Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

VFC GBB


Recommended Posts

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam Szanowne Grono! jest to mój pierwszy post więc bardzo proszę o wyrozumiałość jeżeli popełniam jakieś błędy. zacznę od tego że jestem posiadaczem jakiejś chińskiej m4 która o dziwo działa od ponad dwóch lat i nic jej nie dolega,ale zapragnęło mi się coś "lepszego"(więc może gazówka? myślę sobie). Od pewnego czasu wczytuję się w wasze forum i zaraziłem się KJW M4 ze względu na to jak to opisujecie iż jest w mało awaryjna jak na model wyciągnięty z pudełka. Ale w sklepie capri asg gdzie chciałem go zamówić dostrzegłem model HK416 Umareksa zajrzałem na forum aby się podeprzeć waszą opinią i zobaczyłem wasz opis jakoby jest lepiej wykonany choć ma pewne bolączki które można wyeliminować wymieniając felerne części na elementy stalowe. Stąd moja prośba czy mógłby mi ktoś czytelnie dla mnie(jako zielonego) napisać jakie to są części gdzie je zakupić i jakie są ich ceny gdyż chciałbym wyliczyć jakie byłyby całkowite koszty. Jako że piszę do osób o większym doświadczeniu to może podpowiecie mi jeszcze w co mógłbym go ubrać aby było lepiej, może jakaś lufa precyzyjna,tłumik? Myślałem o założeniu kolimatora tylko jakiego? co myślicie o tym? http://www.asg.com.pl/Kolimator_typu_CompM4_Strike_Systems,p,5574.php i innej kolbie np. tej http://www.asg.com.pl/Kolba_taktyczna_GL-SHOCK_M4_czarna_FAB_Defense,p,5726.php na początku rozważałem KJW ale jeżeli do ceny zakupu doliczyłbym tylko te szyny http://www.asg.com.pl/Zestaw_szyn_RISQuad_Rail_NFR_M4_FAB_Defense,p,4787.php to cena będzie juz ponad 2 tyś więc HK na początek wygląda atrakcyjniej cenowo. Przepraszam za takie wypracowanie ale mam mętlik w głowie i nie wiem w którą stronę się skierować HK czy KJW. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Link to post
Share on other sites

Kolimator to sobie załóż jaki chcesz. A co do wymiany bebechów to ja nie ogarniam po co na starcie coś wymieniać?! Bangla? To się ciesz i strzelaj, a wymieniaj jak się posypie.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

:icon_biggrin: Dziękuję za tak szybką odpowiedz na moje pytanie. W temacie wymiany to tak już mam że jeżeli ktoś wymyślił coś co może spowodować bardziej bezawaryjną obsługę to wolę wydać raz te pieniążki i mieć temat z głowy i nie zamartwiać się jak po kolei będzie siadało jedno potem drugie. Właściwie nie wiem jeszcze jak duże są to koszty przy cenie karabinka stąd moje pytania. Mam w tym temacie pewne doświadczenie a mianowicie w widniejącym w avatarze autku utopiłem silnik a potem kombinowałem ze zmianami a to inny silnik a to nie ten rozrusznik a to za słabe sprzęgło wożenie do serwisu tracenie czasu na czekanie itd jak już wydałem kupę kasy to zrobiłem to o czym myślałem od początku czyli wymieniłem w miarę bezawaryjny kompletny zespół napędowy z osprzętem i teraz dopiero się nim cieszę. Nie chcę popełnić takiego samego błędu.

Edited by beret
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam

 

Moje pierwsze gbb więc prosze o wyrozumiałość. :icon_smile:

Mam HK416 umarex'a i chciałbym dojść do ładu z gumą HU. Na minimalnym i maksymalnym położeniu dystansera kulka kręci się w dół. Nawet nie mogę ustawić żeby leciała choć trochę prosto. Rozebrałem body, sciągnełem front, i doszedłem do miejsca gdzie chciałbym wyciągnąć lufę zew od upper reciviera. Ktoś pomoże jak to zrobić? domyslam się, że musze odkręcić ta czarną obejme zaraz za body, ale za cholerę nie mogę nawet jej ruszyć. :icon_smile:

 

P.s.

Patrząc od strony zamka na lufe wew to dystanser powinien być na gorze czy na dole? :icon_smile:

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ktoś pomoże jak to rozkręcić? Nie chce juz probować, a siłowałem się z tym już za dużo, bo sie dziury w tej obejmie wyginają.

 

Dokładnie tak jak na filmie, który nota bene mi wysłałeś:

http://www.youtube.com/watch?v=FbdvD6puNws&feature=player_detailpage#t=373s

 

Po prostu weź to na warsztat i wsadź w imadło jak nie możesz tego ręcznie odkręcić.

BTW guma, aż tak lipna nie jest, ale prawdopodobnie masz coś źle złożone lub uszkodzone - dystanser naturalnie powinien być u góry.

Warto też nadmienić, ze mimo, iż HK i MP5 VFC używają luf od AEG to gumki mają inny kołnierz.

Dobre gumy tego typu oferuje REAPS ( A+ Studio) - oczywiście nigdzie w PL ich nie dostaniesz.. :icon_biggrin:

 

532493_392469930814050_766201101_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...