Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z GB V3 -nieprawidłowa praca tłoka


Recommended Posts

Witam,jakiś czas temu kupiłem używana replike Cymy z założona sprężyna m140 w pewnym momencie replika ledwo co pluła kulkami , postanowiłem rozebrać replike zatem tak uczyniłem ,gb miał do połowy naciagniety tłok a strzał wygladał tak : (tłok naciagniety w połowie drogi prowadzenia tłoka ->naciagniecie do konca spreżyny ->strzał->naciagniecie tłoka z poczatku głowicy cylindra do środkowej pozycji prowadzenia tłoka i tak wkółko rozebrałem Gear box i wszystko mi ,,wystrzeliło w rekach'' (siła naciagnietej połowicznie sprężyny selektor również wyskoczył ,złożyłem GB i brakuje sami a tłok teraz zatrzymuje sie w różnych pozycjach proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zębatkę tłokową ??

Przerywacz zachacza o nia podczas pracy gearboxa i jego ruchy powoduja rozwarcie stykow gearboxa - tak uzyskujesz semi.

 

Jesli jestes pewien ze wszystko zlorzyles ok mozesz zamontowac gearbox w body i wtedy sprawdzic czy dziala. Czasem gdy zmiana trybu ognia jest symulowana przez przesunicie listwy selektora obiawy sa podobne. Moze przesunoles listwe recznie zbyt blisko/daleko dlatego replika/gerabox wali full auto.

Edited by chomik_pl
Link to post
Share on other sites

ok sa postępy .....selektor działa wyśmienicie ...tzn semi auto ...lecz problem dalej jest z zatrzymywaniem sie głowicy tłoka na różnych pozycjach szyny prowadzącej tłok .......i przełożyłem sprężyne na Stockową....czekam na wasze wskazówki co i jak ....

Link to post
Share on other sites

http://20130423221309.jpg

 

http://20130423221221.jpg

 

 

 

 

Tu masz fotki ale widzę że to już Ci działa.

Wywal przedostatni ząb na tłoku od strony prowadnicy sprężyny a sam tłok możesz śmiało ponawiercać.

Tłok w opcji auto przeważnie zawsze zatrzymuje sie w różnej pozycji, jedynie na semi zdarza się duża powtarzalności bez mosfetu z AB.

Jak zamontowałeś poprawnie antyrewers i działa poprawnie ze sprężynką to jest wszystko ok.

Link to post
Share on other sites

nie bardzo z tego rozumie ;) ...czyli mam wyrwać ząb z tłoka i robić dziury w nim ? ale po co ? hmm ok ale czy to normalne ze po wystrzale sprezyna jest połowicznie naciagnieta ?

 

gb juz poskładałem włożyłem do repliki i fakt faktem strzela lecz siła strzału jest mizerna ....nieiwem czy jest to zwiazane z tą dziwną pracą tłoka czy nieszczelnościami ....

Link to post
Share on other sites

Zależy z jaką sprężyną i silnikiem oraz jaką batką jest to napędzane. Jak sprężyna jest słaba, silnik mocny, a akumulator o wysokim woltażu to widziałem w kilku przypadkach jak replika na semi robiła 2 cykle. Możesz to wyeliminować za pomocą mosfetu z AB.

 

Pozdrawiam

Kocur ;)

Link to post
Share on other sites

Teraz w ogóle przeczytałem pożadnie bo myślałem, że zacina Ci się GB i tyle. Jaką masz batkę? Bo ja przy mocnej bacie i silniku stokowym Cymy to samo mam na singlu i po prostu walę na auto i patrze na dyszę aby zluzowaćspringa. Co do mizernej mocy to albo - brak szczelności lub wyrobiony spring.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...