Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zakup 4 replik. Budowa team'u, Duży problem przy wyborze dobrego shotgun'a.


Recommended Posts

Salut,

 

To ponownie ja, tym razem zadam ciut więcej pytań niż poprzednim razem.

Udało mi się wciągnąć moich przyjaciół w te klimaty. Wystarczyło pokazać jak to się prezentuje. O dziwo aż 3 na samym początku kompletnie nie wiedziało o istnieniu ASG. Włącznie ze mną będziemy tworzyć 5-cio osobowy team. Ma być podział na klasy. Starałem się doradzić jak najlepiej. Studiowałem to forum prawie miesiąc, więc sami ocenicie czy jestem dobrym uczniem :)

 

1. Parasnajper

Wiadomo profesja snajpera w ASG jest bardzo trudna do odzwierciedlenia, a jak już nim starać się być lub odtwarzać ten klimat (choćby dla własnej satysfakcji) to powinno się szykować co najmniej 3 tys. złoty. Kolega pomimo moich sprzeciwów uparł się na niego. Paradoksalnie dysponuje prawie najmniejszą kwotą.

Poleciłem mu: CM.032 czyli M14 produkcji Cymy. Czytałem troszkę na jej temat. Lufa 6.04 na początek może zostać. Do wymiany stockowa gumka na zielonego guardera. Nowe kable - podobno w większości przypadkach ledwo co się trzymają, a więc to podstawa. Pozostawienie tylko semi-rifle, w innym przypadku selektor ognia może odmówić posłuszeństwa. Na duży plus - koleś to złota rączka, już zapowiedział wymianę imitacji drewna na prawdziwą w własnym wykonaniu. Ogólnie zamierza zamknąć się w kwocie 600 zł.

 

2. Szturmowiec

Poleciłem mu coś z serii CM.04xx

Oczywiście standardowo każdy chciałby dostać emke za 600 zł ...albo SCARA :P

 

3. Wsparcie

Na lekki karabin maszynowy na pewno go nie stać, akurat w tym temacie mam najmniejszą wiedzę. Wybrał to: SR36 E [sRC] gen.III

Starsze wersje zbierały negatywne opinie, chodzi tutaj o gen.II