KrzyRogo Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Witam Jutro dostanę od Krakmanów swoją TWM4 -RIS a dopiero dzisiaj przeczytałem całą rozmowę na temat tego modelu. Stwierdzam iż dokonałem dobrego wyboru. Krakmani mają w tej chwili 3 cylindry do wyboru: złoty - w stoku, niebieski i czarny. Czy któryś z kolegów mógłby doradzić który do CQB byłby lepszy czarny czy niebieski? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Nath zrobie komiks ze zdjec ale musze znalesc chwile i popstrykac Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Witam Jutro dostanę od Krakmanów swoją TWM4 -RIS a dopiero dzisiaj przeczytałem całą rozmowę na temat tego modelu. Stwierdzam iż dokonałem dobrego wyboru. Krakmani mają w tej chwili 3 cylindry do wyboru: złoty - w stoku, niebieski i czarny. Czy któryś z kolegów mógłby doradzić który do CQB byłby lepszy czarny czy niebieski? Wg mnie czarny! Quote Link to post Share on other sites
KrzyRogo Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 (edited) Dzięki Sevi. Do tej pory używałem PJ4 ris, de fakto też A&K. Która z tych dwóch luf będzie lepsza do tego PTW http://www.taiwangun...er?from=listing http://www.taiwangun...rc?from=listing i czy w ogóle będą pasować do repliki? zmienialem gumke na customowa a gram na 025 i mam 130 i 90 lata ok pomajsterkuj troche z gumka dotnj cos z izolacji kabli sylikonowych mozesz ja tez wkleic Dla zainteresowanych ptw od a&k pojawilo sie w mozliwosci dodania w arsenale w profilu Nie musicie dziekowac :icon_smile: oto moj mod ktory pozwoli na stockowej plytce a&k ecu V1.0 uzyskac 3 BURST mod dotyczy ingerencji w selektor trybu ognia a dokladniej w jego plytke (rack ) po tej modyfikacji pod trybem FA znajdziemy 3 BURST A ten selektor na brusta to sam dorabiałeś i ile cię kosztował? ewentualnie co trzeba przerobić w obecnej płytce? Edited February 17, 2015 by KrzyRogo Quote Link to post Share on other sites
DarekCK Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 (edited) KrzyRogo, Niestety lufy do replik typu PTW sa inne i od zwykłych AEGów nie pasują, tu masz link do luf PTW : http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2929 Edited February 18, 2015 by DarekCK Quote Link to post Share on other sites
KrzyRogo Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Dzięki Darek, czyli tak jak podejrzewałem. W związku z tym pozostaje szukać tu gdzie podałeś i w innych sklepach niż te 2 najpopularniejsze z Krakowa i Wrocławia. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Najprawdopodobniej bedziesz miec plombe na gb i obudowie wiec zeby co kolwiek robic bedziesz musial ja zdjac :) Modyfikacja polega na przypilowaniu elementu ze zdjecia nr1 tak aby po przesunieciu go do pozycji full auto (czytaj maksymalnie w prawo) wciskal tylko jeden z microstykow tak jak jest to pokazane na zdjeciu nr2 Quote Link to post Share on other sites
KrzyRogo Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Dzięki Quote Link to post Share on other sites
KrzyRogo Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 SAiMOn1983 czy to rozwiązanie z przeróbką z AUTO na 3 BRUST działa w zwykłych AEGach rodziny TM? Quote Link to post Share on other sites
DarekCK Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Oczywiście, że nie. :) Przecież to są zupełnie inne GB, i inna elektronika. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Na filmiku praca mojego zestawu Quote Link to post Share on other sites
KrzyRogo Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 super :icon_razz2: na razie nie będę zrywać plomb. Na razie widziałem na wierzch na GB a czy jest gdzieś indziej to nie wiem. Takie rozwiązanie jest o dużo lepsze bardziej ekonomiczne niż Full Auto. :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
skaut413 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Pytanie jak z żywotnością takiego rozwiazania. Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Może ktoś sprawdzał czy taki zestaw lufy Deep Fire http://asgshop.pl/sk...ukt.php?id=3239 pasuje do TWM4? Quote Link to post Share on other sites
zielin86 Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Takie pytanie - czy u Was też bolt catch nie działa jak powinien, tzn. replika po wystrzeleniu ostatniej kulki przestaje strzelać, ale po wyciągnięciu magazynka zatrzask wraca na swoje miejsce i nie trzeba go wciskać, kiedy włoży się nowy magazynek? Da się coś z tym zrobić? Poza tym czy niedziałający HU to jakaś norma ;)? Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Bolt catch działa w dni parzyste, a w nieparzyste nie działa, czyli robi co chce ;-) HU działa poprawnie, nie jakoś super ale poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 Ta lufa DF musi pasowac A co do bolt catcha wstawilbym slabsza sprezynke i tyle Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 Też mam problem z bolt catchem. U mnie sprężynka jest za słaba. Takie pytanie: Co jeśli wstawię za mocną? Czy można coś tak uszkodzić jeśli to będzie za mocno naciskać? Chodzi mi oczywiście o tą część, na którą naciska bolt catch. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 (edited) jak wstawisz za mocna to nie bedzie przestawac stzrelac mimo pustego maga i mimo jego braku .mozna tak dopasowac zebedzie przestawac strzelac a po wlozeniu nowego maga sam zaskoczy i dalej jazda .Musisz dobrac jakas sprezynke albo ta czyms podlozyc przy zakladaniu trzeba uwazac aby na microstyk nie napierac pod katem co by tam nic nie wylamac i tyle Edited March 2, 2015 by SAiMOn1983 Quote Link to post Share on other sites
zielin86 Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Czy lower receiver z Systemy PTW przypasuje do tej repliki? Dodatkowo szukałbym jakiegoś ogarniętego w tematyce serwisanta, który za odpowiednią opłatą podjąłby się pogrzebania w mojej PTW-Dla-Biednych-Ludzi ;) . Polecicie kogoś? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 Siebie :) Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Ciekawostka- stabilniejsze umiejscowienie pinow Planetary gear Sintering http://zapodaj.net/04b3d6cad4d9e.jpg.html Jak dla mnie to kolejna generacja 1 gen. srebrna kolba cylinder czerwony 2 gen. czarna prowadnica cylinder zloty nr na stopce chwytu silnikowego 3 gen. czarna prowadnica cylinder zloty nr grawerowany na dolnym korpusie i stopce Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Witam. Problemik mały mam z prowadnicą kolby. ktoś ma pomysł jak ją wykręcić, aby nie sćiąć okablowania? Chińskie małe silne rączki wkręciły ta prowadnicę pod kątem. musiał mieć skurczybyk dużo pary w łapach. Pomoże ktoś? Czy mam odsyłać na gwarancję? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Prowadnica z amelinio wiec mozliwe ze beszie uszkodzony gwint Patent jest taki zeby nie krecic prowadnica jezeli nie naciagniesz przewodow zasilajachy (skrecony kabel jak od telefonu)jezel nie naciagniesz to zaczna sie skrecac razem z prowadnica Czyli wyjmujesz ten end cap od strony gb wysuwasz kable rownoczesnie nacuagajac przewody od strony wtyczki baterii i krecisz Quote Link to post Share on other sites
Ivo_Meleskevic Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 endcap? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.