Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Ale i tak GB tej 130 nie wytrzyma wiec ja się pytam po co ? Ehh... Może najpierw poczytasz więcej na temat tuningów replik, co można a czego nie można robić, co maniacy na forum piszą itd ?? Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Po raz kolejny zabierasz glos i gadasz glupoty, 18:1 na 140 bez zmiany silnika?? lol ja na 130 daje torkowe zębatki przy mocnym silniku JBU a i tak sie lubi zagrzac. Polecasz czesci PJ do tuningu replik?? Dzizas... Kolego nie piszę tego z cyklu być może podziała tylko posługuję się doświadczeniem. G36c przy zębatkach ACM 18:1, lipo 11.1 35-70C 2.2Ah, mosfecie domowej roboty, dobrze wypodkładkowanym gb, poprawionym AOE, tłoku ultimate m170, odpowiednim smarowaniu, ciągnęło prawidłowo m145 elementa, czyli odpowiednik sp140 guarder'a. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 (edited) Widzę właśnie twoje doświadczenie porównując V2 do V3 :icon_biggrin: :D Edited April 1, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Panie jak Ty możesz polecać części PJ! Chcesz mieć rozwalony szkielet to kup jak kolega razi głowice z PJ to nawet blachy Ci nie pomogą. Po drugie nie kupuj blach bo to niestety szmelc nawet te grubsze. Po 3 zastanów się czy nie kupić kompletnego gearboxa od KWA za 525 zł +tłok z stalową szczęką. Jak zaczniesz podliczać bore-up zębatki szkielet itp to wyjdzie Ci podobnie a tam masz dobry szkielet i części które wytrzymają 130 guardera i podobno osiąga około 500 fps. ps. m140 systemy + blachy 0,7mm + bore-up PJ + tłok JBU (alu+stal) https://picasaweb.google.com/113396899833636577132/25Lutego2013 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 Dzieki potfur za poparcie moich postow faktami :-) Quote Link to post Share on other sites
Matejklb Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Kurde, cięzkie to wszystko takie :D Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 (edited) Panie jak Ty możesz polecać części PJ! Chcesz mieć rozwalony szkielet to kup jak kolega razi głowice z PJ to nawet blachy Ci nie pomogą. Po drugie nie kupuj blach bo to niestety szmelc nawet te grubsze. Po 3 zastanów się czy nie kupić kompletnego gearboxa od KWA za 525 zł +tłok z stalową szczęką. Jak zaczniesz podliczać bore-up zębatki szkielet itp to wyjdzie Ci podobnie a tam masz dobry szkielet i części które wytrzymają 130 guardera i podobno osiąga około 500 fps. ps. m140 systemy + blachy 0,7mm + bore-up PJ + tłok JBU (alu+stal) https://picasaweb.go...32/25Lutego2013 Nic dziwnego, że ci to poszło. Do v.2 nie daje się aluminiowych tłoków, bo przez nie przód gb dostaje mocno po tyłku i nawet cichy zestaw i blachy nie pomogą. A poza tym kompletny szkielet kwa faktycznie daje takie wyniki ale musi być do tego komora HU KWA i lower receiver od kwa, w innym przypadku traci dużo na szczelności. Dolne body nie jest trudne do kupna (od kwa oczywiście) ale komora HU jest praktycznie niedostępna. Edited April 2, 2013 by -=speedy=- Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Lower i komora jest potrzebny od kwa? A czym się niby różną od innych firm? Z tego co wiem trzeba piłować jedynie upper reciver, żeby szkielet wchodził. Co do głowic PJ koło zestawu cichego nawet to nie leżało... po około 200 strzałach odpadło "wyciszenie". Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Nic dziwnego, że ci to poszło. Do v.2 nie daje się aluminiowych tłoków, bo przez nie przód gb dostaje mocno po tyłku i nawet cichy zestaw i blachy nie pomogą. A poza tym kompletny szkielet kwa faktycznie daje takie wyniki ale musi być do tego komora HU KWA i lower receiver od kwa, w innym przypadku traci dużo na szczelności. Dolne body nie jest trudne do kupna (od kwa oczywiście) ale komora HU jest praktycznie niedostępna. Ale herezje piszesz, w swojej M4 mam GB KWA 2GX, korpus Madbull Noveske, komora KA, borek Guardera, Sp130 Guardera - 505fps. Składałem jeszcze trzy repliki z GB KWA. G&G, 2xPJ i w tych przypadkach jedynym problemem to wzmocnienia GB, po szlifie górnej części korpusów montuje sie taki GB jak standardowy. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 tak ale dysze masz napewno inna, gdyz ta z kwa ma z gory prowadnice i przez to nie pasuje do komory ka. chodzi mi o to ze komora kwa jest 2 czesciowa i pasuje idealnie z dolnym body kwa. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 tak ale dysze masz napewno inna, gdyz ta z kwa ma z gory prowadnice i przez to nie pasuje do komory ka. chodzi mi o to ze komora kwa jest 2 czesciowa i pasuje idealnie z dolnym body kwa. Co ma dysza KWA do Bore Up z Guardera który jest kompletny i kompatybilny z komorą King Armsa...?? Ja kupiłem sam szkielet KWA a nie cały GB... Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 mowa we wczesniejszych postach byla o kompletnym gb kwa, a nie o samym szkielecie. Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Łatwiej i taniej jest wymienić dysze niż całą resztę. Podsumowując tak czy siak trzeba wydać dość sporą sumę, aby się nie rozleciał na 140 chyba że cała emka jest z kwa. Jak by liczyć pojedynczo części żeby była całość dobrze zrobiona to: szkielet kwa 350 bore-up 200 tłok 50 zębatki 80 silnik 115 sprężyna 60 Ceny mniej więcej... Wychodzi 855 za części a cała emka kwa niewiele więcej wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Pomijając kwestię GB, to z mojej oceny (patrz arsenał) wynika, że 100:200 daje nieco większy rof na 11,1 niż stock na 7,4 o podobnym prądzie rozładowania. Może to być wina łożysk (kulowe mają mniejsze opory), i mosfetu (polecam montaż choćby najprostszego przy LiPo 11,1), ale tego nie ocenię. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 (edited) Podam Wam moi dordzy moja konfigurację z emki, którą złożyłem od podstaw. Szkielet czarny JG - łozyska 7mm 79,99 Silnik PJ czarny z niebieskawą dupą (ze starej PJ4) Zębatki XYT ( z jakiejś starej repliki, leżały więc wsadziłem - nie uszczuplały budżetu) Tłok ACM plastik fantastik, ostatni ząb metalowy 1 zł (licytacja na AZT**O) Cylinder ze starej PJ4 Dysza z PJ4 Spreżyna m130 Reszta z pudła po starysz replikach Policzcie ile mnie to wyszło. Wszystko smigało na 2K mAh firefox 9.6V - wypluło ok 15k kulasów. Tłok pogubił zęby i tyle z usterek. Powiedzmy, że nie był oszczędzany na auto, ale nie był też katowany - ot takie tam normalne strzelanie. Robiłem też inne tuningi na kwoty powyżej 300 -400 zł. Wszystko pratycznie dla siebie, nie było problemów. Rada jest prosta - jak masz budżet to świruj, jak nie masz - też ! . Prawda jest taka, że i 2GX pekają :icon_wink: Edited June 9, 2013 by Said Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Jak się nie umie złożyć i nie dba się o sprzęt to wszystko pęknie, kwestia czasu. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Pytanie za 140 punktów: czego wynikiem jest złamanie bolca w zębatce tłokowej? Zębatki to shs 13:1, przebieg, jakieś 3 tys kul na z deczka ubitej 135 elementa. Brak osiowości? podkładkowanie? zębatki chodziły cicho, brak było luzów... jesli ktoś może pomóc to proszę o odp. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 (edited) Może wada materiału(jakieś wtrącenie w tym miejscu)... Kto to teraz zgadnie... Przewiercić,wcisnąć nowy wałeczek,otulejować,spodkładkować i śmigać dalej... ;-) Edited November 18, 2013 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Dziś wstawiłem shs 18:1 do G&P M4 - stary gearboks na 6 mm łożyskach - zębatki stokowe G&P - 450 fps - silnik G&P 120. Rożnica w dźwięku na niekorzyść SHS - za to ROF skoczył o 1,5 kulki na 20 kulek na sekundę - zasilanie z LiPoFe 9,9 V - 2100 mAh - bateria naładowana do stanu przechowywania (9,9 V). Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 32k/s oraz 484fps A potem się dziwić, że na sobotnie strzelanki w poznaniu przyjeżdża coraz mniej osób. ot: Ja tam z powodzeniem używam zębów 100:200 SHS - owszem mimo że to helikale to ich kultura pracy pozostawia sporo do życzenia, ale tanie były to cóż :P Przemieliły już jakieś 45k na sprężynie m100, oraz zmieliły jeden tłok od DF z metalowymi zębami. Śladów zużycia jak dotąd brak. ROF 18.76 , 370 FPS Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Mam problem z dobraniem zębatek, a nie chciałbym przy tym wymieniać silnika oraz baterii. Silnik oryginalny G&G oznaczony jako "25000rpm Hi-Torque". Do tego LiPo 7,4V 20C 2200mAh. Na oryginalnej sprężynie M100 i stockowych zębatkach daje to rof 13 kulek / s. Jakie należy zamontować zębatki przy sprężynie M130 Guardera? Chciałbym wyciągnąć z tego rof nie mniejszy jak aktualnie oraz bezstresową pracę silnika i zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 18:1 Ale i tak widzę że ten silnik na 7,4V nie da extra rofa. Koło 9 - 10 rps będzie. Quote Link to post Share on other sites
Fenr1r Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 Czyli bez spadku rof się nie obejdzie, albo silnik albo bateria do wymiany. Po złożeniu sprawdzę jak to wyjdzie i wtedy spróbuję podstawić na próbę LiPo 11,1V. Czy przy zmianie LiPo na 11,1V mogę do tej sprężyny i silnika zamontować zębatki 16:1? Czy silnik nie da sobie rady z tą sprężyną przy tych zębatkach? Chciałbym podnieść rof do powiedzmy 14-16 kulek / sec. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Witam. Kompletnie się nie znam, i chcę kupić zębatki do repliki może mi ktoś pomoże... Posiadam sprężynę 130 guarder, głowiecę guarder bor-up i tłok shs z 14 zębami stalowymi. Jakie polecacie zębatki shs? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 100:200. Na 18:1 może się grzać silnik. Ale jaki masz to nie wiemy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.