Bardosos Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 (edited) U mnie problemy z selektorem, a właściwie tylko z pojedynczym. Po przestawieniu na pojedynczy. Po pierwszym naciśnięciu spustu, strzela ciągłym. Po kolejnym, już tylko pojedynczo. Pewnie coś się skiełbasiło na przeniesieniu selektora. Jbc to wystrzeliłem około 5000 kulek. Edited October 21, 2016 by Bardosos Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted November 6, 2016 Report Share Posted November 6, 2016 Tak jak pisałem, zamontowałem w wolnym czasie, przy odrobinie pomocy, r-hopa. Stokowa lufa i komora wymaga delikatnego przerabiania ale efekt jest przyzwoity. Jakby się ktoś kiedyś wahał to polecam, koszt niewielki a efekt bardziej niż zadowalający. Przy okazji poprawiłem jescze trochę gniazdo, tak jak pokazywał ktoś na zdjęciu, maga tak że już wszystkie marki magów podchodzą. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 (edited) Nabiję sobie posta, bo chcę monitorować temat. Poszukuję repliki stricte do lasu (limit do 500 FPS, więc chcę się do tego zbliżyć, dla odmiany :icon_biggrin:), na której łatwo pracować (przez co rozumiem możliwość dobrania się do gearboxa v2/v3, z szybką wymianą sprężyny), do której nie będę musiał kupować nowych magazynków (znaczy, STANAGi) i która będzie na tyle krótka, że nie będę musiał z nią walczyć dobywając granatnika GL-06 na pasie, jeśli kiedykolwiek będzie okazja użyć go w czasie gier :icon_lol: Generalnie obie moje główne repliki spełniają część tych wymogów, ale chyba tylko UAR spełniałby wszystkie na raz, poza tym jestem leniuszkiem-kolekcjonerem. No i dolna szyna wygląda na taką, na której spokojnie zmieszczę któryś z tych nieszczęsnych, krótszych granatników. Pytanie - cena UARa jest nader atrakcyjna, jednak czy nie lepiej polować na używkę/wydmuszkę i od zera zbudować gearboxa, r-hopa, preckę (koszerną preckę, też dla odmiany :icon_biggrin:), mosfet i w ogóle? Przeboje Marka raczej napawają optymizmem, ale i tak zapytam. No i czy montował ktoś na UARku jakiegoś ACOGa/Rhino i czy da się z tego wygodnie strzelać? Rhino ma na tyle paskudny eye relief, że musiałem sobie ściągnąć od ARESa szynę G36 bez celowników i montować na pierwszym możliwym szczebelku. Edited November 18, 2016 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Z tymi przebojami to piszesz o mnie? U mnie żadna replika nie ma lekko. Od samego początku mój UAR dostaje po tyłku. Leci na lipolu 11.1V i dopiero auto na sprężynie 150 go pokonało. Mam Rhino z Thety w domu to go wieczorem przymierzę i dam znać. Tam faktycznie eye relief jest malutki. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Z tymi przebojami to piszesz o mnie? U mnie żadna replika nie ma lekko. Od samego początku mój UAR dostaje po tyłku. Leci na lipolu 11.1V i dopiero auto na sprężynie 150 go pokonało Tak, takie podejście szanuję :D Dzięki wielkie. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 No niestety Rhino z Thety nie tutaj wygodne. Muszę wyciągać głowę do przodu o kilka centymetrów i nie jest to komfortowe. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 Dzięki, za sprawdzenie. W takim razie jak już wyhaczę UARa, to dostanie coś swojego. Uchwyty na zawieszenia są solidne, czy zacisnąć pasek wokół zwężenia jak tutaj? Quote Link to post Share on other sites
Bardosos Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 (edited) Ja raz, na 1 treningu zamontowałem sobie, Elcana M145 z CA. Nawet szło używać. :icon_smile: U mnie wciśnij kropek ma tendencje do odpinania się. Nie wiem czy tak pasek zamontujesz, może kolidować z bolt-catchem Edited November 20, 2016 by Bardosos Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 Z boltcatchem nie będzie kolidować, bo on jest na samym tyle kolby. Ja nie miałem żadnych problemów z zawieszeniem. Quote Link to post Share on other sites
Bardosos Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 Ok, akurat nie byłem pewien, bo w tym momencie nie mam u siebie repliki. Przepraszam za zamieszanie. Quote Link to post Share on other sites
Lober Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 Cześć, Jak Wam się spisuje UAR? Zastanawiam się nad jego zakupem i jestem ciekaw, czy może to być karabinek na lata? Polecacie jego zakup? Jest warty ceny oscylującej w okolicach 600 zł? Mam parę pytań i bardzo byście mi pomogli udzielając odpowiedzi. 1. Czy przy normalnym użytkowaniu, karabinek jest narażony na poważniejsze usterki? Jeżeli tak, to na które elementy nalezy zwracać uwagę? 2. Jak wygląda kwestia GB, macie z nim problemy, trzeba na starcie coś przerabiać? 3. Ogólne wykonanie, czy karabinek pęka, skrzypi lub cierpi na coś innego? Słyszałem o rozchodzącym się plastiku na łączeniu przy kolbie, co akurat da się łatwo zlikwidować, bardziej niepokoją mnie doniesienia odnośnie wyrabiających się gwintów mocowania lufy? 4. Czy wymiana gumki hop-up wystarczy, czy należy wymienić całą komorę? Pytam, gdyż czytałem, że są problemy z komorą hop-up? 5. Jak oceniacie lufę seryjnie zamontowaną w karabinku? Jest w porządku, czy lepiej na starcie inwestować w precyzyjną? 6. Jak w końcu wygląda sprawa z magazynkami (mid cap)? Czy są jakieś, które pasują bez konieczności przeróbek, czy jednak trzeba się na to przygotować? 7. co po zakupie UAR warto w nim zmienić, aby dawał frajdę ze strzelania i był bezawaryjny? Quote Link to post Share on other sites
skylark81 Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 (edited) Cześć, jestem posiadaczem Uara wersji II od 3mcy. Czy jest wart swojej ceny w stoku? Ciężko powiedzieć trochę trzeba w niego wpadkować aby mieć maksymalna frajdę z użytkowania. 1. Replika zewnętrznie jest wykonana dość solidnie. 2. GB szału nie ma, posiada sporo mankamentów bynajmniej w moim egzemplarzu, jeśli nie zależy Ci na systemie szybkiej wymiany sprężyny polecam zakup gearboxa Cymy. Jeśli chcesz zostać przy GB APS: - problem z selektorem, trzeba było podpiłować płytkę selektora - zębatka tłokowa zmieliła się wraz z tłokiem po pierwszej serii na lipo 11.1v na stoku Tłok wymieniony na Shs z metalowa szczęką i wyciszona głowica tłoka. - dysza metalowa bardzo ciężka o niestandardowym czole, wymieniona na Shs AK długa minimalnie spiłowana. - kosz silnika nie posiada bocznych ścianek, miałem problem z wiecznie odkręcającą śruba silnika Pomogło wymiana kosza silnika. - standardowo jak przy każdej chyba replice do wymiany okablowanie na modelarskie + Mosfet - silnik stokowy bez szału, wymieniony na tornado - spust ponoć lubi się ułamać, pustą przestrzeń w języku spustowym wypełniłem płynnym metalem. 3. Wykonanie zewnętrznie bdb. Nic nie skrzypi, nie ugina się. Nic się nie rozchodzi. 4. Pod stokowa komorę i dyszę wymiana gumki na jaką kolwiek inna niż stok wiąże się z zacinakami. Z racji ze całe czoło GB opiera się o komorę zostaje zakup komory airsoftpro która w moim przypadku z gumką G&G i długa dyszą AK sprawuje się świetnie. 5. Lufa stokowa wyglada ok nie wiem jak strzela miałem w zapasie Guardera 401mm pasuje idealnie do końca oryginalnego tłumika przy okazji wymieniłem cylinder na typ 0. 6. Magazynki high-Cup nie spotkałem się jeszcze z takim żeby nie pasował Z midami już większy problem ale np. Midy specny sprawują się idealnie. 7. Jak widać powyżej trochę trzeba wymienić. W takim secie jak mam obecnie daje naprawdę mega frajdę. Obecnie replika na m110 Tornado generuje 420fps. Edited January 6, 2017 by skylark81 Quote Link to post Share on other sites
Ozzy Posted March 27, 2017 Report Share Posted March 27, 2017 U mnie nastąpił problem może nie koniecznie tylko UARowy, bo w innych replikach też mógł wystąpić, mianowicie: długi kołnierz gumki zielonej g&g dość mocno przysłania kanał wlotu kulek, efektem czego słaba sprężyna w mid capach nie zawsze ma siłę przepchać kulki, które zatrzymują się na wystającym kołnierzu. Na hi capach problemu nie ma, żal mi zrezygnować z zielonej g&g, bo szczelność z dyszą typu ak shs jest wzorowa. Miniszlifierką z okrągłym kamieniem wyborowałem troszkę materiału w stronę gearboxa, w kanale dosyłającym kulki. Problem ustąpił, midy z słabą sprężyną podają ładnie. Ciekaw jestem tylko czy to gumka g&g ma za długi kołnierz, czy komora hopup źle odlana i za głęboko wpuszcza lufę z gumką. Mid capy to jakiś szarozielony plastik, nierozbieralne, w miejscu na zatrzask cyfra "140", zapewne pojemność magazynka. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted March 27, 2017 Report Share Posted March 27, 2017 Ja w UARze aktualnie mam zieloną G&G i działa dobrze. Z tego co pamiętam to przy zakałdaniu trzeba delikatnie wsywać lufę do mamentu aż klips się zatrzaśnie na lufie. Jak po prostu wsuniesz lufę do końca, to fragment kołnierza gumki przesłania częściowo okno. Ja mam zwyczaj, że zawsze jak mam już założoną komorę to wpuszczam kulkę do niej i jak nie wpadnie do środka to kombinuję dalej. Nie lubię jak coś wyjdzie już po złożeniu repliki. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 (edited) Mierzył ktoś FPSy na słabszej sprężynie, czy faktycznie jest to 360 FPS? Chciałbym zmieścić się w limitach CQB (350FPS) i nie wiem czy od razu kupić sprężynę SP100, czy może wstrzymać się do pierwszego chronowania. Taiwangun rzekomo bezpłatnie downgrade'uje, ale sprężynę i tak chyba będę musiał u nich wrzucić do kosza, nie :D? Edited April 8, 2017 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 (edited) Chronowana na 3 sprężynach z zestawu na 0.25. musisz dodać ~40 FPS. https://drive.google.com/folderview?id=0B1YwR3QGi3HdbWZ6TkxCNXkxeTQ Krótko mówiąc. Bierz jak jest, i wsadź samemu sprężynę. Replika w stocku jest zajebiaszcza, choć lubi być poprawiona po Chińczyku. Edited April 8, 2017 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 (edited) Ostatnio pokusiłem się w swoim UARze o Jefftrona V3 montowanego w GB: https://gunfire.pl/e...152209472_1.jpg Musiałem lekko policzek GB podpiłować w jednym miejscu, żeby dobrze pasowało. Dodatkowo wywaliłem całe cięgno idące od spustu do GB oraz zespół spustu w GB. Pod spustem (tym w replice) przykleiłem micro switcha, którego równolegle przylutowałem do przełącznika na płytce układu. Żeby łatwiej było wyciągać GB, przewody od spustu podłączyłem złączką typu JST. I powiem, że tego do szczęścia mi brakowało, reakcja na spust natychmiastowa, brak problemu z selektorem, do tego burst i wszystkie inne dobrodziejstwa jakie oferuje Jefftron. A tak z ciekawości jakie są wasze doświadczenia z gumkami? Bo u mnie bezproblemowo działa tylko zielony KM Head, w innych (G&G zielona i promyk fioletowy) wywijał mi się kołnierz gumki do wewnątrz komory (tylko przy auto) i robił zacinkę. Edited April 12, 2017 by AdrSer Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 U mnie przez UARa przeszły: czarna Systema, przezroczysty Guarder, niebieski Madbull i zielona G&G. Wszystkie działały bezproblemowo. Na chwilę obecną siedzi G&G. Quote Link to post Share on other sites
Kamilkoc Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Witajcie, Mam takie pytanko do posiadaczy UARów. Mianowicie, chciałbym się dowiedzieć, czy z tej repliki da się zrobić sensowny karabinek "wyborowy". Widziałem na necie trochę zdjęć w tej konfiguracji i spodobały mi się. Dużo nie wymagam, (450 fps max, dobry zasięg i celność), bardziej ma wyglądać niż faktycznie być karabinem wyborowym ( po prostu taka wzmocniona szturmówka). Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Da się, jak najbardziej. Dać dobrą lufę, można dłuższą, zakryć tłumikiem, r-hopa do tego, zmieniając gumkę, poprawić bebechy tak jak wspominali wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
Kamilkoc Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Dzięki za szybką odpowiedź, czas teraz pieniążki przeliczyć i za robotę się brać ;) Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted May 17, 2017 Report Share Posted May 17, 2017 (edited) Zaopatrzyłem się we własnego UARa. Nie przestrzelałem jeszcze, bo prawdopodobnie nie wcisnę do kolby żadnego posiadanego akumulatora. Przejrzę temat i kupię jakiś inny. Bardzo fajnie wygląda z tracerem Tokyo Marui, ale lufa wewnętrzna prawdopodobnie zaburzy funkcjonowanie, więc kupię przedłużkę, na przykład taką. "Wduś kropek" wygląda solidnie, także nie będę kombinował z zawieszeniem i zaczepię o niego. Ergonomia, muszę przyznać, lepsza niż w moim ukochanym F2000. Selektor ognia i tylny zwalniacz magazynka preferuję w efce, za to UAR ma jeszcze zwalniacze z przodu, znacznie węższą dupkę i zawieszenie ciut lepiej rozwiązane. Ogólnie fajna replika do CQB. Przeboleję gigantyczną drogę spustu i mankamenty o których słyszałem póki jest na gwarancji, jak się skończy to leci pod tuning na ROF/reakcję spustu. Nie mam jeszcze możliwości sprawdzenia jak podają magazynki, ale postaram się opisać niebawem. Edited May 17, 2017 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
Bardosos Posted May 17, 2017 Report Share Posted May 17, 2017 Jak by co, polecam plastikowe magazynki (low-cap) specny. Podają idealnie. :) Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted May 17, 2017 Report Share Posted May 17, 2017 (edited) Dzięki za namiar, jak będę kupował nowe to wezmę pod uwagę, choć prawdopodobnie kolejne magi jakie kupię to przedłużone do F2000 (nie lubi rozstawać się z magazynkami BOYI i czasami wyciągam z gniazda samą skorupę :icon_biggrin:). Na sucho przymierzałem te co mam i spodziewam się, że: >Low-capy metalowe Boyi powinny podawać, wypadają po zwolnieniu i ogólnie chyba to tych będę używał do UARa - mam ich najwięcej, a gdzie jak nie w CQB przyda się dużo magów i nerwowe przeładowywanie :icon_biggrin: >Tak samo mid-cap czarny, metlaowy Cyma, wydaje się, że będzie okej >EXP Mag, wydaje mi się, że nie będą w ogóle podawać - siedzą pod dziwnym kątem i pewnie trzeba by je dopychać, żeby w ogóle coś się ruszyło >Krótkie P-magi (takie z pokrywką) - w ogóle nie wchodzą do magwella. Nie chcę nawet próbować sprawdzać czy podają, bo nie wyjdą. A szkoda, bo to w sumie moje ulubione magi i UAR fajnie wygląda z krótkim (jak dołączony Hi-Cap APS) Posiadanych high-capów nie przymierzałem, bo high-cap to dla mnie zło konieczne i dwa dołączone to aż nadto :icon_razz: Edited May 17, 2017 by Mixon Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Jeżeli chcesz skrócić drogę spustu, to wystarczy wyjąć GB i odkręcić trochę śrubkę znajdującą się pod belką cięgna naciskającą spust. Tylko nie przesadź :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.