Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Może dadzą gwarancje tylko na kilka miesięcy.Lecz na pewno będą wymagać dodatkowych wymian w GB tak jak to przy M130 AsgShop zażądał dodatkowo zmiany zębatek co według forumowiczów obeznanych z marką KWA jest stratą kasy.

 

Faktycznie.Pisałeś,że kupujesz Patrola :] Jakoś mam tak,że szczegóły Mi umykają.

Link to post
Share on other sites

Hej.

Chcę wkrótce kupić batkę lipo 11.1 V do mojej KWA'czki.

Będę wymieniał tłok na tłok na SHS z 14 stalowymi zębami i głowicę tłoka na łożyskowaną metalową SHS.

Upatrzyłem sobie taki pakiet:

http://asg.warszawa.pl/czesci-i-akcesoria/akumulatory/11-1-v/p,pakiet-lipo-2200mah-11-1v-35-70c-turnigy,1917.html

Z tego co czytałem eMki KWA dają radę na lipo 11.1 V po wymianie tłoka. Ale wyczytałem również, że "im większa wartość C, tym większy ROF. Tu jest aż 35 - 70 C.

Chce się więc upewnić. Czy GB KWA nie będzie miał problemu z tą batką?

Link to post
Share on other sites

... Ale wyczytałem również, że "im większa wartość C, tym większy ROF. Tu jest aż 35 - 70 C.

Chce się więc upewnić. Czy GB KWA nie będzie miał problemu z tą batką?

 

C to wartość graniczna poboru prądu, której nie można przekroczyć aby nie uszkodzić pakietu. W tym przypadku wartość graniczna wynosi 77A przy 35C, a więc pakiet ma bardzo spory margines bezpieczeństwa. Z baterią jest tak jak napisał mój poprzednik czyli wartość stała to napięcie czyli V wynoszące w tym przypadku 11.1V, a silnik weźmie sobie tyle prądu ile będzie potrzebować czyli np. 5A i nie ma znaczenia, że bateria potrafi dostarczyć więcej prądu.

 

Wpływ na ROF ma napięcie pakietu, a nie prąd. W tym przypadku uzyskasz dużą szybkostrzelność. Warto zatem wymienić stockowy tłok, o ile jeszcze tego nie uczyniłeś.

Link to post
Share on other sites

@Malvin i tak i nie. Ani napięcie nie jest stałe w różnych stadiach rozładowania pakietu (100% - 4.2V/cela, 50% - 3.7V etc), ani nie jest stałe przy poborze prądu (opór wewnętrzny źródła jest niezerowy).

Jak się ma parametr C do rofu? http://forum.wmasg.pl/topic/19780-pakiety-lipo/page__st__1920#entry1698413 (jak coś tam pominąłem/źle napisałem, poprawić proszę).

Link to post
Share on other sites

@up

 

Lipo ma bardziej płaska charakterystyke rozładowywania niz NiHM itd. dlatego spadek rofu jest o wiele mniejszy. Pamiętaj ze trzeba tez wykonywać pomiary pod obciążeniem.Co ma rof do C? A to, że silnik powinnien dostac powiedzmy 30A a dostaje 20A to nie pracuje z całą skutecznością prawda?

Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki wam za rady. :icon_smile:

@Jaszcząb wymiana prowadnicy jest zbędna, w stocku siedzi bardzo solidna :icon_smile:

Wiem, ja wymieniam głowicę tłoka, nie prowadnicę, na metalową łożyskowaną SHS. :icon_smile:

Będę wymieniał tłok na tłok na SHS z 14 stalowymi zębami i głowicę tłoka na łożyskowaną metalową SHS.
Edited by Jaszcząb
Link to post
Share on other sites

@virusotron

Nic o płaskiej charakterystyce nie pisałem ani nie porównywałem Ni-XX do Li-Po.

Spadek napięcia, o którym pisałem, następuje w skutek pobierania prądu z baterii - czyli napięcie pod obciążeniem, o którym wspomniałeś.

Jeśli silnik potrzebuje 30A, to pociągnie 30A, tylko spadek napięcia może być duży i po primo silnik nie ruszy (bo za małe napięcie) i po secundo pakiet pójdzie się *** bo napięcie spadnie poniżej bezpiecznej wartości. Jak się ma do tego parametr C, już raz opisałem - wejdź w link z mojego poprzedniego postu i przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

 

Btw robimy niezły OT.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Taki mały ciekawostek..

 

Zamieniłem stockowy silnik kwa na silnik tornado high torque, na singlu często strzela mi burstem a rof jest w &*^% wysoki.

Dzieje się to wszystko przy sprężynie M130 i tłoku 15 shs, rozumiem, że silnik za mocny a sprężyna za słaba i dlatego tak się dzieje ?

Link to post
Share on other sites

Tak.

 

Wcześniej miałem stockowy silnik + mosfet z ab i te samo lipo, ale zmieniłem na tornado ponieważ mi się silnik grzał w cholerę po 1 low capie, na tornado tego nie ma. Ta sama sytuacja ma miejsce w mojej 2 emce, ale tam jest SP90.

 

Przy tornado obecnie nie używam mosfeta.

Link to post
Share on other sites

Koledzy, wiem ,że temat o m4 KWA (nie chce zakładać nowego jak tu wrze rozmowa) ale czy ktoś wymieniał cylinder z stocka na 0 w KWA LMT Defender Patrol RIS i jest w stanie napisać jaka różnica ??

 

W mojej był wymieniany , ciężko powiedzieć jaka była różnica , bo było robione kilka innych rzeczy jeszcze...W każdym bądź razie na setupie cylinder typ 0 ,lufa promyk 470mm guma zielona, sp130, tłok shs~14 zębów + głowica wzmocniona POM (to była chyba g&g niebieska), Poldeck wyciągnął stabilne 518 fps, strzelała bardzo daleko,tak daleko ,że miałem wyrywkowe chronowania często :)

Link to post
Share on other sites

Gumka, najlepiej zielona G&G, sprężyna M120 da Ci moc ok 450-460fps, M130 ok 500fps - wszystko zależy od producenta oraz innych części, jakie zastosujesz.

 

A jeśli wymieniłbym tylko gumkę i sprężynę? Mogę liczyć na jakiś nieznaczny wzrost osiągów? Głównie chodzi mi tutaj o zasięg.

 

Ja posiadam Li-Po 7.4V 2200mAh 20C więc chyba problemów większych nie powinno być.

 

W przypadku korzystania z P&J 0,25, których załóżmy nie uda mi się wykorzystać do końca, jakie koszty mogę ponieść na naprawę i jakich części?

 

Chcę się dowiedzieć w sumie najważniejszych rzeczy by nie wydać pieniędzy na replikę, która zaraz po rozpakowaniu przestanie strzelać, a że kupuję ze swoich długo zarabianych pieniędzy, jestem ostrożniejszy :D

Edited by WszystkoZajęte
Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za pomoc, jak będę miał kasę to myślę, że spróbuję tego rozwiązania. A mam jeszcze pytanie dotyczące bebechów i zasilania: Czy pakiet li-po 7,4V 45C DualSky pociągnął by sprężynę SP130 Guardera przy założonym mosfecie shark v.2 ? Zastanawiam się właśnie na przejście na sp130 tylko jak by ten pakiecik nie dał rady to trudno mi będzie znaleźć jakąś 11,1V, która by weszła do kolby SF. Gdzieś również usłyszałem, że przy mocniejszych sprężynach poleca się usunięcie łożyskowania z albo prowadnicy abo z głowicy tł. (tak aby nie było na obu, tylko na jednym). Czy to prawda ?

 

P.S Przy wymienionym tłoku i głowicy tłoka na SHS i Ultimate, chyba bez obaw mógł bym sp130 włożyć ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...