Pumpek Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 A ja byłem w ten weekend w sklepie stacjonarnym i po tych odwiedzinach stracili klienta. Chciałem zrobić zakupy więc poprosiłem o pomoc a w odpowiedzi otrzymałem "Jak będę miał czas". Ja nie miałem czasu bo śpieszyłem się na autobus więc opuściłem sklep z pustymi rękoma. W sumie nic się nie stało ponieważ zakupy zrobię gdzie indziej a w cytadeli moja noga więcej nie postanie za taką obsługę. Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 A ja byłem w ten weekend w sklepie stacjonarnym i po tych odwiedzinach stracili klienta. Chciałem zrobić zakupy więc poprosiłem o pomoc a w odpowiedzi otrzymałem "Jak będę miał czas". Ja nie miałem czasu bo śpieszyłem się na autobus więc opuściłem sklep z pustymi rękoma. W sumie nic się nie stało ponieważ zakupy zrobię gdzie indziej a w cytadeli moja noga więcej nie postanie za taką obsługę. Witam! Czy moglibyśmy prosić o opisanie dokładniej tej sytuacji? Jak wyglądał sprzedawca który tak Panu odpowiedział. Prosimy zauważyć że w sobotę była grupa ludzi, duża kolejka i nie kulturalnym byłoby obsłużenie Pana poza kolejnością. P.S. Dzisiaj jeden z klientów z soboty odwiedził nas po raz kolejny by na spokojnie wybrać sobie replikę, hełm, mundur i nakolanniki. Z poważaniem Zespół Cytadela ASG. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Potwierdzam, w sobotę była kupa ludzi i podziwiam sprzedawców, że jakoś dawali radę. Kupiłem jakieś drobiazgi, po resztę byłem dzisiaj. Spokój, cisza i kupa czasu na konsultacje ze sprzedawcą. Nad wyraz cierpliwym sprzedawcą :icon_smile:. P.S. Dzisiaj jeden z klientów z soboty odwiedził nas po raz kolejny by na spokojnie wybrać sobie replikę, hełm, mundur i nakolanniki. Parę innych rzeczy także :icon_cool: Quote Link to post Share on other sites
Pumpek Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 (edited) Wrażenie sprawiał "najstarszego" z będących tam pracowników. Prosiłem o pokazanie repliki przy kasie i zostałem odesłany do tego Pana. On w tym czasie rozmawiał z kimś na temat replik. Choć stał obok i był w stanie pokazać mi replikę, która mnie interesowała. Chciałem zobaczyć pewne rzeczy, szybka decyzja i robię zakupy a miałem dość mało czasu. Edited October 25, 2014 by Pumpek Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 No tak, bo ty jesteś ważniejszy od tych gimbusów. Oni mogą poczekać. Quote Link to post Share on other sites
Pumpek Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Mówi Ci coś powiedzenie "klient nasz pan"? jeśli nie to się zastanów. Skoro klient Cię o coś prosi to masz mu to zapewnić (jako sprzedawca)... Ale jeśli nie masz czasu na obsłużenie klienta to się dziw, że ktoś robi zakupy u konkurencji... Tyle w temacie. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Wszystko fajnie, tylko liczba sprzedawców jest ograniczona i istnieje coś takiego jak kolejka. Ja tam bym się zdenerwował gdyby jakiś typek poza kolejnością chciał wymusić obsługę. Szczególnie taki co chyba przyszedł sobie tylko pomacać. Bo raczej nie wpadłeś na chwilę przed autobusem kupić replikę? :-) Co do obsługi sklepu to też jestem zawiedziony. Pierwsze zakupy przez sklep internetowy - szybko i sprawnie. Drugie przez allegro no i niestety wygląda to znacznie gorzej. Towar zakupiony w środę 15.10, przelew PayU natychmiastowy (około południa). W idealnym świecie paczka jest u mnie w czwartek (priorytet), ale ok, nie przesadzajmy. Standard to piątek, najpóźniej poniedziałek. Niestety do dziś nic nie dotarło. Mail przypominający zignorowany :-( Quote Link to post Share on other sites
Pumpek Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Właśnie wręcz przeciwnie... Wiedziałem co chciałem, wiedziałem, że jest replika na miejscu, chciałem zobaczyć na żywo i brać. Konkretny cel, konkretne zakupy. Co do kolejności OK, rozumiem. Ale skoro sprzedawca stoi obok i gada to nie mógł zdjąć repliki i mi jej pokazać? Tylko odburknąć, że nie ma czasu? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 W sumie jakiś czas temu zamawiałem, ale... Zadzwoniłem do sklepu z kilkoma pytaniami, dostałem rzeczowe odpowiedzi. Złożyłem zamówienie na kilka produktów, w tym mocowanie dwójnogu do m249 stalowe. Paczka przyszła następnego dnia, niestety w mocowaniu dwójnogu otwór nie był zrobiony osiowo. Telefon do sklepu z uwaga że jest nie halo, odpowiedź: " jutro będzie kurier z nowym mocowaniem a stare zabierze, proszę tylko spakować w jakiś kartonik." Następnego dnia był kurier, zabrał stare mocowanie, nowe - ideał. Szybkość realizacji zamówienia: 6 Ceny: 6 Kontakt: 6 w skali szkolnej. Nie mam czego się przyczepić. Duży plus. Quote Link to post Share on other sites
Kirk Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Razem z kumplami zrobiliśmy już trochę zakupów w Cytadeli, zarówno osobiście (jak była ku temu okazja) jak i przez sklep internetowy. Za każdym razem byliśmy zadowoleni z obsługi, czasu realizacji zamówienia, serwisu czy jakości towaru. W skrócie - polecam ten sklep (i napisał to krakus :P). Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Pumpek, weź pomyśl o czym ty do ludzi rozmawiasz. Sprzedawca obsługuje klienta, jest zajęty i nawet jak stoi 10cm od twojej wymarzonej repliki, to ci jej nie poda, bo obsługuje innego klienta. Jak skończy zajmie się tobą. A nie, że ty wchodzisz i wszyscy mają wyjść, a obsługa kłaniać się przed tobą. Owszem klient nasz Pan, ale każdy klient jest naszym Panem i każdemu poświęcają czas, a że jak klientów jest więcej niż obsługi, to siadasz po cichu w kąciku i grzecznie czekasz. Ja wielokrotnie robiłem tam zakupy i zawsze byłem zadowolony, obsługa również jest jedną z najlepszych w mojej opini. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Czasem trza postac w Cytadeli, a sprzedawcy mają takie urwanie głowy, że czasem nie ogarniają kolejki ale nie mam im tego za złe ;). Quote Link to post Share on other sites
KOTOPIES Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 (edited) Generalnie mogę śmiało polecić sklep. Fachowa obsługa, widać, że sprzedawcy znają się na rzeczy. Panowie są uprzejmi, doradzą jak trzeba. Ceny jak najbardziej Ok. Co prawda kupiłem tylko gaz i szybkoładowarkę, jednak tą jedną wizytą przekonali mnie do siebie. Nie wiem jak ze sklepem internetowym, ale jeżeli chodzi o sklep stacjonarny, w mojej opinii jest bardzo dobrze, a nawet lepiej. Edited November 7, 2014 by KOTOPIES Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 (edited) A ja kolejny raz NIE POLECAM ! Kolejne zamówienie w ich sklepie internetowym i zaś problem. Kasa wpłacona była od ręki a paczka niby wysłana na drugi dzień czyli środa (poprzednia) jutro stuknie 1,5 tyg. jak paczka ma dojść. Klient który robi tuning jest trochę zdegustowany sytuacją tak samo ja. Po prostu nie będę już nic brał u nich na sklepie. Jest to nie do przyjęcia. Na meile nie odp. mają je głęboko w dupie dosłownie. To samo jak za 1 zamówieniem kiedyś gdzie chesta podobno wysłali a do dziś nie doszedł. Była to wysyłka pobraniowa a tutaj wpłaciłem kasę na konto. Nie wiem co oni tam robią ale jeśli to czytacie to weźcie sobie to do serca lub zwolnijcie osoby odpowiedzialne za to. Inaczej natomiast ma się sprawa z allegro. Kupiłem u nich i owszem paczka szła kilak dni ale doszła więc nie wiem w czym różnica. Jak nie dojdzie do jutra to czeka mnie kolejne dzwonienie i upominanie się o kasę lub towar. Tak nie wygląda sklep to pośmiewisko. Zero szacunku dla klienta. Edited November 20, 2014 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Witamy! @Brzuski Ma Pan niebywałego pecha w wyborze towaru oraz rodzaju wysyłki w postaci poczty polskiej. Jednakże nie możemy zaprzeczyć gdyż opóźnienie owszem wynikło z naszej strony. Zamówienie Pan opłacił prawidłowo ale niestety zawiódł system potwierdzania płatności i nie wyłapaliśmy tego w gąszczu przelewów. Pozdrawiamy CytadelaASG Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 (edited) Koneser ze mnie xD haha. No trochę ociepliliście moje spojrzenie na was odp. mi tutaj. Zamówienie złożę jeszcze raz dla sprawdzenia kiedyś. Btw jeśli drukujecie rachunek/fakturę to lepiej nie na dokumentach od was tylko na czystym papierze. Pan Ryszard i jego atesty mogą być zawiedzeni :icon_biggrin: [edit] Przypominam, że temat ten NIE SŁUŻY do kontaktów klient - sklep. Proszę kolegę Brzuski o końcową ocenę PO załatwieniu tematu! K2 Opiernicz sklepu nigdy zły :icon_smile: widać już efekty. Zamówiłem kilka szpargałów na 200zł u nich i wysłali mi je bez wpłaty na konto pieniędzy :icon_biggrin: . Wszystko jak się należy bez ogródek w końcu. Tak powinno być za każdym razem. Tym razem polecam :icon_smile: Ps kasę wpłaciłem :icon_razz: Polecam sklep. Edited December 1, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
patpon Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Nie do końca udane zakupy ale wrażenie na plus. Okazało się że wybranego produktu już nie ma na stanie ale zaproponowali alternatywę w dobrej cenie. Jakby mieli nieco większy asortyment to nie musiałbym jeździć po niektóre graty przez pół miasta do konkurencji ;) Quote Link to post Share on other sites
wredny_bo_trzeźwy Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Byłem w sklepie stacjonarnym. Rzeczowa i profesjonalna obsługa, doradzili i wszystko co trzeba porządnie wytłumaczyli. Widać, że mają urwanie głowy, ale mimo wszystko indywidualne podejście do klienta. Na pewno jeszcze skorzystam. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 (edited) Kolejne zakupy w stacjonarnym i jak zwykle pełna profeska i asortyment przekraczający moje oczekiwania :icon_smile:. Do kolegów niecierpliwych , zawsze jak bywam w cytadeli ,to chłopaki mają tam zapiernicz okrótny-cały czas biegają i pakują paczki, do tego telefon dzwoni non stop i zawsze paru klientów kręci się po sklepie, także miejcie to na uwadze:). Edited January 19, 2015 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
Aleks111 Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 Po kilkukrotnych zakupach w sklepie stacjonarnym mogę szczerze polecić. :icon_wink: Czasami trzeba chwilę poczekać z powodu wielu klientów, lecz nikomu się nic nie stanie po poczekaniu 5min. :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Adam47 Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Zamawiałem parę rzeczy przez internet, zazwyczaj po południu i zawsze wysyłane były jeszcze tego samego dnia. Nie było również problemu ze zmianami w zamówieniu. Wszystko szybko i sprawnie, a przesyłka bardzo dobrze zapakowana. Myślę, że warto polecić ten sklep, zapewne sam będę kontynuował zakupy w tym sklepie :) Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Towar zamówiony i opłacony w poniedziałek rano. Paczuszka u mnie we wtorek rano. Wszystko OK. Quote Link to post Share on other sites
arosso Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Również mogę polecić ten sklep. Ostatnio byłem osobiście, ogromny ruch, ale chwilę się czeka i każdego obsłużą. Najważniejsze dla mnie, że uratowali mi mojego lipo, którego bardzo zaniedbałem długą przerwą od asg i po prostu zostawiłem ją nie naładowaną. Moja ładowarka po tym czasie stwierdziła, że lipo jest do wyrzucenia, a u nich udało się ją całkowicie uratować. Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Ardici Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 (edited) Poza dużo wyższym kosztem przesyłki to wszystko okej kupiłem 2x magi po 35zl za sztukę. Wczoraj o 12:53 złożyłem zamówienie a przed chwilą odebrałem pakę :icon_wink: Po wypłacie pewnie zamówię jeszcze z 2 magi. Edited February 19, 2015 by Ardici Quote Link to post Share on other sites
Avataar Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Kolejne zamówienie OK. Szybko sprawnie, expresowo. Zamówione o 9:30, dnia następnego paczka ląduje na moim biurku o 12:30. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.