Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

wish

Użytkownik
  • Content Count

    791
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

9,524 profile views
  1. Sorry za dwa posty, ale już nie mogę edytować. Właśnie otworzyłem fotki, i wszystko fajnie, ale te modernowe wstawki psują efekt. Postarajmy się na kolejnych grach unikać współczesnych elementów wystroju. Te butelki coca coli i termosy psują bardzo fajne zdjęcia. Tak wiem mamy okulary na nosie, ale to nie psuje tak bardzo efektu zdjęcia, jak właśnie te zbędne dodatki.
  2. Taka gra nie może przejść bez echa. Ja bawiłem się przednio mimo, że miałem kilka uwag do orgów po grze, ale to już na priv poszło. Krótki opis ze strony uczestnika oddziału amerykańskiego. Nie bierzcie tego zbyt serio, to ma być relacja z humorem, czasem brytyjskim- zrozumiałym tylko dla wybranych, a czasem może tylko dla autora. Przybyliśmy na tern gry ok godziny 1530, zaczęliśmy od szybkiego rozstawienia namiotu (offgame) ale na tyle blisko terenu rozgrywki, że mogliśmy z niego korzystać przez cały czas. Rozstawiony poza terenem gry a co ważniejsze zasięgiem strzału z pozycji któr
  3. Wiem, że spam, ale co mi tam. Czemu ja tego filmiku nie widziałem? Gdzie to chowaliście towarzysze? Dobre, tylko jedno mnie zastanawia, dlaczego obie strony tak wolno szarżowały? Gdzie byli dowódcy? Brytolscy pewno herbatę pili a reszta? Świetne.
  4. 2024: Przed nami: 1. "Zduńska Wola 1914" - Kromolin Stary k. Zduńskiej Woli, 2 marca (sobota); 2. "Market Garden" - Ścinawa nad Odrą, 20 kwietnia (sobota); 3. "Market-Garden" - Kuty (Słowacja), 10-12 maja (piątek-niedziela); 4. BPW: "Kresy w Czerwieni" - Góra k. Nowego Dworu Maz., 25/26 maja (sobota/niedziela); 5. Wojna na Pacyfiku: "Tarawa" - Brody https://maps.app.goo.gl/28aa8dBDM6vRmWkcA czerwiec (sobota/niedziela); 6. "Bad Land" - Chojne/Borzewisko k. Sieradza, czerwiec (sobota) TBC; 7. "Szlakiem Ho Chi Minha"- Niegoszowice k. Krakowa 21-23.06 (gra w
  5. Może powinienem przed grą, ale już za późno więc może pogadamy po grze. Czy tego typu rozgrywka ma Waszym zdaniem sens? Czy widzicie potencjał w rozwijaniu tego typu gier. Na szybko co sam uważam, że nie wyszło i powinno zostać poprawione. Najważniejsza sprawa to oczywiście co zrobić gdy jedna ze stron zdominuje drugą, tak że ta nie może wyjść ze swojej bazy. Myślę, że w bazie powinno być więcej punktów do zdobycia. Na MC2 było ich tylko 5 z możliwości zdobycia jednego 1 raz na 1h. Sugerowałbym umieszczenie przynajmniej 10 lub nawet 15, w sytuacji jaką mieliśmy, dowódca strony zd
  6. Na wstępie uprzedzam, że będzie długo 2,5 strony. W poście nie będę pisał do konkretnych osób, TY, WY, jesteście grupą graczy, którzy przyjechali na grę, albo uczestnikiem wcześniejszych rozgrywek ASH. Nie mam do nikogo pretensji, żalu za sposób w jaki tu pisał, ważne żeby wyciągnąć wnioski na przyszłość i nie robić nikomu koło dupy. Już na odprawie po grze zbiorowo przeprosiłem graczy, którym rozgrywka się nie podobała. PRZEPRASZAM raz jeszcze wszystkich za to, że nie udało się zorganizować gry, która zadowoliła wszystkich graczy. Podczas planowania gry nie przewidziałem pewnych oko
  7. Hej, mamy coś na co z pewnością czeka już większość z Was. Dzięki ekipie https://www.rekrutasgshop.pl/ mamy już fotki z soboty. Zapraszam do ściągania i dalszego publikowania. Mam nadzieję, że każdy gdzieś się znajdzie na fotce. https://lightroom.adobe.com/shares/ecb89a060f2444c7836b8ec46887b7d8
  8. To tak tylko na szybko się ustosunkuję do moderacji i przebiegu gry. Grając zgodnie z zasadami i bez moderacji o 14 moglibyśmy się zwijać. Bo Niemcy zostali odcięci od zasobów i nawet nie mieli jak wyjść z respa. Tu trzeba pomyśleć jak rozwiązać takie sytuacje na następnych grach. O 16:30 po dłuższej przerwie rzuciłem hasło o skrzyniach, żeby trochę namieszać, przy czym już wiem, że powinny być za to po prostu ekstra punkty. A ostatnia godzina miała być po prostu wygrzewem dla wszystkich bo zostałem o coś takiego poproszony przez kilku graczy zarówno z jednej i drugiej strony, w
  9. Abstrahując od tego, że wciąż uważam wiele zaproponowanych zasad za qui pro quo, to chciałbym doprecyzować coś z medycznej działki: 1. Ranny dostaje i wzywa lekarza -> ile czasu ranny wzywa lekarza? do 5min (może od razu iść na respa) 2. Lekarz dotarł do rannego -> startuje stoper -> lekarz dostał postrzał jeszcze przed założeniem opatrunku rannemu -> co się dzieje z rannym? jeśli minął czas leczenia zakłada bandaż a sam zostaje rannym a gracz wraca do gry. Jeśli nie minął czas ranny może dalej wzywać pomocy. 3. Lekarz odliczył czas i zaczął zakładać bandaż -> lek
  10. Pojawiają się pierwsze straty przed bitewne ale na razie po równo. -2oś, -3alianci. Ale mam nowy zapis do strony aliantów. Więc w zasadzie po równo. Póki co cały czas kręcimy się około 40 graczy na stronę. Dokupiłem stopery na ten moment mam ich 10 więc tylko 2 zegary od graczy potrzebne.
  11. Do gry pozostał tydzień, poniżej finalne zasady. Na czerwono zaznaczone zmiany. Proszę, żeby każdy się zapoznał przed przyjazdem, żeby potem nie było dziwnych pytań. Informacyjnie mamy mniej więcej po 40 graczy na stronę. Więc zgłoszenia większych ekip będą odrzucane, żeby nie było dysproporcji. Pojedyncze osoby jeszcze się zgłosiły dziś dostaną odpowiedź. Miejsce parkingu, zbiórki https://www.google.com/maps/place/52°25'55.1"N+16°58'07.5"E/@52.431974,16.968736,17z/data=!3m1!4b1!4m4!3m3!8m2!3d52.431974!4d16.968736 Jedna ważna zasada, co nie jest dozwolone jest ZAKAZANE Wiek:
  12. Kulki chcę zakupić, bazując na poprzednich grach będą to w proporcjach zapewne 25-40% 30-40% 36-10% Teczkę z dokumentami należy donieść do bazy. gdy gracz ją niosący zginie, może ją przejąc inny gracz. Jeśli nie ma nikogo w pobliżu, trup znosi ją do swojej bazy, ale wrzuca do skrzyni zrzut. Tą teczką zajmie się później organizator. Zdobycie bazy to w zasadzie możliwość przejęcia zawartości skrzyni. Uzyskanie takiej przewagi na terenie bazy przeciwnika, że ze spokojem da radę wynieść dokumenty. Strefa gdzie nie będzie można strzelać będzie ok 3-5m od bunkra. Chodzi o to żeby przy
  13. Poczytajcie zasady raz jeszcze. Na terenie gry znajdują się punkty w których są skrzynie z których można pobrać zasoby i przytaśtać je do bazy. I to może tylko saper robić. Więc saperzy będą mieli duuużo chodzenia. A gdzie i po co mają chodzić będzie decydować dowódca w bazie. Czy będzie potrzebna amunicja, zasoby ludzkie czy bandaze dla medyków.
  14. Spieszę z odpowiedziami. Ranny, jak zwykle może się doczołgać dotoczyć do najbliższej przeszkody max5m. Rannego można przenosić, przeciągać, jeśli wygląda to sensownie to może być nawet odniesiony do HQ. Ranny ma być ranny a nie skakać na jednej nodze. Każdy żołnierz wychodząc w bój miał swój bandaż więc i wy swoje weźcie. Bandaże będą do zdobycia podczas gry jako jeden z zasobów. Tak, zasób przenosi w ładownicy, nie będzie skrzyń transportowych. (ale pomyślę na kolejną grę o skrzyniach) Zasobów w skrzyniach będzie sporo, może pod koniec gry czegoś będzie brakować, ale będę
  15. Poniżej zasady gry. Były one wcześniej przedstawione dowódcom stron i skonsultowane z nimi. Dowódcy zostali poproszeni aby w razie co wytłumaczyć co i jak, ale też oczywiście możecie tu pytać. Do gry jeszcze sporo czasu, jednak ze względu na trochę nowych zasad postanowiłem je przedstawić jak najszybciej. Proszę, żeby każdy się zapoznał przed przyjazdem, żeby potem nie było dziwnych pytań. Jedna ważna zasada, co nie jest dozwolone jest ZAKAZANE Wiek: 16+ Limity fps: Pistolet: 380 fps (15 kul w magu, 4 strzały strzykawką) max 30 kulek przy wyjściu do gry PM (Thompson
×
×
  • Create New...