Brymer Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 pół roku to te trwalsze egzemplarze :lol: , we Wro była jedna m60 - non stop naprawiana, a minimi jeszcze nie widziałem nierozklekotanego (fajne słowo wyszło nie?) Quote Link to post Share on other sites
super Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 mamy 60 top i juz siedzi w garazu tylny ząb tloka sie wytarł :evil: Quote Link to post Share on other sites
izi Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 Podzielisz sie tymi zdjeciami ? :) Quote Link to post Share on other sites
super Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 oto nasza świnka w desingu pustynnym: Quote Link to post Share on other sites
Jarcher Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 Z informacji które wpadły mi w ucho, wynika iż M60/M249 TOP mają beznadziejnej konstrukcji "tłoko-cylinder", który w drastycznym tempie się rozpada. Więc pozostają dwa wybory: - Kupić replikę TOPa oraz porządny tłok i cylinder (są bodajrze 2 rodzaje dostępne). - Poczekać na CA Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 W nich jest podobno cos jakby mieszek ktory "wydmuchuje" kulki. Brzmi zachęcająco 8O Quote Link to post Share on other sites
izi Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 Oto zdjecia Hitmana47: Zdjęcie 1 Zdjęcie 2 Zdjęcie 3 Zdjęcie 4 Zdjęcie 5 Zdjęcie 6 Zdjęcie 7 Zdjęcie 8 Zdjęcie 9 Zdjęcie 10 Zdjęcie 11 Zdjęcie 12 Zdjęcie 13 Zdjęcie 14 Zdjęcie 15 Zdjęcie 16 Dziki Hitman47 :D Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted December 14, 2004 Report Share Posted December 14, 2004 Brzmi zachęcająco 8O to jak myslisz, dalczego wszyscy na te giwery nazekaja? to wlasnie ten "mieszek" najczesciej ulega uszkodzeniu Quote Link to post Share on other sites
Piasecznik Posted December 15, 2004 Report Share Posted December 15, 2004 Tylko gdzie ten mieszek widać na zdjęciach? Imho z tych zdjęć nic nie wynika. Jedynie zdjęcie 13 pokazuje dosyć wątpliwą jakość wykonania. Quote Link to post Share on other sites
Piasecznik Posted December 15, 2004 Report Share Posted December 15, 2004 Ta rura zatopiona w kulkach to podajnik kulek, jest zrobiony z gęstej sprężyny. Gearbox jest tylko nie taki do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Drugą co do częstości występowania awarią w karabinkach TOP to wytarte zębatki. Quote Link to post Share on other sites
WEGA rysiu Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 No dobra a jak do tego m60 wpakowac flaki od m249 CA?? Dało by rade?? Quote Link to post Share on other sites
gas-can Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 To ja z innej beczki- czy ktoś wie/przewiduje, czy części zewnętrzne (np. kolba) od 249 TOP'a będą pasowały do CA? Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 hej znalazłem ten temat więc ponowię tutaj swoje pytania. Rozważam zakup jakiejs m60'ki i potrzebuję wsparcia :). Jak wiadomo na rynku jest kilka modeli : TOP, STAR, INOKATSU i co wybrać ? Wiadomo że najbardziej chciałbym INO , tylko ta cena troche powala bo na gotowo wyjdzie z przesyłkami pewnie ze 4 tysie i przy tym brak gwarancji. Odsylanie do HongaKOnga na naprawy raczej nie wchodzi w grę. Więc pytanie jest takie czy warto kupić TOP'a albo STARA . Może ktoś wie jak naprawdę jest z awaryjnością tego sprzętu, czy są w Polsce części zamienne i ewentualne części do tunningu, zadowoli mnie 400 fps. ? Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Jaka ma to być wersja M60 ? to podstawowe pytanie, no i ile kasy posiadasz na to m60 ? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Witam właśnie sie przymierzam do kupna M60 , chodzi mi dokładnie o ten model : http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._cat_Top%20AEGs I mam kilka pytań : 1-Jaki to ma gb ? 2-Jak jest z awaryjnością ? 3-jaka podatność na tuning ? 4-no i przydała by sie jakaś opinia o wykonaniu Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Zanim zdecydowałem się na mk43 VFC to właśnie m60a1 było moim celem i trochę poczytałem o tym modelu, ogólnie to co wyczytałem na arnim wskazuje na to że TOP to jeden wielki syf :/ GB bardzo szybko sie psuje, ciągle coś nie tak z mechanizmem, plastyk wszędzie gdzie sie da, metalowych części jest niestety mało, tiuningować to tego sie praktycznie nie da. Magazynek jest grawitacyjny, mieści się pod pokrywą zamka, lubi się zacinać. Link który podałeś przedstawia wersję STD czyli totalne dno wykonania w TOP, trochę lepiej ma się wersja DX ale i tak cieniutko. Ogólnie, NIE polecam w 100%, szkoda zmarnowanej kasy. Jeszcze Inokatsu produkuje M60A1 ale za chore 2500 $ Quote Link to post Share on other sites
Filip von Izabelin Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Ukesu--> A jak się sprawuje Mk43? Bo czekam aż mi celnicy zwolnią mojego, to skorzystam z czasu i się spytam o kilka rzeczy: Gearbox--> Jaki?, std v2? Czy jakiś wzmacniany v2? Kompatybilność części do tuningu(około 380-400fps)? Tzn. czy trzeba brać FTK VFC, czy pasują inne części? Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 (edited) W Mk43 Mod0 VFC jest zupełnie inny GB niż V2, jest to coś podobnego do gb z minimi CA z tym że elektryka jest osobno a GB wygląda bardziej pancernie XD Bore Up jaki pasuje to Systema dedykowana do Steyr Aug, zębatki, tłok itp. są takie same jak standardowe. A co do samego MK43 to dobrze sie sprawuje tylko wężyk podający kulki z maga lubi się wypiąć, ale jest na to prosty sposób, trochę taśmy by nie miał luzu i wszystko OK. No to będą teraz dwie Mk43 w PL XD Edited February 7, 2008 by Ukesu Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 (edited) Mieliście styczność ze Starem albo z Rantyanem? Edited February 7, 2008 by shadow333 Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Trochę o nich czytałem, o RANTYAN'ie jest bardzo mało info, jedyne co się dowiedziałem to właściciel zachwalał wykonanie i blow back ale strasznie klnął na zużycie gazu (ale on chyba miał na sprężone powietrze czy jakoś tak) a replika Stara, to masa plastyku i troche matalu XD (Weight: 4550.00g) strasznie lekki, biorąc pod uwagę że ostry waży ponad 10kg. Gear box standardowo jak u stara z przezroczystego tworzywa, daje rade tak jak metal gb. I to co mnie męczy we wszystkich replikach, piszą że MK43 Mod0 a różni się zawsze tłumikiem płomienia lub/i zakończeniem rury gazowej, dlatego kocham VFC za 100% zgodność z oryginałem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.