smelson Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Mam problem z AUG'iem ( chwyt przedni ). Chcę zdjąć front grip i zwolniłem już sprężynę w chwycie, co dalej? Plastik dalej trzyma się na miejscu. Quote Link to post Share on other sites
smelson Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Rozwiązałem problem, nie było pytania. Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted July 4, 2014 Report Share Posted July 4, 2014 Miał może ktoś z Was problemy przy montażu lufy precyzyjnej promyka? Jest cholernie gruba i w lufę zewnętrzną wchodzi z lekkim oporem, więc sprężynie ciężko jest potem cofnąć komorę hop-up i powstają nieszczelności komora-dysza. Teraz już to rozwiązałem smarując lufę olejkiem sylikonowym. Z 310 fps skoczyło na ~390 fps :icon_smile: Wszystko na stockowej sprężynie, która mam ponad 20k przebiegu. Chyba jest nieźle, nie? I napiszcie, czy u Was też by taki problem. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted July 5, 2014 Report Share Posted July 5, 2014 (edited) Miał może ktoś z Was problemy przy montażu lufy precyzyjnej promyka? Jest cholernie gruba i w lufę zewnętrzną wchodzi z lekkim oporem, więc sprężynie ciężko jest potem cofnąć komorę hop-up i powstają nieszczelności komora-dysza. Teraz już to rozwiązałem smarując lufę olejkiem sylikonowym. Z 310 fps skoczyło na ~390 fps :icon_smile: Wszystko na stockowej sprężynie, która mam ponad 20k przebiegu. Chyba jest nieźle, nie? I napiszcie, czy u Was też by taki problem. Pozdrawiam! Nie było :icon_razz: Mam promyka. Edited July 5, 2014 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
desolatedlunatic Posted July 30, 2014 Report Share Posted July 30, 2014 A czy ktoś z bardziej doświadczonych właścicieli aug'a orientuje się czym różnią się bebechy aug'a a4 (0447A) od a2 czy a1? Posiadam i jestem narazie zadowolony z osiągów, więc nie chcę bez potrzeby rozkładać gb tylko po to żeby popatrzeć, jeszcze będzie trzeba 10 razy składać i rozkładać żeby działał poprawnie ;) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Czarny szkielet, cylinder typ3. Reszta była identyczna jak w starych normalnych augach a1/2. Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Witam, Mam plan podkręcenia mojego AUG w dość znaczny sposób. Ale mam problem, chciał bym zastosować mocną sprężynę M190 Prometheus: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_401&products_id=2467&name=LayLax_-_Prometheus_-_Sprezyna_M190 Pytanie jest, jaki silnik to uciągnie i czy przy takiej sprężynie nie dostanę w głowę elementami z gb jak się rozpadnie, czy wytrzyma po prostu? Interesuje mnie tylko semi, biorę pod uwagę wymianę praktycznie wszystkich innych elementów, ale jak na razie tu mam największą zagwozdkę. Napotkałem na taki silnik, co o nim sądzicie do tego? http://gunfire.pl/product-pol-1152195729-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-krotki.html Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Po wymianie zębatek na ITU każdy neodymowy silnik da spokojnie radę. Przy takim upgradzie IMO do wymiany masz absolutnie wszystko, no może poza kostką stykową, płytką selektora i zębem przeciwpowrotnym. Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Tego jestem świadomy, że czeka mnie gruntowna przemiana. Przy tych zębatkach potrzebny jest jakiś specjalny tłok? Tylko tak z ciekawości, M210 też by dało radę? Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 (edited) Witam ponownie! Mam taką oto zagwozdkę, że nie wiem jak skompletować zespół pneumatyczny w moim AUG. Na razie wszystko jest stock i do tego posklejane razem( sprężyna z tłokiem i głowicą). No więc muszę wymienić wszystko. Tłok to nie problem, bo wezmę SHSa z 14 zębami, spring pójdzie 120 Guardera, ale co z głowicą cylindra i tłoka? Miałem brać Wyciszone Elementa lub Ultimate, jak polecał Lukira, ale przeczytałem, że one nie zawsze do siebie pasują i czasem dają marny efekt D: Wynalazłem takie coś: Głowica cylindra do AUG No i pytanie, czy byłoby? Do tego jakaś głowica tłoka płaska, może nawet taka najzwyklejsza: Głowica tłoka A jeśli nie ta, to jaka? Do wszystkiego i tak bym sorbo wpakował. A może lepiej od razu coś takiego? Zestaw głowic Kurcze, nie wiem. Chciałbym, żeby to było dość solidne, ciche, żeby współgrało, i najważniejsze, szczelne. A może macie jakieś inne pomysły? Pomożecie? PS. Co z aluminiowymi głowicami? Trochę się ich boje, słusznie? Edited May 20, 2015 by Lafayette Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Głowica cylindra jest ok. O głowicy tłoka tej konkretnej nic nie mogę powiedzieć chociaż też powinna być dobra (ja obecnie stosuje POM'owego SHS'a - świetnie się uszczelnia w cylindrze Ultimate'a). Sorbo serdecznie polecam - może nie wycisza jakoś spektakularnie ale chroni to i owo w GB. Ten zestaw głowic też będzie dobry ale tutaj czeka Cię nieco gimnastyki żeby wkleić sorbo. Standardowy pad nie podejdzie. Może sprzedawca dotnie Ci odpowiedni laserowo ale z tego co czytałem ma tak małą powierzchnię klejenia że co chwilę odpada - a jak się od razu nie połapiesz i nie przestaniesz strzelać to pokruszysz pada. Sorbothane źle znosi udar jeśli jest uderzany "krzywo" lub punktowo, a nie "równo" po całej powierzchni. A co do aluminiowych głowic tłoka - moim zdaniem słusznie się boisz. Przy SP120 jest zwyczajnie nie potrzebna, a przy mocniejszych sprężynach niebezpieczna dla szkieletu GB. No i ciężki zestaw tłoka daje mniej fps więc raczej odradzam. Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Dzieki za odpowiedź! Nie no jak wyciszone to bez sorbo ;D To chyba sklece to następująco: -SP 120 -Głowica cylindra SHS -Głowica tłoka POM też SHS -Tłok 14 zębów, odchudzany SHS Wywalić gumę z głowicy cylindra i wpakować sorbo z linku. Bardzo stockowy silnik zwolni jeśli przerzucę się na to ze stocka? Dużo to głośniejsze będzie? Wydaje mi się, że waga będzie ok z odchudzanym tłokiem i niealuminiową głowicą tłoka. Co o takim secie myślicie? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Wyciszone i tak możesz sorbować, a nawet powinieneś. Te wyciszone elementy różnią się może kształtem, ale i tam jest zwykły gumowy odbijak na głowicach. Problem na który możesz natrafić z sorbo i wyciszonym zestawem to taki że z racji grubośc głowicy tłoka ten cały zestaw będzie razem tak gruby że wyjdzie ci za daleko z tłoka i zchrzani AOE. Zestaw jest imho ok. Ale tej gumy z głowicy cylindra nie wywalaj, tylko w miejsce je wklej sorbo a potem tę gumę na sorbo. Sorbo jest miękkie i głowica tłoka potrafi go pociąć. A no i pamiętaj o tym żeby usunąć jeden albo dwa zęby z cylindra w zależności jak ci AOE wyjdzie. Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Tłok już ma usunięty jeden ząbek, żeby nie było zabawy z pilnikami. A sorbo wklejone w miejsce gumy wciąż jest za grube? Jak będą obie to dopiero będzie daleko tłok wysunięty. Boje się, żeby czasem nie spadły fps przez skrócenie drogi tłoka. Ty masz jakiś swój zestaw na który byś postawił? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Ale ty właśnie CHCESZ żeby tłok był bardziej wysunięty. Sorbo w miejsce gumy + guma na sorbo powinno na tyle wysunąć tłok żebyś uzyskał dobre AOE. Jeśli ci termin AOE jest nieznany oceń te grafikę: Mocno to usprawnia pracę gearboxa. Z tym że raczej na pewno musisz wyciąć drugi ząb z tłoka wtedy. Musisz to wszystko złożyc bez sprężyny jak na grafice powyżej i zobaczyć czy ci zębatka trafia w ostatni ząb, czy chaczy o któryś z poprzednich. Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 (edited) Ja u siebie mam wkolejone dwa pady bez gumy które w sumie mają grubość ponad 6mm ale to dlatego że mam tego sorbo worek w domu i w razie potrzeby sobie wymienię. Lata to od jakichś 3000bb na SP170 i śladów zużycia jak na razie nie widać. Może się okazać że konieczne będzie usunięcie także i 2 zęba a przynajmniej jego kawałka. Grunt to ustawić AOE tak żeby zębatka łapała tłok w swoim "najwyższym" położeniu, a zębów trzeba wyciąć tyle ile będzie konieczne. [edit] A FPS'y polecą na pewno - to koszt bezpieczeństwa i płynnej pracy GB Edited May 21, 2015 by progressive Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Hmm, nie myślałem, że będzie tyle pierdzielenia się z tym... Powiedzmy z obecnych stockowych 370-380 na ile podskoczy po takim upgrejdzie? Nie wiem, czy to wgl się opłaca :D Jeszcze w planach był r-hop, lub coś w tym kierunku... Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Hmm, nie myślałem, że będzie tyle pierdzielenia się z tym... Powiedzmy z obecnych stockowych 370-380 na ile podskoczy po takim upgrejdzie? Nie wiem, czy to wgl się opłaca :D Jeszcze w planach był r-hop, lub coś w tym kierunku... Na pytanie ile FPS osiągniesz nikt Ci sensownie nie odpowie. Wszystko zależy jak to wszystko poskładasz, jak się dysza z gumką uszczelni, jak będzie wyglądała kwestia osiowości. Do tego w AUG GB siedzi jakoś tak że potrafi lekko "podskakiwać" i bez dobrej stabilizacji nie będzie powtarzalności bo dysza wejdzie w gumkę za każdym razem w inny sposób. Na pewno podskoczy ale ile to Ci po wszystkim tylko chronograf powie. Quote Link to post Share on other sites
Primcio Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Panowie co myślicie o takim tuningu: Bore Up: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_231&products_id=8431&name=Deep_Fire_-_Zestaw_FTK_Bore_Up_-_M130_-_AUG Hop Up: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_197&products_id=2200&name=G&P_-_Metalowa_komora_HopUp_do_AUG_-_SP008 Silnik: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=8020&name=Big_Dragon_-_Silnik_M140_High_Torque_-_Krotki Precka: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_374&products_id=6049&name=JBU_-_Lufa_Precyzyjna_-_6.01_-_550mm_-_M16,_AUG_-_JA-64 I pytanko, czy do tej komory hop up trzeba jeszcze oddzielnie kupic inną gumkę? Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Duzo sie nie znam, ale z tego co widze to biednie ;D Lufa JBU? To cos zmieni? Komory chyba wcale nie trzeba wymieniać, bo plastikowe są szczelne. Bore up i silnik można znaleźć chyba lepsze... Quote Link to post Share on other sites
Primcio Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 No właśnie ja też się za bardzo nie znam, dlatego pytam. Jeśli ktoś wie co i jak i jakie cześci to pomógłby i po podrzucał linki? Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Ok, przyzywaliście czarodzieja więc jestem;) 1 faza: precka + gumka Lufa Prometheus (Km Head) lub Guarder 6.02 (ostatecznie Systema). Różnica pomiędzy Promykiem, a Guarderem 6.02 jest duża. Zarówno w cenie jak i osiągach (AKSU JG, prec Guarder 6.02 300mm, 435fps - skuteczny zasięg 60m, max 65m na kulkach 0.3) Gumka zielona G&G, Systema, biała Guarder (tego ostatniego odradzam, jeżeli będzie robił to ktoś, kto nie ma patentu na porządne uszczelnianie ich). 2 faza: okablowanie + łożyska + prowadnica + dysza Kable jakieś silikonowe (nie głośnikowe!), łożyska kulkowe SHS, prowadnica łożyskowana SHS, dysza CA (niebieska) 3 faza: głowice + tłok + sprężyna Głowice wyciszone Ultimate (cylindra może być Element), tłok SHS, sprężyna SP120 Guarder lub M125 Element Quote Link to post Share on other sites
Primcio Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Dziękuję bardzo Kolego! To teraz tylko czekać na Dzień Dziecka i zbierać kasę. Quote Link to post Share on other sites
Primcio Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 A w takim razie co z tym Bore Up. Bo ja jestem nowy i trochę zgupiałem Quote Link to post Share on other sites
hurim6 Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Witam! Mam JG0450A AU-3G [JG] i chciałbym go przerobić na "para-snajperki" karabin. Wymieniana była tylko gumka hop-up. Co mógłbym wymienić, aby poprawić zasięg, celność i fps-y maszyny? Napewno pierwsza do wymiany jest sprężyna, tylko kwestia czy m160 nie rozwali mi bebechów .Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.