OFF Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) mam gietke JG,po zamontowaniu springa m130 i silnika G&P M140 High Torque oraz innych wzmocnionych części nie chce strzelać. Wcześniej na stockowym springu działał bez problemu. Próbowałem na innej baterii i też nic . Silnik reaguje niestety nie działa nic.. jeden raz tylko na początku zębatki ruszyły na moment,ale później już nic. Edited June 4, 2010 by OFF Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 I czekasz aż będziemy zgadywać co jest grane? Czy może wysilisz się trochę bardziej na opis repliki i problemu? Zdjęcia mile widziane. Może być elektryka, bateria, złe podkładkowanie, źle podpięty silnik... Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 4, 2010 Author Report Share Posted June 4, 2010 problem jest taki,że silnik jest sprawny,ale po zamontowaniu nie naciąga sprężyny,bateria jedna jest ze strike systems,druga z firefoxa obydwie 9.6v ,kabelki niedawno wymieniane na modelarskie,kolega mi złożył,miałem wcześniej problemy z anti reversalem. Fotki mogę wrzucić po 21 . Może to być wina tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) Może to być wina tłoka? Jak nam napiszesz, jaki to jest tłok, to będzie spore ułatwienie... miałem wcześniej problemy z anti reversalem. To znaczy? Musisz być taki tajemniczy? Może być elektryka, bateria, złe podkładkowanie, źle podpięty silnik... Skoro kable były wymieniane, to znaczy, że ktoś to lutował. Warto też sprawdzić, w jakim stanie są styki. Baterie, jeśli są naładowane, to odpadają. Jaka jest prowadnica sprężyny i głowica tłoka w środku? Robiłeś coś przy podkładkach? O ile wiem, to w G36 JG są kiepskiej jakości zębatki, może to być też ich wina. silnik jest sprawny Ale może być odwrotnie podłączony. Kable wymieniał ktoś z głową? Czy obojętne mu było, który jest czarny, a który czerwony? ;) Edited June 4, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 4, 2010 Author Report Share Posted June 4, 2010 właśnie nie wiem jaki to jest tłok,prawdopodobnie element lub systema (rok temu kosztował ponoć 80-85zł.. kupiłem używaną replikę) anti reversal po prostu przy składaniu gb wyskakiwał z miejsca,ale teraz wygląda na to,że jest na miejscu styki wyglądają na dobre,kolega robił to z głową prowadnica sprężyny typu vortex Elementa pewnie,głowica tłoka wyciszona nie pamiętam firmy,przy podkładkach nic nie robiłem, łożyska mam ślizgowe Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Powiem Ci wprost: Nie wiesz co masz, replikę składało pięć tysięcy znachorów i masz teraz problem. Robisz tak: Dobra fotka każdej części i piszesz mi na PW a ja Ci pomagam, bądź słuchasz 1000 wersji Twojej giety. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Ok. No to względnie wyeliminowaną mamy kwestię elektryki (przy założeniu, że baterie i lutowanie są w porządku). Zostaje podkładkowanie lub silnik. Może silnik jest zbyt dociśnięty? Próbowałeś regulacji docisku? Trzeba też sprawdzić, czy zębatki chodzą luźno, czy nie mają oporów. Coś, co nie przeszkadza przy M110 może być problemowe przy M140. Jakie tam są zębatki i AR? Stock? Może się zdarzyć tak, że AR blokuje zębatki przy zamkniętym GB. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 4, 2010 Author Report Share Posted June 4, 2010 zębatki i ar stock ,właśnie z anti reversalem były problemy. Kolega mówił,że problemem mogą być podkładki,które niezbyt dobrze sprawowały się już przy m110 fotki : http://img248.imageshack.us/gal.php?g=snc00786by.jpg nie wiem czy tyle wystarczy,GB rozłożyłem,anti-reversal był na miejscu regulacji docisku nie próbowałem Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) To powiedz koledze, że podkładki akurat tutaj nic nie zdziałają. Przydają się jedynie gdy chcesz polepszyć pracę zębatek i żeby nie zjeżdżały się łożyska. Ewentualnie mogła jedna gdzieś wypaść i zablokować mechanizm. To tak po pierwsze. Po drugie, troszkę za mocna sprężynka jak na te części. (Zębatki, tłok)- życzę powodzenia. Po trzecie, baw się dobrze. Rozkręcaj, pomęcz się, poświruj, pokombinuj. Liczymy na Ciebie. Po czwarte, ja obstawiam, że po prostu coś nie tak zrobiłeś podczas składania GB. Wreszcie po piąte- Twoje zdjęcia możemy rozbić o kant kuli, bo nic nie wnoszą do tematu. Po za tym, żebyś mocniejszy tłok sobie kupił jak na M130. Więcej fotek, złożonego GB ! (tylko z jedną połówką, druga niech leży obok, żebyśmy widzieli co jest w środku) Edited June 4, 2010 by Jacek GROT Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted June 4, 2010 Author Report Share Posted June 4, 2010 fotki miały być głównie dla Marcina ;) sprawdzę w ciągu tygodnia jak to będzie śmigać na m120 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 To powiedz koledze, że podkładki akurat tutaj nic nie zdziałają. Przydają się jedynie gdy chcesz polepszyć pracę zębatek i żeby nie zjeżdżały się łożyska. Ewentualnie mogła jedna gdzieś wypaść i zablokować mechanizm. To tak po pierwsze. Po drugie, troszkę za mocna sprężynka jak na te części. (Zębatki, tłok)- życzę powodzenia. Po trzecie, baw się dobrze. Rozkręcaj, pomęcz się, poświruj, pokombinuj. Liczymy na Ciebie. Po czwarte, ja obstawiam, że po prostu coś nie tak zrobiłeś podczas składania GB. Wreszcie po piąte- Twoje zdjęcia możemy rozbić o kant kuli, bo nic nie wnoszą do tematu. Po za tym, żebyś mocniejszy tłok sobie kupił jak na M130. Więcej fotek, złożonego GB ! (tylko z jedną połówką, druga niech leży obok, żebyśmy widzieli co jest w środku) I tu się mylisz, problem jest rozwiązany dzięki tym fotką. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Ciekawość mnie zżera. Prowadnica "vortex" na której lubi blokować się sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Złóż GB bez tłoka, sprężyny i zobacz czy wtedy będzie działać. Jeśli nie, to te części odpadają, licząc na to, że silnik i reszta elektryki jest zdrowa, problemem są zębatki i ich regulacja. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Widocznie, jest lekko porysowana ;) Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Ej to ważne dla mnie, bo zastanawiam się nad jej montażem. Po prostu jak przymierzałem do niej sprężynę to coś było nie tak. Lekko się blokowała w tej przerwie... Więc? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Generalnie z Vortexem, który jest dosyć duży, z nieodpowiednią sprężyną może Ci się blokować tłok w tyle ;-) . Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.