Piotro Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Orientuje sie może ktoś czy gdziekolwiek można dostać styki do silnika? Bo ułamał mi sie takowy :/ Ew. jak naprawić nie wymieniając całego styku. ułamało sie dokładnie to gdzie przylutywuje/wsuwa kabel. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 popytaj po serwisach. można kombinować lutując kabel na stałe ale to upierdliwe jest. Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 Nie wyznaje sie na elektryce i silnikach ale chyba nie mogę przylutować tam gdzie jest sprężynka? Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 popatrz w komisie może ktoś będzie sprzedawał jakiś rozwalony silnik i akurat ten element będzie do odzyskania. Marcinek83 nie dawno opisywał mały eksperyment z silniczkami od AEG'a. Z opisu wynika iż może mieć takie coś na zbyciu. Ogólnie warto napisać do naszych forumowych majstrów, może któryś się zlituje i z zalegających części wymontuje ;) Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Mam ze 4 zdechłe silniki , CA , G&P i 2 jakieś chińskie , daj na browara i Ci wyślę . ;-) Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Miałem ten sam problem, dolutować kabla nie szło. Ogólnie od normalnych silników te blaszki nie pasują, ale jak masz multitoola to 20 min i daje się dopasować. Quote Link to post Share on other sites
Holgin Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Dolutować się da, tylko trzeba grzać chwilę dłużej, żeby cyna "złapała" - wiem, bo sam lutowałem styki w swoim silniku. Zdjąłem izolację z kabla 2,5mm, wybrałem odpowiednią ilość kawałków drutu, skręciłem i przylutowałem 3 takie mini kable na blaszce, które łączą się z kablem od baterii. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Styki to części większych blach, blachy te przykręcane są do silnika śrubami gwiazdkowymi najczęściej. Odkręcasz lekko te śrubki, podważasz blachy i wsadzasz pod nie kable bez lutowania, dokręcasz i działa. Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 (edited) A można też dokupić kawał blachy miedzianej, aluminiowej, platynowej itd. pobawić się chwile nożycami, pilnikiem i mieć całkiem niezły styk. Edited June 18, 2010 by ruffin-89 Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Starych silników u mnie się wala parę sztuk, no może parę naście, ale jak patrzałem to raczej nie ma możliwości przeszczepu. Samą "dupę" mam, jednak nie wyślę Ci za darmo :F jak chciałeś, pokryj koszta wysyłki chociaż. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.