apache12 Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 Witam Mam pewien problem z moim m4 z gb v.2 Mianowicie silnik nie może naciągnąć sprężyny. Sprawdzone na drugim silniku i też nic :/ Gb był ostatni rozbierany i kumpel składał i obawiam się, że coś mogło zostać źle złożone. Jakieś pomysły ???aktualnie tłok jest naciągnięty do połowy bo trochę uciągnoł. Potrzebuje to szybko zrobić bo jutro mam strzelankę. Uprzedzając pytania czemu rozbierałem gb, to dysza wymagała wymiany oraz dlatego że kupiłem używke i chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok, jak się okazało w cylindrze było pełno piasku, lecz to inna histroia. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 Bateria Quote Link to post Share on other sites
apache12 Posted October 25, 2014 Author Report Share Posted October 25, 2014 Na epwno nie kwestia bateri bo mam 4, a po za tym napięcia na niej jest ok, nawet ponad tyle co podaje producent. Quote Link to post Share on other sites
Galithar Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 Sprawdź czy nie ma zbyt dużo podkładek pod zębami. Quote Link to post Share on other sites
rolnik4 Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 Może coś się stało z głowicą tłoka. Quote Link to post Share on other sites
apache12 Posted December 14, 2014 Author Report Share Posted December 14, 2014 Jeszcze jakieś pomysły? Bo był u serwisanta izaczoł działać i znowu to samo. Quote Link to post Share on other sites
lech Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 stawiałbym na złe podkładkowanie. Silnik się grzeje podczas wciskania spustu? Quote Link to post Share on other sites
apache12 Posted December 18, 2014 Author Report Share Posted December 18, 2014 tak. Z podkłądkowaniem to jest tak, że robił to niby serwisant i co podobnoi się zna Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Podejrzewam, że odkręciła Ci się głowica tłoka. Też tak miałem, była zablokowana w sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
apache12 Posted December 28, 2014 Author Report Share Posted December 28, 2014 Ja nei wiem co mu może być. Wszystko poprawione złożone prawidłowo. Myślałem że może w jednym meisjcu zachaczać tłok to leciutko spiłowałem kant itp I dalej nie może uciągnąć. Pozostaje chyba tylko zakup nowego gb. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Jak nie może uciągnąć, a wcześniej działał to z pewnością nie jest poprawnie złożone. Daj to komuś kto się zna. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Fajnie że masz 4 baterie ale informacje o bateriach w tym momencie mogą być kluczowe... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Podaj woltaż baterii. Możesz mieć milion 8,4, ale np, dopiero na 9,6 lub lipo 7,4 gearbox zagada Quote Link to post Share on other sites
apache12 Posted December 30, 2014 Author Report Share Posted December 30, 2014 Dobra na razie jest ok, nie wiadomo czemu zaczoł działać :D Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 (edited) 1. za slaba bateria ( niski aperarz lub woltarz albo moc) 2. za slaby motor ( dlatego preferuje motory z duzym moment obrotowy i prosze nie mylic high torque z high speed - to sa 2 rozne typy o 2 roznych charakterystykach ; opcjonalnie motor ci szlag trafil ) 3. zle podkadkowanie ( sa tutoriale na youtube jak to robic ) 4. za mocno docisniety motor 4. zacinka ( czyli rozkrec gb i sprawdz czy wszystko dziala ok. ) Jak juz wszystko zlozysz do kupy to wyzeruj motor nie uzywajac sprezyny glownej. Z podkłądkowaniem to jest tak, że robił to niby serwisant i co podobnoi się zna Wyslij do kogos kto sie na tym zna a nie do kogos kto ma urojenie ze sie zna. Tutoriale odnosnie podkladkowania sa dostepne na yt. proponowalbym ci samemu to zrobic. Nie jest to trudne ale czasochlonne i dosyc upierdliwe. Jak juz zaczniesz sie zabierac za to uprzednio oczysc cale GB i kola zebate ze wszelakich smarow i innych badziewi ( opilkow metalu, wlosow etc etd ) szczotka do zebow benzyna ekstrakcyjna czy rozpuszczalnikiem. Edited December 31, 2014 by johny13 Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Myslę, że to mogą byc zjechane zębatki.Jak czasem łapie a czasem nie, to może kilka zębów jest ułamanych.Jak będziesz rozkręcał to jeszcze koniecznie wysmaruj tłok, zębatki ale dobrym i firmowym smarem.Może kable mało prądu dają i silnik nie ma przez to energii.Powodów może być bardzo dużo. Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Kable nie dają prądu. Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Skrzywiona oś którejś zębatki potrafi skutecznie zatrzymać motor. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.