Jacek GROT Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 NIe bedzie zadnego przegladu kapel ani zadnej gwiazdy? Pewnie znajdzie się u chłopaków z LTRH kilka gwiazd. Do tego u mnie ktoś umie grać na gitarze, ja na harmonijce, parę patyków i hełmów (perkusja). I będzie muzyka na żywo... Można ? Można. Teraz pytanie z innej beczki. Jak z grupami militarnymi "zmotoryzowanymi" ? Chodzi mi o to, czy mają wstęp "wolny", płatny i czy trzeba się zgłaszać przed zlotem i najlepiej DO kiedy... I Czy można by było taką grupę podłączyć pod nasz "obóz ASG". Bo zaprzyjaźniona z moją ekipą grupa militarna z Lubniewic się zastanawia czy się pojawić. A gdyby się pojawili, to wiadomo, że nie chcieli byśmy być "za daleko" od siebie. Co by się nie szukać wieczorem za długo :):):):) Link to post Share on other sites
darek755pl Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 (edited) Ta jakże długa przerwa (w odpowiedzi na forum) niepokoi mnie :bialaflaga: Edited February 18, 2011 by darek755pl Link to post Share on other sites
blaisek Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Spoko, jestem. Biorąc pod uwagę, że piszemy na PW, forum nie czytałem :) . Wszyscy, którzy nie będą w sposób zorganizowany przez nas zaproszeni (tak jak kolega Jacek i inni) będą płacić za wjazd. Teren będzie szczelnie ogrodzony siatką na 2 metry w górę, obsadzony przez grupy porządkowe. Zaproszeni dostaną odpowiednie identyfikatory aby mogli swobodnie poruszać się po terenie. Jacek, każdy sprzęt, który będzie Tobie i twoim ludziom potrzebny do zorganizowania pokazu - dostaniesz za free (kołowy, gąsienicowy i nie wiem jaki jeszcze). Obóz trzeba będzie zorganizować. Oprócz moich ludzików, LTRH, będziemy potrzebować pomocy od ekip, które już potwierdziły udział; GSR, NSA, ATG, Wy moi mili. Będziemy musieli spotkać się przed zlotem i popracować ciężko nad obozem. Co do kapel - NIE MA ŻADNEGO PRZEGLĄDU KAPEL ROCKOWYCH. ZLOT JEST CAŁKOWICIE MILITARNY!!!! W marcu, końcu marca proszę o zgłoszenia w postaci PW: Nazwa ekipy, imię i nazwisko uczestnika, pesel. Impreza trwać będzie od 10.05 - 15.05. Rekonstrukcje i cały show - 13.05-15.05. Szczegóły w odpowiednim czasie. Kolejne moje spotkanie z władzami i kumplami z LTRH - 2.03.2011. To na razie tyle. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
yroli Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Pomoc ATBW nie będzie potrzebna? :blink: Link to post Share on other sites
Manis Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Teren będzie szczelnie ogrodzony siatką na 2 metry w górę, obsadzony przez grupy porządkowe. cały będzie ogrodzony czy tylko teren wydzielonego obozu reko/asg? Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) Pomoc ATBW nie będzie potrzebna? :blink: Raczej pomoc przyda się każdego :D Im nas więcej tym lepiej. Czy to jest pewne? NIe bedzie zadnego przegladu kapel ani zadnej gwiazdy? Byłam 4 razy na Zlocie bardzo szkoda ze Zlot bedzie bez muzyki na zywo..Wielka szkoda.. Bardzo dobrze, że nie będzie żadnych gwiazdeczek! To ma być zlot typowo militarny, a nie jakieś badziewie! Blaisek - potrafisz teraz określić ile osób się pisze na tą bazę? I jeszcze jedno pytanie ... identyfikator mają dostać wszystkie osoby z "Bazy ASG" czy tylko tacy wybrani? Pozdrawiam :) Edited February 24, 2011 by Tomek_GGRS Link to post Share on other sites
TUZIOL Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 (edited) Czy to jest pewne? NIe bedzie zadnego przegladu kapel ani zadnej gwiazdy? Byłam 4 razy na Zlocie bardzo szkoda ze Zlot bedzie bez muzyki na zywo..Wielka szkoda.. Trolling is an art :P Zmiany są, bo wójt się zmienił(na szczęście). Wpadnę zobaczyć co się dzieje. Edited February 25, 2011 by TUZIOL Link to post Share on other sites
yroli Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Pytam bo tak na prawdę my zaczeliśmy całe to zamieszanie i nie chciałbym żeby ktoś nas pominął...Blaisek nie wymienił nas wyżej. Link to post Share on other sites
difrost Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 (...) walka CQB (...) A to CQB, to gdzie? U Anny K. na na chacie? -df Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 (edited) A co za problem zrobić prowizoryczne miejsce do pokazu/ ćwiczeń CQB ? W Sulęcinie na pokazie zrobiliśmy to z ławek szkolnych i jakiś starych gratów/ badziewi na srodku szkolnego boiska... Można wszystko, tylko trzeba chcieć i trochę głową ruszyć : P Edited March 2, 2011 by Jacek GROT Link to post Share on other sites
blaisek Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Witam. Byłem, rozmawiałem i opisuję. Obóz ASG, patrząc na "scenę" będzie się znajdował po prawej stronie na linii las, skarpa. Teren dla nas będzie miał około 100m2. Połowa z tego idzie na bazę namiotową i nasze samochody. Połowa na stoisko asg, strzelnicę, wieże, transzeje, worki z piaskiem. Do pierwszej części wstęp mają tylko ludzie z obozu, którzy tam mieszkać będą, do drugiej wszyscy odwiedzający. Myślę aby obóz miał nie więcej niż 60 osób uczestniczących w obozie i Zlocie od początku do końca a jest to pewne wyzwanie, gdyż impreza zaczyna się 10 maja a kończy 15 maja. :) Główne pokazy cudów Boryszyńskich odbędą się 13-15 maja. Sprawy techniczne: Obóz ASG to również współorganizator Zlotu i występujemy tam jako MP przy ścisłej współpracy z WP i Policją. Zabezpieczamy teren wyłącznie militarny. Będzie również teren dla miłośników terenówek, quadów, motocrossu, fetorsi. Będzie również teren zupełnie cywilny. Prawa i obowiązki później. Dla zwykłych Kowalskich, którzy przyjadą obejrzeć Zlot i wyjechać po obiedzie, wstęp jest gratis. Dla wszystkich innych oprócz Orgów, którzy będą chcieli zostać kilka dni pod namiotem cena to od ~5 do ~30zł. Za maxa będą pewne gratisy, zniżki i niespodzianki. Scena pozostanie ale tylko dla tego, że wieczorami dla ludzi, którzy nocują w obozach Miłośników odbywać się będą koncerty (blues, rock,). Jak wypali będzie również kino z filmami wojennymi (dla niektórych gratis). Będą również stoiska z jedzeniem, piwkiem, militarne. II Obóz jedzenie i alk dla org, tylko i wyłącznie dla org. Wszyscy, którzy kupią bilet, w zależności od ceny, otrzymają opaski na rękę, które w zależności od koloru będą upoważniać do określonych możliwości. Teren co jest gdzie i dla kogo mam rozrysowany ale to tylko dla ludzi z Obozu. Na dzień dzisiejszy mamy około 40 osób. Najważniejsze!! weekend 7-8 maja, musimy się spotkać na miejscu w celu zorganizowania obozu ASG. Proszę o PW kto będzie mógł przyjechać. Wyżywienie od firmy gratis. Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Za ok tydzień podam Ci już na maila dokładną listę osób z mojej ekipy biorącej udział w zlocie. (Imię, Nazwisko i Pesel). Wiadomo że wszyscy nie będą mogli wpaść tydzień przed i pomóc, lecz wysyłając listę, zaznaczę ile osób przybędzie już 7-8 maja. Ja i pewnie paru chłopaków, zostaniemy już na miejscu do końca zlotu (jeśli nie stanowi to problemu), bo pewnie nie będzie Nam się chciało wracać do Gorzowa. Wstępnie tak jak rozmawialiśmy, około 15 do 20 chłopa rekonstruujących 25 BKPow i 17WBZ. P.S. Ileż się w tej skarbówce naczekałem i nerwów najadłem, to sobie nie wyobrażasz... : ) Link to post Share on other sites
blaisek Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Musisz sobie załatwić księgową, ja tak mam i to Ona mnie rozlicza ze wszystkiego włącznie z PITami :) Link to post Share on other sites
yroli Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 A co z nami??? Link to post Share on other sites
blaisek Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 (edited) A co z nami??? Jak to co z Wami? Piszesz do mnie PW, zgłaszasz ludzi i przyjeżdżasz. Jakiś problem? Edited March 4, 2011 by blaisek Link to post Share on other sites
yroli Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Po prostu My zaczeliśmy to zamieszanie i ruszyliśmy to wszystko aby Boryszyn wyglądał tak fajnie jak piszesz i chwała Ci ze tyle i w takim stopniu się starasz i zmieniasz. Piszę,że nie chcielibyśmy być pominięci. Link to post Share on other sites
Sveter121 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 No to ciężko ci napisać to pw? Mają rozbić twoje legowisko za ciebie jeszcze? Link to post Share on other sites
darek755pl Posted March 5, 2011 Author Report Share Posted March 5, 2011 Dobra kawa napisz na pw i to wszystko. Link to post Share on other sites
Soman Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Teren dla nas będzie miał około 100m2. Nie za mało zer po jedynce? 100m2 to obszar 10m x 10m... Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Nie za mało zer po jedynce? 100m2 to obszar 10m x 10m... No pewnie Błażej się mylnął, wiadomo przecież, że w 10 x 10 to się 5ciu chłopa w pełnym szpeju nie zmieści. Rozmawiałem z Nim i powiedział jasno że 1000m, więc nie ma się o co obawiać... Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Trochę temat ucichł, tymczasem mam kilka pytań. 1. Moja grupa będzie organizowała pokaz. Jako że robiliśmy już takie pokazy pod publikę, wiemy że ludziom bardziej się spodoba jak coś wygląda, jest nieco szumu, dymu, krzyków itp - wcale nie musi być robione tak jak robi to np. GROM bo wtedy byśmy wpadli, parę sekund, zrobili swoje, pojechali i tyle. W związku z tym, jeśli byli by chętni, chciałbym, żeby dali mi znać na PW czy pisali by się na ewentualną pozorację. Wymagania to jakaś arafata i ak-47- przebrani za jakichkolwiek arabusów. 2. Czy jakiekolwiek grupy, prócz organizatora (LTRH), wpadają już od 6 maja pomóc i zostają do końca zlotu? 3. Czy może ktoś załatwić/ pożyczyć na czas 6-15 maj namiot wojskowy NS (Ten duży z okrągłymi oknami...) Ewentualnie, jeśli było by trzeba, możemy zrobić małą zrzutkę w zamian za dzierżawę. Jakoś spanie pod prowizorycznymi namiotami z pałatek Nam się nie uśmiecha, pod kolorowymi turystycznymi namiotami tym bardziej- zepsuły by klimat naszej bazy. A fajnie jeśli nasze namioty były jej częścią i wpasowywały by się w otoczenie... Blaisek, PW z listą i peselami już poszło. Link to post Share on other sites
yroli Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) 2. Pisałem,zgłaszałem i dalej nic....Jacku jak co to możesz liczyć na ATBW Edited March 17, 2011 by yroli Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 2. Pisałem,zgłaszałem i dalej nic....Jacku jak co to możesz liczyć na ATBW Blaisek nie odczytał jeszcze wiadomości, którą mu wysłałem parę dni temu, więc pewnie nie ma czasu tu zaglądać. Ale nie ma co worem trząść, są rzeczy którymi on zajmować się nie musi, tym samym nieco ułatwimy mu pracę. Ci co organizowali jakieś większe przedsięwzięcia wiedzą że wszystko ogarnąć jest trudno. Są rzeczy, które możemy "organizować" sami, właśnie po to jest ten temat :P Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Dobra czas chyba najwyższy zacząć składać ekipę. Tak więc, kto przybędzie? (nie liczę organizatorów) yroli - jak tam u Ciebie :icon_biggrin: ? Link to post Share on other sites
yroli Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Na razie jeszcze dosyłam pesele ;D Ode mnie będzie 5-6 osób a kto przyjedzie wcześniej to dam znać. Link to post Share on other sites
Recommended Posts