Sveter121 Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Warty polecenia sklep. Asortyment nieco ubogi, jednak jeżeli szukacie czegoś z danej kategorii warto pisac! Kontakt jest świetny, istnieje też duże prawdopodobieństwo, że coś mają lecz niewystawione. Wszystko szybko i przyjemnie załatwione. Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Witam. Dnia 14 grudnia dokonałem zakupu 3 przedmiotów o łącznej wartości 39,50 zł (bez przesyłki). Zaraz po zakupie napisałem do sprzedającego maila, z prośbą szybkiej wysyłki towaru, jako ze niedługo wyjeżdżam. 10 minut po tym dokonałem wpłaty. Dopiero dzisiaj, 22 grudnia dostałem informacje o wysyłce towaru. Ewidentnie sprzedający nie wywiązał się z umowy, która przewidywała czas wysyłki od 24 do 72 godzin. Wystawiłem komentarz negatywny, o treści "Witam. Dnia 14 gru dokonałem zakupu. Po zakupie przedmiotów napisałem do Pana e-maila, w którym prosiłem o szybka wysyłkę paczki jako ze niedługo wyjeżdżam. 10 minut po tym, dokonałem wpłaty. Paczka została wysłana dopiero dzisiaj o godz. 12." Jako odpowiedz, dostałem e-maila, z napisanym wielkimi literami: "NIECH CIĘ SZLAG JASNY TRAFI NA TYM WYJEŹDZIE" i "A i wycofam przesyłkę, że nic nie dostaniesz.". Odpisałem ze jeżeli anuluje wysyłkę, zgłoszę sprawę do allegro. Po kilku godzinach dostaje e-maila z informacja, ze anulował wysyłkę. Co robić? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 A co to ma wspólnego ze Sprawami Spornymi? Ten jegomość jest u nas zarejestrowany? Bo jeśli nie, to prędzej do "opinii" w dziale "sklepy". Co masz zrobić? Po pierwsze - z Twojej historii nie wynika, czy Sprzedający zawarł z Tobą umowę o szybkiej wysyłce, jak to ująłeś. Każdy jest człowiekiem. Ja nieraz na towar czekam i dwa tygodnie, bo upośledzony trzynastolatek użył konta ojca, by coś sprzedać, a później przez 14 dni zapomina to na pocztę zanieść. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Mógłbyś rzucić linkiem do konta tego gościa na allegro....Co zrobić? Ja bym mu wysłał maila z linkiem do tego tematu i napisał ilu uzytkowników ma wmasg :D Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 (edited) A co to ma wspólnego ze Sprawami Spornymi? Ten jegomość jest u nas zarejestrowany? Bo jeśli nie, to prędzej do "opinii" w dziale "sklepy". Co masz zrobić? Po pierwsze - z Twojej historii nie wynika, czy Sprzedający zawarł z Tobą umowę o szybkiej wysyłce, jak to ująłeś. Każdy jest człowiekiem. Ja nieraz na towar czekam i dwa tygodnie, bo upośledzony trzynastolatek użył konta ojca, by coś sprzedać, a później przez 14 dni zapomina to na pocztę zanieść. Jeżeli moderator uzna ze temat do innego działu to go przeniesie, przepraszam za kłopot. Chodzi o nie dotrzymanie umowy, paczka została wysłana po 8 dniach a nie po zadeklarowanych 3 na stronie "O mnie". Komentarz negatywny można usunąć jeżeli kontrahent wytłumaczy sytuacje, ale ja jako odpowiedz dostałem mile życzenia świąteczne. AnR: Na pewno. Rengi: http://allegro.pl/show_user.php?uid=13070922 Jak widać dużo pozytywów, nie spodziewałem się takiego chamstwa... Edited December 23, 2011 by texwillerxxx Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 3 dni od zaksięgowania wpłaty. Nie wiesz jak sprawa wyglądała, za to ja wiem, że np. mój bank księguje wpłatę raz w ciągu 24h, a raz w ciągu 4 dni. Według mnie czepiasz się na wyrost. A juz wystawianie negatywa bez próby wyjaśnienia jest chamstwem właśnie, bo równie dobrze człowiek może mieć działalność typu "sklep w garażu", może mu się dziecko urodziło/pies zdechł i nie miał jak podskoczyc, KAŻDEMU się czasem błąd zdarza, Ty na przykład nie odebrałeś paczki pobraniowej, z tego, co widzę. Nie bronię nikogo, sugeruję tylko, że czasem wystarczy NAJPIERW spróbować wyjasnić. Jak jest leniem i mu się nie chciało - to wtedy się mu daje neuralny komentarz (negatyw to chyba za wiele, bo przecież towar był w porządku, prawda?). Według mnie - przesadziłeś trochę. Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 (edited) W tym czasie dotarła paczka zamówiona 2 dni później. Jeżeli coś mu wyskoczyło, wystarczyło napisać e-maila z przeprosinami, jak robił każdy inny sprzedawca. Nie wiem czy towar był w porządku, po przecież paczkę anulował, i ukradł mi tym samym 50 PLN, niewielka suma, ale wolałbym ja przeznaczyć na akcje charytatywna niż na tanie wino z biedronki. Przesadziłem, może i tak, ale komentarz można anulować. Najbardziej dotknęło mnie zachowanie sprzedawcy, a najlepsze jest to co napisał w odpowiedzi na komentarz. Edit: Co do tamtej nie odebranej pobraniowej, poczta do mnie nie zawitała, kupiłem wtedy poncho tatonki w sklepie :D Po tym przelałem 20 PLN sprzedawcy za kłopot. Edited January 4, 2012 by Królik Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Czyli "anulował" wysyłkę i nie chce oddać kasy? To odstąpił od umowy. Idź do Konsumentów z tym. Najpierw spróbuj spokojnie wyjaśnić sytuacje, w 99% pomaga. Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Czyli "anulował" wysyłkę i nie chce oddać kasy? Tak mi napisał. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Komis -> Sprawy sporne" do "Sklepy -> Polskie sklepy". Quote Link to post Share on other sites
pucus Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Ahh... texwillerxxx - Brak słów !! Po pierwsze : Regulamin użytkownika Allegro ma jedynie funkcje informacyjną głównym regulaminem transakcji jest Regulamin ALLEGRO który mówi iż sprzedający ma 14dni na sfinalizowanie transakcji ! Po drugie : Pamiętaj kupując przez internet musisz liczy się z tym że nie idziesz tam jak do marketu. Sam prowadzę sklep i wiem z doświadczenia iż nieraz wykupią towar a ja nie usuwam go z allegro gdyż będę miał go za 2-3 dni ewentualnie kupujący poczeka a może się zdążyć tak że nikt w tym czasie nie kupi a ja stracę klientów którzy obserwują ten produkt Po trzecie : Kupując w okresie przedświątecznym zrozum kupującego i postaw się w jego sytuacji, Ok jest to jego praca może dorywcza a może " Pełna" ale nie zawsze jest w stanie wszystko zapakować na już. W tym okresie wysyła się Paczek bardzo dużo czas zapakowania jednej jest spory + czas wystawiania dokumentu Paragon / Faktura + Zaadresowanie Wydaje się to 5 min ale trwa około 30 weź pod uwagę iż inni mogli czekać w kolejce na swój moment a ty chciał byś się wepchać Po czwarte : Widać tu twoją nie dojrzałość psychiczną (oczywiście nie piszę tego aby Cię obrazić bo nikt z nas nie urodził się z doświadczeniem życiowym. ) Kto wystawia komentarz NEGATYWNY po 7 dniach od zakupu ? odejmując 2 dni na zaksięgowanie wpłaty pozostaje 5 dni A może tak Kontakt ze sprzedającym ? Po piąte : Jeżeli nadał paczkę nie może jej ANULOWAĆ !!! Po szóste : Od kiedy można anulować komentarze negatywne ? Możesz jedynie go unieważnić ale i tak zostanie on na twoim jak i sprzedającego koncie. Po siódme : Nie oskarżaj go o kradzież bo jest to zbyt mocne i zbyt szybkie osądzenie. Podsumowanie Postąpiłeś zbyt pochopnie Jeżeli zrobiłeś coś tak głupiego ja bym się na twoim miejscu nie chwalił tym na takim forum bo wyczytasz tu dużo złego na swój temat jak wejdą tu osoby które mają taki charakter. Ja im się dziwić nie będę bo twoje postępowanie było " szczeniackie " i zababrałeś temu kolesiowi tylko w papierach a może miał dobre intencje tylko trafił na złego i zbyt wymagającego użytkownika. Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Ja wystawiałem kilka rzeczy w komisie na wmasg. zawsze staralem się od razu wysłać od razu towar po zaksięgowaniu na koncie. Pewnego dnia pracując sobie z diaksem oraz tarczą do drewna miałem wypadek. uszkadzając sobie nogę przy kostce, szczęściem ścięgna całe. Cóż pewien kolega czekał na towar kilka dni dłużej, po wyjściu ze szpitala przeprosiłem i napisałem co i jak oraz wysłałem. Nigdy wżyciu nie spodziewał bym się wypadku przed świętami, ale one naprawdę się zdarzają. Koledzy dopisali resztę Quote Link to post Share on other sites
pucus Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Moim zdaniem prowadzenie takich oskarżeń itp poza plecami sprzedającego jest tym bardziej nie na miejscu. Jako że kupujący jest jedynym który składa tu negatywne opinie poinformowałem sprzedającego o tym temacie może się wypowie w tej sprawie przez co całość będzie przejrzysta i nie będzie gdybania. Quote Link to post Share on other sites
bestmilitary_pl Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Witam Kolegów !!! Na początek pozdrawiam wszystkich, texwillerxxx również. Proszę Państwa, zabieram głos w temacie jako strona, gdyż zdecydowanie łatwo jest mówić o osobie, która jest nieobecna jak słusznie zauważył jeden z Forumowiczów. Tu zwrócę się bezpośrednio do zainteresowanego: texwillerxxx jesteś bardzo młodym człowiekiem, przed którym dopiero zaczyna się życie, z opisów wynika że masz max 17 lat i możesz mi wierzyć lub nie zasada którą stosujesz - "najpierw strzelam później pytam" zatruje twoje życie i życie ludzi, którymi się otaczasz. Twój przykład w łatwy sposób pokazuje, że brak porozumienia i zrozumienia problemu prowadzi do konfliktu. Tak jak napisałem w opisie do Twojego komentarza - w życiu naprawdę mogą spotkać nas dużo gorsze rzeczy niż czekanie na paczkę. Dnia 15 grudnia poroniła moja Żona i kilka dni spędziłem razem z nią w szpitalu. Nie będę opisywał co czuje człowiek, który traci nienarodzone dziecko i nie życzę tego nikomu. Ale wracając do tematu: pkt 1 - wysyłka Zamówiłeś towar 15-ego grudnia (czwartek) w okresie przedświątecznym, Twoja wpłata została zaksięgowana na moim koncie w poniedziałek po godz 10.00 dnia 19 grudnia - paczka została wprowadzona do systemu, już w siedzibie firmy kurierskiej: podaję link http://kurier.k-ex.pl/tnt_szczegoly.php?nr=791567512 OCZYWIŚCIE PRZESYŁA NIE ZOSTAŁA ODEBRANA - PACZKA BYŁA AWIZOWANA 2 - KROTNIE PLUS ADNOTACJA ODMOWA PRZYJĘCIA - O CZYM JUŻ NIE RACZYŁEŚ WSPOMNIEĆ. Podsumowując - od momentu zaksięgowania nadałem Twoją paczkę w ciągu 2 dni - i tu nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ?????? pkt 2 przesyłka Jeżeli komuś śpieszy się z wyjątkowo z wysyłką, robi zakup z wyborem przesyłki za pobraniem lub zwyczajnie wysyła skan z przelewem i towar jest wysyłany błyskawicznie do klienta. Mogłeś zadzwonić - jest podany numer telefonu, zresztą też wiele przedmiotów sprzedajemy z zaufaniem na telefoniczne zamówienia. Mogłeś użyć gg, też jest podany numer, mogłeś ponowić maila, których jak się domyślasz dostaję setki... tak Ci się śpieszyło a nie zrobiłeś nic ponad standard, żeby paczka doszła szybciej. texwillerxxx nie wycofałem przesyłkę, oczywiście istnieje taka możliwość i mogłem to zrobić, ale nie zrobiłem bo niby dlaczego??? Za focha którego niesłusznie strzeliłeś?? Paczka została wysłana zgodnie z opisem aukcji i strony "o mnie" pkt 3 komentarz Po otrzymaniu informacji o wysyłce (zawsze informujemy o tym szanownych Klientów wraz z numerem przesyłki) wystawiłeś mi negatywny komentarz, nie czekając nawet na dotarcie paczki, nie nawiązując żadnego kontaktu w celu ewentualnych wyjaśnień, poprostu strzeliłeś sobie komentarzyk bo pomyślałeś, że w razie czego się wykasuje - widzisz nie zawsze jest tak, że błędy wygumkujesz jak ołówek, wyszła z Ciebie paskudna cecha, z której mam nadzieję, że wyrośniesz... Łącznie blisko 3 000 zawartych transakcji na nicku bestmilitary i bestmilitary_pl - proszę sami możecie sprawdzić moje komentarze i ocenić poziom obsługi... O i znalazłem jeszcze taki opis na forum WMASG o moim sklepie POZYTYWNY http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/119858-bestmilitarypl/ pkt 4 oskarżasz Że nie wysłałem przesyłki i nie chcę zwrócić pieniędzy - po pierwsze przesyłka powróciła do mnie, czyli na mój koszt z Twojego adresu do mnie, po drugie nie było między nami tematu zwrotu pieniędzy, czyż nie ??? Po za tym jak to by było: wysyłam towar i zwracam pieniądze plus płacę za przesyłkę zwrotną ???? Mówisz, że coś Ci ukradłem ?? Młody człowieku na to co piszesz i mówisz są odpowiednie paragrafy dotyczące pomówienia i szkalowania.... JA WYWIĄZAŁEM SIĘ Z UMOWY KUPNA/SPRZEDAŻY A TY nie odebrałeś przesyłki pkt 4 forum W zasadzie cieszę się, że wolałeś wylać swoje żale na forum i dzięki, że mi przesłałeś link - zmobilizowałeś mnie w końcu do zalogowania się na tym sympatycznym forum. Mam nadzieję, że nie rozpętałeś tej burzy w szklance wody, żeby zaistnieć na forum z nowym tematem :icon_eek2: podsumowanie: 29.12 Zadałem Ci pytanie, w zasadzie z propozycją, że towar który nie odebrałeś przekażę dla Olsztyńskiego Domu Dziecka - nie mam odpowiedzi z Twojej strony - czekam.... Państwu dziękuję za zainteresowanie tematem oraz bezinteresowną obroną mojej osoby i imienia firmy. Zapraszam do odbudowywanego sklepu internetowego pod adresem www.bestmilitary.pl Oczywiście będę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie i opnie i cóż... zapraszam na zakupy. ps texwillerxxx - ochłoń, przemyśl sytuację do której doprowadziłeś - możesz się odezwać na priv albo publicznie - bo tej sprawy ot tak nie pozostawię bez całkowitego wyjaśnienia. A w temacie możesz wpisać moje pełne dane - Piotr Jabłoński a nie Piotr J. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
bestmilitary_pl Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Witam, dziękuję za docenienie mojej skromnej pracy :icon_biggrin: , bardzo mi miło. Towarek, który jest wystawiony obecnie na www.bestmilitary.pl to zaledwie 5% asortymentu - jestem w trakcie odbudowy sklepu po najeździe hakerów. Przy okazji chciałbym wyjaśnić, że w bestmilitary dostępnych jest kilkaset odznak, naszywek, medali, pagonów itd i stale poszerzamy swoją ofertę. Mogę się mylić, ale w Polsce chyba nie ma drugiego takiego sklepu z tak szerokim asortymentem naszywek i odznak. W przeciwieństwie do ogólnego trendu sprowadzamy oryginały i nie sprzedajemy odlewów czy polskich haftów. Niestety trzymanie się tej ścieżki czasem prowadzi do chwilowego braku konkretnej odznaki lub naszywki. Spowodowane jest to czasem oczekiwania na przesyłkę, odprawę celną - czasami to trwa do 2 tyg. Podkreślam, że zawsze wywiązuję się z zawartej transakcji. Do naszywek i odznak proponujemy szpej amerykański i polski. Docelowo ruszamy ze sprzętem i umundurowaniem Rosyjskim - naprawdę będzie w czym wybierać........ pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku www.bestmilitary.pl Quote Link to post Share on other sites
Grysik Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 W bestmilitary pierwsze zamówienie zrobiłem za ponad 150zł. Było kompletny zestaw naszywek dla Rangers'a 2 batalionu. Sprzedający od razu mi napisał, że na niektóre mogę bardzo długo czekać bo po prostu ściąga je z USA. Pierwszy raz transakcję robiłem przez allegro. Teraz regularnie zamawiam w bestmilitary naszywki dla kolegów z teamu już bez żadnego allegro bo do sprzedawcy mam pełne zaufanie. Nigdy nie miałem żadnych problemów. Czasem wysyłka trwa dłużej bo tak jak napisałem wyżej, naszywki których nie ma na stanie są na bieżąco sprowadzane z USA. Nieraz zamawiam naszywki, które nie są dostępne nigdzie w Polsce i sklep również realizuje takie zamówienia bez problemu. Gdy jakieś zamówienie przekroczy ustalony termin realizacji to zawsze dostaję jakiegoś gratisa w prezencie. W związku z tym nie rozumiem ludzi, którzy mają jakieś zastrzeżenia! Właściciel zawsze odbiera telefon, na emaile odpisuje, czasem szybciej czasem wolniej. Nie robię z tego tytułu afery bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma czas, żeby od razu odpisać. Myślę, że trzeba odrobinę więcej wyrozumiałości. Na ten moment w sklepie mam już zakupy na sumę kilkuset złotych, śmiało mogę się nazwać stałym klientem i z ręką na sercu mogę napisać, że sklep polecam i uważam, że jest to najlepszy sklep z naszywkami w Polsce! Quote Link to post Share on other sites
texwillerxxx Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Witam. Po przemyśleniu sprawy, doszedłem do wniosku ze jednak maja Państwo racje: Postąpiłem zbyt pochopnie wystawiając komentarz negatywny, i nie ochłonąłem z emocji przed napisaniem tematu. Zirytowało mnie tylko zachowanie sprzedawcy po komentarzu, ale miał do tego prawo i myślę, ze rozumiem. Składam publiczne przeprosiny, zgadzam się na propozycje przekazania towaru do Olsztyńskiego Domu Dziecka.. Pozdrawiam, i jeszcze raz przepraszam. Quote Link to post Share on other sites
bestmilitary_pl Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 (edited) Witam, z okazji nadchodzącego sprzętu zapraszam na czyszczenie magazynu: - ładownice hand granade BDU - waistpack BDU - bandolier BDU - kamizelka FLC BDU, ACU - kamizelka FLC BDU Zippered - kamizelka LBE BDU - ładownice alice - manierki alice - SINGLE POUCH FRAG GRENADE COYOTE BROWN - MOSKITIERA US ARMY - LASHING CARGO STRAPS WEBBING - gogle ESS - gogle REVISION - triple mag. pouch ACU - DUFFEL BAG I WIELE INNEGO SZPEJU - ZAPRASZAM na bestmilitary Edited May 28, 2012 by bestmilitary_pl Quote Link to post Share on other sites
Shou Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Zdecydowanie polecam sklep, kontakt wzorowy. Zamówione gogle Revision Locusty w stanie idealnym, nowe i w świetnej cenie. Quote Link to post Share on other sites
GALA94 Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 Jak wyżej. Polecam sklep i gogle :) Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted September 15, 2012 Report Share Posted September 15, 2012 Dodam coś od siebie. Kupiłem sobie Locusty z tej stronki. Wszystko tak jak w opisie,zabrakło jedynie ściereczki nasączonej antifogiem. Napisałem w tej sprawie i w parę dni ściereczka do mnie dotarła :) Fajny kontakt i dobra obsługa. Polecam. Quote Link to post Share on other sites
bestmilitary_pl Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 (edited) Tak staramy się, żeby każdy Klient był zadowolony z zakupów :icon_mrgreen: ps - informacyjnie Do końca roku pracujemy nad remontem nowego magazynu i przeniesieniem towaru ze starego. Od stycznia już ruszamy pełną parą, tymczasem zapraszamy na facebook: Edited November 24, 2012 by bestmilitary_pl Quote Link to post Share on other sites
Funky Scorch Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 W sklepie tym zakupiłem używane google ESS NVG w stanie bardzo dobrym. Wszystko co powinno było w zestawie :) Szyby w całości, tylko lekko zamglone - i tak miałem w planach wymianę wizjera na miedziany. Generalnie fajna opcja dla osób które tani chcą kupić dobre ESSy :) Quote Link to post Share on other sites
Malto Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Zamówiłem gogle ESS NVG 24 grudnia, dzisiaj mamy już 2 stycznia a gogli nadal nie ma, rozumiem że w tym okresie jest dużo dni wolnych no ale bez przesady... :maniak_zle: Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Zamówiłem gogle ESS NVG 24 grudnia, dzisiaj mamy już 2 stycznia a gogli nadal nie ma, rozumiem że w tym okresie jest dużo dni wolnych no ale bez przesady... :maniak_zle: Wyluzuj, chyba można mieć te kilka dni wolnych między świętami a sylwestrem ??? o_O Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.