Amadem Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 @ Mario Na 90% sprężyna hammera do wymiany. Wyszło stalowe suwadło i lufy od Ra-T Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 oo good :) Quote Link to post Share on other sites
=Vincent= Posted May 30, 2012 Report Share Posted May 30, 2012 @ Mario Na 90% sprężyna hammera do wymiany. Wyszło stalowe suwadło i lufy od Ra-T Pełen onanizm, kasę trzeba teraz zbierać :D Niech jeszcze tylko dadzą te magi co2!!!! Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 31, 2012 Report Share Posted May 31, 2012 Pełen onanizm, kasę trzeba teraz zbierać :D Niech jeszcze tylko dadzą te magi co2!!!! Ktoś w ogóle pracuje nad magami na Co2? Quote Link to post Share on other sites
=Vincent= Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Gdzieś zasłyszałem pewną plotkę na ten temat. Jeśli się nie pojawią to i tak będzie warto kupić 416, zwłaszcza, że poprawiona są wspomniane wcześniej mankamenty. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 no i mi siadł full auto teraz, jakies sugestie? Quote Link to post Share on other sites
beret Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Witam Szanowne Grono! jest to mój pierwszy post więc bardzo proszę o wyrozumiałość jeżeli popełniam jakieś błędy. zacznę od tego że jestem posiadaczem jakiejś chińskiej m4 która o dziwo działa od ponad dwóch lat i nic jej nie dolega,ale zapragnęło mi się coś "lepszego"(więc może gazówka? myślę sobie). Od pewnego czasu wczytuję się w wasze forum i zaraziłem się KJW M4 ze względu na to jak to opisujecie iż jest w mało awaryjna jak na model wyciągnięty z pudełka. Ale w sklepie capri asg gdzie chciałem go zamówić dostrzegłem model HK416 Umareksa zajrzałem na forum aby się podeprzeć waszą opinią i zobaczyłem wasz opis jakoby jest lepiej wykonany choć ma pewne bolączki które można wyeliminować wymieniając felerne części na elementy stalowe. Stąd moja prośba czy mógłby mi ktoś czytelnie dla mnie(jako zielonego) napisać jakie to są części gdzie je zakupić i jakie są ich ceny gdyż chciałbym wyliczyć jakie byłyby całkowite koszty. Jako że piszę do osób o większym doświadczeniu to może podpowiecie mi jeszcze w co mógłbym go ubrać aby było lepiej, może jakaś lufa precyzyjna,tłumik? Myślałem o założeniu kolimatora tylko jakiego? co myślicie o tym? http://www.asg.com.pl/Kolimator_typu_CompM4_Strike_Systems,p,5574.php i innej kolbie np. tej http://www.asg.com.pl/Kolba_taktyczna_GL-SHOCK_M4_czarna_FAB_Defense,p,5726.php na początku rozważałem KJW ale jeżeli do ceny zakupu doliczyłbym tylko te szyny http://www.asg.com.pl/Zestaw_szyn_RISQuad_Rail_NFR_M4_FAB_Defense,p,4787.php to cena będzie juz ponad 2 tyś więc HK na początek wygląda atrakcyjniej cenowo. Przepraszam za takie wypracowanie ale mam mętlik w głowie i nie wiem w którą stronę się skierować HK czy KJW. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) Kolimator to sobie załóż jaki chcesz. A co do wymiany bebechów to ja nie ogarniam po co na starcie coś wymieniać?! Bangla? To się ciesz i strzelaj, a wymieniaj jak się posypie. Edited June 15, 2012 by Nath Quote Link to post Share on other sites
beret Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 (edited) :icon_biggrin: Dziękuję za tak szybką odpowiedz na moje pytanie. W temacie wymiany to tak już mam że jeżeli ktoś wymyślił coś co może spowodować bardziej bezawaryjną obsługę to wolę wydać raz te pieniążki i mieć temat z głowy i nie zamartwiać się jak po kolei będzie siadało jedno potem drugie. Właściwie nie wiem jeszcze jak duże są to koszty przy cenie karabinka stąd moje pytania. Mam w tym temacie pewne doświadczenie a mianowicie w widniejącym w avatarze autku utopiłem silnik a potem kombinowałem ze zmianami a to inny silnik a to nie ten rozrusznik a to za słabe sprzęgło wożenie do serwisu tracenie czasu na czekanie itd jak już wydałem kupę kasy to zrobiłem to o czym myślałem od początku czyli wymieniłem w miarę bezawaryjny kompletny zespół napędowy z osprzętem i teraz dopiero się nim cieszę. Nie chcę popełnić takiego samego błędu. Edited June 15, 2012 by beret Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 W tym temacie jest opisane, wymieniasz części wewnętrzne na stalowe i nie ma prawa się nic dziać... :icon_neutral: Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Wie ktoś jaką średnice ma gwint zaworu do ładowania magazynka? Reszta wymiarów (długość, średnica łba) również mile widziana. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 (edited) Co Panowie myślą o tym? http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/content_page.php?search=category&rs=Umarex%20GBBRs&catid=76&cat=657 Co na starcie kwalifikuje się do wymiany? Edited June 26, 2012 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
MoreLike Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Popraw link, ale zapewne chodzi Ci o HK416 IAR. Też Ciekaw jestem ale pewnie poza poprawionym suwadłem jak wcześniej będzie. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted June 27, 2012 Report Share Posted June 27, 2012 Zgadłeś, niestety nie mogę już edytować;/ Quote Link to post Share on other sites
=Vincent= Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Wuja to samo co w pozostałych. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Pytanie do znawców: Warto zakupić HK416 IAR ? Zamierzam zakupić go oczywiście z WGC.COM Więc może warto coś wymienić w nim na starcie? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
krissolek Posted July 15, 2012 Report Share Posted July 15, 2012 Witam. Mam pytanie odnośnie suwadła.O jakim adapterze mówimy ? "Najłatwiej więc jest wykonać przeróbkę używając suwadła przeznaczonego dla Magny (WA/WOC, Bomber/Prime etc.). W przypadku suwadeł WA/WOC trzeba dodać adapter." Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 ja już nie mam nerwów do tego karabinu teraz suwadło sie blokuje jak jest magazynek podpiety tj, przy przełaodwaniu nie wraca... i nie blokuje sie o bolt catch.. jakies pomysły? Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Suwadło blokuje się o Full Auto Sear. Podszlifuj suwadło w miejscu styku z FAS i będzie okejka. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz_Piwowar Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 już szlifowałem :/ Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Witam Moje pierwsze gbb więc prosze o wyrozumiałość. :icon_smile: Mam HK416 umarex'a i chciałbym dojść do ładu z gumą HU. Na minimalnym i maksymalnym położeniu dystansera kulka kręci się w dół. Nawet nie mogę ustawić żeby leciała choć trochę prosto. Rozebrałem body, sciągnełem front, i doszedłem do miejsca gdzie chciałbym wyciągnąć lufę zew od upper reciviera. Ktoś pomoże jak to zrobić? domyslam się, że musze odkręcić ta czarną obejme zaraz za body, ale za cholerę nie mogę nawet jej ruszyć. :icon_smile: P.s. Patrząc od strony zamka na lufe wew to dystanser powinien być na gorze czy na dole? :icon_smile: Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Ktoś pomoże jak to rozkręcić? Nie chce juz probować, a siłowałem się z tym już za dużo, bo sie dziury w tej obejmie wyginają. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Ktoś pomoże jak to rozkręcić? Nie chce juz probować, a siłowałem się z tym już za dużo, bo sie dziury w tej obejmie wyginają. Dokładnie tak jak na filmie, który nota bene mi wysłałeś: http://www.youtube.com/watch?v=FbdvD6puNws&feature=player_detailpage#t=373s Po prostu weź to na warsztat i wsadź w imadło jak nie możesz tego ręcznie odkręcić. BTW guma, aż tak lipna nie jest, ale prawdopodobnie masz coś źle złożone lub uszkodzone - dystanser naturalnie powinien być u góry. Warto też nadmienić, ze mimo, iż HK i MP5 VFC używają luf od AEG to gumki mają inny kołnierz. Dobre gumy tego typu oferuje REAPS ( A+ Studio) - oczywiście nigdzie w PL ich nie dostaniesz.. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
=Vincent= Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Jakby komuś znudziło sie jego 416 gbb to chętnie odkupie - pw Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 (edited) hmmm.. przykra sprawa. Nawet na imadle nie poszlo. Nic dodać, nic ująć. Poddaje się już :icon_exclaim: Edited July 30, 2012 by jazzriba Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.