konrad324 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Planuje zakup tej emki http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1452 i mam takie pytanie jaka jest długość w tym karabinie kolby od body aż po sam koniec i czy zmieści się tam taka bateria http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=151 jeżeli tak to jakiego ROFa uzyskam mniej więcej na niej. Quote Link to post Share on other sites
dude1 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Niestety nie wejdzie. Jedyne co wejdzie do prowadnicy kolby w emce to jakieś LiPo... Quote Link to post Share on other sites
Idzior Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Pytanie odnosnie charge handle.. kupilem g&p w wersji RAS II Long i generalnie jak ogladam wszystkie filmy w necie to charge handle po odciagnieciu sam wraca na swoje miejsce.. a u mnie zostaje w pozycji tylnej i nic sie z nim nie dzieje. Nie wiem czy wyciagnalem go za mocno i cos urwalem w srodku czy to tak faktycznie powinno byc. Gun dopiero co wyjety z pudelka ani razu nie strzelany. Z gory dzieki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Albo przesadziłeś z przeładowaniem i rozciągnołeś sprężyne, albo po prostu nie masz jej założonej. Wybij przedni pin i zdejmij upper reciver to się wszystkiego dowiesz. Quote Link to post Share on other sites
ttrriibbaall Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Chciałbym się dowiedzieć jak sprawuje się M4A1 G&P najnowsza wersja na 8mm łożyskach, tzn czym się różni od poprzedniej wersji, jakie są wady i zalety gdyż zastanawiam sie nad kupnem owego karabinka. Quote Link to post Share on other sites
count_martin3z Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 (edited) Chciałbym się dowiedzieć jak sprawuje się M4A1 G&P najnowsza wersja na 8mm łożyskach, tzn czym się różni od poprzedniej wersji, jakie są wady i zalety gdyż zastanawiam sie nad kupnem owego karabinka. Poza tym, że na baterii 8,4 strzela jak UZI, to Ci nic więcej nie powiem... ;) MID CAP 130 kulek idzie w ciągu dosłownie chwili... Porównując z jakimś M16A4 JG na 9,6 nie ma co porównywać. Pod względem szybkostrzelności będziesz bardzo mile zaskoczony... Edited April 10, 2009 by count_martin3z Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 To samo tylko lepsze bo kto by nie chciał mieć czarnych pokręteł zamiast niebieskich xD, mogłem porównać swoje m16( te 8mm) do starszych modeli i na tej samej batce nie zauważyłem większych różnic. Dalej trzeba powymieniać te same rzeczy co w starszych emkach. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Błagam- komora tak syfiasta jak była? ;o Co z wnętrzem gb? Jak ta nowa głowica i dysza? Cylinder tak samo śmierdzi jak śmierdział w poprzedniej wersji? (oczywiście niedosłownie) Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 No ale za to je kochamy :-P ( z łezką w oku) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Jak by nie patrzeć kochamy... Ale no kurde- że się nie można wziąć za dupe i zrobić coś z tymi defektami. Taki G&P z komorą pokroju KA i zestawem cylindra pokroju Systemy było by repliką doskonałą. Utopia :mrgreen: Zastanawia mnie jak do cholery w sr-16 g&p front trzyma się body? ;o Quote Link to post Share on other sites
ttrriibbaall Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A czy ten mid cap poda wszystkie kulki?? A jak jest z magazynkiem?? Ma duże luzy w gnieździe?? Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Jak by nie patrzeć kochamy... Ale no kurde- że się nie można wziąć za dupe i zrobić coś z tymi defektami. Taki G&P z komorą pokroju KA i zestawem cylindra pokroju Systemy było by repliką doskonałą. Utopia :mrgreen: Zastanawia mnie jak do cholery w sr-16 g&p front trzyma się body? ;o Ja mam SR16URX i denerwowało mnie, że front mi się poluzował po paru zabawach więc postanowiłem skręcić. Okazało się, że oryginalny klucz do tej zabawy kosztuje jakieś niebotyczne pieniądze, więc zrobiłem go sam, ze stalowej rury (trochę toprny ale działa). Generalnie rzecz polega na tym, że trzeba zdjąć cały system muszki. Klucz to długa rura z czterema wypustkami ułożonymi na krzyż. Trzeba go wsunąć przez całą długość lufy zewnętrznej, pomiędzy ris a lufę (można sobie połówkę risa odkręcić, żeby było więcej widać) dokręcać, odkręcać jak kto woli. Kłopotliwe jest utrzymanie fronta i uper recivera w zgodnym położeniu (do tego też jest klucz g&p) ale można sobie z tym poradzić. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A ja bym zapytał czy ma ktoś patent na lekko ruszającą sie górną cześć body (u mnie troszkę lata wraz z lufą i chwytem ) chciałbym to zniwelować ,macie jakieś metody na to? Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 A ja bym zapytał czy ma ktoś patent na lekko ruszającą sie górną cześć body (u mnie troszkę lata wraz z lufą i chwytem ) chciałbym to zniwelować ,macie jakieś metody na to? Spróbuj wybić przedni pin i podczas składania postaraj się go (pin) uszczelnić w miejscu gdzie trzyma górne body kawałkiem taśmy (izolki, albo teflonowej). Ja tak zrobiłem jakiś miesiąc temu i na razie ani drgnie. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Sprawdź też czy przypadkiem nie masz pękniętego uppera przy łączeniu z górną szyną ris. Heini- wrzuć zdjęcia tego klucza :D Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 (edited) Sprawdź też czy przypadkiem nie masz pękniętego uppera przy łączeniu z górną szyną ris. Heini- wrzuć zdjęcia tego klucza :D Ok, wrzucę, ale najwcześniej we wtorek jak wrócę do pracy, gdyż tam owy klucz się znajduje. Mi się wydaje, że to nie pęknięcie. Widziałem kilka replik w stylu M4 ze stajni G&P i bez względu na konwersje, łącznie z moją mają luzy pomiędzy low reciver i upper reciver. Lecz nie dam sobie uciąć ręki, że to reguła. Edited April 11, 2009 by heini Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Zabiję tą emkę jeśli wsadzę do niej LiPo 11,1 V? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Tak, miałem li-pola 11,1V i poszedł po ok 1000strzałów. Zębatki osi tłokowej ułamane, rozwalone łożyska kulkowe oraz opiłki metalu w głowicy cylindra, jednym słowem lipa. Zresztą stock to max 8,4V, już na większych istnieje ryzyko usterki, ze względu na bardzo dobry silnik. Quote Link to post Share on other sites
heini Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Tak, miałem li-pola 11,1V i poszedł po ok 1000strzałów. Zębatki osi tłokowej ułamane, rozwalone łożyska kulkowe oraz opiłki metalu w głowicy cylindra, jednym słowem lipa. Zresztą stock to max 8,4V, już na większych istnieje ryzyko usterki, ze względu na bardzo dobry silnik. Nie chciałem spekulować, bo na własne oczy nie widziałem ale z opowieści i owszem, że stock G&P to max 8,4, a potem leci tłok albo inne rzeczy jak napisał szacowny kolega. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Taa- dobre :D Może i lipol 11,1V to przesada do stoka, ale co do łożysk. Jeżeli kupujesz nową to masz 8mm- a to już nie tak łatwo rozwalić. Ogółem jeśli chcesz kosiare to kup STU CA, tłok DF wzmocniony, ciche głowice i nowy cylinder (ten stokowy o kant dupy rozbić!). Wtedy lipol jak najbardziej wskazany. Co prawda po co komu "laserowy rof"? To już imo przesada. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Czy to 8 mm w najnowszej wersji ,czy to 7 mm łożyska w poprzedniej wersji ,nie wiem co trzeba zrobić żeby je rozwalić ,rozwalone łożyska ,urwane ośki ,jakie przeciążenia muszą tam zadziałać żeby to poleciało zamiast zębów Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Zęby są solidne- bardzo. Znane przypadki M140 w stoku więc o to się nie bój. Ośki w zębatkach są ch**owe. Na stoku odpada ośka od środkowej nie mówiąc o dużym rofie i upie. Łożyska w poprzedniej wersji też były z dupy- padły po 6k kulek, ale no właśnie, na 10,8/9,6V rc + auto... Mam nadzieje, że 8mm to jednak już jest coś. No i mam nadzieje, że kabelki troche lepsze ;/ Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 (edited) Zęby są solidne- bardzo. Znane przypadki M140 w stoku więc o to się nie bój. Ośki w zębatkach są ch**owe. Na stoku odpada ośka od środkowej nie mówiąc o dużym rofie i upie. Buahaha.Tak mi sie przypomniało ,że jak wsadziłem zębatki G&P do mojego minima i po 10 k kulek rozebrałem żeby sprawdzić zużycie zauważyłem ,że ośka została w gb.Hehe.Własnie środkowa tez. Edited April 12, 2009 by Borol Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 No standard... Ale to tylko środkowa chyba jest taka kiepska. Martwi mnie ta licha, niebieska głowica tłoka ;/ Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Co do głowicy tłoka (tej niebieskiej) też myslałem że jest lichutka, ale jeden z forumowiczów (doświadczony w mechanice replik) powiedział że wygląda licho ale jest cholernie wytrzymała Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.