Kiwi Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Taka mała zmiana tematu-wiecie skąd jeszcze prócz zszywacza można zorganizować sprężynkę do HU? Bo by się przydała, ale wsiąkła gdzieś ;) Pytałem w Specshopie-nie da się Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 (edited) Sprężynki lubią wsiąkać, szczególnie te małe. Trochę chęci Kiwi, pisał ktoś wcześniej że te od Zippo pasują. BTW. Znajdź odpowiednią śrubkę i nawet ona sama spełnia swoje zadanie lepiej, aniżeli sprężynka. PS. BTW - jedynym wzmocnionym bebechem do CA870 dostępnym osobno, jaki widziałem, była prowadnica i to tylko na dentrinity icon_sad2.gif Zaczynam się zastanawiać, że zakupienie całego obrzynka na części zamienne to niezgorszy pomysł... Słyszał ktoś o przypadkach pękniętego mechboxa ? A co do wymiany prowadnicy to dziwne bo nie słyszałem o przypadkach pęknięć stockowej prowadnicy od mocniejszych sprężyn, choć sam mam metalową, ot tak na wszelki wypadek. PZDR Edited June 7, 2008 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Co do Zippo, nie jest jednak taka znów dobra; kiedy to pisałem, byłem jeszcze młody, niedoświadczony i w ogóle. Znów przytoczę (jedno z jakże wielu ;-) ) rozwiązanie Pioka: kupujesz gwintowniki M4 oraz takie same wkręty dociskowe (ze stożkowym czubkiem). Ze znalezieniem wkrętów miałem problem, ale zdaje się że można je kupić w sklepach modelarskich. Zwykła śrubka raczej chyba nie będzie dobra, nie zmieści się między mechboxem a lufą zew. Zasada gwintowania - jeden obrót w prawo, pół w lewo (chyba ;p). U mnie wkręt nie pasował dokładnie i śrubka miała luzy, ale cokolwiek, np. papierek między gwint a wkręt i jest gites. A i uważaj żeby nie wkręcić za mocno, bo przebijesz HU :-P Można nawiercić mały otworek w lufie zewnętrznej żeby można było regulować imbusikiem bez jej zdejmowania, ale dla mnie to by było oszpecenie strzelby. Patent jest świetny, chyba nie trzeba pisać jak dobrą rzeczą jest regulowany HU. Słowem - daj sobie spokój ze sprężynkami i zrób regulację kosztem paru złotych. No chyba że wolisz regulować w inny sposób :-P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 (edited) Faktycznie dalej jesteś niedoświadczony i młody bo w obrzynkach jest już gwint, a sam problem wynika z lenistwa Kiwi'ego (bez obrazy) bo jak dla mnie to dziwne, śrubka kosztuje grosze, przycięcie jej to banał i mamy... PZDR PS. Kolejny plus mechbox'ów charger'ów ;). Pamięta jeszcze ktoś moje pytanie do czego służy gwint w tym cycku który trzyma atrapę mag. rurowego ? (info i zdjęcie kilka postów wcześniej). Edited June 7, 2008 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Wiem, że jest gwint; chodzi o to żeby dowgintować do standardu w jakim są wkręty dociskowe. Nie musisz szukać śrubek ani nic przycinać, wszystko elegancko siedzi w środku, regulowane imbusem. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Wiem, że jest gwint; chodzi o to żeby dowgintować do standardu w jakim są wkręty dociskowe. Nie musisz szukać śrubek ani nic przycinać, wszystko elegancko siedzi w środku, regulowane imbusem. Ja mam tam śrubkę przyciętą i też bez problemu się reguluje, jak ktoś lubi sobie utrudniać życie... Quote Link to post Share on other sites
Piok Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 Informacja taka: Będę na 100% zamawiał ten cylinder z wolfarmouries, w tym tygodniu. Jeśli ktoś chce się dołączyć do zamówienia( taniej przesyłka) to PW do mnie. Quote Link to post Share on other sites
Piok Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 Informacja taka: Będę na 100% zamawiał ten cylinder z wolfarmouries, w tym tygodniu. Jeśli ktoś chce się dołączyć do zamówienia( taniej przesyłka) to PW do mnie. EDIT: Tylko jakąś pierdółkę mogę dołączyć do zamówienia (drugi cylinder na przykład:) ). Tak by to jako list polecony poszło a nie paczka. Koszt najtańszej paczki to ponad 30 funciaków O_O. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 EDIT: Tylko jakąś pierdółkę mogę dołączyć do zamówienia (drugi cylinder na przykład:) ). Tak by to jako list polecony poszło a nie paczka. Koszt najtańszej paczki to ponad 30 funciaków O_O. Z przesyłką wychodzi ładna sumka... Chyba zacznę odkładać extra kasę na kupno całego obrzynka, wyjdzie o wieeele taniej w stosunku do wszystkich części z obrzynka ;), choć i tak wątpię, by coś się stało na M130... Quote Link to post Share on other sites
Kiwi Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 OK. Wstawiłem sprężynkę z zapalniczki i kręci OK. Mam tylko nadzieję, że "ogonek" od sprężynki-miejsce, gdzie się zaczyna-nie potnie/przekłuje gumki. Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 To zagnij drucik na końcu lub ustaw gęstym uzwojeniem w stronę gumki. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 To zagnij drucik na końcu lub ustaw gęstym uzwojeniem w stronę gumki. Dokładnie, ale ty Kiwi podobno nie robiłeś dziurki na regulację HU, więc i tak bym się nie przejmował, te koszulki termo są wyjątkowo twarde... Swoją szosą, zapomniałem wcześniej napisać - zamiast wsadzać kulkę między do tej gumki z dwoma wargami która trzyma kulki przy strzelaniu, lepiej wsadzić jakiś pręt o średnicy ok. 6mm do lufy i na to gumę, ja tak robiłem i jest on idealnie prosto w stosunku do lufy przy zgrzewaniu koszulki na tym. Twój sposób Piok z kulką jest do bani, bo trzeba się bawić za dużo. Ja akurat użyłem wiertła, śmiga bardzo ładnie, do tego ciasna koszulka i trzyma się jakby była to część lufy, można mieć problemy przy wymianie gumy HU, ja sobie dałem radę :-P, a lufą nie ma się co martwić i tak wiertło/pręt wchodzi to tam na 1-2mm. PZDR Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Sorki za post pod postem, ale chyba faktycznie dobry zwyczaj nie pożyczaj - dwa cycki na cylindry poszły się paść, od napalonego maniaka szotganów któremu pożyczyłem na całe strzelanie Świniaka :evil:. Ku mojemu zdziwieniu po powrocie do domu, przy próbie nasmarowania głowicy tłoka, cylinder nie miał zamiaru się ruszyć... a jeszcze te cycki strzelankę temu wyglądały jak nowe :(( Mam nadzieję, że patent z gwoździkami zadziała, bo teraz one są całe ścięte i nawet nie wiem dokładnie jak wcześniej wyglądały, może ktoś zdjęcie podesłać ? :/ Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Sprawdź fotki które podesłałem na poprzedniej stronie, oryginalny cylinder ma wtopione gwoździki. Jak coś to daj znać, zrobię więcej. Przed złożeniem gnata sprawdź czy wszystko idealnie pasuje, ew. spiłuj jeśli cycki troszkę wystają. Jeśli będą zbyt nieprecyzyjne, z czasem znów się wyłamią. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Winna jest tu konwersja lub/i częste rozkładanie gnata - zdejmowanie szyn. Ale z tego co zauważyłem na stocku cylinder również jest dobijany, bardzo gęsto zastanawiam się jakoby temu zaradzić, jedyny sposób jaki widzę to dozbieranie kasy na Benelkę 1014 z CAW'a... :???:. Co do wcześniejszych postów, zasięg w mojej Świni ~ +- 1m taki sam jak SPR/A G&P z tuningiem 490 fps, nie wiem co ma na to wpływ może precrura KM Head'a lub też głowica od APS'a, która to podobna zapewnia "lepszą" szczelność. Tak czy inaczej nie spodziewałem się tak zaskakujących wyników po całym tym tuningu, celność też pikna, z powyżej 50 m kogoś trafić to banał. PZDR Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Zastanawiam się, jak demontujesz/cie szyny z tłoka i cylindra, skoro się łamią. :???: Tam nie ma prawa nic się połamać przy prawidłowym demontażu. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Zastanawiam się, jak demontujesz/cie szyny z tłoka i cylindra, skoro się łamią. :???: Tam nie ma prawa nic się połamać przy prawidłowym demontażu. Raczej miażdżą a potem wyłamują. Te już zrobione z gwoździków wyglądają naprawdę solidnie, więc wróżę im długą przyszłość, a nawet jeśli znów się z nimi coś stanie to zrobienie nowych to kilka minut roboty. BTW. u mnie to wygląda tak jakoby zostały wyłamane "od tyłu" także pewno brak z przodu w konwersji czegokolwiek co zatrzymywało by czółenko, właśnie to powoduje... PZDR Quote Link to post Share on other sites
Siup Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Wg mnie rozwiązanie problemu jest proste - nie ładować strzelby jak na filmach, podrzucając jedną ręką. Z tego co wyczytałem to w zwykłej Świni czółenko blokuje pierścień z przodu, jednak u mnie (i jak widać także w długiej konwersji) czółenko zatrzymuje się tylko na cyckach. Tak więc nawet jeden taki manewr może się skończyć dla cylindra śmiertelnie. Ale gwoździki przy prawidłowym używaniu są naprawdę solidne, wywaliłem na nich już z 4-5 tys. kulek i nie wyglądają jakby miały zamiar się poddać. Btw. - jeśli ktoś używa krótkich magów, dalej polecam zakleić je z tyłu taśmą. Starsze miałem zaklejone, tydzień temu doszły nowe których nie ruszałem. Efekt - dziś z maga siedzącego w gnieździe wyskoczyła sprężynka. Bez scyzoryka można zapomnieć o jego wyciągnięciu. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Efekt - dziś z maga siedzącego w gnieździe wyskoczyła sprężynka. Mi się nigdy nie zdarzyło przy magu siedzącym w gnieździe. Tylko jeden raz gdy mag wypadł mi podczas ładowania. Ogólnie to ty chyba Siup musisz z nimi nieźle się obchodzić skoro sama ta "blokada" Ci wyskakuje ;-) . PZDR Quote Link to post Share on other sites
Harki Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Mam dośc zwariowany pomysł gdyby z tego wyjąc bebechy http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=813 i spróbowac dopasowac częsci z ca870 najwyżej coś tam pozmieniac/urwac/przypiłowac i jakby taki patent poskutkował byłaby tania konwersja ^^ co prawda może nie tak mocna jak originalna ale nie widziałem żeby komuś się body z tego shotguna rozwaliło. Oczywiście jak co to nie bijcie ;p Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 My nie bijemy... skopiemy. Siejesz herezję, a takich palimy na stosie ! :twisted: Nie da się, zresztą po co ? Pomysł całkowicie bez sensu i faktycznie szalony, przepadnij szatanie. A tak swoją drogą to ten tani szitgun chyba nie ma body tylko cała mechanika opiera się na zew. skorupie. Zresztą komu potrzebna 590'tka jak jest piękna 870'tka ? :-P Quote Link to post Share on other sites
Kiwi Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Chyba 500tka ;) Ja tam bym chciał replikę Mossberga 590... (nie mylić z plastikową zabawką z Chin ;) ) Ale świnia też jest wypaśna, więc aż tak nie narzekam :P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Wie ktoś gdzie kupić/skąd wydłubać łożysko na prowadnicę sprężyny, bo podkładki w metalowym to nie problem. Myślałem nad takimi od kółek deskrolki, czy cuś. Myślał ktoś nad tym, czy owe łożyskowanie wydawać się może niepotrzebne ? Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Łożyskowanie to zbędny bajer. Podkładki tylko porysują prowadnicę (chyba, że będą z brązu). Łożyska w deskorolkach są przewidzianie na nacisk wokół osi, a nie wzdłuż. Quote Link to post Share on other sites
Piok Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Po małych bojach z Wolfarmouries w końcu doszedł do mnie upragniony cylinder. Ten z nowych wersji ca870 czyli ze wzmocnionym "cyckiem" do ładowania kulek. Założenie go wymaga spiłowania pilnikiem trochę materiału z mechboxa. Przy okazji przekonałem się jaki szajsmetal z tego ZNALU. Zamrożone mydło jest twardsze :). Ale nie o to chodzi. Po tylu latach starła się warga uszczelki tłokowej;. Nie ma za dobrej kompresji. Ktoś się orientuje z jakiego taniego szotgana by spasowała? Podejrzewam,ze z JT-3 ale ich nigdzie nie ma. Wiem, że pasuje z APS ale dawać 40 złotych ponad mi się średnio chce. Dzięki z góry za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.