rafineria888 Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Kolejne pytania: 1: Jaka dysza do cm 0.45 ? (chodzi mi o to co polecacie i o ogólny zarys jakości poszczególnych firm) 2: Jak znaleźć pasujące rączki do silnika w tej broni ? (mam na myśli jakieś ładniejsze, bardziej taktyczne, których nie mogę znaleźć do aks74u) 3: W jaki sposób mogę przerobić kolbę ? Czyli usunąć starą i zamontować nową. (obejdzie się bez spawania, lub innych tego typu.. ?) 4: Jeszcze raz chciałbym poruszyć temat "pustego tłumika". Czy na pewno w tłumiku o długości 13cm pusta, 12cm przestrzeń bez lufy nie zaszkodzi celności, skupienia lub mocy strzału ? Jakie mogą być efekty "pustego tłumika" ? Quote Link to post Share on other sites
gienka Posted April 4, 2016 Report Share Posted April 4, 2016 Witam, Przeszukałam forum, ale nie znalazłam nigdzie odpowiedzi/poradnika na moje pytanie. Otóż mam swoją cm045 już dosyc długo ale leżała i się kurzyła, chciałam ją teraz ożywić.. Po przestrzeleniu zauważyłam, że jest problem z celnością. przy hopku na zero zachowuje sie oczywiście normalnie (kulka szybko opada w dół), natomiast przy względnym wyrównaniu toru lotu kulki lecą albo za wysoko albo za nisko. Dlatego też pomyślałam, że może być problem z dystanserem lub zleżałą gumką. Problem w tym, że nie mogę znaleźć sposobu jak dostać się do samej lufy z komorą. W dłuższych wersjach AK rzecz jest jasna, tutaj nie ogarniam zbytnio czy mam wybić jakiegoś pina czy co.. wszystkie bardzo ciasno siedzą. Dlatego też proszę o informację jak od początku do końca dostać się do wspomnianych wyżej części. Jeśli jest już gdzieś to opisane, to wybaczcie moje niedopatrzenie. Z góry dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
nocaster Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Problem w tym, że nie mogę znaleźć sposobu jak dostać się do samej lufy z komorą. W dłuższych wersjach AK rzecz jest jasna, tutaj nie ogarniam zbytnio czy mam wybić jakiegoś pina czy co.. wszystkie bardzo ciasno siedzą. Dlatego też proszę o informację jak od początku do końca dostać się do wspomnianych wyżej części. Koleżanko, żeby wyjąć z cm.045 lufę wew. z komorą, trzeba wyjąć też lufę zewnętrzną, inaczej nie wyjdzie. 1. otwierasz dekiel. 2. zdejmujesz górną nakładkę przedniego chwytu (na siłę, ciągniesz ją po prostu do góry.) 3. potem dolna nakładka, po przechyleniu tej dźwigienki pod muszką. 4. teraz do wybicia są dwa piny, jeden większy drugi mniejszy, weź sobie coś do ich wybicia, kawałek stalowego pręta, tylko patrz żeby wybijać z dobrej strony, każdy pin jest na jednym końcu żebrowany, stąd ciężko go wybić w niewłaściwą stronę. 5. zdejmujesz wtedy pokrywę wraz z całym segmentem zawiasu. Pod nią jeszcze ukaże się wkręt dociskowy trzymający lufę zew. 6. Voila! Lufę zew. można teraz wysunąć. 7. Przypominam, że trzeba jeszcze wyjąć gb żeby móc wyjąć lufę wew. z komorą. Czyli praktycznie cały demontaż trzeba do tego przeprowadzić. Pozdrawiam ;) Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Co myślicie o takim zestawie? (mam mały budżet :P ) : -Lufa precyzyjna madbull 6.03 247mm -gumka czarna systema -ni-mh 9,6 -teflon fix -sprężyna sp100 Replika ma służyć wyłącznie do budynku, zależy mi na sporej szybkostrzelności i dobrej celności. Ewentualnie mogę dokupić ten tłumik ->http://www.taiwangun.com/tlumiki-dzwieku-2/imitacja-tlumika-dzwieku-190mm-blackwater-logo?from=listing&campaign-id=14 i dłuższą preckę (raczej madbull bo chyba najtańszy) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Skoro do budynku to jak najkrócej. Lipo 7,4v, spring może być, guma ok, lufa ok. - chociaż nie wiem czy bym pakował precę do budynku. Zamiast tego włożyłbym kasę w nowe kable, wtyczki deans. Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 (edited) Na 200% nie lipo, mam złe doświadczenia z tą baterią... Co do kabli to zamówiłem już micro mosfeta i kable modelarskie. Co do wtyczek - jaka jest różnica między t-deans a małą tamiyą? będzie lepiej działać czy coś? Precka mi potrzebna bo te kulki nosi na wszystkie strony, chcę choć trochę większą celność a sama guma mi tego nie zapewni :icon_razz: za jakieś 2 miesiące wpakuje komorę cnc i gb v3 gen.2 od E&L. Takie mam przynajmniej plany. Edited August 16, 2016 by dartkeczup Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Sprawdź czy masz dobrany cylinder. Moje AKSU bez precki było zaskakująco celnie... nie pamiętam już jaki cycek w stocku montowali, bo bebechy szybko poszły do wymiany. Deans są znacznie lepsze od tamiyi. Poczytaj ten temat ;) http://www.airsoftsociety.com/forums/f10/deans-vs-tamiya-connectors-20570/ No i nie bój się lipo. bo co ci da wtyk deans jak będziesz miał przejściówkę tamyia na nimh? (chyba, że dorobisz dobry wtyk). Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Kurde, lipo ładowarka i inne wtyki to już razem spory wydatek :P Jak coś mam cm045c Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Wtyk 2 zł. Ładowarka 39, batka 38zl, używka jeszcze taniej. Ja brałem arma techa 1100 mAh dwudzielnego. Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 niby gdzie kupie lipo nówkę z t-deans za38zł? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Modelarskie lub allegro. W sklepach asg i "baterie dedykowane" są zwykle droższe. Teraz nie widzę tej konkretnej batki, ale znalazłem ładowarki po 29zł więc tak czy siak w 80zł + przesyłka się zmieścisz. Poszperaj u siebie w mieście w modelarskich, u mnie jest fajny sklep.. może u Ciebie coś ciekawego też się znajdzie. Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Na Twoim miejscu w pierwszej kolejności wymieniłbym komorę zamiast lufy. Jeśli ma to być typowe CQB, to lufa nie jest priorytetem - zadbaj pierw o szczelność układu i zobacz czy warto kupować lufę. Jeżeli zamierzasz w przyszłości bawić się tylko czymś z rodziny AK, to nie zastanawiaj się i kup komorę od ProWina ;) Na pewno się nie zawiedziesz. Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Serwisant powiedział że jak na cyme to moja komora jest bardzo szczelna :) a komorę cnc airsoftpro mam już zamówioną i dostane w następnym miesiącu/ Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Szczerze w cymach komory to ostatnia rzecz do wymiany, akurat je mają bardzo dobre. Ale jak już chcesz... Czasem lepiej tą kasę dorzucić do precki/zapasu dobrych kulek. Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 18, 2016 Report Share Posted August 18, 2016 Lufa,gumka i sprężyna dziś przyszła a kulek g&g mam z 20 kilo w piwnicy :) Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 (edited) 1. Wie ktoś co spieprzyłem? Po przełączeniu na auto z semi nadal jest auto ale z safe na auto normalnie działa auto 2.Po wymienieniu kabli na niskooporowe, wymianie na słabszą sprężyne i wymianie akumulatora nimh 8,4 na lipo 7,2 rof jest identyczny a nawet spadł. Dlaczego? Edited August 25, 2016 by dartkeczup Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 (edited) 1. Po przełączeniu na auto z semi masz auto - to chyba tak powinno działać? :icon_biggrin: domyślam się, że masz tylko auto nawet na semi? Sprawdź czy dobrze leży zębatka selektora - miałem raz taki problem i była to tylko kwestia poprawienia tej zębatki. Sprawdź czy dobrze leżą w pozycji safe - tak jak na zdjęciach w tym temacie http://acm-forum.fr/viewtopic.php?t=4089&sid=310b5ff54cc0d6193cde18c01adc25e5 2. Wymieniłeś baterię na taką o niższym napięciu, więc czego się spodziewałeś? To oczywiste, że rof spadł. Edited August 25, 2016 by groszekoki Quote Link to post Share on other sites
Sarecik Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Sam mam problem z brakiem automatycznego ognia po przełączeniu na auto z pozycji semi. I jak u kolegi powyżej, pomaga przełączenie na safe i z powrotem. Myślę, że to problem kostki stykowej i przerywacza. Co do spadku RoF... Sam po wymianie baterii na li-po 7,4 i kabli na niskooporowe wraz z montażem MOSFETu nie uświadczyłem spadku szybkostrzelności. Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Bo w przeciwieństwie do kolegi miałeś jeszcze Mosfet ;) Quote Link to post Share on other sites
dartkeczup Posted September 4, 2016 Report Share Posted September 4, 2016 Oddałem replikę do serwisu, płytka selektora źle leżała, kable wymienione na modelarskie, mosfet "własnoręcznie robiony" z bbmaxa i do tego to samo lipo i rof jest tak mały jak nigdy. Ale chociaż pięknie działa. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Nie wiem zbytnio gdzie zadać to pytanie ale czym różni się dysza od M4 a AK ? W sensie takim czy jak są tej samej długość to można je zamieniać. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted November 15, 2016 Report Share Posted November 15, 2016 Inna długość. Quote Link to post Share on other sites
Ozzy Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Mam problem z fpsami w aksu. Jest wrzucony tłok z połową zębów metalowych (bez ciężarka jak w stocku), głowica pomowa, zderzak na głowicy cylindra dla AOE i dysza doszczelniona. Hopek doszczelniony teflonem, ogólnie szczelność 100%, przy przyłożeniu komory hop up do połówki gearboxa zatkaniu lufy i wciskaniu tłoka jest strzykawka. Na stock sprężynie 370fps, a na m140 tornado 410fps, gdzie na tej samej sprężynie w cm039 podobnie szczelnej było 520fps. Tylko tam wiadomo cylinder typ 0 i lufa 455mm. W aksu jest chyba cylinder typu 2 plus ten zderzak dla AOE powinno chyba robić dobrze na lufie ~300mm. Nie wiem gdzie zacząć szukać przyczyny fps... Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Jak masz 410 fps na M140 to raczej nie masz czelności na 100%. To że w rękach jest szczelność 100% nie znaczy że podczas strzelania tak będzie, wtedy wszystko dzieje się o wiele szybciej. Zrób na początek test papierka, jak będzie ok, to wsadziłbym stokową głowicę tłoka i zobaczył co wtedy. Może to głupie, ale na jakich kulkach mierzysz fps? Quote Link to post Share on other sites
Ozzy Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Mierzyłem na 0,2g oczywiście. Z testu papierka nie wynikła nieszczelność, papierek tylko zsuwał się w przód od uderzenia tłoka. Zaglądnąłem do lufy i okazało się, że jest spora nieosiowość dysza-gumka, ale skoro w teście papierka nie było przedmuchów to bez znaczenia dla problemu fps, ale i tak wyosiowałem gb warstwami izolki w odpowiednim miejscu. Jak się spodziewałem, bez zmian na chrono. Na koniec wymieniłem głowicę tłoka na stockową, fps na stockowej sprężynie skoczyły z 370 do 410, bez pseudosorbo byłoby pewnie z 10 więcej, jak na stock chyba ok, wydaje się, że problem zażegnany, dzięki za pomoc :) ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.