Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Raistllin

HK416 [Umarex/VFC]

Recommended Posts

Ktoś już grzebał mocniej w środku?

 

Tzn m130 jakiś Bore Up, zębatki itd? A może ktoś wymieniał szkielet? Jakieś nieprawidłowości względem standardowego M4 z V2? Komora daje radę czy może da się jednak wcisnąć KA/Madbull ?

 

Zamierzam się za niego zabrać w ciągu 2 tygodni i zastanawiam się nad opcją m120/m130, a realnie osiągnięcie stabilnego 430 FPS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc dzwoniłem do serwisu Azteków w sprawie tuningu do 420/30 FPS'ów. Usłyszałem że trzeba na 100% dawać MBlock'a. Czy naprawdę jest to konieczne? Przy sprężynę 120, tłok z 7 metalowymi zębami SHS'a powinien wytrzymać? Dodatkowo Pan serwisant mówił że trzeba głowice cylindra wymieniać. Reasumując wystarczy tylko sprężyna i tłok czy jeszcze coś trzeba wymieniać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprężyna i tłok moim zdaniem. Głowica cylindra szału nie robi, ale nie jest najgorsza, na pewno daje dobrą szczelność, tłok na SHSa trzeba wymienić. Zębatki jeszcze są dość słabe, ale powinny dać radę, chyba, że masz kasę na SHSy, a to też koszt 50zł. Szkielet GB jest jeden z lepszych jakie widziałem. M150 nie zrobiło na nim wrażenia. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli MBlock to chwyt na dodatkowe zarobione pieniądze dla sklepu :icon_smile: Okej to tłłok SHS z 7 zębami met., sprężynę 120 i zębatki SHS'u opcjonalnie (jakie przełożenie będzie najlepsze do li=po 7,4?) :icon_smile:

Dzięki za odpowiedz.

Edited by jakim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym GB to nie lekka przesada? Przyznam że nie widziałem w realu ale trrudno uwierzyć by V2 tyle wytrzymał. Pomijając KWA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, nie wiem jak z m150 (w sumie za piękne, by było prawdziwe) ale jakby dzielnie znosił sp120 na full auto przy dobrym rofie, byłoby miło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz... Widziałeś kiedyś GB, jak Ultimate, czy Systema? Wytrzymują mocne sprężyny? Wytrzymują. Nie wiem z jakiego materiału jest wykonany GB VFC, bo się na tyle nie znam, ale jest grubszy znacznie od Systemy. Sądzić możemy, gdybać również. Wytrzymywał sprężyny jakie mówiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozśmieszaj mnie. Gearboxy SYSTEMY są jednymi ze słabszych na rynku, niektóre chińskie są mocniejsze.

 

Wytrzymywał M150 powiadasz? Ile strzałów?

 

Co do grubości, to nie jest to wyznacznik. Szkielety aluminiowe są dużo cieńsze a dużo wytrzymalsze. Where's your God now?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma się co spierać. Butleka napisz proszę czy GB wytrzymał m150 w praktyce i ile strzałów. Ja chciałbym długiego i bezproblemowego użytkowania na m110/120 nic więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakich firm te m150? bo jedna drugiej nierowne.

 

1000 strzalow to jest nic.

 

m130 i auto? powinien zaczac pekac :P

 

@bioX smialo i spokojnie (tylko na 120 ostrozniej z auto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panowie!

Mam do Was parę pytanek odnośnie 416, a dokładniej spraw dotyczących tunigu tej repliki. Jaki najlepszy możliwy zestaw do tuningu na 450/460 fps'ów polecacie? Co najlepij wymienić ażeby osiągnąć zadowalajacy rof i wyżej wymienione fps'y? Jak ma się wytrzymałość gearboxa przy takiej mocy? Możecie polecić jakiegoś serwisanta w Krakowie, który podjąłby się tuningu hakaśki? Jak wam sprawują się te ślicznotki po tuningach? Jakieś problemy? Narzekacie?

Z góry dzięki za pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Forumowiczów! :icon_wink:

Zakładam temat o wyżej wymienionej replice, ponieważ nie znalazłem na forum podobnego. Do rzeczy ... Przymierzam się do kupa ów repliki i chciałbym dopytać, doradzić się doświadczonych kolegów w kewstii upgrade'u. Interesuje mnie tuning pod 450/460 fpsów, poszperałem troszke po forum ale nie jestem tak obeznany w temacie i nie wiem jakie konkretnie rzeczy pasowało by kupić, ażeby replika byla jak najmniej awaryjna ( po moim obecnym ICS'ie mam dosc :icon_biggrin: ), miała stabilne fpsy etc. Z tego co poczytalem stworzyłem taki zestaw - http://azteko.pl/shopping_cart.php nie wiem jakie zębatki do tego dobrać, prec lufe promyka wezmę od obecnej emki, ale czy to wystarczy? Jakieś kable niskooporowe z mosfetem? co z silnikiem, da rade? Szkielet gearboxa wytrzyma? coś jescze do tego dołozyć? Jakie opinie macie na temat serwisu z tego sklepu? Może polecicie jakiegoś serwisanta z Krakowa?

Za pomoc każdemu stawiam piwo :icon_biggrin:

Z góry dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://azteko.pl/shs...ami-p-1816.html

 

http://azteko.pl/shs...cnc-p-2162.html

 

http://azteko.pl/kin...4m16-p-657.html

 

http://azteko.pl/gg-...ona-p-1276.html

 

http://azteko.pl/spr...rder-p-376.html

 

 

SirHawk i P&P - większość replik ma załozony temat w tym dziale, ta nie miała więc w czym leży problem? Może w przyszłości komuś się przyda pare rad, uwag na temat akurat tej repliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, aluminiowa głowica do szkieletu v2, bardzo dobrze mu doradziłeś. Nie kupuj Alu bo Ci szkielet peknie. A gumka lepsza systema energy, G&G troche słabiej kręci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...