kubek22 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 (edited) http://www.taiwangun.com/karabiny-snajperskie/aeg-svd-a-k.html dzisiaj weszło do asortymentu sklepu,wysłałem do nich maila czy to czasem nie kopia CYMki i czy jest możliwość tuningu. Oj, po chwili się zorientowałem ze jest juz temat :) proszę moda o usuniecie Edited December 30, 2011 by kubek22 Quote Link to post Share on other sites
czaja18 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Ja tu tematu o AEG-u A&K nie widzę. Na pewno nie jest to kopia CYMY bo na fotkach widać tylko 3 zębatki w GB. Ciekawe tylko jakie tłoki wchodzą. zwykle krótkie czy longi. Na fotce GB widać również że prawdopodobnie jest możliwość szybkiej wymiany sprężyny, podobnie jak w m249. Jednak przód szkieletu wygląda dosyć delikatnie i może się sypać przy mocnych tuningach, ale to tylko gdybanie i wszystko się okaże jak kilka osób go kupi i zrobi. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Ja tu tematu o AEG-u A&K nie widzę. Bo słabo waść szukasz. http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/118711-ak-swd-aeg/ Quote Link to post Share on other sites
kubek22 Posted December 30, 2011 Author Report Share Posted December 30, 2011 (edited) A no racja,temat jest ale w nowościach :) Typ ognia: pojedynczy i ciągły będzie trzeba wymontować auto,troszkę niepokoi mnie tutaj ta dysza i ten tłok z nylonu? Edited December 30, 2011 by kubek22 Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Mocowanie lufy ze sprężyniaka... supcio. To raczej jest kopia CA niż RS(cymy) Quote Link to post Share on other sites
kubek22 Posted January 2, 2012 Author Report Share Posted January 2, 2012 Witam nie mamy obecnie części tuningowych do tego modelu, cześci są inne jak w RS czy CA. no to troszkę kasy pójdzie... Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Poczyniłem pomiary na podstawie zdjęć GB. Długość cylindra wygląda na standard, zębatki też maja normalne wymiary. Więc i tłok jest pewnie normalny. Z opisu wynika, że replika ma lufę wewnętrzną 690mm. Więc do tego cylindra to za dużo. To są tylko dywagacje i dopiero jak ktoś kupi i rozłoży będzie można coś więcej powiedzieć. Może cylinder ma większą średnicę, nie wiem. Jeżeli będą to części od V2-V3 to ma to też dobre strony. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Mateusyk Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Lufa 690mm... Hahah 590mm sie chowa w lufie 650mm chowa sie ale w tłumiku płomienia. Ktoś chciał zażartować z ta lufa... Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Pewnie błąd w opisie. Lufa jest pewnie taka sama jak w sprężynie, komora też ma wspólne elementy. Pozdr Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 (edited) Dziś odebrałem tę replikę na test z Krakmana. Mogę na razie tylko napisać o kilku szybkich uwagach. W stocku ma ok. 400 fps, rof na poziomie 15-18, mechanizm działa ładnie. Wykonanie zewnętrzne na poziomie obecnym replik chińskich, czyli moim zdaniem jest dobrze. Farba jest matowa. Z tego co się dowiedziałem, nie pasują drewna od sprężynowego A&K bez mocnego przerabiania - chodzi przede wszystkim o kolbę, w której siedzi częściowo silnik. Magazynki są identyczne jak w sprężynowym i pasują zdaniem chłopaków z Krakmana do obu replik. W standardzie jest hi-cap. Największe zaskoczenie to tryb auto, o którym już pisano w zapowiedzi. Z jednej strony to odstępstwo od oryginału, z drugiej pozwala użyć stokowej SWD jako karabinu szturmowego. Wiem, to trochę dziwny pomysł, ale po dłuższym namyśle wydaje mi się całkiem zabawny. :cool: Wkrótce więcej informacji, na razie bawiłem się repliką przez 10 minut. Edited January 17, 2012 by Stalker Quote Link to post Share on other sites
Voo-Doo Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Możesz napisać gdzie jest selektor, a gdzie bezpiecznik? Czy może trójpozycyjny jak w AK? Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Możesz napisać gdzie jest selektor, a gdzie bezpiecznik? Czy może trójpozycyjny jak w AK? Działa dokładnie tak jak w AK, tylko skok pomiędzy ustawieniami selektora jest mniejszy. Selektor działa z oporem, nie ma obawy że się sam przestawi jak w niektórych modelach Cymy. Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Jest bardzo dobra informacja: Chińczycy zrobili system szybkiej wymiany sprężyny! :cool: Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Ciekawe, czy Taiwan daje możliwość wywalenia auto przy zakupie. Pewnie daje, więc nie ma co marudzić. Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Ciekawe, czy Taiwan daje możliwość wywalenia auto przy zakupie. Pewnie daje, więc nie ma co marudzić. Zapytam. Tak czy inaczej zostaje ząbek na korpusie po trybie auto, ale zawsze można go czymś zalepić. Quote Link to post Share on other sites
Deadmaster Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Ja bym tego full auto tak nie demonizował... Owszem przy normalnym użytkowaniu psuje klimat i osobiście bym go nie używał, ale jeśli spotkałbym się z ewidentnym terminatorstwem, to jak znalazł :wink: Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Na ewidentnego termosa to jest strzał w udo/zadek, ostatecznie w czapę. Z odpowiedniej repliki, z odpowiedniego dystansu. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Ja bym tego full auto tak nie demonizował... Ja też bym nie demonizował, tylko wyłączył :) Chyba, żeby z pewnym uproszczeniem dla mechanizmu selektora robić z tego SVU-AS, na klimaty Stalkera jak znalazł :) Quote Link to post Share on other sites
Kolczu Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Witam. Przymierzam się do kupienia jakiegoś SWD w kolejnym sezonie, i czytam wszystko co się da na temat wszystkich modeli ( planuję go zrobić na karabin wyborowy ). Czy testowany był już pod kątem tuningu ? I czy części zamienne na wypadek zniszczenia bebechów będzie ciężko dostać ? Quote Link to post Share on other sites
Karol_K Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Średnio się to opłaca , słaby punkt czyli montaż lufy został żywcem przeniesiony ze sprężynówki... Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 (edited) @Lesio jeśli chodzi o chińskie m14, to cymka robiła najlepsze gb, na m140 śmigały, podczas gdy kart i agm przy m110 pękały... @Karol masz trochę racji, ale w przypadku aega jest zawsze ciut inaczej, bo impet rozchodzi się trochę na szkielet, body i komorę i możliwe że nie będzie się to wszystko tak luzowało jak czasem w sprężyniaku. Poza tym, jeśli pasują magi ze sprężynówki i jeśli lufa zewnętrzna i tłumik płomienia nie są dłuższe, to wchodzić tam może jedynie lufa 590mm, ewentualnie 650mm (końcówkę wtedy widać w wycięciu tłumika). Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia - jak skręcona jest kolna z body i czy dałoby się tak to skręcić z drewnem z ostrego. Mimo wszystko, uważam że jako snajpa czy parasnajpa to sie nie sprawdzi, 420 czy 480fps to mało - tłok jest normalny nie long, szkielet niewiadomej wytrzymałości, więc przy wsadzeniu m150 można czasem wystrzelić komorą... Duże plusy w porównaniu do cymy to: - niższa cena, - prowadnica wypinana jak w śwince, - lepsze mocowanie kolby (wszystko jest lepsze niż 2 małe ślimaczki w pseudodrewnie). Ale do rs temu daleko.... Edited January 28, 2012 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 odgrzewam:) ma ktoś juz jakieś doświadczenia z tą repliką? jest aktualnei na taiwanie wersja z bardzo ładnym drewnem Quote Link to post Share on other sites
Nowiq Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 Jakie części będą pasowały do tego gearboxa? Tuningował już ktoś? Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Też ogrzewam - Ile wytrzymuje szkielet gb? I w ogóle co w tym zmieniliście i jakie wam to dało efekty Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Odgrzewam kotleta:) Jak tam wasze AEGi żyją? Ile FPS udało się wyciągnąć bez zniszczenia? Z jakimi problemami się spotkaliście? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.