Gracz Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Włożyłem baterie strzelam jakiś czas około 5 seriami co jakiś czas tak o ... nagle tylko zaczął sie dławić i koniec strzelania. otworzyłem kolbę wciskam spust i zaczyna sie czerwone robić niewiem co sie stało ?!!!! Replikę dopiero kupiłem (używana) i po kilku dniach się rozkraczyła, ogarnia mnie panika bo 460 zł to nie grosze... POMOCY!!!! Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Ale...co się zaczyna robić czerwone? Quote Link to post Share on other sites
Pila22a Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Ale...co się zaczyna robić czerwone? Chyba on że nie strzela :wink: Po pierwsze co sie robi czerwone tak jak napisał Kaczma Po drugie po co 2 tematy ??? Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 jak masz wtyczkę od karabinu to 2 centymetry w głąb kabla takie coś z białego plastiku to wewnątrz tego złącza (zrobić zdjęcie?) P.S. mam baterie 9.6V 1500 mAh a na karabinie pisze ze 8.4 ale to jest używka i tuningowana sprzedający polecił mi taka baterie tzn. 9.6V... ale jakiś czas działało ok :/ Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Bezpiecznik robi sie czerwony. Albo masz zacinke w gearboxie i dlatego silnik bierze za duzo pradu i sie pali. Albo zwarcie gdzies na kablach. Sam nie naprawisz skoro nawet nie wiesz co to bezpiecznik ... Quote Link to post Share on other sites
Pila22a Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 najlepiej zrobisz jak nam tu zdjęcie dasz Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Pozatym co to znaczy dlawic ... Jakie dokladnie objawy - precyzyjnie opisac. Wtedy cos mozna zdiagnozowac a tak to co ci napisac ... popsuta replika - wyslij na serwis skoro dopiero co przyszla. Quote Link to post Share on other sites
Mamlas Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 A może wystarczy naładować baterię? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Nienaladowana bateria nie bedzie przypalac bezpiecznika prawda ? Mi sie taki rzazacy bezpiecznik zdazal gdy w gearboxie byla zacinka i silnik pobieral za duzo energii. Przy stockach batkach i springach m120 jest to mozliwe. Mocniejsza batka spalilaby bezpiecznik. Pytanie co kolega okresla mianem dlawienia ... Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) To tak pan Kocur dobrze mówi ehhe w gearboxie jest sprężyna M120 bateryjka tez stock :/ firefox do kolby SF... zacina się ( tak tyka przy naciśnięciu np semi) i sprężyna jest napięta i ani rusz i koniec... nie wiem co zrobić, silnik jest ok bo wyjąłem i bangla i nic się nie grzeje Edited January 29, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Najlepiej założyć czwarty temat w kolejnym dziale... :wink: Jak odkręciłeś silnik to zwolnij antyreversal. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 To po kiego diabła się produkowałem w tym 1 temacie?? Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 tylko jak zwolnic jestem zielony... (sory za 2 tematy ale pomyliłem sie) ... Quote Link to post Share on other sites
szczupe Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Małym imbusem.... Wiesz co to antyreversal i gdzie się znajduje? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 To może być trudne... jak z tym tajemniczym punktem G :wink: Szybciej podłącz mocniejszą baterie i naciśnij spust. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Zwolnienie antyreversala moze go uszkodzic (wracajac zostanie wyszczerbiony) tego sie po prostu nie robi .... Jezeli tylko tyka i nie naciaga - batka za slaba. Albo od nowosci przypalona. Dziwne ze bezpiecznik sie nagrzewa - nie powinien ... Moze tez silnik jest za mocno dokrecony - wtedy za duze tarcie jest i nie naciaga springa. Odrecic regulacja jest w kolbie pistoletowej na dole - ale jak odkrecisz za duzo to silnik nie bedzie wogole naciagac. Kwestia jest dosc trudna bo to roznice dziesiatych czesci mm. Mozliwe tez ze silnik stockowy slaby jest ...zdazaja sie wybrakowane. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) nie ja już nie mam do tego sił bawilem sie z tym bite 3 godziny i jeszcze gorzej zepsute okablowanie (przezemnie) sprężyna się zepsuje jak tak będzie siedzieć 1-2 dni? Edited January 29, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 nie zepsuje. Sprezyna moze stracic na mocy ale to jak bedziesz ja tak trzymal pare dni. Zreszta nawet wtedy nie jakos strasznie. Jak sie zbije to bedzie latwiej naciagac zreszta ;p Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Zwolnienie antyreversala moze go uszkodzic (wracajac zostanie wyszczerbiony) tego sie po prostu nie robi .... A jak inaczej otworzyć GB z naciągnięta sprężyną? Ja tak robię, nigdy nic nie zepsułem. Kocur, zgrywasz fachmana, widać, że coś tam kumasz, ale proszę, pisz po polsku. Prawdopodobnie "dławienie" oznacza to, że kulka mu się zacięła w HU, zębatka przejechała po tłoku. Resztki tego wpadły między zębatki blokując je. To opcja nr. 1. M120 to stanowczo za dużo dla takiego BOYI'a. Stawiam na urwany ząb zębatki, który wpadł w nie i ponownie, zablokował je. Kolego Złoty, bez pomocy serwisu nie obejdzie się. Dlatego uspokój się, ochłoń, weź słownik do ręki i z uśmiechem na twarzy ruszaj na poszukiwanie takowego w Twoich okolicach, ewentualnie możesz skorzystać z usług albo sklepu ersoftowego, albo jednego z lokalnych, forumowych serwisantów. nie ja już nie mam do tego sił pierdoliłem sie z tym gównem jebanym bite 3 godziny i jeszcze gorzej zepsute okablowanie (przezemnie) sprężyna się zepsuje jak tak będzie siedzieć 1-2 dni?wyjebie chyba to w pizdu Łaskawie nie używaj tej łaciny podwórkowej. Bo inaczej szybko się skończy Twoja przygoda na tym forum. Edited January 29, 2010 by AnR Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) okej... Ja już na dziś mam dość, za dużo emocji. Jutro na spoko sobie polutuje i poskładam. kupować ta Ładowarkę mikroprocesorową? weź pod uwagę to że każdy wydatek to dla mnie kolejny ciężar finansowy muszę jeszcze kupić magi, pas bungee, kolimator otwarty to dotyczy tylko broni bo zostały mi oporządzenie taktyczne. strzelałem na pusto bez kulek.. no jasna cholera dopiero kupiłem replikę i juz do serwisu a takiego nieznam w okolicach Lublina Edited January 29, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Fascynujące, Twoja lista zakupów mnie porwała. Ersoft to nie jest tanie hobby. Ty wydałeś 460 zł na replikę, tyle to zestaw RIS do mojej kosztował. Abstrahuje jednak. Musisz się przygotować na dodatkowe wydatki, odesłać ją najpierw na jakiś serwis. I tak, naładować baterie jak jeszcze tego nie zrobiłeś. Edited January 29, 2010 by AnR Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Najpierw kup to co potrzebne. Ładowarka bardziej Ci się przyda niż kolimek, bo jak zajedziesz baterie to du... blada, nie postrzelasz. Poza tym to dosyć drogie hobby ;-) Edited January 29, 2010 by rodnath Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Wiem że to drogie hobby...Ale co mi jest więcej potrzebne... Zrozum: - narazie nie mam roboty - nie sram pieniędzmi mam inne wydatki - przejechałem się już na airsofcie, nie chce zeby pieniądze poleciały w błoto... - okablowanie jest totalnie rozwalone więc bateria tu nic nie da (wtyki które idą do od silnika połamane, kruche jak nie wiem) Na własną rękę nie dam rady? (mi się wydaje że po prostu polutować wszystko, zaizolować, poskładać, baterie naładować i zobaczyć efekty a nie latać po serwisach i wydawać kasę) Edited January 29, 2010 by Gracz Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Zrób to sam... wydaj pieniądze, potem oddaj do serwisu (bo nie naprawisz!!) (kolegi co się zna) on Ci powie, że zniszczyłeś swoimi "naprawami" co tylko można i żeby przywołać ze świata duchów Twoją replikę potrzeba drugie 460 zł. Ale wybór należy do Ciebie. Quote Link to post Share on other sites
Gracz Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 no to fajnie replika warta 500 zł komora hop 150 gumka 25 metal body 50 no czy to ma sens za taka kasę miałbym wykozaczonego stocka za 1000 zł no panowie... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.