luzak128 Posted April 25, 2013 Author Report Share Posted April 25, 2013 czyli jak mam to rozumieć ?? przez za mocną baterie replika ma słaba moc ? i co ma bateria do zatrzymywania sie tłoka ? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 No przecież napisałem jasno, że mocna batka nie ma wpływu na fpsy, a to, że tłok zostaje tam gdzie mu się żywnie podoba to przez to, że silnik dostaje za dużo powera i robi jeszcze pół obrotu. Quote Link to post Share on other sites
Chcu1995 Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Nie wiem czy to było , ale moze spiłuj ostatni ząb w replice ?. Nie wiem czy to działa na v.3 Może zebatki źle ułożone Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Ale GB mu bangla tylko tłok przy singlu zatrzymuje się w różnym położeniu przez mocną batkę. To normalne jak nie masz mośka z hamulcem. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 26, 2013 Author Report Share Posted April 26, 2013 aham rozumie a jak bym zamontował prostownik który z 11.3v robiłby np 8.4V...sprawa by sie polepszyła ? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Akurat takie zatrzymywanie tłoka to nie jest problem i nie wpływa na szczelność. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 28, 2013 Author Report Share Posted April 28, 2013 zatem co może być powodem nieszczelności ? uszczelniłem na cacy gumke hop up z komora hop up ....wiec gdzie to powietrze ucieka ?głowica tłoka z cylindrem tez szczelna .....test strzykawki raczej wypadł pomyślnie ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 29, 2013 Report Share Posted April 29, 2013 Rozumiem, że komorę hu masz metal i stockowa dysze? Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted April 29, 2013 Author Report Share Posted April 29, 2013 nie ....wszystko mam stockowe komora Hop Up jest z tworzywa a dysza tez z plastiku. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 1, 2013 Author Report Share Posted May 1, 2013 wiec gdzie moga byc jeszcze nieszcelnosci ??? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 uszczelka na głowicy tłoka, głowica cylindra, za krótka dysza lub nieszczelna dysza lub po prostu ubita stockowa sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 2, 2013 Author Report Share Posted May 2, 2013 układ tłokowy =przy gwałtownym ruchu tłokiem w cylindrze zatykajac palcem dysze wylotowa nie moge ruszyc czuć sprężynujący opór, lecz gdy powoli przesuwam tłok powietrze ucieka i tłok nie daje żadnego oporu,ostatnio uszczelniałem dkomore hop Up z gumka taśma teflonawa ..i raczej jest szczelnie ....jedyne miejsce które mnie nie pokoi jest to dysza plastikowa z komora hop up ....jak można tą część uszczelnić ? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Dysza i komora do wymiany, Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 3, 2013 Author Report Share Posted May 3, 2013 a nie da sie tego jakoś uszczelnić ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Da się, zmień oring na głowicy tłoka. Przesmaruj odpowiednio cylinder i oringa głowicy tłoka. Będzie się uszczelniał przy minimalnym ruchu. Zmień gumkę na taka z grubym kołnierzem np. Madbull niebieski. Zmień dyszę na taką która posiada oring doszczelniający. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 4, 2013 Author Report Share Posted May 4, 2013 a nie bedzie róznicy średnic ringa jak dam inny jak stockowy ?bym nie musiał odrazu całego tłoka z cylindrem wymieniać ;p Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Nie nie bedzie. Mozesz poszukac w sklepie z uszczelkami minimalnie wiekszego/grubszego oringa i tez powinno byc ok. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 14, 2013 Author Report Share Posted May 14, 2013 a mozesz dać mi jakaś dobra propozycje która była by iealna do mojego stockowego sestawu ? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Prosze: http://azteko.pl/uszczelka-glowicy-tloka-p-910.html http://azteko.pl/ultimate-uszczelka-glowicy-tloka-normal-hollow-5szt-p-3723.html http://azteko.pl/ultimate-uszczelka-glowicy-cylindra-normal-round-5szt-p-3724.html Z czego ja bym wybral ta najtansza SHS-a. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Matko Boska, 32 zyla za uszczelkę, która w hydraulicznym kosztuje kilkadziesiąt groszy. To się nazywa biznes :D. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Jesli komus nie chce sie przejechac do chydraulicznego i poszukac za pare groszy to musi za to zaplacic. Ot takie toto prawa wolnego rynku. He he Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Polecam o ringi od tego użytkownika: http://allegro.pl/o-ring-oring-or-19-2-5-70nbr-i3251362973.html W miarę tanio z o-ring i za wysyłkę. U mnie w stockowym cylindrze NB KWA o-ring 19*2,5 spisuje się świetnie. Pozdrawiam Kocur ;) Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 21, 2013 Author Report Share Posted May 21, 2013 ten orin jest do replika ASG >? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Ten orion jest do kranu, natomiast oring do repliki niczym nie różni się od oringa do kranu (pomijam bandyckie przebitki na tych do ASG). Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted May 28, 2013 Author Report Share Posted May 28, 2013 dobra kupiłem dokładnie ten co polecaliście (uszczelka kranowa) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.