Sebi_S Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Czy moze mi ktoś powiedzieć ,jaki zasięg powinna mieć M4A1 G&P po wymianie sprężyny na Guardera SP120 ,lufy wew.na preckę systemy 509 mm ,gumki na czarną systeme ,komory na KA i batki na 9,6V , tyle że chodzi mi o taki realny (trafienie w cel kartki A4) ,kulki G&G 0,25 bo juz sam nie wiem ,u mnie po tym zabiegu to około 35m ,40 po wstrzeleniu się,poza tym dla mnie taki cel po 35/40 m to już naprawdę jest mały tylko proszę o nie objeżdzanie mnie jeśli coś w moim pytaniu jest banalne ,pozdro Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 po co ci lufa pół metrowa w replice co ma lufę 36cm :/ ? od tego zacznijmy. zasieg powienieneś mieć ok 55m maaaax 60 Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 To ja zadam pytanie po co cylinder typ 0 w replice z lufą 363mm,bo takowy jest w stoku ładowany w G&P ka Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Żeby sie Sebek pytał. Skąd mamy wiedzieć? Ma i już. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 ale wtedy poręcznosć m4 odpada... wiec przynajmniej ja nie widze sensu dawac lufę o długośc pół metra do m4 Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 (edited) Coraz bardziej lubie to forum, chciałem spróbowałem ,wsadziłem 509mm , cylinder 0 powinien współgrać z taką lufą ,a co do poręcznosci kwestia względna A co do tego zasięgu 50 m ,nie mierzyłem metrówką ale moze i tyle całkowitego jest ,ale mi chodzi o skuteczny zasieg w trfieniu seger ,a nie gdzie kompozyt poniesie Edited April 27, 2009 by mxsebek Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 :wink: Ach Ci „forumowi specjaliści"... To, że cylinder w replice M4 G&P nie ma dziury to nie oznacza, że jest to pełny cylinder. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 To może rozwiniesz wypowiedż marzan ,napewno będzie pomocna ,krytyka niewiele pomaga ,a podzielenie się wiedzą nie boli Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 To może rozwiniesz wypowiedż marzan ,napewno będzie pomocna ,krytyka niewiele pomaga ,a podzielenie się wiedzą nie boli Ktoś kiedyś postawił arcy-diabelną teorie na temat tego, że niby to cylinder G&P miał zwężające ścianki i przez to nie jest to typ 0. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 A to się nawet trzyma kupy. W ostatnim M4 jakie miałem cylinder był jakoś dziwnie "uformowany" (?) wewnątrz... I tak lepiej wymienić na bore-up'a :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Nie chce filozofować ,ale bardzo wątpie żeby ktoś sobie zadał tyle trudu żeby robić stożkowy cylinder (jesli dobrze z rozumiałem przytoczoną arcy-diabelną teorie AnR) żeby osiągnąć w sumie nie wiem co takim rozwiązaniem , Ale jak powiedziałem nie jestem ekspertem Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 To nie moja teoria, taka tylko zasłyszana. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 Ok, nawet nie próbowałem sugerować że to twoja teoria ,tylko jak dla mnie mało prawdopodobna ,ale pisanie że pełen cylinder to nie typ 0 ? Hmm Chciałem sie dowiedzieć w jakim momencie sie pogubiłem,pozdro Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 To może rozwiniesz wypowiedż marzan ,napewno będzie pomocna ,krytyka niewiele pomaga ,a podzielenie się wiedzą nie boli Boli, ale fakt, że wiele osób zamiast pomyśleć, sprawdzić to pisze bzdury na temat czegoś o czym nie ma pojęcia. A potem narzekanie, że przecież na forum pisze tak a tak, a jednak coś nie wyszło. No i oczywiście wszystko się zwala na repliki, tłoki czy komory hop-up. Cylindry w G&P są mosiężne a co za tym idzie grube. Firma szlifuje i zwęża od wewnątrz ściankę tak, że uszczelka chwyta szczelność dopiero w odpowiednim momencie. I to od cała tajemnica, którą można odkryć poprzez spojrzenie do cylindra... Ostatnio firma wprowadziła do sprzedaży zestawy cylindra z tłokami, które mają mniej zębów - tak aby zostały zwalniane szybciej lub później w zależności od długości lufy. Jednak nie wiem jeszcze czy to zostało wprowadzone również do replik. Quote Link to post Share on other sites
Glugi Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Jaką brać komorę HU? Zależy mi na naprawdę dobrej. Może być ta: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2081 ? Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Marzan ma absolutna racje. Ten cylinder ma na początku większa średnice, tak że jakby się uprzeć to "prawie" głowica od borka by weszła. Później jest węższe. I to nie jest kwestia stożkowatości cylindra tylko wypolerowania. No zamiast pisać to np. spojrzałbym w cylinder.... Quote Link to post Share on other sites
ChudyBSASG Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Takie głupie pytanko. Czy jeśli będę chciał włożyć do mojej m4 g&p preclufę Promyka o długości 509mm, to konieczna będzie również wymiana cylindra? Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Coś z tym waszym uszczelnianiem głowicy tłoka nie od początku cyklu sprężania to mi podpada ,jak wiadomo głowica uszczelnia sie za pośrednictwem sprężonego powietrza pod uszczelką (oringiem) ,owa uszczelka dostosuje sie do scianek cylindra i bez znaczenia są tu minimalne różnice w średnicy polerowania Żeby dostosować pojemność cylindra do długości (pojemności )lufy stosuje sie łezki ,otwory w róznych miejscach cylindra ,typ 0,1,2 itd. , a teorie na temat stożkowego polerowania wogóle do mnie nie przemawiają Ale niedługo wsadzę nierdzewny ,polerowany od środka cylinder systemy typ 0 ,i powiem co zaobserwowałem w stosunku do mosiężnego G&P ,pozdro Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Widzisz kolego. My już to zaobserwowaliśmy i wiemy że jest różnica jak wstawisz normalny fajny cylinder. Ale skoro wiesz lepiej.... Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 No i stało się rozebrałem dzisiaj swojego gerboxa wyciagam mosiężny cylinder G&P i co ? Wielki szacun w kierunku Dragunowa i marzana ,rzeczywiście jest coś dziwnego w sposobie polerowania w/w cylindra (nie jest możliwe sprężanie od samego początku) ale mylić się rzecz ludzka ,nie sądziłem że jest możliwe wykonanie tego zabiegu w cylindrze Ale spoko przyznaje się ,że sie myliłem ,czyli jak wsadzę cylinder systemy typ 0 (nierdzewny polerowany od środka) powinno być dużo lepiej jak dobrze rozumiem ? pozdo mxsebek Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Kilka - kilkanaście fps. A jak to jest w tych emkach z lufcią 15 cm tych tam zombie itp? Takiego nie miałem nigdy. Quote Link to post Share on other sites
Glugi Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 (edited) Ja was jeszcze trochę pomęczę pytaniem początkującego :) Czy opłaca się w asgshop'ie dodatkowo zmieniać kable na modelarskie w m4a1? Edited May 4, 2009 by Glugi Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Nie. Stok jest dobry. Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Pytaniem na pytanie ale w wersji z łożyskami 7 czy 8mm? Quote Link to post Share on other sites
Glugi Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 8mm (ta nowsza) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.