monczal Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Dzięki wielkie. :) Kurde, teraz tylko czekać na kasę i nie ma co się zastanawiać, tylko kupować. :D Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Tylny pin łatwo się wyrabia, ja już swój zgubiłem, zaopatrzę się w skręcane :P Oprócz tego mam przygody z zieloną gumką HU od G&G, po założeniu wypuszcza mi po dwie kulki, jutro spróbuję poprawić i zobaczymy co z tego będzie. Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Pin nie ma zawleczki zabezpieczającej przed zgubieniem? Trochę dziwne. Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Niestety nie, o ile przedni pin nie daje się całkiem wyciągnąć, tak tylny bardzo łatwo wypadał. Na zdjęciach widać, że w jego miejscu mam już przewleczoną "trytytkę" :) Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Hej, w wersji C na gunfire piszą cos o bolt stopie? Niby replika przestaje strzelać po oddaniu ostatniego strzału? czy ktoś może to potwierdzić? Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 Wszystkie takie bajery, jak i EBB to tylko w wersji C, w CQB i zwykłej nie ma takiego czegoś. Quote Link to post Share on other sites
SoP-PeL Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 eee ale na jakiej zasadzie to działa? Musiałby być jakiś system czujników albo cokolwiek co wykrywało by obecność lub brak kulki w komorze HU (chyba że to błąd w opisie sklepowego produktu?) Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Może coś w stylu ASCU gen.3? Quote Link to post Share on other sites
Luminofor Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Z tym bolt catchem to nie chodzi po prostu o to, że jak odciągnie się rączkę przeładowania to osłonka w okienku wyrzutnika łusek zostaje otwarta? Quote Link to post Share on other sites
Fabson93 Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Doradźcie co zrobić, z "zapieczoną" śrubą prowadnicy kolby ??Chciałem ją odkręcić żeby docisnąć kabelki, bo zmieniłem wtyczke pod lipola.Użyłem śrubokręt ,którym zawsze dokręcałem sobie taką śrubę w emce JG,i nie było problemów. Tutaj jest tak ,że nawet WD 40 nie pomogło !!! Dodatkowo zerwał się gwint pod krzyżaka :/ Normalnie koszmar... Co dalej ... rozwiercić tą srube ? czy jak ? Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 (edited) Ja użyłem śrubokręta płaskiego: łatwo nim trafić z latarką w drugiej ręce / pod lampą, krzyżakiem się nie dało, dlatego nie próbowałem więcej niż 1 raz. Spróbuj i daj znać, nie wierć ! Co do "bolt catch'a", jest dokładnie tak jak opisał to Luminofor. Edited February 13, 2013 by monczal Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Co do "bolt catch'a", jest dokładnie tak jak opisał to Luminofor. Ale da się tę osłonkę zwolnić przy pomocy BC tak, jak w ostrym? Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Ale da się tę osłonkę zwolnić przy pomocy BC tak, jak w ostrym? Da się. Quote Link to post Share on other sites
Łęczyk Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 (edited) Doradźcie co zrobić, z "zapieczoną" śrubą prowadnicy kolby ??Chciałem ją odkręcić żeby docisnąć kabelki. Z tego co mi wiadomo VFC zalewa gwinty klejem, czy jakąś inną substancją zapewniającą stabilność konstrukcji. Spróbuj jakoś podgrzać. Edited February 26, 2013 by Łęczyk Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 mógłby mi ktoś napisać jak dostać się do lufy? :) Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 śruba od spodu przy chwycie pozwala na regulację obrotów? Jeśli tak to czy nic się nie stanie gdy ją odkręciłem i dokręciłem ale mocniej? :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Jest to śruba do regulacji położenia silnika. Skąd wpadłeś na pomysł że tą śrubą reguluje się szybkostrzelność ? Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Nie wspomniałem nic o szybkostrzelności tylko przeczytałem, że zbyt mocne dokręcenie może powodować problemy i czy to prawda? Druga sprawa to jak dostać się do lufy by ją wymienić? Jestem na etapie wysunięcia bolców ale gdy chce wyjąc to coś blokuje upper receiver przy spuście Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Wyjmujesz przedni pin, odciągasz rączkę przeładowania i rozsuwasz korpus dolny i górny. Lufa wraz z komora wysunie się. Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 (edited) Nie wspomniałem nic o szybkostrzelności tylko przeczytałem, że zbyt mocne dokręcenie może powodować problemy i czy to prawda? Druga sprawa to jak dostać się do lufy by ją wymienić? Jestem na etapie wysunięcia bolców ale gdy chce wyjąc to coś blokuje upper receiver przy spuście Jak kolega wyżej napisał, wyjmujesz tylko przedni pin. Tylny stabilizuje położenie szkieletu gearboxa. Jeśli odciągasz rączkę przeładowania, zwróć uwagę na to żeby przytrzymać osłonę okienka wyrzutnika łusek tak, żeby nie zaczepiała o uprzednio wysunięty pin przedni. Przy spuście nic nie ma prawa ci przeszkadzać w wysunięciu górnej części. Pamiętaj, że ją trzeba wysunąć, nie podnieść ani podważyć etc. Za pierwszym razem mocno spasowane części w tej replice będą stawiały duży opór, tak samo przy ponownym złożeniu, po jakimś czasie się wyrobią. A co do regulacji położenia silnika, owszem zbyt mocne dokręcenie śruby spowoduje niewłaściwe położenie silnika, co będzie skutkować niewłaściwą pracą całego układu mechanicznego, ważne jest żeby silnik był odpowiednio położony względem zębatki, którą napędza. http://www.youtube.com/watch?v=D3a1Xqbevog Edited March 5, 2013 by monczal Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 (edited) Dzięki za pomoc :) Po kilku minutach siłowania replika ustąpiła i wszystko ładnie się wysunęło :) Edited March 5, 2013 by tomiz Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Pamiętam, że musiałem użyć sporo siły za pierwszym razem. Quote Link to post Share on other sites
tomiz Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Teraz druga sprawa: jak zdjąć tą komorę hopup? Quote Link to post Share on other sites
monczal Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Skręcasz hop-up do zera, zdejmujesz czarny plastikowy zacisk w kształcie "C" (u góry), użyj małego płaskiego śrubokręta żeby go lekko podważyć do góry, uważaj bo jest bardzo kruchy, łatwo zniszczyć. Delikatnie wyciągasz lufę z nałożoną gumką, zwracając uwagę na czarny, plastikowy pierścień stabilizujący lufę. Ten sam rodzaj komory hop up ale metalowy i szczelniejszy, zasada instalacji ta sama. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.