Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

"AEG" - P90TR Marui - upgrade


Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Czy próbował ktoś napędzenie P90-tki baterią Li-Poly? Czy jest taka opcja żeby wpakować w to maleństwo pakiet 11,1V?

 

http://cgi.ebay.com/2-X-Mystery-RC-2200mah...p3286.m63.l1177

 

Wchodzą ciasno, ale po obraniu z folii daje radę. Kilka P90 w Poznaniu na tym śmiga i to śmiga pięknie.

 

Aha- na stokowej sprężynie może zeżreć tłok z powodu zbyt wysokiego ROFu.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za opinię! Właśnie zastanawiałem się nad tymi dwoma opcjami: kolbą i ładownicą, a chciałem poznać zdanie kogoś, to widział tą "gumę" na żywo :)

Dobry,

 

Ja widziałem, guma jak guma, użytkownik P90 z tą przedłużką wrzucał sobie ze spokojem v-shapy. Ale o batce na largach można pomarzyć.. Lepsza jest przeróbka kolby względnie zainwestowanie w lipole.

 

Pozdrawiam

Antol

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kolejne testy P90 w 3 różnych konfiguracjach:

ROF mierzony na baterii 12V (Ni-mh)

Każda konfiguracja była mierzona na Lufie precyzyjnej 6.04mm o długości 247mm Systema oraz gumce HU Systemy.

 

:arrow: Konfiguracja 1:

-Stockowe łożyska

-Stockowe zębatki+antireversal

-Stockowy tłok

-Stockowa Głowica cylindra

-Stockowy Cylinder

-Stockowy popychacz

-Łożyskowana prowadnica sprężyny Huricane

-Głowica tłoka Prometheus

 

M100 Systemy= 313,6 FPS

ROF: 27 k/s

SP100 Guarder= 332 FPS

ROF: 26 k/s

-------------------------------

:arrow: Konfiguracja 2:

-Metalowe łożyska ślizgowe Huricane

-Zestaw wzmocnionych zębatek Torque Up Systema

-Stockowy tłok

-Stockowa Głowica cylindra

-Stockowy Cylinder

-Stockowy popychacz

-Łożyskowana prowadnica sprężyny Huricane

-Głowica tłoka Prometheus

 

M100 Systemy= 313,2 FPS

ROF: 29 k/s

SP100 Guarder= 330 FPS

ROF: 27 k/s

M120S Huricane= 386 FPS

ROF: 24 k/s

-------------------------------

:arrow: Konfiguracja 3:

-Metalowe łożyska ślizgowe Huricane

-Łożyskowana prowadnica sprężyny Huricane

-Łożyskowana głowica tłoka Huricane

-Stockowy cylinder

-Wzmocniony tłok - Nowa wersja Classic Army

-Mosiężna głowica cylindra Huricane

-Uszczelniona dysza Huricane

-Stockowy popychacz

-Zestaw wzmocnionych zębatek Torque Up Systema

 

M100 Systemy= 330,8 FPS

ROF: 28 k/s

SP100 Guarder= 348 FPS

ROF: 26 k/s

M120S Huricane= 402 FPS

ROF: 24 k/s

 

Od Siebie tylko dodam różnica między konfiguracją 1 i 2 jest nieznaczna w prędkości wylotowej kulki (po prostu na serię 10 strzałów wyszła inna średnia)

Natomiast dzięki zmianie zębatek i łożysk można zaobserwować wzrost ROF'u.

W konfiguracji nr1. Nie montowałem M120S Huricane z uwagi że bałem się jednak o stockowe zębatki.

 

Bardzo ładnymi wynikami natomiast można się pochwalić w konfiguracji nr3. W której widać duży ROF oraz ilość FPS co ciekawe dla sprężyny M120S Huricane w Konfiguracji nr. 2 i 3 nie zaobserwowałem zmiany w szybkostrzelności.

 

Do końca tygodnia przedstawię jeszcze dodatkowe 2 testy poszerzona o sprężyne SP110 Guardera.

 

Pozdrawiam

Antol

Link to post
Share on other sites

Ja ze swojej strony dodam, że wraz z Piratem sprawdzaliśmy zasięg jego P90 (preclufa + 365 fps/0.2g). Używając kulek 0.25 G&G zasięg skuteczny to 60 metrów (trafienie stojącego człowieka). Pytanie czy warto tuningować mocniej?

Moim zdaniem odpowiedź jest uwarunkowana terenem na jakim się prowadzi rozgrywki.

 

Ja na razie po prostu mam czas i wolę, to zrobię jeszcze dwa testy na dwóch różnych konfiguracjach ze springiem SP110 Guardera.

Tak z własnej chęci poszerzenia wiedzy sobie i innym :)

Link to post
Share on other sites

Hmm,

ja bym chciał osiągnąć około 320-340 fps'ów i jak najmocniej wyciszyć replikę, zachowując w miarę przyzwoity ROF. W jaki sposób to osiągnąć? Z jaką baterią?

12V lub Lipol.

 

Teraz troszkę trudniejsza sprawa. Możesz wymienić springa na SP100 Guardera, tylko że istnieje ryzyko że nie uda Ci się zdjąć głowicy tłoka bez go uszkodzenia. W takim wypadku lepiej z góry zaopatrzyć się w

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2236

 

I to wszystko, uzyskasz ROF w wysokości min 26 k/s oraz około 330 FPS.

Oraz oczywiście precka.

Generalnie przeczytaj post numer 115 konfiguracja nr.1

===================================

A teraz pora na kolejne dwie konfigurację:

Bateria 12v, precka oraz gumka HU,Wszystkie testy zawsze prowadzę na stockowym silniku.

 

:arrow: Konfiguracja 1:

-Stockowe łożyska

-Stockowe zębatki+antireversal

-Stockowy popychacz

-Łożyskowana głowica tłoka Huricane

-Stockowy cylinder

-Wzmocniony tłok - Nowa wersja Classic Army

-Mosiężna głowica cylindra Huricane

-Uszczelniona dysza Huricane

-Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.6 - Prometheus

 

SP110 Guarder= 378 FPS

ROF: 26 k/s

-------------------------------

:arrow: Konfiguracja 2:

-Metalowe łożyska ślizgowe Huricane

-Zestaw wzmocnionych zębatek Torque Up +antireversal Systema

-Głowica tłoka POM Prometheus

-Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.6 – Prometheus

-Dysza uszczelniona P90 Prometheus

-Wzmocniona głowica cylindra V.6 [AERO] Prometheus

-Stalowy cylinder Typu E Prometheus

-Systema - Wzmocniony Tłok Poliwęglanowy - V. 6

-Wzmocniony popychacz do gearboxa V.6 / P90 King Arms

 

M100 Systemy= 343,2 FPS

ROF: 30 k/s

SP100 Guarder= 368,6 FPS

ROF: 27 k/s

SP110 Guarder =386,4 FPS

ROF: 26 k/s

M120S Huricane= 408,2 FPS

ROF: 24 k/s

 

O ile w konfiguracji 1 można to uznać za bardzo łądny wynik natomiast w konfiguracji 2 byłem troszkę ze smucony gdyż to jest moja konfiguracja w głównej P90.

 

Jak widać przy takim wyborze części idealnie on sprawdza się do słabszych sprężyn, generalnie byłem w szoku podczas pierwszego złożenia na tych częściach po otrzymaniu wyników na 100, z wrodzonej chęci przetestowania na mocniejszych sprężynach liczyłem na o wiele większą ilość FPS, czyli dla S110 ponad 400 FPS a w przypadku 120 około 420-430 fps. Wniosek jest bardzo prosty, przy tych częściach najlepszym rozwiązaniem jest sprężyna SP100 Guardera na której można uzyskać taki magiczny wynik, co skutkuje również tym że zarówno silnik jak i wszystkie części są mniej obciążone niż jak na sprężynach SP110 i wyżej. A różnica między 20 fps to w boju praktycznie żadna różnica w odległości. No może 0,5m.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam,

 

chciałbym się dowiedzieć, jakie zębatki pasują do P90. V.2, V.3 czy jakieś specjalne do P90 - takich nigdzie nie widziałem. Mile widziane linki.

Co sądzicie o Tune Up-Kit M120 do P90? Do tego jakieś wzmocnione zębatki (jakie?), preclufa (już mam). Bateria oczywiście 9,6V.

Co sądzicie o powyższym zestawieniu tyle że z M100 Guarder'a?

 

Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o tuning, więc proszę o łagodny wyrok :-F .

 

Z poważaniem

Wiewioor

 

P.S.: Czy takie zębatki będą pasować? http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=413 Czy wytrzymają TUK M120?

Edited by Wiewioor
Link to post
Share on other sites

Yyyy... TU by wystarczyły, po co od razu STU. A najlepiej to Helikalne wziąść :)

Torque Up i Super Torque Up mają identyczną cenę. W sumie nad helikalnymi można pomyśleć, bo niewiele droższe... Duża jest różnica między STU a helikalnymi?

Chodzi mi o >te STU< i >te helikalne<.

Hmmm... czegoś nie rozumiem... Helikalne [CA] kosztują 180zł, a helikalne Super Torque Up [CA] - 170zł.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...