Piec Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 Chcę wykręcić swoje m4 od G&P z 420 fps do około 450 fps. http://jarmix-militaria.pl/SHS-tlok-1metalowych-zebow-TT0031 http://jarmix-militaria.pl/p/117/2542/-shs-metalowa-glowica-tloka-cnc-tloki-glowice-tlokow-czesci-gearboxa-czesci-i-akcesoria-air-soft-gun.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195335-Sprezyna-glowna-M120.html Sugerując się odpowiedziami w tym temacie chcę zamówić te części, tylko zastanawiam się czy m120 da tyle fps. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Radzę dozbierać na precke i gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Piec Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 (edited) Radzę dozbierać na precke i gumkę. Gumka przy kupnie 2 lata temu była wymieniona na czarną systemy, a precka też będzie zamawiana. Też się zastanawiam czy guarder sp 120 nie będzie za mocny do tej repliki i mi gearboxa nie rozwali. Edited July 13, 2013 by Piec Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Mam ta nowsza wersje emki GP i kupiłem parę części: http://azteko.pl/shs-wzmocniony-tlok-14-stalowymi-zebami-p-1816.html http://azteko.pl/shs-sprezyna-m130-p-1827.html Precka madbulla 229mm I tak coś by się jeszcze przydało przy okazji wymienić? Czy taki zestaw wystarczy?(myslalem o mosfecie i moze cylinder typ 2?) Całość zasilam lipo 7,4 Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Wystarczy na co? Bo ja mam stocka i mi wystarcza. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 czy to wystarczy zeby uruchomic springa 130, czy cos jeszcze wymienic zeby sie nie posypalo... Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Starczy Ci. M130 to nie jest nic takiego wielkiego. Myślę, że nawet stock by ją wytrzymał bez większego problemu. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Slyszalem ze mosfet naprawia singla, czesty przypadek w emkach gp. Czy nanosr od gate bylby dobrym wyborem? To nie miejsce na takie pytania. Poczytaj forum co jest dobre masz dział części wewnętrzne . Tu sie pyta o konkrety a nie który łeb śruby jest lepszy stożkowy czy kulisty :icon_evil: S1 Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Posiadam replikę http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5176 i chciałbym ją trochę podciągnąć. Chciałbym osiągnąć 450-470fps. Zastanawiam się co kupić ... czy wystarczy : - sprężyna m130 - precka prometheus 407mm - gumka systema energy zależy mi na jak najlepszych częściach. Przy sprężynie m130 powinno się jeszcze coś wymienić? Stokowe części wytrzymają? Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 (edited) Myślę, a nawet jestem przekonany, że wytrzymają. U mnie była jednak potrzeba wymiany silnika gdyż stockowy G&P nie był w stanie naciągnąć M130 Guardera. Ja tam nie wiem, czy to ja miałem pecha, czy może taka przypadłość jest częstsza, ale informuję: przydatna może się okazać zmiana tłoka na taki z pełną metalową szczęką, np. niebieski SHS, 15 metalowych zębów gdyż stockowy mi pierdzielnął w stocku, ale to była zima. Mogła się do tego przyczynić.. Wracając, skoro już o SHSie wspominam to dodam, że lepiej kupować na allegro. Podobno na azteko sprzedają podróbki. Ja się z kolei zapytam, czy idąc w tuning mocowy opłaca się zmieniać zębatki stockowe na, powiedzmy, Super Torque Up Classic Army? (O ile gdziekolwiek jeszcze są. Ewentualnie jakie zamienniki?) Zastanawiam się także jak to jest z częściami takimi jak prowadnica sprężyny, cylinder, głowica cylindra i głowica tłoka w stocku. Czy trzeba je ew. wymieniać, czy mogą zostać takie jakie są i uciągnęły by nawet M140? Na chwilę obecną mam zastosowane części takie jak niebieski tłok SHS z pełną metalową szczęką, uszczelnioną dyszę i popychacz SHS i M130 Guardera i gumkę HU czarną od SYSTEMA. Niby mam na tym ~450FPS i ~60 metrów zasięgu skutecznego, ale może kiedyś... ;) Edited July 20, 2013 by WszystkoZajęte Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Obadałem opcję tuningu w asgshopie i jednak trzeba trochę wymienić jeśli zakłada się m130... zębatki, głowicę tłoka nawet baterie więc się trochę wstrzymam i dozbieram na lepszy tuning. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Ja traktuję to bardziej jako bonus. Ja bez zmiany zębatek i głowicy tłoka dałem radę na 7.4V. Co prawda szybkostrzelność nie powala, ale nie o to mi chodzi :) Jak już się uprzeć przy serwisie w jakimś sklepie to wybrałbym ofertę zbrojowni. Quote Link to post Share on other sites
Karol93 Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 W tym tygodniu bede wymienial w stockowej emce gp tlok shsa i springa 130 tez shs's, wiec moge zdac relacje jak to hula przy lipo 7,4v. Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 W takim razie czekam na info... bo też mam lipo 7,4V. Quote Link to post Share on other sites
WszystkoZajęte Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Replika strzela, ale bardzo głośno i czuć delikatny opór ze względu na 7.4V. RoF nie powala na kolana, ale nie jest też jakiś strasznie wolny. Spokojnie da radę z takim czymś biegać. Mam nagrać dźwięk strzałów? :) Quote Link to post Share on other sites
Spychcio Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Spoko, wierzymy na słowo... Summa summarum lepiej zainwestować w mocniejszą batkę :maniak_luzik: Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Głowica tłoka jest do wymiany, i dla bezpieczeństwa ewentualnie tłok. Zęby to dodatek, który można dorzucić, albo można przebić ośki stockowych zębatek na jakieś chińskie, typu XYT Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Panowie tak nawiazujac do tematu. Mam emke G&P, sprezyna m130 deep fire, cylinder typ 0, lufa precka 509mm, komora czerwona element, guma czarny guarder. Na tym wszystkim uzyskuje na chrono ~410fps. Gearbox strzykawka. Czy 410 fps to dobry wynik bo nie wiem co mam o tym sadzic... Gearbox jest bez borka. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Za mało - powinno wyjść min. 450 fps. Zwłaszcza przy lufie precyzyjnej. Obstawiam, że wina tkwi w komorze hop-up (Element) i gumce. Czarny Guarder u mnie nie podkręcał nawet na sprężynie m130 - zmieniłbym gumkę na G&G lub Systemę. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 (edited) Komora elementa to syf. Wywal to w cholerę. Jeśli miałeś komorę G&P z czarnymi pokrętłami to wstaw ją spowrotem. Jeśli nie miałeś to kup sobie albo taką albo king armsa/prometheusa. Gumki też bym się czepił, czarna systema znacznie lepsza, ale ja ogólnie nie uznaję gumek guardera. Edited August 27, 2013 by Nath Quote Link to post Share on other sites
kubus1121 Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Hej, przyłącze sie do temaciku. 3 dni temu odebrałem swoją replike ( m4 g&p ) z serwisu gdzie przeszła przegląd plus smarowanie. Po wszystkim na chrono wyszlo ok. 430 FPS. I teraz mam do was takie pytanie, czy to nie jest zbyt malo jak na taki tuning ? - precka systema 363mm - komora KA - gumka systema energy - silnika systema energy - bore up systema - zębatki CA Super Torque UP - kable niskooporowe + tconnector + mosfet - tłok jakiś firmowy stalowe zęby- chyba KA - sprężyna m120 Guardera przebieg jest znikomy. Do tego używam akusa turningy nono-tech 7,4 V 15-25 C, Li-po 120 mah. Chciałbym osiągnąć około 480-500 FPS, czy coś jeszcze musze wymienic w nim ? Zastanawiałem sie nad sprężyna Sp 130 + precka 509 prometheusa + jakis tlumik zeby to zakryc, ale w tedy replika jest o wiele wiele dłuższa i mniej kompatybilna. Czekam na jakies wskazóweczki :). Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Panowie wyszlo mi teraz 455-461. Mysle ze to dobry wynik, nie wiem co pomogło, rozłożyłem replikę i złożyłem spowrotem dodatkowo dociskając komore do sciany gearboxa kawałkiem papierka. Fps skoczyly z 410 na 455-461. Ja na konfiguracji: *Szkielet G&P *cylinder typ 0 Ultimate *FTK Guardera *Glowicy tłoka płaskiej Big Dragona(oczywiście w Gearboxie mam strzykawkę) *Dyszy G&P *komorze Elementa *precce 509mm 6,01 JBU *gumce Guardera *m130 DF mam okolo 450-460fps. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Komora elementa to syf. Wywal to w cholerę. Jeśli miałeś komorę G&P z czarnymi pokrętłami to wstaw ją spowrotem. Jeśli nie miałeś to kup sobie albo taką albo king armsa/prometheusa. Gumki też bym się czepił, czarna systema znacznie lepsza, ale ja ogólnie nie uznaję gumek guardera. a ja osobiście montuję komory elementa i w paru przypadkach były to jedyne współpracujące z wymienionym gb :) gumki guardera tylko przeźroczyste Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Hej, przyłącze sie do temaciku. 3 dni temu odebrałem swoją replike ( m4 g&p ) z serwisu gdzie przeszła przegląd plus smarowanie. Po wszystkim na chrono wyszlo ok. 430 FPS. I teraz mam do was takie pytanie, czy to nie jest zbyt malo jak na taki tuning ? - precka systema 363mm - komora KA - gumka systema energy - silnika systema energy - bore up systema - zębatki CA Super Torque UP - kable niskooporowe + tconnector + mosfet - tłok jakiś firmowy stalowe zęby- chyba KA - sprężyna m120 Guardera przebieg jest znikomy. Do tego używam akusa turningy nono-tech 7,4 V 15-25 C, Li-po 120 mah. Chciałbym osiągnąć około 480-500 FPS, czy coś jeszcze musze wymienic w nim ? Zastanawiałem sie nad sprężyna Sp 130 + precka 509 prometheusa + jakis tlumik zeby to zakryc, ale w tedy replika jest o wiele wiele dłuższa i mniej kompatybilna. Czekam na jakies wskazóweczki :icon_smile:. Pozdro Wsadź M130 i powinno być ok. Bore Up powinien pracować z mocniejszą sprężyną niż 120 i stąd "tak małe" fpsy. Po co chcesz wstawiać 590mm preckę skoro zależy ci na kompaktowości? :o (sprawdź sobie znaczenie słowa kompatybilny). Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 yyyy a co za różnica jeśli chodzi o prace z bu? na m130 z BU będzie miał 480..... teraz powinien mieć około 450, z drugiej strony po cholere mu zęby stu skoro ma tylko m120 :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.