aramis Posted October 22, 2017 Report Share Posted October 22, 2017 Kupiłem cymoglocka przez Allegro. W opisie aukcji - wysyłka natychmiast. Zakup w niedzielę, potwierdzenie na mailu z informacją o niestandardowej wysyłce (zamówiłem paczkomat). Chcąc wyjaśnić sprawę zadzwoniłem w poniedziałek, a pracownik wypalił mi że czekają na zamówienie bo nie mają tych glocków :icon_question: Wychodzi że jednak gość był lekko zakręcony, bo klamka we wtorek od nich wyszła i w środę była już w paczkomacie. Oczywiście folia rozcięta, protokół z chronowania itd. więc zakładam że przegląd zerowy zrobiony. Wszystko poszło spoko (poza lekką dezinformacją), jedyny minus to fakt, że dźwignia regulacji hop-up była ułamana (ten cienki bolczyk który ślizga się po krzywce wewnątrz kółka regulacji). Ktoś miał za dużo pary w palcach i "przekręcił" kółko regulacji (ułamany kawałek był wewnątrz). Nie chciało mi się bawić z reklamacją, więc za pomocą wiertełka fi1,2 i kawałka drutu poprawiłem fabrykę i mam teraz niezniszczalną dźwigienkę hop-up :icon_mrgreen: . Jak dla mnie sklep spoko, różnica w cenie (cytadela - 250zł, kolejny glock na alle - 290zł) wynagrodziła minimalne problemy. Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted October 6, 2018 Report Share Posted October 6, 2018 Kilkukrotnie odwiedziłem sklep stacjonarny, głównie po jakieś pierdółki. Ceny, obsługa, asortyment - bez zastrzeżeń. Jedyny minus polega na niedostępności wielu towarów w sklepie stacjonarnym. Nawet zamawiając towar z odbiorem w sklepie trzeba się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania, niż zamawiając do domu. Niestety, jako klient nie mam możliwości weryfikacji czy zastanę jakiś produkt na miejscu (zazwyczaj trudno jest się dodzwonić). Quote Link to post Share on other sites
omonon Posted October 11, 2018 Report Share Posted October 11, 2018 Ściągają ze specshopa i GFa "w razie potrzeby" zamiast trzymać u siebie. Czasem sie okazuje, że ze SS i GF coś zniknęło a oni nie zaktualizowali i... wtedy jest zgrzyt bo na stronie czy allegro coś jest a jednak w rzeczywistości nie ma. Nie wiem jakiej części ich asortymentu się to tyczy ale śledząc ich aukcje (chyba na obecnie 2 kontach allegro) i porównując to z ofertą SS oraz biorąc pod uwagę czas realizacji a czasami brak realizacji takie wnioski mi się nasuwają. Ostatnio na przykład coś tam u nich kupowałem i było bez problemu ale nie spieszyło mi się a mieli tanio. Nawet byłem zaskoczony, że przyszło bez problemu :). Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted October 31, 2018 Report Share Posted October 31, 2018 Witam Buniek92 Mamy największą ilość produktów w Warszawie dostępnych od ręki dla Was. Niestety, jako klient nie mam możliwości weryfikacji czy zastanę jakiś produkt na miejscu (zazwyczaj trudno jest się dodzwonić). Na stronie w naszym sklepie jest taki parametr jak dostępność. Jak jest napisane 3-7 dni wiadomo że nie ma w sklepie tylko w jakimś magazynie. Jak jest napisane Dostępne od ręki wiadomo że powinno być :) ( w Biedrze też się chleb kiedyś kończy a zadzwonić się nie da...) Omono Ściągają ze specshopa i GFa "w razie potrzeby" zamiast trzymać u siebie. na stanie od ręki Mamy od ręki ponad 9000 produktów który z tych sklepów ma tyle Czasem się okazuje, że ze SS i GF coś zniknęło a oni nie zaktualizowali i... wtedy jest zgrzyt bo na stronie czy allegro coś jest a jednak w rzeczywistości nie ma. Takie sytuacje zdarzają się największym a systemy komputerowe nad Wami klientami nie wyrabiają co nas cieszy Zapraszamy do sklepu by mógł Pan sam ocenić ile mamy towaru w sklepie bez wyciągania błędnych wniosków. Poda nam Pan linki do produktów które są u nas z gf i speca http://www.asg.warszawa.pl/airsoft/magazynki/magazynki-gazowe/p,we-magazynek-na-green-gaz-do-replik-g17-dlugi,17148.html http://www.asg.warszawa.pl/odziez-i-demobil/spodnie-i-spodenki/spodnie-dlugie/p,spodnie-brytyjskie-warm-weather-mtp,81888.html http://www.asg.warszawa.pl/odziez-i-demobil/kurtki/p,texar-kurtka-conger-oliwkowa,72111.html http://www.asg.warszawa.pl/f/plano,t/ Zapraszamy do pisania wszelkich uwag Quote Link to post Share on other sites
Ascalogan Posted November 13, 2018 Report Share Posted November 13, 2018 Niestety bardzo zraziłem się do tego sklepu. Zakupów dokonywałem przez Allegro. Dzień po zakupie otrzymałem informację, że repliki jednak nie mają, ale podesłali zdjęcie jakiejś podobnej i że następnego dnia dadzą więcej informacji. Następnego dnia informacja, że to w sumie replika ze zwrotu i do tego uszkodzona i jednak proponują natychmiastowy zwrot środków. Od tego czasu była cisza, aż po tygodniu zwrot (w międzyczasie, owszem, było wszystkich świętych, ale z logowań na allegro widać było, że się u nich normalnie pracuje, przez wt, śr oraz piątek). Wystawiłem negatywny komentarz, ponieważ nie mogłem zaliczyć tej transakcji do udanych w żaden sposób. Otrzymałem prośbę i usunięcie komentarza z tłumaczeniami o urlopach itp. (dość naciągane). Zgodziłem się na usunięcie komentarza i w nagrodę zostałem jeszcze dodany do czarnej listy tego sklepu ;) Tak się załatwia sprawy z niezadowolonymi klientami! Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted November 17, 2018 Report Share Posted November 17, 2018 W dniu 31.10.2018 o 14:23, CYTADELAASG napisał: Buniek92 Mamy największą ilość produktów w Warszawie dostępnych od ręki dla Was. Na stronie w naszym sklepie jest taki parametr jak dostępność. Jak jest napisane 3-7 dni wiadomo że nie ma w sklepie tylko w jakimś magazynie. Jak jest napisane Dostępne od ręki wiadomo że powinno być :) ( w Biedrze też się chleb kiedyś kończy a zadzwonić się nie da...) Nie ma to jak pasywna agresja w odpowiedzi na kulturalną krytykę funkcjonalności sklepu ;) Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Witamy Buniek92 pasywna agresja - opisaliśmy po prostu stan faktyczny :) Ascalogan trochę kolejność ci się pomyliła najpierw była czarna lista a po tym fakcie wywaliłeś komentarz . Polityka firmy jest prosta negatyw na allegro oznacza czarną listę na allegro. Logowanie do allegro nie znaczy że w pracy był człowiek co się twoją sprawą zajmował. Na tym dyskusję należy zakończyć. Quote Link to post Share on other sites
omonon Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Cytat Polityka firmy jest prosta negatyw na allegro oznacza czarną listę na allegro. :D czy oni sobie zdają sprawę z tego co napisali? :D Jedyne co przychodzi mi do głowy jako komentarz to "lol"... Sorry, gwarantuję, że już nic i nigdy u was po tym zdaniu nie spróbuje kupić (bo "kupię" to może zbyt mocne słowo). A screena z tą wypowiedzią sobie zapiszę, na wypadek gdybyście to wyedytowali lub gdyby moderacja usunęła. Nie zdajecie sobie nawet sprawy z kalibru tego zdania w oczach klienta, mam rację? Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 Witam Jeśli napisanie PRAWDY jest czymś złym dla omonon To powtórzę jeszcze raz negatyw na allegro oznacza czarną listę. A czemu ... Dość mamy zastraszania ze strony klienta portalu allegro że jak nie to będzie negatyw ... omonon Raz w tygodniu ludzie piszą o usunięcie i w wielu przypadkach usuwamy blokadę zakupów przez allegro ale są przypadki że nigdy tego nie zrobimy. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 30 minut temu, CYTADELAASG napisał: Raz w tygodniu ludzie piszą o usunięcie i w wielu przypadkach usuwamy blokadę zakupów przez allegro...... He he, łaskawcy. Quote Link to post Share on other sites
omonon Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 (edited) A ile razy w tygodniu sprzedajecie towar którego nie macie? Ile razy w tygodniu wysyłacie na allegro prośbę o usunięcie (zasłużonego) negatywa? Jak ktoś się na to nie zgodzi (bo niby czemu?) to blokujecie :D. Niezłe! Sorka, dla mnie jesteście skreśleni i będę Cytadele odradzał jeśli ktoś mnie zapyta o zdanie. P.S. ilu obecnie kont na allegro używacie? Edited December 5, 2018 by omonon Quote Link to post Share on other sites
CYTADELAASG Posted December 6, 2018 Report Share Posted December 6, 2018 Nie łaskawcy argawen tylko wiemy że większość negatywów jest pisane pod wpływem emocji i to rozumiemy. omonon Kolejny hejter Szkoda czasu Sam się pochwal czymś co zrobiłeś i kim jesteś bo wieszać psy na kimś każdy potrafi ;) Quote Link to post Share on other sites
misiaki Posted August 19 Report Share Posted August 19 Witam, rzeczy zakupione w sklepie na stronie 13.08.2024. Pieniądze przelane przez payu w tej samej minucie, do dzisiaj ani potwierdzenia na maila o zamówieniu, ani numeru paczki/zamówienia, żadnej wiadomości co się dzieje, nic zupełne. Próbowałem kontaktu przez maile, nie ma odpowiedzi. Nie przychodzą nawet kopie maili do mnie. Pieniądze przepadły... nie wiem jak mam odzyskać teraz kasę? Pomocy Michał Quote Link to post Share on other sites
krobug Posted August 22 Report Share Posted August 22 Kontakt telefoniczny? Zamawiałem trzy razy w przeciągu ostatniego kwartału i nie miałem jakiegokolwiek problemu z realizacją. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.