Pi3otr Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Mam problem z identyfikacją gearboxa V2. Człowiek od którego go mam twierdzi, że to Classic Army ale ja nie widziałem gearboxów tej firmy bez jakichkolwiek oznaczeń oraz bez wycięć z tyłu, w których widoczna jest sprężyna i prowadnica. Czy ktoś wie jakiej firmy jest to gearbox ? Edited February 4, 2012 by Pi3otr Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Na pewno nie CA, nigdy nie widziałem takiego szkieletu od CA. Chyba, że jakieś BARDZO stare wersje nie miały logo/napisów. Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Istnieje takie prawdopodobieństwo, że to gearbox z eMki CA ale z wersji sportline (wersja niskobudżetowa). Musiałbyś cyknąc coś z części wewnętrznych. @ Lesio, starsze stocki nie miały żadnych napisów ale były malowane na szaro, z resztą nowsze też potrafią nie mieć napisów. Ale pełnowartościowe gb CA nigdy nie miały jednej śruby w okolicy wejścia silnika - zawsze 2. Edited February 4, 2012 by Trzmielor Link to post Share on other sites
Pi3otr Posted February 4, 2012 Author Report Share Posted February 4, 2012 Rozbierał nie będę i coś mi się zdaje, że mnie ten człowiek zrobił w bambuko. Słyszałem, że niektóre stocki CA są bez napisów ale nie widziałem jeszcze żadnego, który nie miał wycięć z tyłu. Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 95% nie CA. Chyba że jakiś archaik z czasów powstania tej firmy. Ale już wtedy były "wzmocnione" w środku a ten nie jest. Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Faktycznie, przegapiłem brak wycięć na uszy. To niemal na 100% nie jest CA. Edited February 4, 2012 by Trzmielor Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 CA robił kiedyś GB bez wycięć ale tylko wkładane były do MP5 tej firmy. Wieki temu i z tego co pamiętam też były "wzmocnione" w środku. Link to post Share on other sites
Pi3otr Posted February 4, 2012 Author Report Share Posted February 4, 2012 Jedyne co mi przychodzi na myśl to jakaś CYMA ale one chyba wszystkie mają oznaczenia Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Miałem podobny w M15A4 CA SL, też bez wycięć z tyłu na kable i bez oznaczeń. Też na łożyskach 6mm. Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Ale tu chodzi o wycięcia na uszy plastikowego body (te na wysokości prowadnicy sprężyny). Poza tym nigdy nie widziałem przezroczystej dyszy w żadnym CA. Edited February 4, 2012 by Trzmielor Link to post Share on other sites
Pi3otr Posted February 4, 2012 Author Report Share Posted February 4, 2012 Dokładnie miałem na myśli brak wycięć na uszy. Poza tym dziwna rzecz bo łożyska są z jednej strony plastikowe a z drugiej metalowe. Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Tak wygląda GB z SL CA Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Ja posiadam taki szkielet w moim g3 tm.Chodzi o ten co Pi3otr Pokazał.CA to to na pewno nie jest.Mi to wygląda na jakiegoś składaka.Najlepiej jakbyś go otworzył,i pokazał bebechy.Za jakieś 2 godzinki cyknę fotki,bo i tak go przed jutrem przesmarować trzeba :) Edited February 4, 2012 by nicknitro Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Składak to to jest na 100% choćby patrząc na przewody. ;) Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) starsze SL ~2007r w miarę pasują do tego zdjęcia ale wycięcia z tego co pamiętam były,,, Edited February 4, 2012 by Trzmielor Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Zapewne sklepał go z części,które znalazł pod łóżkiem.Świadczą o tym chociażby mieszane łożyska,przezroczysta dysza.Na 99% jestem pewny,że szkielet to stockowy tm,bo takowy właśnie mam :) Edited February 4, 2012 by nicknitro Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 (edited) Przed chwilą rozebrałem replikę z kolegą i potwierdzam jest to szkielet v2 tokyo marui ;).Mój nie ma oznaczeń,i nie ma wejść na cypelki prowadnicy.Ponadto ma na przemian torx'y i krzyżaki.Nie miałem możliwości cyknięcia fotek,ale jak ktoś będzie zainteresowany to na pw wyślę ;) Edited February 4, 2012 by nicknitro Link to post Share on other sites
rodnath Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Pamiętajcie, że szkielety ICS-a też wychodziły bez okienka z tyłu- montowane w mp5. Na bank składak, tak więc przezroczystą dyszą bym się nie sugerował. Link to post Share on other sites
Pi3otr Posted February 5, 2012 Author Report Share Posted February 5, 2012 No cóż teraz mam pewność, że to nie CA. Wielkie dzięki panowie ! Link to post Share on other sites
Recommended Posts