Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 PTW [A&K]


Recommended Posts

Witam

 

Jutro dostanę od Krakmanów swoją TWM4 -RIS a dopiero dzisiaj przeczytałem całą rozmowę na temat tego modelu.

Stwierdzam iż dokonałem dobrego wyboru. Krakmani mają w tej chwili 3 cylindry do wyboru: złoty - w stoku, niebieski i czarny.

Czy któryś z kolegów mógłby doradzić który do CQB byłby lepszy czarny czy niebieski?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam

 

Jutro dostanę od Krakmanów swoją TWM4 -RIS a dopiero dzisiaj przeczytałem całą rozmowę na temat tego modelu.

Stwierdzam iż dokonałem dobrego wyboru. Krakmani mają w tej chwili 3 cylindry do wyboru: złoty - w stoku, niebieski i czarny.

Czy któryś z kolegów mógłby doradzić który do CQB byłby lepszy czarny czy niebieski?

 

Wg mnie czarny!

Link to post
Share on other sites

Dzięki Sevi.

Do tej pory używałem PJ4 ris, de fakto też A&K.

 

Która z tych dwóch luf będzie lepsza do tego PTW

http://www.taiwangun...er?from=listing

 

http://www.taiwangun...rc?from=listing

 

i czy w ogóle będą pasować do repliki?

 

zmienialem gumke na customowa

a gram na 025 i mam 130 i 90 lata ok pomajsterkuj troche z gumka dotnj cos z izolacji kabli sylikonowych mozesz ja tez wkleic

 

Dla zainteresowanych ptw od a&k pojawilo sie w mozliwosci dodania w arsenale w profilu

Nie musicie dziekowac :icon_smile:

 

oto moj mod ktory pozwoli na stockowej plytce a&k ecu V1.0 uzyskac 3 BURST

mod dotyczy ingerencji w selektor trybu ognia a dokladniej w jego plytke (rack )

po tej modyfikacji pod trybem FA znajdziemy 3 BURST

 

8202a4daf86c2ea8med.jpg

 

0b483e4d8e05384emed.jpg

A ten selektor na brusta to sam dorabiałeś i ile cię kosztował? ewentualnie co trzeba przerobić w obecnej płytce?

Edited by KrzyRogo
Link to post
Share on other sites

Najprawdopodobniej bedziesz miec plombe na gb i obudowie wiec zeby co kolwiek robic bedziesz musial ja zdjac :)

Modyfikacja polega na przypilowaniu elementu ze zdjecia nr1 tak aby po przesunieciu go do pozycji full auto (czytaj maksymalnie w prawo) wciskal tylko jeden z microstykow tak jak jest to pokazane na zdjeciu nr2

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Takie pytanie - czy u Was też bolt catch nie działa jak powinien, tzn. replika po wystrzeleniu ostatniej kulki przestaje strzelać, ale po wyciągnięciu magazynka zatrzask wraca na swoje miejsce i nie trzeba go wciskać, kiedy włoży się nowy magazynek? Da się coś z tym zrobić?

Poza tym czy niedziałający HU to jakaś norma ;)?

Link to post
Share on other sites

jak wstawisz za mocna to nie bedzie przestawac stzrelac mimo pustego maga i mimo jego braku .mozna tak dopasowac zebedzie przestawac strzelac a po wlozeniu nowego maga sam zaskoczy i dalej jazda .Musisz dobrac jakas sprezynke albo ta czyms podlozyc przy zakladaniu trzeba uwazac aby na microstyk nie napierac pod katem co by tam nic nie wylamac i tyle

Edited by SAiMOn1983
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prowadnica z amelinio wiec mozliwe ze beszie uszkodzony gwint

Patent jest taki zeby nie krecic prowadnica jezeli nie naciagniesz przewodow zasilajachy (skrecony kabel jak od telefonu)jezel nie naciagniesz to zaczna sie skrecac razem z prowadnica

Czyli wyjmujesz ten end cap od strony gb wysuwasz kable rownoczesnie nacuagajac przewody od strony wtyczki baterii i krecisz

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...