KicpA Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Matt głowica cylindra powinna pasować od V7 CA/G&G firmy ultimate, do niej pasują wyciszone głowice tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Ale nie ma głowicy cylindra Bore-Up do M14 G&G/CA. Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Irytujące, że sprawa bore do SWD jest traktowana przez CA po macoszemu. Wydali zestaw ftk, ale "zapomnieli" o zestawie jakościowym. Jak się ma ta rzecz do bore-up do CA25? Nie będzie pasowała głowica, a dysza przy okazji? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 (edited) No niestety, głowica od v2 Long nie pasuje, a co za tym idzie dysza BU będzie za duża do zwykłej głowicy cylindra (no i długość trzeba odpowiednią dobrać). Ja będę kombinował tak jak mówiłem: na klej sylikonowy wkleję zwykłą głowicę do cylindra bore-up ze zwykłą dyszą i zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że CA w końcu wypuści dodatkowe gearboxy, bo w replice karabinu wyborowego brak zapasowych szkieletów to porażka, a dodatkowo ten w SWD jest skonstruowany tak, że nie da się go wzmocnić z zewnątrz blachą. Możesz rzucić link do tego FTK do SWD CA? EDIT: Jeśli to ten FTK to nie wiem co powiedzieć :D http://www.airsoftextreme.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=443_444_499&products_id=5041 Wymienia się plastikową prowadnicę na plastikową prowadnicę, słaby silnik na słaby silnik, jedyne co jest lepsze to głowica tłoka, zębatki (jakie ?) i mocniejszą sprężynę. To sorry, ale już wolę sam spasować sobie części :] Edited June 19, 2011 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 (edited) Na zagranicznych: -http://www.airsoftextreme.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=443_444_499&products_id=5041 -http://www.scopeandlaser.com/index.php?p=6&id=7377&lang=en&msg=Session%20Expiried!&s= W Polsce tak jak pisałem, nie zauważyłem tego nigdzie, zresztą nie widzę sensu ani potrzeby w tym zestawie. Co do bore'a to pokombinuję z Twoim patentem, jeżeli żadna sensowna alternatywa się nie pojawi (czego się nie spodziewam). Edit: Tak, to właśnie to. Edited June 19, 2011 by Matt141 Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 (edited) Własnie kupiłem drugi gearbox do SWD (od kumpla, połamał karabin...) i zastanawiam się, czy jeden gb stuningować na ok 480-490 fps (ograniczenia na semi w Austrii) a drugi zrobić na M170 z kombinowanym Bore-Upe'm (brak ograniczeń w Polsce) i w zależności od tego gdzie gram po prostu przekładać całe gb. Z tym, że patrząc na wygląd przodu tego gb i brak możliwości dodatkowego zabezpieczenia go z zewnątrz blachą cynkową to nie wiem, czy po którymś strzale na takim springu tłok nie wyskoczy mi przez lufę. Albo po prostu jeden odłożyć na półkę jako magazyn części zamiennych i wymieniać same sprężyny, chociaż nie bardzo mi się chce za każdym razem rozkręcać gb. W sumie nie było by problemu, gdyby CA wypuściło na rynek zapasowe szkielety, wtedy kupił bym od razu ze 3 na zapas i strzelał bez stresu... KicpA, jestes pewien, że ta głowica Ultimate pracuje z cichą glowicą tłoka, np tą http://airsoftgun.at/Gearboxes-und-Zubehoer/Piston-Heads/Guarder-Bore-Up-Polycarbonate-Piston-Head.html ? Bo w sumie nie wygląda, jakby od strony głowicy tłoka miała stożkowane wcięcie: Edited June 20, 2011 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Rozmawiałem właśnie z działem technicznym asgshopu i co się dowiedziałem: - szkielet gearboxa jest bardzo mocny i może wytrzymać M170 - głowica cylindra v.7 Ultimate standard CA/G&G pasuje, ale trzeba ją przerabiać: zmniejszyć średnicę i obciąć ok 1,5mm przodu + trochę "prowadnicy dyszy" - przy M170 najlepiej stosować tłok ze zwężonymi zębami i mieszane zębatki: dolne promyk a górna G&P - do głowicy cylindra ultimate pasuje wyciszona głowica tłoka Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 To ciekawe wieści, zwłaszcza o wytrzymałości szkieletu. Jestem jednak ciekaw, skąd te informacje pochodzą- sprawdzone empirycznie, na podstawie testów, doświadczeń innych użytkowników, lub może dane zaczerpnięte z innych źródeł? Trochę mi jednak ulżyło, i klarowności nabiera plan poważniejszego tuningu. Sprawdzałem SWD pod kątem nieszczelności i innych problemów- wszystko jest więcej niż w porządku. Zastanawia mnie natomiast inna kwestia- lufa 650 mm była przełożona z SR-ki, która miała v.2 long i bore, więc miało to rację bytu. Do tej pory otwarta jest dla mnie kwestia kompatybilności cylindra long bez bore z tą lufą. Niezależnie od wszystkiego, promyk 590 jest już za rogiem. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Długi cylinder taki jak w SR-ce obsługuje stockowo lufę 650mm, nie musi mieć bore-up'u, nawet w stocku SWD CA masz lufę 631mm. Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Dobra, pora przejść od słów do czynów, mianowicie konkretnych planów tuningu. Tak jak pisałem- dobre wieści o wytrzymałości szkieletu na sp. m170, ale ja celuję raczej w m150/160 max. Mam już zarysy co pójdzie wprzód do wymiany, właściwie jak zwykle prawie wszystko. Gallain, powiedz mi z własnego oglądu- jak oceniasz zębatki w stocku SWD? Wyglądają, jakby miały ochotę się zetrzeć szybko przy takiej sprężynce? No i z czystej ciekawości- jak byś zrobił gb do m150, a jak do swojego planowanego m170? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 (edited) Mi moje SWD jeszcze nie przyszło, ale robiłem już egzemplarz kumpla, więc na tej podstawie mogę coś skrobnąc. Jemu robiłem tuning ma M140 i wymieniłem tylko sprężynę i tłok. Ja swoje będę robił na M170, i zamierzam wymienic wszystko oprócz... zębatek. Wymiana innych części w gb ma za zadanie zmniejszyc naprężenie w środku, a zębatki są zrobione ze stali (łąpią magnesy) i sam jestem ciekaw ile wytrzymają. Jak się połamią, to je po prostu wymienię. Zasilane to będzie dobrym LiPo, więc o przełożenia się nie martwię. Silnik na początek też zostawiam stockowy, jak nie będzie dobrze śmigał to wymienię na Turbo 3000 ICSa, ale replika ma strzelac tylko na singlu, więc jestem dobrej myśli. Reszta części jakie wymienię: - kable + mosfet - głowica cylindra na ultimate metal do m14 - głowica cylindra na systemę cichą (pomiędzy wsadzę specjalną dorabianą uszczelkę, która zmniejszy siłę uderzania głowic i dodatkowo wyciszy całośc) - tłok na shs z metalowymi zębami do sr25 - prowadnica sprężyny na ultimate metal z łożyskowaniem I w sumie tyle jeśli chodzi o gb, całości dopełni jeszcze precka 6.03/650mm promyka, gumka systemy, POSP 2,5-5x i nakładka na kolbę. Do M160 wymieniłbym to samo. Do M150 oprócz prowadnicy. Edited July 2, 2011 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 jakoś nie widzę w SWD od CA springa 170.... śmiem twierdzić że 150 to max który jest w stanie udźwignąć ten szkielet przy normalnym korzystaniu... mam porównanie w kwestii gb w SWD... :) Quote Link to post Share on other sites
samek Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Dobra panowie mam pytanie- mam swd ca od dłuższego czasu i teraz mam zagwozdkę- warto toto tuningować, czy lepiej sprzedać i kupić rs/ czekać na cymowego klona? Pytam, bo ja sprzedać to jak najszybciej... Pozdrawiam PS. Jeżeli pytanie nie nadaje się do tego wątku, to przepraszam Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted July 14, 2011 Report Share Posted July 14, 2011 A czytałeś te pięć stron chociaż? I dlaczego samemu nie umiesz podjąć decyzji? Quote Link to post Share on other sites
Matt141 Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Podstawowy tuning dokonany. Do SWD wstawiono głowicę cylindra v.7 Ultimate st. CA, tłok SHS z pełnym metalowym uzębieniem, sprężynę M150, z poprzednich wstawek do gb została głowica tłoka CA. Zębatki zostawiłem, podobnie silnik (nim wymienię go na wydajniejszy). Ostały się też cylinder i dysza, jako że z bore-upem jeszcze nie kombinowałem. Obecnie śmiga na lufce Promyka. Na tych częściach dość stabilne 535 fps Na obecną chwilę bez większych problemów, pojawiły się tylko drobne z silnikiem. Szkielet trzyma. Jedyny problem poza gb oczekujący rozwiązania to double feed na wszystkich gumkach (Systema, Guarder, King Arms) z wyjątkiem Madbullek Sharków. Liczę, ze problem zniknie wraz z wymianą dyszy, ale sprawa nie jest nagła. Pozdrawiam Matt Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 (edited) Też poeksperymentowałam: Tłok z pełnym zębem SHS Wyciszona głowica tłoka Ultimate Głowica cylindra st. CA - Ultimate Silnik ICS 3000 Wymieniony cylinder na jakiś "srebrny" Spring M160 - Guardera Gumka Systemy/ Lufa 6.01 650mm JBU ( przyznam że na próbnym strzelaniu - jednak bez pomiaru - powtarzalność strzału i lotu kulki nas zaskoczyła.) Lipo 11.1 ( po około 50-70 strzałach widzę ze mosfet jest niezbędny - poza tym poprawi reakcję na spust) Uzyskane 580 FPS +/- 3 , jednak co któryś strzał fps spada do 560.... Silnik wymieniony gdyż stock nie dawał rady naciągnąć springa. Brak podwójnych kulek czy pustych strzałów o których pisał kolega wyżej. Na razie szkielet trzyma.... Czy ktoś orientuje się jakie dysze można dopasować do naszego SWD ? Edited August 7, 2011 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Czy może ktoś mi podsunąć jakiś patent na odkręcenie lufy? Moja jest tak przykręcona, że nawet półmetrowy klucz francuski nie pomaga. Zdejmuje metal z lufy na głębokość 1,5mm a lufa ani drgnie na gwincie. W ogóle co to za debilny patent, żeby lufa zewnętrzna była wkręcana w body jak śruba... Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 (edited) Debilnym patentem to nie jest bo chociarz lufa siedzi sztywno... Ja w swoim problemu nie miałem z odkręcaniem. Gallain może gwint był przez sklep potraktowany tym tzw lookkitem czy jak to sie zwie... Edited October 28, 2011 by Widmo34 Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 mocno zakręcone śruby zwykle wpierw się lekko dokręca a potem odkręca. Jeśli to nie wchodzi w grę, spróbował bym przed rozkręcaniem lufę schłodzić dezodorantem lub GG. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 Schłodzić ? - zwiększyć "kruchliwość" materiału ? ...no Xel20 po Tobie bym się tego nie spodziewał... :) a tak na poważnie - to jeśli ktoś użył loctite'a to należy to podgrzać by rozkręcić :) Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 W ogóle co to za debilny patent, żeby lufa zewnętrzna była wkręcana w body jak śruba... Taki, że występuje w wielu odmianach broni palnej. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Heh, pojechałem do znajomego, który ma warsztat i "skilla" i... wystarczyło lekko opukać tuleję w body i spokojnie wykręciło się lufę, która faktycznie była przykręcona na locktite. Gwint został wyczyszczony i nasmarowany, a lufa ładnie wygładzona. Może te nowe stalowo-drewniane wersje tak mają. BTW w tej nowej wersji body jest rzeczywiście stalowe - ciągnie magnes aż miło, a drewno nie jest tak pomarańczowe jak w zapowiedziach. Padaka, 3 pytania, bo mi na podobnej konfiguracji replika nie chciała śmigać: 1. Jakie masz zębatki? Standardowe czy jakieś o lepszym przełożeniu? 2. Jaki dokladnie masz akumulator? Ile mAh, ile C? 3. Mieści Ci się aku spokojnie do chwytu? Bo mój Firefox 11.1V 1600mAh 20C wchodzi totalnie na wcisk, będę musiał spiłować lufę tak jak jest to zrobione w RS, żeby wchodził na lajcie. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 1. Stock 2. 11,1v 1500mah (trzylistkowy) nie pamiętam ile ma C albo 15 albo 20 - teraz jestem rozwalony na kanapie i nie mam siły wstać do replik :) 3. mieści się bez problemu - mosfet wywalony w chwyt (tam gdzie w normalnych replikach jest silnik) okablowanie silikonowe niskooporowe 1,5 - T-connectory. dziś na strzelance po raz kolejny gufniane body ze znalu dało o sobie znać - ułamał się ząbek który zwalnia kulki z magazynka - porażka. Obecnie muszę zacząć poszukiwania body na wymianę najlepiej już z wersji steel :) ktoś może ma na sprzedaż ? albo wie gdzie można nabyć ? Padaka Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 (edited) Pisz na facebooku do Clssic Army official Page. Dpbra wiadomośc można dostać samo gb mimo iż na liście produktów nie go nie ma "It could be sold separately by request, just it is not listed within our regular items.” Edited November 12, 2011 by Widmo34 Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 nie korzystam z fb - więc opcja odpada .... ale dzięki za pomoc... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.