Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK416 2 generacja [VFC]


Recommended Posts

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doradźcie co zrobić, z "zapieczoną" śrubą prowadnicy kolby ??Chciałem ją odkręcić żeby docisnąć kabelki, bo zmieniłem wtyczke pod lipola.Użyłem śrubokręt ,którym zawsze dokręcałem sobie taką śrubę w emce JG,i nie było problemów. Tutaj jest tak ,że nawet WD 40 nie pomogło !!! Dodatkowo zerwał się gwint pod krzyżaka :/ Normalnie koszmar... Co dalej ... rozwiercić tą srube ? czy jak ?

Link to post
Share on other sites

Ja użyłem śrubokręta płaskiego:

 

srubokret-plaski-4x100mm-cv.jpg

łatwo nim trafić z latarką w drugiej ręce / pod lampą, krzyżakiem się nie dało, dlatego nie próbowałem więcej niż 1 raz. Spróbuj i daj znać, nie wierć !

 

 

Co do "bolt catch'a", jest dokładnie tak jak opisał to Luminofor.

Edited by monczal
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Doradźcie co zrobić, z "zapieczoną" śrubą prowadnicy kolby ??Chciałem ją odkręcić żeby docisnąć kabelki.

 

Z tego co mi wiadomo VFC zalewa gwinty klejem, czy jakąś inną substancją zapewniającą stabilność konstrukcji.

Spróbuj jakoś podgrzać.

Edited by Łęczyk
Link to post
Share on other sites

Nie wspomniałem nic o szybkostrzelności tylko przeczytałem, że zbyt mocne dokręcenie może powodować problemy i czy to prawda? Druga sprawa to jak dostać się do lufy by ją wymienić? Jestem na etapie wysunięcia bolców ale gdy chce wyjąc to coś blokuje upper receiver przy spuście

Link to post
Share on other sites

Nie wspomniałem nic o szybkostrzelności tylko przeczytałem, że zbyt mocne dokręcenie może powodować problemy i czy to prawda? Druga sprawa to jak dostać się do lufy by ją wymienić? Jestem na etapie wysunięcia bolców ale gdy chce wyjąc to coś blokuje upper receiver przy spuście

 

Jak kolega wyżej napisał, wyjmujesz tylko przedni pin. Tylny stabilizuje położenie szkieletu gearboxa. Jeśli odciągasz rączkę przeładowania, zwróć uwagę na to żeby przytrzymać osłonę okienka wyrzutnika łusek tak, żeby nie zaczepiała o uprzednio wysunięty pin przedni. Przy spuście nic nie ma prawa ci przeszkadzać w wysunięciu górnej części. Pamiętaj, że ją trzeba wysunąć, nie podnieść ani podważyć etc. Za pierwszym razem mocno spasowane części w tej replice będą stawiały duży opór, tak samo przy ponownym złożeniu, po jakimś czasie się wyrobią.

 

A co do regulacji położenia silnika, owszem zbyt mocne dokręcenie śruby spowoduje niewłaściwe położenie silnika, co będzie skutkować niewłaściwą pracą całego układu mechanicznego, ważne jest żeby silnik był odpowiednio położony względem zębatki, którą napędza.

 

http://www.youtube.com/watch?v=D3a1Xqbevog

Edited by monczal
Link to post
Share on other sites

Skręcasz hop-up do zera, zdejmujesz czarny plastikowy zacisk w kształcie "C" (u góry), użyj małego płaskiego śrubokręta żeby go lekko podważyć do góry, uważaj bo jest bardzo kruchy, łatwo zniszczyć. Delikatnie wyciągasz lufę z nałożoną gumką, zwracając uwagę na czarny, plastikowy pierścień stabilizujący lufę.

 

 

Ten sam rodzaj komory hop up ale metalowy i szczelniejszy, zasada instalacji ta sama.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...