Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SYSTEMA Energy.


Recommended Posts

Z suchej teorii to nasuwa się tyle, że dają w zestawie dwie "prowadnice dyszy" do głowicy cylindra, o zwykłej średnicy i tej BU, szkoda, że dyszę tylko do tej pierwszej, borkową dyszę musimy zakupić (dodatkowe koszta - 30-50zł). Ogólnie idea ściągnięta od Deep Fire'a, ale musieli coś zmienić i wyprodukowali głowicę cylindra w dwóch częściach - nie podoba mi się to, bo wpływać to może negatywnie na szczelność w tym miejscu. Reszta z tych zestawów cylindra Energy to nic specjalnego, plastik głowice i zwykły cylinder... Zrobili plastik głowice, zmniejszając tym samym masę owych głowic, a mniejsza masa to mniejsza bezwładność, czyli lepiej dla szkieletu, też nic specjalnego.

 

Osobiście tego nie mam i nie będę miał bo nic ciekawego nie słyszałem od użytkowników tych zestawów, jak i też nic specjalnego w nich nie widzę. Jak dla mnie każdy z tych zestawów cylindra Systema Energy jest na poziomie zestawu cylindra z GB JG III gen. (łożyskowana głowica tłoka, obie głowice plastikowe, cylindra głowica doszczelniona, cylinder - tak naprawdę nie robi różnicy czy mosiężny z chinola, czy ultra nowoczesny z nowej linii Systema Energy, jedynie dysza nieuszczelniona, ale z drugiej strony kto widział dysze Systemy to też wie, że kiepsko toto się uszczelnia z tą ich chudziutką uszczelką dyszy).

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A powiecie mi czy to nie jest tak że cała nowa seria Systemy "enerdzi" nie jest tylko po to aby wprowadzić jakoś świeżość do oferty ?

Bo wszystko co wprowadziła na razie to gumka HU, zestaw cylindra.

No i nowy silniczek, ponoć ze szczotkami carbonowymi.

Nie wiem czemu ale przeczuwam że systema idzie w długą, wprowadzając takie "nowości"...

Link to post
Share on other sites

Jaki luźny kołnierz? Systemka ma kołnierz w sam raz, dublety najczęściej biorą się z tego, że jak ktoś zakłada gumiaka to używa do tego smaru, brudzi się kołnierz i myśli, że to wina gumy.

 

Generalnie to jeden pies, jedno i to samo, zmieniony został tylko pierścień usztywniający komorę na lufie, gumiak jest ten sam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

I mam pytanie w związku z owym silnikiem (energy). Otóż rozleciał się mój stockowy silnik w moim VFC AKS74. Czy dany (short) silnik by podszedł, gdzie po tuningu znajdują się takie części jak: gumka owego producenta, zębatki STU CA, głowica cylindra Deep Fire'a, dysza DF, sprężyna M120 Guarder'a, prowadnica i oczywiście popychacz.

Chyba, że jakiś inny silniczek...

 

ABSOLUTNIE NIE CHODZI MI O POWIĘKSZENIE MOCY, SZYBKOSTRZELNOŚCI ITD. CHODZI MI JEDYNIE O JAKOŚĆ/ŻYWOTNOŚĆ, bo jednak wierzę w "made in Japan" i "made in Germany" :-P

Edited by ashes
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam,

 

czy ktoś może miał silniczek Systema Energy w łapkach i może coś powiedzieć więcej niż enigmatyczne i ogólnikowe opisy polskich sklepów w których jest oferowany????

Jak się sprawuje i z jakimi sprężynami najlepiej współpracuje????

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

[...]

 

Mnie szczególnie zastanawia cena tego silnika, bo jest o przeszło połowę niższa niż Magnum i Turbo, a przecież "nowe, lżejsze i bardziej energooszczędne" technologie są zazwyczaj droższe/bardzo drogie, więc jest to dla mnie bardzo podejrzane/zaskakujące.

Możliwe też że systemie udało się stworzyć rewelacyjny silnik (jak Magnum i Turbo) ale jednocześnie tańszy w produkcji:] Wszelkie SPRAWDZONE informacje będą bardzo mile widziane:)

 

Aha, żeby było jasne - jestem daleki od oceniania tego silnika oraz jego jakości po cenie:)

 

Pozd

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

[...]

 

Koniec koncow kupilem silnik ultra torque elementa ... okazal sie za mocny i za szybki na zebatki 13:1 i narobil mi tylko klopotow ;)

Dzieki temu nie ciagnie mnie zeby kupic silniki PLANET AE1000+

Tak dla maniakow rpsow - specyfikacja:

Specification: (For reference only, it might vary from cop-operation with other parts)

48000rpm

Highest Temperature Withstand: 120°C

Highest Power Spring: M155

General Rate of Fire: 27~35rds

Highest Rate of Fire: 38rds

Suggest to use battery: 11.1V Li-Po 2200mAh 20C (Volt of Battery 12V is NOT recommended)

Ciekawe czy 38 rps na jakich zebatkach... czy 13:1, 16:1 czy stockowe 18,7:1

 

Wracajac do tematu - ktos orientuje sie czy zebatka z silnika energy ma taki sam ksztalt jak inne silniki ? Czy tez jakos zmodyfikowana jest typowo pod zebatki Systema Energy ?

 

[stosuj polskie litery!]

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/pa...short-type.html

 

Jak popatrzysz to maja tam naparwde kosmiczne czesci bardzo tanio.

Sam uzywam zebatek SHS 13:1 przy m125 i silniku elementa ultra torque.

Rof - 32 rps, 450 fps.

Ostatnio przez zbyt szczelny uklad (strzykawka na komorze hopa) i zacinke za dlugiego kolnierza gumki guardera stracilem zab...

Ale - to zab pierwszy naciagacy tlok, czyli ten odlewany. Reszta zebow - czyli najszybciej sypiace sie srodkowej sa robione ze stali na maszynach numerycznych. Widac ... male zeby nie padly padl za to wielki gruby zab od tloka. Mysle nad kupnem jeszcze paru zestawow zebatek SHS, cena fajna a mozliwosci ogromne.

 

Popatrz tez na tloki SHS.

A i sa tez AE silniki wysrodkowane - ktora ciagna m165 i maja dosc duzy rof. Idealne do wlasnie zebow 13:1 (przy tym przelozeniu sprezyna m120 obciaza silnik jak m150)

Link to post
Share on other sites

Jak znam życie, będzie tyle opinii ilu użytkowników, a najbardziej miarodajną opinią - była by opinia kogoś kto ma replikę w takiej samej konfiguracji i z taką samą baterią jak Ty.

Ew. możesz zgłosić się do Marzana i jako iż oni sprzedają i zakładają takowe, też będą mogli coś powiedzieć na ich temat, a jak nie to masz Specshop - też się bawią Systemami.

A tak naprawdę łatwiej jest kupić i się przekonać samemu. Mi szkoda było ryzykować tyle kasy, wziąłem chińskie badziewie i jestem więcej niż zadowolony, po prostu byłem mało wymagający i chinol styknął, a jak się skończy, to nie będzie mi szkoda.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam

Przymierzam się do wrzucenia zestawu cylindra systemy energy do m16a3 ICS ze sprężyną m140-m150. Posiada ktoś z Was takie cuś? jak to się sprawuje i czy jest sens wpychać taki zestaw na sprężyny m140-150? Znalazłem jednego użytkownika (kermit), który wspominał, że to śmiga na m150.

 

Pozdrawiam

 

Przemek

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...