AnR Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Chryste... Znajdź coś innego do radzenia, co? Zębatki G&P jeśli nie z partii w wersji "jesteśmy krzywę" łykną M130 bez problemu, tłok już nie. Żadnych ciężki tłoków alu jak można wstawić żółty CA, który jest lekki i ma szczękę z tworzywa. Jak G&P to tylko bore systemy, guardera nie pasują. Proszę w tym temacie bzdurów nie pisać. Quote Link to post Share on other sites
pmsniper Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 AnR a co nie pasuje w tym boreup'ie Guardera, emce z G&P, tak zeby wiedzieć na przyszłosc? Quote Link to post Share on other sites
ernest210 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Chryste... Znajdź coś innego do radzenia, co? Zębatki G&P jeśli nie z partii w wersji "jesteśmy krzywę" łykną M130 bez problemu, tłok już nie. Żadnych ciężki tłoków alu jak można wstawić żółty CA, który jest lekki i ma szczękę z tworzywa. Jak G&P to tylko bore systemy, guardera nie pasują. Proszę w tym temacie bzdurów nie pisać. AnR czyli jak dobrze rozumiem mówisz o czymś takim tłok i bore-up do tego jak dorzuciłbym sobie jeszcze sprężynę M120 - Systema powinienem być heappy (wpakuję to wszystko do swojej repliki i uzyskam oczekiwaną moc 400-415 fps). Edited January 31, 2011 by ernest210 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Dysza nie pasuje, G&P ma grubszą ściankę przednią, co tajemnicą nie jest. I nie sprężyna Systemy tylko G&G albo Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 A tłok G&P ssie, mi złamał sie od samego patrzenia na M140. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Biały czy niebieski? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Biały, ale to było ze 3 lata temu. Edited January 31, 2011 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 To 3 lata temu, teraz tłoki G&P bez problemu łykają M120, ale i tak sugeruje je wymieniać. Tak, aby spać spokojnie. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 To 3 lata temu, teraz tłoki G&P bez problemu łykają M120, ale i tak sugeruje je wymieniać. Tak, aby spać spokojnie. Człowieku spokojnie, napisałem chłopakowi co lepiej założyć aby osiągnął mniejsze koszta ale większą moc. Zamiast m130 i zębatek, napisalem aby wymienił bore up i tłok, + może wymienić lufę na dłuższą- "czytanie ze zrozumieniem" m130 dobre zębatki na dłuższą metę stockowe G&P ? - podłącz pod to lipo 11,1v o wysokim A wystrzel z 5000 kulek na dość mocnym auto i zobaczymy co z nich zostanie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Nic się nie stanie, bo tak jadę na M120 od ponad roku i dawno replika ma za sobą 5000. Proszę Cie więc, abyś przestał siać fetor. Nie operuję tutaj na jednym egzemplarzu moim, ale na kilkudziesięciu, które się przez moje ręce przewinęły. Polecasz komponenty i rozwiązania, które nijak się mają do G&P. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Nic się nie stanie, bo tak jadę na M120 od ponad roku i dawno replika ma za sobą 5000. Proszę Cie więc, abyś przestał siać fetor. Nie operuję tutaj na jednym egzemplarzu moim, ale na kilkudziesięciu, które się przez moje ręce przewinęły. Polecasz komponenty i rozwiązania, które nijak się mają do G&P. Ok m120, a rozmawialiśmy o m130....... O jakich komponentach mówisz, które się mają nijak do G&P bo ja takich nie zauważyłem ? Czy bore up to coś złego dla G&P, czy tłok PMO full stalowe zęby to coś złego dla G&P, czy dłuższa precka 407mm to coś złego dla G&P ? jeżeli tak to ok nie znam się..... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 (edited) Tak, bo są problemy z Bu w G&P, dlatego tylko Systema. Komory nie ma sensu zmieniać, jeśli działa, a w nowych seriach chyba każda działa, tłoki z pełną szczęką są ciężkie i czasem problematyczne. Precka? Według uznania. Ale ja twierdzę, że między 363 a 407 róznicy nie ma, chyba, że wstawisz Promyka jakiegoś albo KM Heada. SP120 to tak jak każda inna M130, prawie. To są na prawdę nieduże różnice. Edited February 1, 2011 by AnR Quote Link to post Share on other sites
ernest210 Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Dysza nie pasuje, G&P ma grubszą ściankę przednią, co tajemnicą nie jest. I nie sprężyna Systemy tylko G&G albo Guardera. No cóż na tyle aby coś sobie wybrać i być pewny, że będzie pasowało na 100% to tak jeszcze nie mam ale w miarę upływu czasu moja wiedza na ten temat się powiększa. Raczej planuję wszystko sam montować i nie obawiam się, że coś zepsuje (tak czy inaczej nie mam zamiaru latać ciągle po serwisach). Co do bore-up zapytam ponownie AnR mówi/mówisz, że najlepiej system ale problem jest z dyszą więc może po prostu zapytam jeszcze raz a co z tym kompletem http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4071 czy problem pozostaje czy może pojawia się jakiś nowy problem a może cały zestaw będzie idealnie pasował do mojej M4 i wspomnianego tłoka? ps. Zanim kupiłem moje M4 przeczytałem cały ten temat kurcze drugi raz już Mi się trochę nie chce. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Tak, bo są problemy z Bu w G&P, dlatego tylko Systema. Komory nie ma sensu zmieniać, jeśli działa, a w nowych seriach chyba każda działa, tłoki z pełną szczęką są ciężkie i czasem problematyczne. Precka? Według uznania. Ale ja twierdzę, że między 363 a 407 róznicy nie ma, chyba, że wstawisz Promyka jakiegoś albo KM Heada. SP120 to tak jak każda inna M130, prawie. To są na prawdę nieduże różnice. I tutaj diabeł tkwi w szczegółach :) Nigdzie nie napisałem jaki BU ma być, a jak najbardziej przyznaję rację realnie systema pasuje i nie ma problemu,z komorą bywa różnie, kwestia modelu. Precka oczywiście jakiś promyk albo km. Przy innych mała różnica będzie. Tak czy inaczej wrzucenie bu i m120 + dobre doszczelnienie spokojnie powinno dać jakieś 450fps, jeśli chcesz tylko osiągnąć daruj sobie m130 i tyle. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Tłok polecam żółte CA, świetnie się spisują. Dla mnie przesadyzmem jest wstawiać do M120/M130 metalowe, aluminiowe tłoki. 450 z M120 i BU? I to spokojnie? Wooooooooooooow... Skąd Ty takie newsy bierzesz. Mam na SP120 430 fps. To dlatego, że chciało mi się posiedzieć. Przeciętnie można liczyć od 420-440 fps. Rzadko kiedy dochodzi do 450 fps, spokojnie. Quote Link to post Share on other sites
ernest210 Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 A że tak zapytam już całkiem nieśmiało wiedząc, że stąpam już po cienkim lodzie (nim ktoś tu na mnie krzyknie) wracając do mojego poprzedniego postu jak ma się dopasowanie/kompatybilność zestawu o którym wspominam z moją repliką? Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Tłok polecam żółte CA, świetnie się spisują. Dla mnie przesadyzmem jest wstawiać do M120/M130 metalowe, aluminiowe tłoki. 450 z M120 i BU? I to spokojnie? Wooooooooooooow... Skąd Ty takie newsy bierzesz. Mam na SP120 430 fps. To dlatego, że chciało mi się posiedzieć. Przeciętnie można liczyć od 420-440 fps. Rzadko kiedy dochodzi do 450 fps, spokojnie. Standard scar l vfc- standard gearbox v2 niczym się nie różniący od tego z G&P pomiary jeszcze gdzieś miałem- stabilne 450 fps - robione w Specshopie. (bu -Guardera, precka 407mm 6,01, M120 Guardera, PMO tłok ze stalowymi zębami chyba elementa, wszystko doszczelnione na maksa, zestaw bez cudów). Na moim drugim G&P- standard replika- 363mm 6,04 , wymieniona głowica cylindra i m120 guardera miałem 420 fps- to już ASGSHOP. A że tak zapytam już całkiem nieśmiało wiedząc, że stąpam już po cienkim lodzie (nim ktoś tu na mnie krzyknie) wracając do mojego poprzedniego postu jak ma się dopasowanie/kompatybilność zestawu o którym wspominam z moją repliką? Stawiam, że będzie działać- jak to kolega stwierdził powyżej Systema daje radę z G&P- z drugiej strony to nowa seria Energy, napisz do asgshop, co jak co ale oni mają doświadczenie w tuningu G&P to Ci jasną dadzą znać. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Standard scar l vfc- standard gearbox v2 niczym się nie różniący od tego z G&P pomiary jeszcze gdzieś miałem- stabilne 450 fps Serca do Ciebie nie mam. SCAR VFC to nie M4A1 G&P. Quote Link to post Share on other sites
Raistllin Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Serca do Ciebie nie mam. SCAR VFC to nie M4A1 G&P. O koniec off topa zgadzam się z Tobą :) Niech tak będzie Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Cześć wszystkim Mam pytanie odnośnie dysz, stosowanych przez Was. Jak wiemy, stockowa potrafi płatać figle, ponieważ jest minimalnie za krótka. Ja z kolei wiem, że na 100% pomaga wymiana dyszy na G&G lub Guardera. A jak jest z innymi? Deep Fire, CA, Systema, dla przykładu? Po prostu nie wiem czy znajdę G&G w którymś z łódzkich sklepów, stąd moje pytanie. Pozdrawiam Cyku Quote Link to post Share on other sites
chlor Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Dysza z zestawu Bore Up firmy SYSTEMA zdecydowanie pomaga :) Pozdrawiam Chlor. Quote Link to post Share on other sites
lukasik_44 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Witam wszystkich Przepraszam ale nie chce mi się przekopywać 57 stron w wyszukaniu "coś na temat" ponieważ nabyłem 2 nowe problemy z moją Emką G&P którą to też dostałem wczoraj 1)Nie mogę otworzyć wyrzutnika łusek gdzie znajduje się HU 2)czemu jak włączam single to replika strzela na auto a następnie z auto na single i już wszystko działa poprawnie...??? Proszę pomóżcie mi bo nie wiem co robić.... Pozdro lukasik_44 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 1) W G&P nie odciągasz rączką przeładowania, musisz samodzielnie otworzyć klapkę. 2) Może pęknięta płytka, albo coś podobnego. Masz gwarancje? To odeślij. Quote Link to post Share on other sites
lukasik_44 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Mam jeszcze jedno pytanie Czym różni się wersja Standard Version od Normal?? Dostrzegłem ze moja Standard Version Trzeba cisnąc palcami rzeby otworzyć wyrzutnik łusek zamiast rączką przeładownia...Nie wiem na czym polega różnica między tymi replikami? Pozdrawiam lukasik_44 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Nie wiem o jakich wersjach mówisz, podaj linki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.