Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja za to mam ostatnio spory problem ze spasowaniem dyszy do gumki i komory. Kupiłem komore king armsa (kolejną) i ta głupia, prosta, metalowa dysza ze stocka za cholere nie chce współpracować z resztą. Kulki się blokują, strzały tłumią i dupa. Komora jest ok, gumka też. Pozostaje mi chyba kupić boreupa guardera- ostatnio na takim zestawie było bardzo ok.

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Związku z tym że strzelam się już od pewnego czasu, chciałbym się przerzucić na jakaś replikę

z wyższej klasy, wybór padł na g&p.

Pytanie brzmi: Czy kupno tej oto emki będzie dobrym wyborem, czy lepiej dołożyć i kupić coś lepszego

http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1801

 

P.S: Jestem ograniczony budżetem ale jeśli karabin który zaproponowałem jest naprawde średni to się wstrzymam i dołożę kasy :???:

Link to post
Share on other sites

Sam jestem posiadaczem tej emeczki prawie od roku i złego słowa nie powiem

 

1. Wymiana tłoka zupełnie nie potrzebna, u mnie na stocku przeleciało około 3k kompozytu(a dopisze że poprzedni właściciel przemielił około 4k kompozytu),następnie SP120 Guardera około 4k kompozytu,a teraz SP130 Guarder narazie 1k i wszystko hula aż miło ,nie wiem co ludzie piją do białego tłoka G&P ale u mnie jak narazie nie mam zamiaru sie posypać

 

2.Komora hopka ,tu mam mieszane uczucia(zmieniłem na KA,ale jakiegoś drastycznego szału nie zauważyłem) można zmienić ale wcale bym się z tym nie spieszył.

 

3.Gumka fakt wymiana na czarną Systemę wskazana+teflon

 

4.lufa wew. to tzw. pólprecka,daje rade ale zmiana na preckę Systemy wskazana

 

5.Cylinder mosiężny (wizualnie wygląda na typ 0 który to wcale nie jest,ale można o tym poczytać,przyszłościowo można go zastapić jakim produktem Systemy,Guardera)

 

6.Szkielet jak i łożyska bardzo wytrzymałe

 

7.Wizualnie z zew.bardzo ładnie wykonana replika z porządnych materiałów(czyt.z jakich się wykonuje repliki)

 

Zębatki wytrzymują sprężyne 140 ,głowica tłoka wygląda miernie ale jest naprawdę wytrzymała

 

I na koniec smiało aku 9,6V i hula jak ta lala pewnie zaraz znajdzie się ktoś co podważy to co napisałem,ale opieram sie na własnych doświadczeniach ,bo sam serwisuje swoją replike i nic jak narazie nie mam jej do zarzucenia

Link to post
Share on other sites

Ja za nim kupiłem swojego G&P to długo się zastanawiałem czy ICS czy właśnie z G&P i dziś nie żałuje wyboru. G&P w stocku jest już dobry a i sama replika jest dużo tańsza niż ICS. No i co ważne w G&P wystarczy w stocku wymienić tylko gumkę i śmiga a w ICS trzeba nie dość że gumkę to i prowadnice sprężyny. W G&P lufa nawet jest w stocku dużo lepsza niż w ICS.

Według mnie też lepiej brać G&P

Link to post
Share on other sites

Ja za nim kupiłem swojego G&P to długo się zastanawiałem czy ICS czy właśnie z G&P i dziś nie żałuje wyboru. G&P w stocku jest już dobry a i sama replika jest dużo tańsza niż ICS. No i co ważne w G&P wystarczy w stocku wymienić tylko gumkę i śmiga a w ICS trzeba nie dość że gumkę to i prowadnice sprężyny. W G&P lufa nawet jest w stocku dużo lepsza niż w ICS.

Według mnie też lepiej brać G&P

 

Jestem posiadaczem Ics-a i mogę zdementować twoje info że w ICS-ie trzeba wymieniać gumkę i prowadnice. Nie trzeba wymieniać gumki bo ta spisuje się świetnie.

A jeżeli Ics jest za drogi to możesz sobie kupić wersje universal która różni sie tylko body, które jest z plastku a nie full metal.

Ics ma wzmocnione części więc zaoszczędzimy troszeczkę na tuningu.

Link to post
Share on other sites

Widze że każdy chwali swoje,i ICS I G&P to wyższa pólka i dyskusja co jest lepsze nie ma sensu jeden woli BMW a drugi Audi,a pisanie że ten czy inny ma wzmocnione części to skąd wy bierzecie ze stron sprzedawców którzy w ten spsób was nakręcają.

 

Obie firmy poprostu wsadzają dobrej jakości części i tyle (a pisanie że wzmocnione ? )

 

Dzielony gearbox w ICsie rzeczywiście fajny bo wymiana sprężyny bardzo szybka,ale znowu nie wszystkich producentów części wsadzisz do ICSa.

 

G&P ma standardowy szkielet(tak na marginesie bardzo wytrzymały) ale pasują do niego większość flaków innych producentów. Każdy ma zalety i wady,Tyle odemnie pozdro.

Link to post
Share on other sites

Jestem posiadaczem Ics-a i mogę zdementować twoje info że w ICS-ie trzeba wymieniać gumkę i prowadnice. Nie trzeba wymieniać gumki bo ta spisuje się świetnie.

A jeżeli Ics jest za drogi to możesz sobie kupić wersje universal która różni sie tylko body, które jest z plastku a nie full metal.

Ics ma wzmocnione części więc zaoszczędzimy troszeczkę na tuningu.

Co do ICS to stać nie akurat ale jak mam dorzucać do stockowej repliki kase to mi to mi to jakoś nie pasuje. A co do wersi z plastiku to nie bardzo mi, bo jka pęknie to mi nikt za fre nie wymieni. Zresztą jak mxsebek napisał jedna i druga firma super.

Moge polecic i jedną i drugą.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Takie pytanko do wszystkich emkowców z G&P- co prawda tyczy się m16- ale wydzielonego tematu brak a sprawa tyczy się wnętrza, które, jak rozumiem we wszystkich emkach G&P jest to samo (chyba poza cylindrem- m16 pełny m4 typ 1 albo 2?).

 

Temat był założony dość dawno i wychodzą kolejne generacje replik od tego czasu- i tu czytam na stronie asgshopu

 

Najnowsze modele karabinków G&P cechują się:

- Gearbox na 8mm łożyskach !!!!

- Ulepszona komora Hop-up (czarne pokrętła)

- Nowa aluminiowa głowica cylindra wraz z dyszą.

 

 

Czy jest jakaś różnica w 8mm łożyskach w stosunku do 7 albo 6 mm?

Czy ta ulepszona komora (mityczne jak widzę "czarne pokrętło") jest rzeczywiście lepsza?- to znacza jaka- dobra, zła (bo tamta była bardzo zła)

cylinder i dysza z aluminium (pytanie j.w.)- chętnie bym usłyszał zdanie osoby, która miałą emkę wcześniejszej generacji i kupiła po latach tą nowszą

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

To że tak strzela to wina komory, miałem to u siebie. A co do tych zacinek to Rain, mu chyba chodzi o przeskoczenie spustu( nie umiem nazwać dokładnie tego zjawiska ale robi mi się tak jak strzelam na semi a bateria pada) a jak nie to:

3 zacinki? -jakich kulek używasz ? ;-)

 

Pozdrawiam

Edited by Prezes_____
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...