grzechotnik Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Witam. Systema znowu coś wymyśliła, wiem, że teraz raczej jeszcze nikt nie będzie mieć, poza tym tylko do Emek, kałacha i AUGa jest zestaw KLIK. Cena koło 200PLN wydaje się być ciekawa przy cenach innych zestawów. Teraz pytanie: czy to działa? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) Z suchej teorii to nasuwa się tyle, że dają w zestawie dwie "prowadnice dyszy" do głowicy cylindra, o zwykłej średnicy i tej BU, szkoda, że dyszę tylko do tej pierwszej, borkową dyszę musimy zakupić (dodatkowe koszta - 30-50zł). Ogólnie idea ściągnięta od Deep Fire'a, ale musieli coś zmienić i wyprodukowali głowicę cylindra w dwóch częściach - nie podoba mi się to, bo wpływać to może negatywnie na szczelność w tym miejscu. Reszta z tych zestawów cylindra Energy to nic specjalnego, plastik głowice i zwykły cylinder... Zrobili plastik głowice, zmniejszając tym samym masę owych głowic, a mniejsza masa to mniejsza bezwładność, czyli lepiej dla szkieletu, też nic specjalnego. Osobiście tego nie mam i nie będę miał bo nic ciekawego nie słyszałem od użytkowników tych zestawów, jak i też nic specjalnego w nich nie widzę. Jak dla mnie każdy z tych zestawów cylindra Systema Energy jest na poziomie zestawu cylindra z GB JG III gen. (łożyskowana głowica tłoka, obie głowice plastikowe, cylindra głowica doszczelniona, cylinder - tak naprawdę nie robi różnicy czy mosiężny z chinola, czy ultra nowoczesny z nowej linii Systema Energy, jedynie dysza nieuszczelniona, ale z drugiej strony kto widział dysze Systemy to też wie, że kiepsko toto się uszczelnia z tą ich chudziutką uszczelką dyszy). Edited February 6, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Ziomek08 Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 A powiecie mi czy to nie jest tak że cała nowa seria Systemy "enerdzi" nie jest tylko po to aby wprowadzić jakoś świeżość do oferty ? Bo wszystko co wprowadziła na razie to gumka HU, zestaw cylindra. No i nowy silniczek, ponoć ze szczotkami carbonowymi. Nie wiem czemu ale przeczuwam że systema idzie w długą, wprowadzając takie "nowości"... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 No i nowy silniczek, ponoć ze szczotkami carbonowymi. A z czego są szczotki w silnikach? To ni je czasem grafit? Więc jaka tu nowość... Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 http://www.youtube.com/user/osrac105#p/u/0/rfNHpTAd1e8 silnik systema energy, lipo, mosfet, m140/150 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 A skąd wiesz to wszystko?? Bo ja w opisie filmiku to widzę tylko FPS i ROF podany :roll: Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Koleś na wcześniejszych filmikach ma podane parametry, na pierwszym miał systema turbo ale rof był dużo mniejszy, teraz ma systeme energy i jest wiele lepiej. Quote Link to post Share on other sites
kat_ek Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 A gumka? Dobra jest? Też ma taki luźny kołnierz co zwykła Systema? Warto wymienić Systeme na Systeme? :-P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Jaki luźny kołnierz? Systemka ma kołnierz w sam raz, dublety najczęściej biorą się z tego, że jak ktoś zakłada gumiaka to używa do tego smaru, brudzi się kołnierz i myśli, że to wina gumy. Generalnie to jeden pies, jedno i to samo, zmieniony został tylko pierścień usztywniający komorę na lufie, gumiak jest ten sam. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Opakowanie zmienili ale nic innego wg mnie w przypadku gumki ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Zgadza się. Zmienili opakowanie i pierścień. I dobrze że tylko to! Quote Link to post Share on other sites
Ziomek08 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 No ja nie wiem jakoś ta nowa systema jest u mnie lużniejsza Ale działa prawie tak samo jak Systema xD Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 (edited) Jednak jeszcze coś jest zmienione w tej gumce , kołnierz jest minimalnie węższy , przynajmniej w 2 sztukach które mam . Edited March 10, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 bo są nowe i nie rozepchane? Przyznam że z lupą i miarką ich nie porównywałem. Natomiast identycznie się je montuje, identycznie działają, wygladają. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Mierzyłem suwmiarką nową "starą" systemę i nową Energy, to samo na kołnierzu. Quote Link to post Share on other sites
ashes Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 (edited) I mam pytanie w związku z owym silnikiem (energy). Otóż rozleciał się mój stockowy silnik w moim VFC AKS74. Czy dany (short) silnik by podszedł, gdzie po tuningu znajdują się takie części jak: gumka owego producenta, zębatki STU CA, głowica cylindra Deep Fire'a, dysza DF, sprężyna M120 Guarder'a, prowadnica i oczywiście popychacz. Chyba, że jakiś inny silniczek... ABSOLUTNIE NIE CHODZI MI O POWIĘKSZENIE MOCY, SZYBKOSTRZELNOŚCI ITD. CHODZI MI JEDYNIE O JAKOŚĆ/ŻYWOTNOŚĆ, bo jednak wierzę w "made in Japan" i "made in Germany" :-P Edited March 25, 2010 by ashes Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Systema Energy - to taka ekonomiczna wersja silnika. Ma szybkosc wolna jak Magnum (co i tak jest szybko) a torque jak turbo (co wystarcza do m130 max i normalnych zebatek, choc podobno potrafi spalic sie na m110). Quote Link to post Share on other sites
Krabii Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Witam, czy ktoś może miał silniczek Systema Energy w łapkach i może coś powiedzieć więcej niż enigmatyczne i ogólnikowe opisy polskich sklepów w których jest oferowany???? Jak się sprawuje i z jakimi sprężynami najlepiej współpracuje???? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Ja nie mogę ponieważ zaraz będę posądzony o to, że moje opinie nie są bezstronne. Sprzedaliśmy już trochę tych silników i poczekajcie na opinie kogoś kto ma, zamontował i strzela na nim. Quote Link to post Share on other sites
Krabii Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 (edited) [...] Mnie szczególnie zastanawia cena tego silnika, bo jest o przeszło połowę niższa niż Magnum i Turbo, a przecież "nowe, lżejsze i bardziej energooszczędne" technologie są zazwyczaj droższe/bardzo drogie, więc jest to dla mnie bardzo podejrzane/zaskakujące. Możliwe też że systemie udało się stworzyć rewelacyjny silnik (jak Magnum i Turbo) ale jednocześnie tańszy w produkcji:] Wszelkie SPRAWDZONE informacje będą bardzo mile widziane:) Aha, żeby było jasne - jestem daleki od oceniania tego silnika oraz jego jakości po cenie:) Pozd Edited May 12, 2010 by Foka Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 (edited) [...] Koniec koncow kupilem silnik ultra torque elementa ... okazal sie za mocny i za szybki na zebatki 13:1 i narobil mi tylko klopotow ;) Dzieki temu nie ciagnie mnie zeby kupic silniki PLANET AE1000+ Tak dla maniakow rpsow - specyfikacja: Specification: (For reference only, it might vary from cop-operation with other parts) 48000rpm Highest Temperature Withstand: 120°C Highest Power Spring: M155 General Rate of Fire: 27~35rds Highest Rate of Fire: 38rds Suggest to use battery: 11.1V Li-Po 2200mAh 20C (Volt of Battery 12V is NOT recommended) Ciekawe czy 38 rps na jakich zebatkach... czy 13:1, 16:1 czy stockowe 18,7:1 Wracajac do tematu - ktos orientuje sie czy zebatka z silnika energy ma taki sam ksztalt jak inne silniki ? Czy tez jakos zmodyfikowana jest typowo pod zebatki Systema Energy ? [stosuj polskie litery!] Edited May 12, 2010 by Foka Quote Link to post Share on other sites
Krabii Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Kocur666, a ta specyfikacja to odnośnie silnika PLANET AE1000+???? Co to za silnik i gdzie go można dostać???? Pozd Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/pa...short-type.html Jak popatrzysz to maja tam naparwde kosmiczne czesci bardzo tanio. Sam uzywam zebatek SHS 13:1 przy m125 i silniku elementa ultra torque. Rof - 32 rps, 450 fps. Ostatnio przez zbyt szczelny uklad (strzykawka na komorze hopa) i zacinke za dlugiego kolnierza gumki guardera stracilem zab... Ale - to zab pierwszy naciagacy tlok, czyli ten odlewany. Reszta zebow - czyli najszybciej sypiace sie srodkowej sa robione ze stali na maszynach numerycznych. Widac ... male zeby nie padly padl za to wielki gruby zab od tloka. Mysle nad kupnem jeszcze paru zestawow zebatek SHS, cena fajna a mozliwosci ogromne. Popatrz tez na tloki SHS. A i sa tez AE silniki wysrodkowane - ktora ciagna m165 i maja dosc duzy rof. Idealne do wlasnie zebow 13:1 (przy tym przelozeniu sprezyna m120 obciaza silnik jak m150) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Jak znam życie, będzie tyle opinii ilu użytkowników, a najbardziej miarodajną opinią - była by opinia kogoś kto ma replikę w takiej samej konfiguracji i z taką samą baterią jak Ty. Ew. możesz zgłosić się do Marzana i jako iż oni sprzedają i zakładają takowe, też będą mogli coś powiedzieć na ich temat, a jak nie to masz Specshop - też się bawią Systemami. A tak naprawdę łatwiej jest kupić i się przekonać samemu. Mi szkoda było ryzykować tyle kasy, wziąłem chińskie badziewie i jestem więcej niż zadowolony, po prostu byłem mało wymagający i chinol styknął, a jak się skończy, to nie będzie mi szkoda. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Witam Przymierzam się do wrzucenia zestawu cylindra systemy energy do m16a3 ICS ze sprężyną m140-m150. Posiada ktoś z Was takie cuś? jak to się sprawuje i czy jest sens wpychać taki zestaw na sprężyny m140-150? Znalazłem jednego użytkownika (kermit), który wspominał, że to śmiga na m150. Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.