Guest Rengi Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Ale jaka gwarancja jak chcesz zmienić springa....?Nie znam sklepu co da Ci gwarancję na GB jak wsadzisz tam sp140 czy sp150... Quote Link to post Share on other sites
BlackShaman Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Może dadzą gwarancje tylko na kilka miesięcy.Lecz na pewno będą wymagać dodatkowych wymian w GB tak jak to przy M130 AsgShop zażądał dodatkowo zmiany zębatek co według forumowiczów obeznanych z marką KWA jest stratą kasy. Faktycznie.Pisałeś,że kupujesz Patrola :] Jakoś mam tak,że szczegóły Mi umykają. Quote Link to post Share on other sites
Jaszcząb Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Hej. Chcę wkrótce kupić batkę lipo 11.1 V do mojej KWA'czki. Będę wymieniał tłok na tłok na SHS z 14 stalowymi zębami i głowicę tłoka na łożyskowaną metalową SHS. Upatrzyłem sobie taki pakiet: http://asg.warszawa.pl/czesci-i-akcesoria/akumulatory/11-1-v/p,pakiet-lipo-2200mah-11-1v-35-70c-turnigy,1917.html Z tego co czytałem eMki KWA dają radę na lipo 11.1 V po wymianie tłoka. Ale wyczytałem również, że "im większa wartość C, tym większy ROF. Tu jest aż 35 - 70 C. Chce się więc upewnić. Czy GB KWA nie będzie miał problemu z tą batką? Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Silnik nie wezmie więcej prądu niz jest wstanie wziąść. Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 ... Ale wyczytałem również, że "im większa wartość C, tym większy ROF. Tu jest aż 35 - 70 C. Chce się więc upewnić. Czy GB KWA nie będzie miał problemu z tą batką? C to wartość graniczna poboru prądu, której nie można przekroczyć aby nie uszkodzić pakietu. W tym przypadku wartość graniczna wynosi 77A przy 35C, a więc pakiet ma bardzo spory margines bezpieczeństwa. Z baterią jest tak jak napisał mój poprzednik czyli wartość stała to napięcie czyli V wynoszące w tym przypadku 11.1V, a silnik weźmie sobie tyle prądu ile będzie potrzebować czyli np. 5A i nie ma znaczenia, że bateria potrafi dostarczyć więcej prądu. Wpływ na ROF ma napięcie pakietu, a nie prąd. W tym przypadku uzyskasz dużą szybkostrzelność. Warto zatem wymienić stockowy tłok, o ile jeszcze tego nie uczyniłeś. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 @Jaszcząb wymiana prowadnicy jest zbędna, w stocku siedzi bardzo solidna :) Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 @Malvin i tak i nie. Ani napięcie nie jest stałe w różnych stadiach rozładowania pakietu (100% - 4.2V/cela, 50% - 3.7V etc), ani nie jest stałe przy poborze prądu (opór wewnętrzny źródła jest niezerowy). Jak się ma parametr C do rofu? http://forum.wmasg.pl/topic/19780-pakiety-lipo/page__st__1920#entry1698413 (jak coś tam pominąłem/źle napisałem, poprawić proszę). Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 @up Lipo ma bardziej płaska charakterystyke rozładowywania niz NiHM itd. dlatego spadek rofu jest o wiele mniejszy. Pamiętaj ze trzeba tez wykonywać pomiary pod obciążeniem.Co ma rof do C? A to, że silnik powinnien dostac powiedzmy 30A a dostaje 20A to nie pracuje z całą skutecznością prawda? Quote Link to post Share on other sites
Jaszcząb Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 (edited) Ok, dzięki wam za rady. :icon_smile: @Jaszcząb wymiana prowadnicy jest zbędna, w stocku siedzi bardzo solidna :icon_smile: Wiem, ja wymieniam głowicę tłoka, nie prowadnicę, na metalową łożyskowaną SHS. :icon_smile: Będę wymieniał tłok na tłok na SHS z 14 stalowymi zębami i głowicę tłoka na łożyskowaną metalową SHS. Edited August 4, 2012 by Jaszcząb Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 @virusotron Nic o płaskiej charakterystyce nie pisałem ani nie porównywałem Ni-XX do Li-Po. Spadek napięcia, o którym pisałem, następuje w skutek pobierania prądu z baterii - czyli napięcie pod obciążeniem, o którym wspomniałeś. Jeśli silnik potrzebuje 30A, to pociągnie 30A, tylko spadek napięcia może być duży i po primo silnik nie ruszy (bo za małe napięcie) i po secundo pakiet pójdzie się *** bo napięcie spadnie poniżej bezpiecznej wartości. Jak się ma do tego parametr C, już raz opisałem - wejdź w link z mojego poprzedniego postu i przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Btw robimy niezły OT. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Na usprawiedliwienie mogę napisać ze była 5 rano ;D Spadek będzie mniejszy im pakiet będzie wydajniejszy lub większy. dla Lipo graniczna wartość to 3v bez obciążenia (z obciążeniem to ok 2,6v) Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Taki mały ciekawostek.. Zamieniłem stockowy silnik kwa na silnik tornado high torque, na singlu często strzela mi burstem a rof jest w &*^% wysoki. Dzieje się to wszystko przy sprężynie M130 i tłoku 15 shs, rozumiem, że silnik za mocny a sprężyna za słaba i dlatego tak się dzieje ? Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Pozostaje jeszcze kwestia baterii jakiej używasz. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 11,1 30c Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Stawiam na zbyt mocny silnik w stosunku do sprężyny. Jeżeli wierzyć danym technicznym, może on pociągnąć M170, więc przy M130 nawet się nie zająknie :wink: Quote Link to post Share on other sites
Miszczo Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Ja mam tak na zwykłym silniku i baterii 11.1V 25-35C 2200mAh. Na singlu nie ogarnia czasem semi i załącza się auto. Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 parkie - czy przed wymianą silnika używałeś tej samej batki? Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Tak. Wcześniej miałem stockowy silnik + mosfet z ab i te samo lipo, ale zmieniłem na tornado ponieważ mi się silnik grzał w cholerę po 1 low capie, na tornado tego nie ma. Ta sama sytuacja ma miejsce w mojej 2 emce, ale tam jest SP90. Przy tornado obecnie nie używam mosfeta. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Koledzy, wiem ,że temat o m4 KWA (nie chce zakładać nowego jak tu wrze rozmowa) ale czy ktoś wymieniał cylinder z stocka na 0 w KWA LMT Defender Patrol RIS i jest w stanie napisać jaka różnica ?? Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Koledzy, wiem ,że temat o m4 KWA (nie chce zakładać nowego jak tu wrze rozmowa) ale czy ktoś wymieniał cylinder z stocka na 0 w KWA LMT Defender Patrol RIS i jest w stanie napisać jaka różnica ?? W mojej był wymieniany , ciężko powiedzieć jaka była różnica , bo było robione kilka innych rzeczy jeszcze...W każdym bądź razie na setupie cylinder typ 0 ,lufa promyk 470mm guma zielona, sp130, tłok shs~14 zębów + głowica wzmocniona POM (to była chyba g&g niebieska), Poldeck wyciągnął stabilne 518 fps, strzelała bardzo daleko,tak daleko ,że miałem wyrywkowe chronowania często :) Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 (edited) Gumka, najlepiej zielona G&G, sprężyna M120 da Ci moc ok 450-460fps, M130 ok 500fps - wszystko zależy od producenta oraz innych części, jakie zastosujesz. A jeśli wymieniłbym tylko gumkę i sprężynę? Mogę liczyć na jakiś nieznaczny wzrost osiągów? Głównie chodzi mi tutaj o zasięg. Ja posiadam Li-Po 7.4V 2200mAh 20C więc chyba problemów większych nie powinno być. W przypadku korzystania z P&J 0,25, których załóżmy nie uda mi się wykorzystać do końca, jakie koszty mogę ponieść na naprawę i jakich części? Chcę się dowiedzieć w sumie najważniejszych rzeczy by nie wydać pieniędzy na replikę, która zaraz po rozpakowaniu przestanie strzelać, a że kupuję ze swoich długo zarabianych pieniędzy, jestem ostrożniejszy :D Edited August 20, 2012 by WszystkoZajęte Quote Link to post Share on other sites
Hellelvis Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 Odnośnie sprężyny - możesz wysłać replikę do sklepu w którym ją kupiłeś, wtedy po wymianie nie tracisz gwarancji (a jedynie ją pokaźnie skracasz :P ) U mnie po wymianie gumki (G&G + dystanser typu h) i lufy na promyka musiałem przerzucić sie na kulki 0.28. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Dzięki wielkie za pomoc, jak będę miał kasę to myślę, że spróbuję tego rozwiązania. A mam jeszcze pytanie dotyczące bebechów i zasilania: Czy pakiet li-po 7,4V 45C DualSky pociągnął by sprężynę SP130 Guardera przy założonym mosfecie shark v.2 ? Zastanawiam się właśnie na przejście na sp130 tylko jak by ten pakiecik nie dał rady to trudno mi będzie znaleźć jakąś 11,1V, która by weszła do kolby SF. Gdzieś również usłyszałem, że przy mocniejszych sprężynach poleca się usunięcie łożyskowania z albo prowadnicy abo z głowicy tł. (tak aby nie było na obu, tylko na jednym). Czy to prawda ? P.S Przy wymienionym tłoku i głowicy tłoka na SHS i Ultimate, chyba bez obaw mógł bym sp130 włożyć ? Quote Link to post Share on other sites
Hellelvis Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Bez obaw. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Ok, to teraz zostaje pytanie czy ten Li-po pociągnie sp130. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.