Nitro Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 (edited) Pasują po modyfikacji według wypowiedzi użytkownika z zagranicznego forum.Sam będę taką niedługo przerabiał,bo tej plastikowej nie ufam. "If the gearbox shell is still an ares blow back unit a standard V3 spring guide will not fit you need to mod a V3 guide by cutting the the locking "wings" down. Yeah the guy said about that yesterday actually, think we're going to try that to a standard V3 spring guide first that they already have in the shop and go from there! Thanks " cytat z http://forums.zeroin.co.uk/showthread.php?165307-Ares-spring-guide-Please-help! Edited December 14, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 (edited) Czytałem to, w ręku trzymam prowadnice Aresa i prowadnice v3, możliwe ,że będzie pasować po skróceniu tych skrzydełek , jest jeszcze jeden problem ,bo ta śruba co się wkręca w prowadnice ma inną średnice niż gwint w standardowej prowadnicy v3...inna sprawa ,że nie do końca kumam po co ta śruba...:)Jutro wiozę replikę do serwisanta na kompletny tuning (silnik,zęby, głowica cylindra,głowica,tłoka , tłok,łożyska, dysza),mam też prowadnicę v3 zobaczymy co on powie i czy ją dopasuje. :icon_smile: Edited December 14, 2012 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 To daj znać w tym temacie po serwisie,bo sam ciekaw jestem ^^. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 To trochę kijowo bo jak bd chciał wmontować m130 to prowadnice bym musiał wymienić i znowu zabawa w dorabianie .... ;/ A sąmoże gdzieś dostępne takie prowadnice ARESOWE ? Bo na specu już nie ma... ;/ Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Silnik był raczej ok bo kiedy poszła zębatka silnikowa gieta nie była ani razu otwierana ani rozbierana od nowości (2-3 miechy).Ja mam stock prowadnice i narazie wszystko ok Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Ale jakiego springa masz wstawionego? Ja planuje m130 wmontować. Chciałbym mieć jakieś 440fps to coś jeszcze musiałbym zmieniać ? Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Do osiągnięcia 440fps wystarczy M120. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Tak ale przy okazji trzeba powymieniać zapewne niektóre elementy. Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Zależy na ile szczelny masz układ. U mnie wystarczyła wymiana uszczelki głowicy tłoka i wymiana cylindra (ale ten był wymieniany, bo miałem zły typ, równie dobrze mógłby być stock). No i zdolny serwisant który to wszystko poskładał :wink: Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Ja będę tuningował gietke, wymieniam zębatkę tłokową bo poszła, tak samo jak tłok, który wymieniam razem z głowicą. Wstawiam też m140 guardera, i lufe gardera 6.02. Jak tylko mi kolega to zrobi, z chęcią podzielę się wynikiem :) Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Mi na stock sprężynie chrono pokazał 390fps także dobra szczelność robi wiele :) Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) Ja w stocku po zmianie gumki na g&g zieloną miałem pod 420(szkoda ,że na stockowym cylindrze typ0 , a lufa ma 363mm, więc trochę niecelne te fpsy ) :D ...Jak dla mnie to trochę żenada ,że replika za 800+ złoty ma lipny silnik (PJ/Cyma bije go o głowę) , nieuszczelnioną dyszę , niełożyskowaną i niewentylowaną głowicę tłoka, plasticzaną prowadnicę i zebatki które gubią zęby w stocku.Jedyne co fajne w tej replice to body pod względem technicznym jest w znacznym tyle za standardowymi chińczykami...Dobrze ,że Boyi skopiowało to ustrojstwo , jest szansa ,że jak strzeli szkielet będzie na co podmienić :icon_smile:. Edited December 16, 2012 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
Fruitastic Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 właśnie wymieniłem gumke na zieloną g&g, fajnie, że będzie miała pod 420 :) Quote Link to post Share on other sites
Leonidas39 Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Ja po doszczelnieniu tłoka i zmianie stokowej gumki na Ultimate mam 440~460fps Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 You-dash - owi udało się włożyć po przeróbkach stalową łożyskowaną prowadnicę v.3 cymy do mojej Gienii, jak tego dokonał sami się pytajcie:).Wygląda na to ,że oprócz mikrostyku , szkieletu i prowadnicy reszta części standardowa jest, bo wszystko co mu zawiozłem zostało włożone do repliki (zęby, tłok , łożyska , głowica cylindra alu SHS (z długą prowdnicą dyszy), dysza alu g36 SHS,silnik krótki PJ. Szczelność wzorowa , fpsy bardzo fajne :). Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 (edited) Gratki i dzięki za info. Po świętach też się za swoją Gietę będę brał. Edited December 21, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Witam. Posiadam właśnie G36c ARES i chciałem aby dysponował on 440fpsami i jeszcze lepszym zasięgiem i celnością jak jest teraz. Co musiałbym mniej więcej wymienić oprócz precki i sprężyny? Jeśli ktoś mógłby doradzić do byłbym wdzięczny. Jak z wytrzymałością szkieletu w tej replice jakie są możliwości? Chodzi mi o sprężynę. Jak ktoś wie niech piszę. Pozdrawiam i wesołych świąt. Quote Link to post Share on other sites
stalker51 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Przeczytać parę postów wcześniej to jakiś problem? Masz wszystko elegancko opisane. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 A mam jeszcze jedno pytanie. Czy u was też był silnik za luźno dokręcony ? Bo u mnie po wystrzeleniu 200kulek zrobiła się wiertarka na chwile ale dokręciłem i od razu zaczęło strzelać normalnie. Bałem się że już coś poszło... Quote Link to post Share on other sites
Igorbien Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 W stocku masz 440 :D Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Ta jasne jeszcze w g36c he he he. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Chyba na 0,12g :D Quote Link to post Share on other sites
Igorbien Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 No ja miałem na 0.20 , tyle mi pokazało chrono. A wymienialiście coś w waszych? Postaram się teraz jakoś przechronować, bo tamto było pół roku temu. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Ja w wersji K miałem 400 dokładnie:) Quote Link to post Share on other sites
stalker51 Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Szybkie pytanie, czy w G36c dysza jest standardowa, czy to jakiś wymysł twórców tej repliki? Pytam bo gdzieś słyszałem, że dysze są niestandardowe, a mam w planach wymienić stockową na coś lepszego. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.