Osmar Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Mam mały problem a mianowicie odłamała mi się blaszka pokazana na zdjęciu, na ktoś jakiś pomysł jak to naprawić? Próbowałem ją przylutować ale tylko paliłem plasik wokół niej :/ Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Powinno dać się normalnie przylutować, jeśli nie to możesz spróbować jakiegoś kleju przewodzącego prąd. Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Opcje masz dwie - lutowanie przy pomocy odpowiedniego topnika do łączenia metali miękkich o różnej temperaturze topnienia (ok. 14 złza butelkę), albo kup najmniejszą wsuwkę "męską" w sklepie elektrycznym, przypiłuj, odkręć śrubkę mocującą obsadę szczotki, umieść wsuwkę, przykręć śrubkę. U mnie to drugie rozwiązanie funkcjonuje bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 O lutowaniu samej urwanej końcówki zapomnij. Może i się jakoś da, ale szkoda zachodu. A bez zdejmowania szczotek i blaszki to już w ogóle. kup najmniejszą wsuwkę "męską" w sklepie elektrycznym, przypiłuj, odkręć śrubkę mocującą obsadę szczotki, umieść wsuwkę, przykręć śrubkę. Po przykręceniu konektorka śrubką kabel będzie po drugiej stronie silnika, co może spowodować drobne problemy z okablowaniem, aczkolwiek to już zależy jak kto miał je zrobione. Ja po prostu przylutowałem odpowiednio dogięty, spłaszczony i przypiłowany konektorek na spód oryginalnej blaszki i położenie wtyku się nie zmieniło. Wszystko jest prawie jak oryginalnie. Można też przylutować kabel na stałe do silnika, ale ja jestem przeciwnikiem takich rozwiązań. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Zrób sobie oba kabelki z konektorami oczkowymi i problem ułożenia kabli w chwycie rozwiązany. Swego czasu sam tak miałem zrobione. Quote Link to post Share on other sites
Osmar Posted November 13, 2014 Author Report Share Posted November 13, 2014 Zrób sobie oba kabelki z konektorami oczkowymi i problem ułożenia kabli w chwycie rozwiązany. Swego czasu sam tak miałem zrobione. jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić mógłbyś zrobić jakiś schematyczny rysunek? Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Jak obrazowo? Kupujesz w sklepie np budowlanym małe konektorki oczkowe, odkręcasz śrubkę od styków, wkładasz konektorek, dokrecasz srubką i v'iola. Po dokręceniu zaginasz konektorek do góry i po naprawie. Quote Link to post Share on other sites
argawen Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 (edited) Dodaj jeszcze, by kabelki zacisnął na tym konektorku i dopiero dokręcił. Przykład. Edited November 13, 2014 by argawen Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 tego chyba nie trzeba tłumaczyć... No ale dobra niech będzie, żeby za chwile nie bylo tutaj bólu du*y, że wmasgowicze źle doradzili Quote Link to post Share on other sites
Osmar Posted November 19, 2014 Author Report Share Posted November 19, 2014 Po prostu wolalem sie spytać niż zrobić i rozwalić porządny silnik ;) Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 A czy nie można w takim wypadku odkupić od kogoś zdechłego silnika i zmienić element z pękniętą blaszką na nieuszkodzony? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Można. Czasem wszystko pasuje, czasem nie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.