majkiki Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Witam! Mam w planach tuning mocowy lmt defender 16 i mam zamiar wsadzić do niej http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=102 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=126 i tu się pojawia problem bo nie wiem jaką głowicę tłoka: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2698 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2563 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=398 Chcę żeby wszystko ładnie grało ;) Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Możesz określić jaką prędkość początkową ma osiągać wystrzelona kulka ? Quote Link to post Share on other sites
bronix Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Poza promykiem i KM Head jaką preckę warto wstawić do KWA? 509mm. Ja mam w swoim guardera 6.02 i skupienie bardzo dobre na kulkach G&G 0.28 .Jak sie zdecydujesz to niestety zapomnij o tanich kulkach typu PJ i inne . Quote Link to post Share on other sites
majkiki Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Możesz określić jaką prędkość początkową ma osiągać wystrzelona kulka ? Ok 480+ Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Nie wiem po co Ci wszystko systemy. Ich części wcale nie są najlepsza, ale nie zaprzeczę, że nie jest to górna półka. Głowica ultimate, tłok shs, głowica cylindra SHS- proponuję zmienić, bo często pęka. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 To pokaż mi proszę lepszy zestaw cylindra niż Systema... Dobra, skoro chcesz mieć wszystko fajnie i dobrze zrobione: Spring Guardera, Systema wcale nie jest na tym polu taka dobra Tłok chyba SHS z zębami metalowymi, tylko bierz pod uwagę że przy zacince mogą polecieć Ci zęby na zębatkach, a nie na tłoku Co do głowicy tłoka: najlepsza jest ta systema cicha, którą podałeś, tylko jest tak, że nie pasuje ona do stockowej głowicy cylindra. Nie kupuj aluminiowej głowicy tłoka, przy sprężynie M140 ja bym już wymienił głowicę cylindra, bo są już znane przypadki pęknięcia jej na takim springu (jest plastikowa). Także najlepiej byłoby założyć tam cichą głowicę, pewnie systemy, skoro chcesz mieć trwale i dobrze zrobione. Tylko że Systema nie produkuje już takich głowic, cichych, mosiężnych ze zderzakiem minimalizującym drgania. Teraz jest Systema Energy która nie ma żadnego amortyzatora. Ale, widziałem na komisie właśnie taki zestaw o którym mówię, o tutaj: http://wmasg.pl/pl/consignment/show/399098 możesz się do tego gościa odezwać, jest to najlepsze co możesz wrzucić do tej repliki. I nie ma bata żeby Ci coś walnęło. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 @ majkiki - skoro replika ma generować 480+ fps to nie ma potrzeby montażu M140. W zupełności wystarczy Guarder SP130, który pozwoli osiągnąć pułap ca. 500 fps. Dzięki temu nie musisz wymieniać stockowego silnika, przynajmniej nie od razu. Do tego aluminiowy lub POM'owy tłok SHS'a z 14 stalowymi zębami. Możesz śmiało zamontować płaską głowicę tłoka, szkielet spokojnie to wytrzyma. I w tym przypadku również nie ma większego znaczenia czy będzie ona aluminiowa czy POM'owa. Najważniejszy jest oring, który ma zapewnić odpowiednią szczelność. Głowicę cylindra możesz zostawić stockową, albo wymienić na jakąś aluminiową. Ostatnio zakładałem niebieską Ultimate, która bez problemu daje radę. Jeżeli lufa wewnętrzna ma długość ponad 450mm to warto również wymienić cylinder na typ 0. Przy okazji wymień stockową gumkę na np. zieloną G&G + dystanser typu H. No i kulki to co najmniej 0.28g :D Części znajdziesz na taiwangun, specshop, taktyczny, azteko - to tak na marginesie. Quote Link to post Share on other sites
majkiki Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Znaczy się mòj wybòr był trochę podyktowany dostępnością części. Początkowo myślałem nad tłokiem shs ale gdzieś słyszałem że zęby są strasznie plastyczne. Gumka hu idzie czarna systemy ;D Dzięki za rady coś pokombinuje Quote Link to post Share on other sites
SHERWIN Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Koledzy takie pytanie czy biega ktoś na ASG/KWA z sprężyna M150 tłokiem z metalowymi zębami i baterią 11.1? Jak sprawa wygląda z tą konfiguracja i po pewnym czasie użytkowania? Quote Link to post Share on other sites
Marcin_Modzel Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Mi się dziś dla odmiany rozkleiła głowica cylindra. Przy ~480fps. Quote Link to post Share on other sites
Sabald Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Ja bym się Cb bał jak Ty z m150 chcesz 11 pakować czyli masz zamiar na full auto z tego siać?! Jak m130 daje niekiedy ok 500fps to strach się bać co po tej m150 się można spodziewać... Quote Link to post Share on other sites
SHERWIN Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Na full auto nie. Mam zamiar zrobić wersje do działań Marksmana i walić tylko na semi. inna bateria niż 11.1 podejrzewam ze na m150 będzie miała problemy. A o wygląd części pytam do czasie użytkowania większym niż pół roku czy coś zaczęło się psuć i jak wyglądają zębatki Jeżeli moc będzie zbyt duża wymienię sprężynę na słabszą. Planuje potem dać ASCU i zablokować tylko na semi układ Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 (edited) Na full auto nie. Mam zamiar zrobić wersje do działań Marksmana i walić tylko na semi. inna bateria niż 11.1 podejrzewam ze na m150 będzie miała problemy. A o wygląd części pytam do czasie użytkowania większym niż pół roku czy coś zaczęło się psuć i jak wyglądają zębatki Jeżeli moc będzie zbyt duża wymienię sprężynę na słabszą. Planuje potem dać ASCU i zablokować tylko na semi układ Przy wymianie samej spreżyny na 150, cała reszta wytrzyma. Pod warunkiem, że będzie lipo 7,4 i auto (wiem jak to brzmi), lub lipo 11,1 i tylko single. Przy standardowych cześciach KWA, zmieniony tylko cylinder na "zero", dobrze poskładanych, spodziewaj się fpsów koło 600. 550 fps, w tej konfiguracji, to kiepski wynik. Ja na nowej 130, miałem 515. Teraz się już troszkę ubiło, i jest 500, co jest wartością i tak dużą, jak na parasnajperkę z semi... Edited March 12, 2013 by ravkill Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 Przy SP150 pójdzie na dzień dobry tłok i głowica cylindra, mister ravkill.. ta tłoka wytrzymać powinna, ale to absolutnie bez sensu. poza tym silnik może strasznie mulić na sp150 (jeszcze na 7,4!) Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 przy 7,4v i M150 to silnik nie ruszy. Już przy M140 guardera i 11,1v jest ostra zamuła. Oczywiście mówie przy stokowych zębatkach które mają przełożenie 18:1 jak się nie myle. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 mylisz się, mają bodaj 22:1 (Torque-Up) Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 No nie byłem pewien dzięki za poprawienie, ale wiem jak wygląda strzał przy M140 i 11,1v i szalu nie ma, silnik się już mocno męczy przez co zużywa więcej prądu i się grzeje. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted March 12, 2013 Report Share Posted March 12, 2013 Zębatki są świetne, ale silnik to nie to... Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 Przy SP150 pójdzie na dzień dobry tłok i głowica cylindra, mister ravkill.. ta tłoka wytrzymać powinna, ale to absolutnie bez sensu. poza tym silnik może strasznie mulić na sp150 (jeszcze na 7,4!) hmm, na forum KWA twierdzą co innego. Ale się sprzeczać nie będę. Fakt że przy LIPo 11,1 25c to na pewno prawdę piszesz, a przy 7,4 będzie to działać delikatnie mówiąc "mułowato". Tak wiec racja, co do "sens żaden" Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Przy wymianie samej sprężyny na 150, cała reszta wytrzyma. Pod warunkiem, że będzie lipo 7,4 i auto (wiem jak to brzmi), lub lipo 11,1 i tylko single. Przykro mi, ale przy wymianie samej sprężyny na 150, cała reszta nie wytrzyma. Kilka elementów polegnie prawie od razu, kilka chwilę później, Przy standardowych cześciach KWA, zmieniony tylko cylinder na "zero", dobrze poskładanych, spodziewaj się fpsów koło 600. 550 fps, w tej konfiguracji, to kiepski wynik. Ja na nowej 130, miałem 515. Teraz się już troszkę ubiło, i jest 500, co jest wartością i tak dużą, jak na parasnajperkę z semi... Znowu mi przykro, ale tak się nie da. Wymiana tylko cylindra (w CQR) i sprężyny nie wystarczy. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 (edited) Znowu mi przykro, ale tak się nie da. Wymiana tylko cylindra (w CQR) i sprężyny nie wystarczy. hmm, mi tęż jest przykro, ale mi wymiana cylindra i sprężyny wyraźnie wystarczy. Mam, strzelam, przemieliłem 6000 tysięcy i naprawdę mi przykro, że działa. W dodatku sprzedawca daje pełną gwarancję, i dlatego, niektórym jest naprawdę przykro, że więcej nie zarobią.. Nie skladam potworów, typu 600 fps., ale jeśli komuś do szczęścia wystarczy 500 fps, to spring 130 i cylinder zero w zupełności wystarczy. Zresztą, polecem rejestrację na forum KWA. Pisanie tutaj, wybitnie nie ma sensu, bo wszystkim jest przykro... P.S. tutaj te "głupoty" piszą: http://kwausa.com/fo...showtopic=10107 Propoponuję zawnioskować o bana dla eksperta od tuningu KWA. Oczywiście na tamtym forum. Powód - Nie zgadza się bowiem to z "prawdami" wmasg.. W dodatku, prawda, jak wiadomo, występuje w wielu opcjach. Jest : a) prawda, b) tyż prawda c) gó*no prawda.. Każdy swoją wybiera. Edited March 17, 2013 by ravkill Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Mi się dziś dla odmiany rozkleiła głowica cylindra. Przy ~480fps. Hmm, a jaka bateria? pewnie LIPO 3s z 30 C... i full auto Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 (edited) Ravkill jakbyś uważnie przeczytał temat to byś wiedział, że głowica cylindra to newralgiczny punkt GBv 2 i powtarzałem to kilka razy i powtórzę jeszcze raz: wymienić na głowicę w pełni zrobioną z alu lub innego metalu. Mi raz padła przy 350 fpsów na lipo 7.4 i drugi raz przy 450 na tym samym lipo więc jak widać nie ma tu reguły. Dodam, że silnik KWA muli na m130, nie wiem czy dałby radę na m140 może na mocniejszym lipolu. Teraż używam 11.1 2000mah 20c. Gb wypodkładkowany. Edited March 17, 2013 by maczo007 Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Witam, mam małe pytanie. Chciałbym po kupnie tej repliki: http://taktyczny.com/repliki-asg/m16-m4-i-pochodne-pl/karabin-m4-cqr-mod1-kwa-usa.html mieć stabline 450-460Fps, gdzieś czytałem, że sama wymiana cylindra daje spory skok, ponieważ KWA robi tą emkę typowo pod CQB. Tak więc lepiej wymienić springa+tłok+ głowicę tłoka, czy sam cylinder i i głowica tłoka da podobny efekt? Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 450= spring guarder m120, cylinder typ 1 bo taki jest chyba odpowiedni do tej lufy. Dla świętego spokoju zmień tą głowice tłoka i cylindra. Nie da to więcej fpsów ale jak pisałem wyżej - bezawaryjną pracę gb. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.