Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

World of tanks


Recommended Posts

No dobra skoro już tak chcesz (...)

 

Widzisz, właśnie o to chodzi, że zawsze większość jednak zależy od umiejętności gracza. Oczywiście, że Foch 155 ma długi czas przeładowania, musi mieć. Zresztą dzieląc tych 47 sekund przez ilość pocisków w autoloaderze nadal otrzymujemy mniej czasu na pocisk niż u amerykańskich konkurentów. To już od gracza zależy jak rozegra bitwę i czy da się przyłapać z "kulkami w dłoniach" ;)

 

IS-7 czy BatChat też powszechnie uchodzą za OP, a często się widzi graczy, którzy prowadząc te czołgi są pierwszymi, którzy w bitwie padli, bo nie wykorzystali zalet tychże pojazdów, a przeciwnikom pozwolili użyć ich wad przeciwko sobie samym. TD dziesiątego tieru u Brytyjczyków też jest dla niektórych OP - owszem, na pocisku premium potrafi zdjąć E-75 na hita, ale jest duży i papierowy i już Indien Panzer go przebija bez trudu na odległościach po 450 metrów.

 

W skrócie - każdy czołg, którego przeciwnik umiejętnie użyje, może wydawać się OP. Lepiej szlifować własne umiejętności i taktyczne myślenie niż się głowić nad siłą przeciwników ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 903
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Gra z aktualizacji na aktualizacje staje się bardziej niegrywalna.

 

Dzisiaj bitwa na "El Haluf", startowałem u góry w t-54 będąc na szczycie losowania jako jeden z 2 IX tier. Zjechałem w prawy dolny róg, po wyspotowaniu i zniszczeniu 2 czołgów, wjeżdżam w okolice wrogiego capa i chowając się za lekkimi wzniesieniami kończę kolejne 2 czołgi. Zostaje 1200hp, ja szczęśliwy, że moja drużyna to nooby stojące na górce w lewym górnym rogu, chciałem wystrzelać od tyłu resztę wrogiej drużyny (chyba 6 czołgów). Lag na 30 sekund (nie jest to wina komputera i internetu, a serwerów), po "odlagowaniu" pojawia się zniszczony czołg i przegrana z zadanymi 4400 pkt. dmg.

 

Tu dochodzę do sedna, przed każdą bitwą ktoś z xvm piszę "37% na wygraną nooby, pieprzę tą grę". Jak grać, gdy w co drugiej bitwie więcej się wyzywają niż grają, 3 afk czołgi w bazie, bezmyślni gracze?. Im dłużej i lepiej gram, tym więcej zastrzeżeń mam do mechaniki tej gry jak i jej optymalizacji itd. (strzały za zero z bl9 w isu-152 w przód lekkiego czołgu itd.)

 

Jak u was odczucia po patchu 0.8.8? Macie podobne odczucia odnośnie tej gry?

Link to post
Share on other sites

Panowie, przy wszelkich problemach technicznych zawsze sprawdzajcie forum gry. Jeżeli problem jest z ich winy i występuje u wielu graczy, ktoś szybko tworzy temat i trzeba się dopisywać. Dodatkowo dobrze napisać do pomocy technicznej. Im więcej osób zgłosi problem, tym większa będzie presja na WG i zwiększy się szansa na to, że szybko zajmą się problemem.

 

Chociaż powiem szczerze, że ja nie mam żadnych problemów z pingiem, a lag spike zdarza się rzadko i nigdy aż na 30 sekund. Po 0.8.8 też nic nie działa gorzej. Sprawdźcie czy nie gubicie pakietów w połączeniu z Internetem.

 

Co do bezmyślnie grajacych ludzi, mamy dwie opcje:

- olewać i nie wkurzać się (nawet jeśli nagromadzenie graczy bezmyślnych lub po prostu słabych jest w drużynie zbyt duże aby dało się za nich nadrobić, nadal można postarać się jak najbardziej dowalić przeciwnikom zanim ostatecznie się przegra)

- próbować edukować (Ale to wymaga cierpliwości, aby wytłumaczyć kierowcy ISa trzeciego, że w bitwie ósmego tieru powinien wykorzystać swój dobry pancerz i zatrzymać wroga na flance w miasteczku zamiast pchać się na górki, gdzie nie mogąc opuścić dobrze działa dostanie oklep od czołgów średnich. Nie zawsze też team posłucha Cię, gdy napiszesz im na początku bitwy, żeby wyciągneli tych 10 niszczycieli czołgów z przeciwnej drużyny na otwarty teren i nie nacierali na nie przez las, dając się wystrzelać jak kaczki)

 

Co do strzałów za 0, to problem znany jest jeszcze od bety. Nie ma ich teraz więcej niż kiedyś, mam wrażenie, że jest nawet mniej. Nie zmienia to jednak faktu, że WarGaming nie potrafi pozbyć się problemu, próbuje go za to tłumaczyć, ale i to nie zawsze wychodzi. Wielokrotnie mówili, że to kwestia pochłaniania energii przez "spaced armor" - OK, jest wiele pojazdów, które taki pancerz posiadają (np. rosyjskie czołgi na bokach, stąd ich tendencja do zbierania trafień za zero w bok pojazdu, to żadna magia), kiedy jednak gracze pytają gdzie z tyłu takiego ELC AMX jest tyle warstw pancerza, by działo pokroju rosyjskiego BL-10 trafiło go bez obrażeń - WG nie potrafi udzielić odpowiedzi ;)

Link to post
Share on other sites

Cóż może dowalenie ile się da wrogom działa w twoim przypadku ale podczas gry fochem czy 50/100 nie jest to łatwe gdy lamy które miały cię chronić przez 47/50 sec nie wytrzymują czasami nawet 30s... Skutkiem tego są zwykle dwa góra 3 wywalone magi na bitwę(oczywiście ok 30% to dingi bądź 0). Co do lagów w wot są a w bf3 czy crysis2 nie więc to na 100% wina WG.

Edited by Widmo34
Link to post
Share on other sites

 

Jakoś nie zauważyłem strzałów za 0 albo są sporadyczne.

 

3 strzały w bok kv 4 z trolla z mojego kv-3 za 0 jak trzeci nie wszedł to myślałem, że spałuję monitor. Dodam odległość była ok 75-100 metrów z idealnego przycelowania. Kv-4 jest aż tak pancerny czy tylko grała zrobiła mnie w jajo?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Nareszcie wreszcie po miesiącach a dla niektórych latach czekania, mój ukochany mały M24 Chaffee zostanie obdarzony potomkami. Oficjalnie od updatu 9.3 linia amerykańskich (najlepszych :maniak_luzik: ) scoutów w grze zostaje przedłużona o T37, M41 Walker Bulldog i T49 Light Tank Prototype. Zapowiada się niezła zabawa, no a przynajmniej dla mnie bo mam talent zamiłowanie do gry czołgami lekkimi.

 

See you on the field :maniak_OK:

Link to post
Share on other sites

Twierdzą cały czas, że z wersji na wersje optymalizacja się poprawia. W niedalekiej przyszłości będzie wybór jak w War Thunder by pobrać skiny czołgów słabej jakości lub te w HD. Do tego jest co raz więcej opcji ograniczających grafikę i zwiększających ilość klatek.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...