lukas22 Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Mam cm0.41, w dziale dla zielonych napisał ktoś że moj stockowy szkielet spokojnie wytrzyma na M120.. jednak się mylili. Teraz muszę kupić nowy a więc jaki dobry do 150zł z wysyłką? v2. Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Są tematy o szkieletach, rozejrzyj się. Najlepiej jakbyś wyrwał JG III gen. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 Tylko gdzie to jest dostępne? Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 29, 2010 Author Report Share Posted August 29, 2010 A więc tak przeczytałem kilka tematów o GB i nigdzie nic konkretnego nie polecają a jak już coś polecą to +200, JG 3 v2 nigdzie nie dostanę.. nawet w komisie, więc co mam kupić :((. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Również mam ten problem, jedyne jakie są polecane, czyli G&P i JG(jeden juz popsułem), są aktualnie niedostępne. A ktoś miał V2 VFC, i może coś o nim powiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 A powiedz mi przyjacielu co oprócz sprężyny wymieniałeś?? Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 (edited) Prowadnice, łożyska, o-ring, śrubki, + smarowanko i podkładkowanie, składał spec. Zapomniałem jedynie o cylindrze( w stoku był typ 2 do lufy 509), ale to chyba nie była główna przyczyna destrukcji. http://w141.wrzuta.pl/obraz/3sKgsalpt5s/dsc00007 Edited August 30, 2010 by sakamuto22 Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 A głowica tłoka albo tłok?? Bo o to mi głównie chodziło. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Głowica i tłok stokowe, plastikowe więc chyba nie powinny niczego rozwalić. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 (edited) U mnie tak samo gearbox się rozleciał:). Ja jedynie zmieniłem sprężynę na SP120. Cylinder typ 1, tłok głowica, głowica cylindra plastik:). Edited August 30, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Panowie i Panie podpinam się pod pytanie mam max 200 zł na szkielet z łożyskami proszę o porady ma mi wytrzymać m120 ze wskazaniem na m130 Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Osobiście obecnie jadę na GB od Deep Fire przy M140 i cichej głowicy żyje. Na asgshop'ie stoi te 109zł. Więc mogę polecić, ale uprzednio poszukajcie sobie tematów o tym szkielecie żeby nie było problemów. A co do kwestii głowicy tłoka to panowie radze wymienić te stokowe na przyjemniejsze dla GB, nawet na takie ciche, bo po co walić głową w gołą ścianę jak można w mięciutką z izolatki :D Co oczywiście ma się do zmniejszenia podatności szkieletu na pękanie. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 Heh... nigdzie nie mają tych tanich szkieletów.. gdzie to ja już nie dzwoniłem i nie pisałem. wszędzie ,,produkt jest aktualnie niedostępny'' Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Straszne problemy z szkieletami... dzwoniłem nawet do Krakmanów na serwis i też nic nie mają ;] Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted September 2, 2010 Author Report Share Posted September 2, 2010 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...Gearboxa_-_V._2 Co o tym myślicie? Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Również przyłączam się do pytania. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Nikt nam nie chce pomoc.. ja teraz myślę nad szkieletem Elementa i VFC. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Obecnie najlepsze w okolicach 200zł to szkielety G&P. Jednak też jest ich jak na lekarstwo w sklepach. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Mogę się wypowiedzieć o VFC, ale o ver3. Materiał jest ten sam, na pewno bardziej wytrzymały od standardowych szkieletów, przez 2,5 roku na m150 Guardera a teraz na M160 Guardera. Także VFC mogę polecić :) Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Przeszukałem wszystko i obdzwoniłem połowę sklepów;) i jest jedno pewne nigdzie nie ma szkieletów JG. na tą chwile są dostępne szkielety VFC(135zł), element(149zł) i ICS (149).. wzmocnione Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 (edited) Elementa warto ale za 16$ (tyle kosztował w detalu w chinach) mój działa bez problemu na m135 PDI (z bore up CA) i full auta, nawet toto ładnie chodzi, ogólnie czytałem że są świetne lub beznadziejne - więc jak to z chińczykami loteria. Chyba 150zł bym nie zapłacił. Ja brałbym VFC bo nie jestem przekonany do DF'a Edit: Poprawka - ściągnął bym G&P za 50$ od dawna w Polsce nie opłaca się nic kupować. Edited September 3, 2010 by Trzmielor Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 (edited) 50$ sam szkielet, a z wysyłką i cłem ile mi wyjdzie? łoo czy to jg ? http://www.ebairsoft.com/jing-gong-version...ear-p-1687.html Edited September 3, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Tak to JG, mam taki sam tylko, że w trzech częściach :-F . Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 lukas22 - Szkielet G&P na 8mm łożyskach kosztuję obecnie 47$ na WGC, do tego musisz doliczyć koszt przesyłki, podatek i cło. Posłużyłem się jednym ze wzorów zamieszczonym w zamówienia zbiorowych i po dodaniu wszystkiego, na dzień dzisiejszy zapłaciłbyś 221 złotych. Za tą cenę na Twoim miejscu kupiłbym szkielet KWA ( LINK - http://www.serwis-asg.pl/product_info.php?products_id=231 ), te szkielety przystosowane są do lipo o napięciu nieprzekraczającym 11,1 V oraz posiadają niezniszczalne 9mm łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Jeszcze nigdy nie naliczyli mi ani cła ani vat'u. Po mojemu warto spróbować szczęścia :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.