajmniej kilku aspektów rodzących problemy. Układ taki teoretycznie jest do zrobienia, gorzej z praktyką. Szanse na działanie Twojego układu sprężyn oceniam na około 0,2% - przy czym bez żadnej złośliwości. Ponieważ jednak planowane do uzyskania prędkości początkowe moim zdaniem kłócą się ze zdrowym rozsądkiem nie będę podawał problemów, jakie się pojawią a tym bardziej sposobów ich rozwiązania. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Znam kogoś kto miał ok. 700 fps po wsadzeniu sprężyny customowej do snajperki. Niestety ręka bolała od naciągania :( Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Ja tyle miałem w snajperce. Żaden wyczyn. A to nawet m210 nie było. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 3, 2009 Author Report Share Posted September 3, 2009 Widziałem taki układ w pewnej replice i chciałem wykorzystać u siebie. Skoro komuś się udało, mi też się uda :) Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Skoro komuś się udało, mi też się uda :) Nie twierdzę, że nie, ale: 1. nie w układzie który podałeś. 2. nie bez rozwiązania problemów w takim układzie występujących. Problem polega na tym, że jeszcze nawet nie znasz problemów, które wystąpią z dużym prawdopodobieństwem, a ich rozwiązanie może okazać się mało prawdopodobne przy gabarytach standardowych (a nawet bore-up) cylindrów Gearbox'ów. Sam zrezygnowałem z tej idei, chociaż miałem już przygotowanych kilka rozwiązań. Obciążenia, jakie pojawią się na tłoku dodatkowo utrudnią rozwiązania zarówno dotyczące tłoka jak i węzła sprężyn, że o samych sprężynach nie wspomnę. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 3, 2009 Author Report Share Posted September 3, 2009 "Przyczyną niepowodzenia naszych najlepszych zamiarów jest nasza własna głupota." Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Gogol "listy" – gratuluję eurydycji, chociaż w moim przekonaniu cytat użyty w nieprawidłowym kontekście. Nie zrozumiałeś mnie jednak dobrze. Nie uznaję za najlepszy zamiar zwiększania prędkości początkowej kulki miotanej przez airsoftowe repliki powyżej pewnej granicy. Twoje chęci przekraczają ją (moją granicę) znacznie. To, co uzyskałem innymi metodami w replice, w której chciałem to rozwiązanie zastosować, zadowoliło mnie całkowicie, dlatego zrezygnowałem z tego rozwiązania na rzecz innych. Niemniej jednak mam doświadczenia praktyczne w próbie zastosowania takiego rozwiązania, ponieważ węzeł taki zrobiłem i przeprowadziłem próby jego działania. Zetknąłem się z problemami, kilka nawet rozwiązałem praktycznie, kilka mam rozwiązanych teoretycznie, ponieważ samą ideę zarzuciłem. Jak na razie w temacie nie wypowiedział się nikt (oprócz chyba mnie), kto próbowałby taki problem rozwiązać i ma jakieś doświadczenia praktyczne. Na koniec, ponieważ uważam za niedobre zwiększanie energii kulki miotanej w taki sposób nie podaję nawet nazwy i producenta repliki, w której rozwiązanie takie jest stosowane. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 3, 2009 Author Report Share Posted September 3, 2009 Głowice w drodze, niestety spóźniłem się do tokarza dzisiaj by przerobić prowadnicę :( Medium przez brak interpunkcji czasami gubiłem się w twoich myślach. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 MS210 promyka to nie odpowiednik M210 guardera (którego nie ma), MS210 jest bardzo niewiele mocniejsze od M170 guardera. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 7, 2009 Author Report Share Posted September 7, 2009 (edited) Właśnie dotarła do mnie sprężyna. Zrobili taką twardą że nie mogę w ogóle jej zgiąć, jak resor od samochodu. Nie włożę jej bo tego nie napnie żaden GB. EDYTOR: Gdyby zrobili miększą pewnie i by było ok. Miałem niecny plan odpicowany itd. Edited September 7, 2009 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Ja tylko podpowiem: zamiast zamawiać kup sprężynę ze snajpki spręzynowej bo ma małą średnicę i obuduj sprężyną aegową. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Właśnie dotarła do mnie sprężyna. Zrobili taką twardą że nie mogę w ogóle jej zgiąć, jak resor od samochodu. Nie włożę jej bo tego nie napnie żaden GB. EDYTOR: Gdyby zrobili miększą pewnie i by było ok. Miałem niecny plan odpicowany itd. Mówiłem Ci? Materiał z którego robia dobre sprężyny jest zbyt dobry do AEG'ów. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Ja tylko podpowiem: zamiast zamawiać kup sprężynę ze snajpki spręzynowej bo ma małą średnicę i obuduj sprężyną aegową. Tak, ale tylko te słabsze mają zew. średnicę 9mm - do bodaj m120 albo m130 (wiem bo mam szotgana, który mechanizm ma bardzo podobny, a sprężynę tę samą). Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 7, 2009 Author Report Share Posted September 7, 2009 Wyszło na to że ANR miał rację. Poldeck myślisz ze nie próbowałem? Taki plan pali na panewce bo sprężyna składając się ma ustaloną długość, jak wkręcę jednąw drugą tłok się nie zamknie. W akcie rozczarowania i straty 63zł kupiłem tańszą wersję "Chińszczyka" 210% :F Sprężyna to sprężyna ;) (joke) Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Twój szkic zmierzał w dobrą stronę, ale niestety, nawet w tak usprawnionym układzie węzeł sprężyn nie zadziałby prawidłowo. Pozdrawiam Medium PS. Pisałem Ci, że nie wyjdzie, przynajmniej nie w takim układzie jaki podawałeś. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 7, 2009 Author Report Share Posted September 7, 2009 Ok, w każdym razie z Goginem się ugadałem, przetestował sprężynę od ASP12 i okazało się że mieści się w sprężynie głównej, jak tylko paczki dojdą, eksperymentu ciąg dalszy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.