Driver2503 Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Hey hey. Mam pytanie czy ktoś wymieniał już Dysze w KWA ? moja ma ogromne nieszczelności zastanawiam się nad zmianą i nie wiem na jaką . zadaję szybkie pytanko gdyż nie mam czasu na ponowne przeczytanie całego tematu . Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 29, 2016 Report Share Posted November 29, 2016 Jeśli wywalisz stockową dyszę to musisz też pozbyć się komory HU i wymienić korpus (bo w KWA nie da się zamontować jednoczęściowej komory). Nie pamiętam już czy to dysza ma frez który ją "naprowadza" na komorę czy komora ma frez pod dyszę, wiem że dysza jest nietypowa. Quote Link to post Share on other sites
Ajwory Posted December 13, 2016 Report Share Posted December 13, 2016 Heloł, W swojej KR9 ostatnio wymieniłem sprężynę na 120 Guardera i gumkę na zieloną G&G. Wszystko ładnie, ale skupienie i powtarzalność pozostawia dalej trochę do życzenia, dlatego chyba teraz przyjdzie kolej na Promka 363 (schowa się w tłumik). Pytanie które do was mam, to czy przy okazji wstawienia lufy warto było by się rozejrzeć za czymś jeszcze? Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted April 24, 2017 Report Share Posted April 24, 2017 Panowie potrzebuje waszej pomocy. Jestem posiadaczem kilku emek KWA od paru dobrych lat i ostatnio postanowiłem złożyć typową replikę wyborową na bazie M4 KWA LMT. Otóż zamontowałem: - tłok shs ze stalową szczęką, - głowicę cylindra czerwoną SHS+sorbo (ustawione AoE jak należy) - cylinder typu 1 (stock KWA), - sprężyna core m140, - silnik UTU Element, - gumka hop up zielona G&G zrobiona na flat hop, - dystanser flat hop maple leaf czarny i - lufa edgi 6.00 500mm bez portowania. Całość generuje przyzwoite fps - 545fps z wahaniem +/- 4 fps. Problem jest taki że skupienie jest kiepskie (co któraś trafia w kartkę A4 z 50m zarówno na lufie edgi jak i na km head). Zauważyłem że kulka na przemian jest podkręcana powiedzmy odpowiednio a kolejna już słabiej przez co szybciej opada i tak na zmianę (raz do góry raz na dół). Testowane na kulkach g&g 0.30g i guarder 0.36g. Magi to oczywiście mid capy KWA. Podobne objawy były w replice o podobnej konfiguracji (tyle że stockowa głowica cylindra, gumka niebieska madbull, lufa promyk 6.03 380mm) zrobionej na 500fps (strzelane na 0.28g&g oraz 0.30g&g). Jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam że w obu wypadkach zestaw cylindra jest szczelny. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Na moje oko to coś z podkręcaniem masz. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 26, 2017 Report Share Posted April 26, 2017 Chronowałeś kilka kolejnych strzałów? Nie masz skoków fps? Quote Link to post Share on other sites
dybo Posted April 27, 2017 Report Share Posted April 27, 2017 Jedna z tych replik chronowalem i skoki były jak napisałem +/- 4 fps. Może objętość cylindra jest za mała/duża (zarówno do lufy 6.03 380 mm i 6.00 500mm używam stockowego cyl kwa typu 1)? Quote Link to post Share on other sites
m1xer Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Idzie kupić gdzieś nowy szkielet gb do KWA? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Proshop KWA po drugiej stronie jeziora. Quote Link to post Share on other sites
m1xer Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Niestety "out of stock" Quote Link to post Share on other sites
sirdagor Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 (edited) Zastanów się czy lepiej nie kupić już cnc w tej cenie ... https://www.airsoftw...and-screws.html http://www.airsoftsp...=1643&limit=100 Edited June 29, 2017 by sirdagor Quote Link to post Share on other sites
m1xer Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 Widziałem te linki, z tego co rozumiem są to używki, a taki to sam posiadam - szukam nowego/innego gdyż (może po 4 demontażach) zerwał się gwint śruby zaraz pod dysza. Co do cnc to chętnie, tylko np taki retro arms nie robi wersji z "wycięciem" na uszy od uppera. Pozostaje jeszcze SHS CNC http://www.asg.warsz...ozowy,9512.html Teoretycznie powinien pasować i jak nie znajdę oryginalnego to chyba będę sprawdzał organoleptycznie :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 Spróbuj naprawić gwint. :P Quote Link to post Share on other sites
Robak Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 Ostatnio nabyłem replikę SR10, już jest po chrzcie "bojowym". W zasadzie póki co stock z czarną gumką systemy, póki co jestem zadowolony z wyboru:) Pytanie mam natomiast odnośnie przyszłości, myślę że celować będę w fps około 490. Czy biorąc pod uwagę stockową lufę 6.05 zauważalna będzie poprawa skupienia przy lufie prometheusa/km head (dla 490 fps) czy żeby znacząco poprawić skupienie należy iść w PDI (która już jest na prawdę droga:)). Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 Ostatnio nabyłem replikę SR10, już jest po chrzcie "bojowym". W zasadzie póki co stock z czarną gumką systemy, póki co jestem zadowolony z wyboru:)Pytanie mam natomiast odnośnie przyszłości, myślę że celować będę w fps około 490. Czy biorąc pod uwagę stockową lufę 6.05 zauważalna będzie poprawa skupienia przy lufie prometheusa/km head (dla 490 fps) czy żeby znacząco poprawić skupienie należy iść w PDI (która już jest na prawdę droga:)). Kazda topowa lufa da poprawe skupienia, od Prromyka w gore bedzie lepiej niz na stocku. Co do tuningu to 130 guardera, tlok, silnik, mosfet i kable. Powinno byc spokojnie powyzej 500. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 Panowie potrzebuje waszej pomocy. Jestem posiadaczem kilku emek KWA od paru dobrych lat i ostatnio postanowiłem złożyć typową replikę wyborową na bazie M4 KWA LMT. Otóż zamontowałem: - tłok shs ze stalową szczęką, - głowicę cylindra czerwoną SHS+sorbo (ustawione AoE jak należy) - cylinder typu 1 (stock KWA), - sprężyna core m140, - silnik UTU Element, - gumka hop up zielona G&G zrobiona na flat hop, - dystanser flat hop maple leaf czarny i - lufa edgi 6.00 500mm bez portowania. Całość generuje przyzwoite fps - 545fps z wahaniem +/- 4 fps. Problem jest taki że skupienie jest kiepskie (co któraś trafia w kartkę A4 z 50m zarówno na lufie edgi jak i na km head). Zauważyłem że kulka na przemian jest podkręcana powiedzmy odpowiednio a kolejna już słabiej przez co szybciej opada i tak na zmianę (raz do góry raz na dół). Testowane na kulkach g&g 0.30g i guarder 0.36g. Magi to oczywiście mid capy KWA. Podobne objawy były w replice o podobnej konfiguracji (tyle że stockowa głowica cylindra, gumka niebieska madbull, lufa promyk 6.03 380mm) zrobionej na 500fps (strzelane na 0.28g&g oraz 0.30g&g). Jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam że w obu wypadkach zestaw cylindra jest szczelny. Tak czy siak, zbyt pojemny cylinder. Do takiej lufy typ2. Cała reszta będzie leżeć po stronie systemu hu. Ostatnio nabyłem replikę SR10, już jest po chrzcie "bojowym". W zasadzie póki co stock z czarną gumką systemy, póki co jestem zadowolony z wyboru:)Pytanie mam natomiast odnośnie przyszłości, myślę że celować będę w fps około 490. Czy biorąc pod uwagę stockową lufę 6.05 zauważalna będzie poprawa skupienia przy lufie prometheusa/km head (dla 490 fps) czy żeby znacząco poprawić skupienie należy iść w PDI (która już jest na prawdę droga:)). Tak jak wyżej Nath mówi, SP130 da okolice 500fps. Dodałbym do tego sorbopad+neopad, dyszę oraz gumkę i zainwestował we flathopa. Co do luf - Guarder, Systema już są lepsze od stocka. Madbull Steelbull jeszcze lepszy. IMO dopiero po przejściu na prometheusa zobaczyć diametralną różnicę. PDI/EdGI to high end, imo jeśli airsoft Cię wciągnął i masz możliwość finansową to nie idź na kompromisy tylko buduj możliwe najlepszą replikę na *najlepszych częściach. *nawet najlepsze części trzeba ze sobą dopasować i wszystko odpowiednio poskładać. Quote Link to post Share on other sites
Robak Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 (edited) Dzięki za porady:) Odnosnie kompromisów to podobne zdanie sobie wyrobilem;) Mam pytanie odnosnie maksymalnej dlugosci lufy. Stockowo jest 425 zakladajac, ze poza edgi nie dostane takiej dlugosci, wezme tlumik dzwieku aby schowac lufe. Tlumik ma 15cm, czy lufa ca. 575 nie bedzie za dluga na m4ke? Zakladam ze cylinder bedzie wymieniony. Edited December 28, 2017 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 (edited) A nie możesz tego sam zmierzyć? Tak będzie po prostu najlepiej. Zmierz aktualną lufę, zobacz gdzie w lufie zewnętrznej się kończy. Zmierz odległość od tego punktu do końca tłumika, zsumuj z aktualną długością lufy wewnętrznej i wsio. Edited December 19, 2017 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Robak Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 (edited) Nie o to mi chodzi, moj blad:) To ze jakas spasuje dlugoscia to wiem. Problem jaki jest(moze byc) to stosunek dlugosci lufy do pojemnosci tloka, jesli ten ma ograniczona objetosc w GB. Gdzies na forum mi mignelo ze maksymalna sensowna dlugosc lufy w m4 to iles, nie pamietam teraz ile dokladnie. Edited December 19, 2017 by Robak Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Typ repliki nie ma w sumie większego znaczenia. Pewnie pomyłka, ale dla jasności - chodzi o pojemność cylindra. Powinieneś wkładać najdłuższą lufę jaką się da, tak aby nie wystawała. Ewentualnie żeby nie robiła problemów z manewrowaniem dla tego do cqb używa się krótkich, a do lasu dłuższych. Zależy też oczywiście jaka to jest replika, szturm przeważnie 350-450mm (zaokrąglam), cqb 200-300mm, snajpa 500+. Nie ma reguły, co kto lubi i co kto uważa za słuszne. To aspekt indywidualny, jest jeszcze techniczny - dłuższa lufa = więcej fps i większy zasięg. Skupienie? IMO długość lufy też jest istotna, ale bardziej istotny jest tu jej przekrój i jakość. Abstrahuję już od gumki, systemu podkręcania i całej reszty komponentów. To jaką chcesz replikę zależy tylko od Ciebie. Do emki możesz wrzucić nawet metrową lufę jak będziesz chciał. Ale tak jak mówisz, może pojawić się problem z dawkowaniem powietrza. Quote Link to post Share on other sites
Robak Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Dzięki wallop, w takim razie powoli zacznę kompletować podzespoły. Skoro jesteśmy przy temacie, Twoim (subiektywnym) zdaniem pod m4 480fps warto inwestować w PDI 6.01mm zamiast promyka? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Nie chodzi o to czy warto czy nie. Jeśli cię stać to bierz PDI. Ja w szturmiakach używam głównie promyków 6.03. Różnice w cenie PDI vs Promyk przeznacz sobie na coś innego. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 (edited) Ja wszędzie używam natomiast luf edgi 5.98 :icon_smile: Chcesz PDI/EdGI - kupuj. Warto. Chcesz Promyka - kup, warto Chcesz Steelbulla - kupuj, warto Każda z tych luf jest warta uwagi, jakość rośnie wraz z ceną. Nie bój sie o zacinkę przy 5.98 :icon_smile: Na dobrych kulkach nic się nie dzieje. Dobór lufy pod fps'y też jest błędem. Ja nawet przy 370fps'ach mam edgi :P Dla mnie po prostu nie ma lufy, która da lepszy efekt. Kłócić się można jedynie o materiał. Edited December 20, 2017 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 No jakby nie patrzeć, w testach: pdi, edgi i promyka, edgi 5,98mm dało najlepsze skupienie. Tyle tylko, że nie każdy użyszkodnik wie co to dobre kulki, a nawet jeśli takowe kupi, to nie pomyśli żeby lufkę od czasu do czasu wyczyścić i wtedy jest buba i fama o zacinkach. W takich wypadkach lepszy jest promyk, który jest najbardziej debiloopdorny (najwięcej wybacza, ciężko zarysować). Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Także jestem za EdGI. Jedyne co mnie boli to ta miedź... marzy mi się stalowe EdGI 5.98 <3 Mam 509mm PDI 6,01 i 500mm EdGI 5.98mm - różnica dla mnie spora. Tak jak na te 50-60m jest to bez różnicy bo i tu i tu trafiam 10/10 tak w przypadku strzelania na 80m+ jest już spora różnica. Do tego 5.98 dodaje fps'y ze względu na mniejszą średnicę, a co za tym idzie większe ciśnienie. Dźwięk wystrzału szczelnej repliki z lufką 5.98 także marzenie. Kulki imo są nawet ważniejsze niż lufa. Już w stock lufie jest kolosalna różnica pomiędzy np rocketsami, a g&g. A precka... Po montażu lufy precyzyjnej kiepską jakość kulek widać jeszcze bardziej. Dopiero zgranie precki z dobrymi kulkami daje zadowalający efekt. Co mi po precce, jak rocketsy są źle wyważone i skręcają? Tak samo co mi po zajebistych kulkach jak mam stock lufkę? Kto pakuje HPA do boyi? :D Trzeba się wykazać zdrowym rozsądkiem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.