Said Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Ja mam u siebie 7,4 i strzela jak stockowe 9,6 moze nawet lepiej. Nie polecam 11.1 z włączonym ebb + jesli juz 11.1 to dołożenie opóźniacza do zebatki tłokowej. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 A mógłby mi ktoś dokładniej wytłumaczyć jak włączać i wyłączać EBB ? Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 (edited) Na youtube masz odpowiedź, jest pełno filmików, te od asgkilo są bardzo fajnie. Edited May 15, 2013 by Ryzbor Quote Link to post Share on other sites
xADIKx Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Jaki jest sens kupować replikę z EBB i go wyłączać? :) Quote Link to post Share on other sites
Said Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 A mógłby mi ktoś dokładniej wytłumaczyć jak włączać i wyłączać EBB ? Wyjmujesz gearbox z body( zostawiasz w chwycie pistoletowym) i odkrecasz srubke blokujacą suwadło od blow backu. Wyciagasz suwadło, zakrecasz srubke. Quote Link to post Share on other sites
zbyt Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 (edited) Jaki jest sens kupować replikę z EBB i go wyłączać? :icon_smile: ... bo ma system szybkiej wymiany sprężyny albo coś innego co zachęca do zakupu ? Edited May 15, 2013 by zbyt Quote Link to post Share on other sites
Mario88 Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Ma 3 szyny ris, baterię 9,6v, lepsze wykonanie od obecnego jg. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 15, 2013 Author Report Share Posted May 15, 2013 No i co najważniejsze- zrzut napiętej sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Ryzbor Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 A ten blowback to działa na zasadzie tłoka z "zaczepem" czy to ten cały PBB z G&G? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 15, 2013 Author Report Share Posted May 15, 2013 (edited) Tłok popycha sanki,które przesuwają suwadło.Mało awaryjny system,i jak się coś rozdupi,to padnie jedynie zaczep tych sanek,a sam gejbox będzie dalej śmigać. Edited May 15, 2013 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Foster_PL Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Wszystko jest dobre do póki się nie zepsuje, a ta replika zdaje się być bardzo dobra. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
joe86 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 (edited) Replika dobra ... póki się nie zepsuje a moja jeszcze nie zaczęła być nawet naprawiana przez serwis bo w kolejce czeka :/ Moja na 7,4 działała ok, bez grzebania w niej nie wymieniałbym na 11,1V. Edited May 16, 2013 by joe86 Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 A mógłby mi ktoś powiedzieć jak wyjąć komorę hop up ? Bo za chiny nie mogę ogarnąć. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 Wybijasz piny od gejboxa,i gniazda magazynka,wyjmujesz tylną zaślepkę z suwadłem,wyjmujesz gearbox,dociskasz w stronę lufy komorę,i przekręcasz o 90 stopni.Finito. Quote Link to post Share on other sites
Mario88 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=pMHKQzZ4IaU Powinno pomóc :icon_smile: Pamiętaj zeby trafic we wszystkie krawędzie i dziurki bo hop up nie bedzie kręcił :) Edited May 16, 2013 by Mario88 Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Dobra wszystko porobione, ale nowy problem -,-. Dziś zaczął się luzować selektor ognia (prawy). Postrzelałem, blowboja załączyłem. (jakoś nieswojo bez klekotania :) ) i przy serii odpadł mi prawy selektor ognia, sam plastik. Doradzi ktoś jak to naprawić ? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 Nakladasz i dokrecasz małym imbusem ,bodajże 1.5. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 @Nitro rozumiem że po uprzednim rozebraniu repliki ? Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 (edited) Nie, bez rozkładania. Jak obejrzysz ten selektor dokładnie to powinieneś zlokalizować na jego dole małą dziurkę, w której powinna być śrubka imbusowa. Zakładasz selektor tam, skąd odpadł i dokręcasz śrubkę. Edited May 18, 2013 by Soul reaper Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Oj i właśnie tam nie ma śrubki imbusowej (jeśli dobrze widzę) . Widzę jakby jakąś śrubkę która wypadła jakby z korytka dla niej przeznaczonego. I jest to zwykła śrubka. I dalej nie kminie jak ja to mam zakręcić skoro nigdzie nie mam punktu chwytu ? Quote Link to post Share on other sites
Said Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Poszukaj dobrze, pogłówkuj, wysil się. Wszystko da się zrobić - troche wkładu własnego. Quote Link to post Share on other sites
szymos23 Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 mam pytanie ,czy w innych gietkach (jestem pewien że kilka osób je tutaj ma) też jest tylko 340 fps a nie 370 jak podali w opisie i czy też podaje co drugą kulkę ? ogólnie warto brać tą replikę ? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 Oj i właśnie tam nie ma śrubki imbusowej (jeśli dobrze widzę) . Widzę jakby jakąś śrubkę która wypadła jakby z korytka dla niej przeznaczonego. I jest to zwykła śrubka. I dalej nie kminie jak ja to mam zakręcić skoro nigdzie nie mam punktu chwytu ? Jeżeli tak,to uratuje ciebie klej epoksydowy. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Dobra mam zrobiłem. Jednak śrubka była ale nie imbusowa tylko gwiazdkowa. Komplet śrubokrętów z biedronki mnie uratował. Ale przed zabraniem się do tego zaczęła się znowu dziać dziwna rzecz z repliką. Zamiast normalnie działać rusza tłok na 1-3 mm i takie krrkrkrkrkrk. Na semi jak przycisnę spust to słychać przez cały czas ten dziwny dźwięk. Podejrzewać zębatkę tłokową. Za jakiś czas może podrzucę filmik lub sam dźwięk jak to działa teraz. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 19, 2013 Author Report Share Posted May 19, 2013 Dobra mam zrobiłem. Jednak śrubka była ale nie imbusowa tylko gwiazdkowa. Komplet śrubokrętów z biedronki mnie uratował. Ale przed zabraniem się do tego zaczęła się znowu dziać dziwna rzecz z repliką. Zamiast normalnie działać rusza tłok na 1-3 mm i takie krrkrkrkrkrk. Na semi jak przycisnę spust to słychać przez cały czas ten dziwny dźwięk. Podejrzewać zębatkę tłokową. Za jakiś czas może podrzucę filmik lub sam dźwięk jak to działa teraz. Brawo Janek,właśnie udupiłeś zębatkę tłokową,a dokładniej strzeliła ci jej ośka.Miałem dokładnie to samo,ale w Umarexie. Na 90 % źle wsadziłeś pierdzielnik od Blow-backa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.